Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • offroad_g
    a răspuns
    Si deja a facut o tura prin Serbia, Muntenegru, Albania,Grecia , Bulgaria.....cam 4000 km. Fara probleme , doar drive prin muntii care semanau cu Mordor-ul din Fratia Inelului
    Ultima editare de offroad_g; 19.mai.2019, 20:27.

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    si urmarea...cu antifonat podea si mochetat, bord adaptat, schimbator modificat. Dar a iesit bine. Proba a fost o tura de 4000 km in Serbia, Muntenegru, Albania, Grecia, Bulgaria. Totul functioneaza, dar mai sunt 2,3 lucruri care trebuie imbuntatite. Cu care se poate trai ina, nimic grav...de exemplu, indicatorul de motorina nu este fix, urmeaza valurile din rezervor..., inca nu am legat aerul conditionat...etc
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    Asa am inceput,. Dat caroseria jos, curatat sasiu, sablat, tratat, vopsit
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    Am finalizat proiectul in proportie de 90%. O sa pun poze la final, cam 1 saptamana mai am

    Lasă un comentariu:


  • va92gsm
    a răspuns
    Salut offroad_g , si eu lucrez la un Defender TD5 110 pentru construirea unei planse de bord asemanatoare cu ceea de pe Jeep Wrangler 2018 cu sistem navigatie android ,ceasuri de bord de bord custom . Am taiat si din cabina si am marit-o cu 10cm deoarece spatiu era prea mic dupa adaptarea scaunelor . Bafta cu proiectul tau !

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Maine o sa incerc, nu am fost atent la ce se aprinde... Stiu sigor ca martorul de baterie si presiune ulei se aprind si se sting. Cam asta ma interesa cand am pornit motorul. Maine testez restul

    Lasă un comentariu:


  • sierrafery
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Postat īn original de offroad_g Vezi post
    ....In rest , nici un martor aprins. ...
    asta inseamna ca nu se aprind de loc nici cand pui contactul? adica sa faca acel ''self test"? daca e asa e interesant

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Am pornit motorul, indica pe instalatie veche +ceva daaptari vitezometrul, indicatorul de motorina, indicatorul de lumini, semnalizare,indicator frana de mana, temperatura e la maxim din start, turometrul nu misca. In rest , nici un martor aprins. Cred ca o sa iau ceasurile vechi de temperatura, turometru si sa vedem cu motorina daca functioneaza sau nu (deocamdata imi arata ca e rezervorul gol, ceea ce e adevarat) si lemontez cumva/undeva in fata postului de condus. Cu ITP-ul nu imi fac griji, prea putin stiu cei de la ITP cum arata bordul de TD5. Daca se strica treaba cu ITP-ul, pun bordul de TD5 la loc, dar daca mai pot circula cu masina maxim 10 ani... Ca dupa trebuie sa o fac electrica doar ca sa ies din oras

    Lasă un comentariu:


  • sierrafery
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Da poate vei avea doar vitezometru, in rest nimic etc bujii inncandescente, nici macar nivel de motorina ca si semnalul ala e diferit, tahometrul nu e de pe alternator la astea CAN-BUS e mai complicat si presupun ca o sa ai tot felul de martori aprinsi tot timpul de la sistemele care iti lipsesc + martorul motor si cei legati de ABS, ca sa ii "stingi" va trebui sa ii acoperi sau sa ii anulezi fizic dezlipind LED-urie din circuit, o sa fie o improvizatiede tip struto-camila de prost gust.... parerea mea... si trebuie sa ai om foarte curajos la ITP sa o mai treaca cu bordul in halul ala

    se descrie de la pag 5

    Defender Puma instruments.pdf
    Ultima editare de sierrafery; 19.ian.2019, 12:43.

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    In acest caz raman cu vitezometrul functional doar...astae, pun ceasuri in plus pt teperatura motor, incarcare, presiune ulei, pe care le aveam in plus, si sa vad ce fac cu indicatorul de motorina. Deocamdata indica ca este gol rezervorul...ceea ce este adevarat, vedem dupa ce il umplem.

    Feri, pt turometru , nu se ia semnal direct de pe alternator?

    Lasă un comentariu:


  • sierrafery
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Postat īn original de offroad_g Vezi post
    ....
    Bordul este de Puma, unele nu se potrivesc cu instalatia veche. Are cineva o schema cu pinii de la bord, fiecare ce face? Am probleme cu turometrul, in sensul ca nu stiu pinii de pe bord din spate care corespund, indicatorul de temperatura, si cred ca si cel de motorina. De asemenea , care pini corespund indicatorului de diferential central b;ocat, si reductor la mic.

    Multumesc
    Nu e vorba de pini, instrumentele de la Puma nu vor functiona cu inputurile de la Td5 ca la Puma sunt facute sa functioneze cu semnale digitale prin "high speed CAN-BUS" de la ECU-ul PUMA iar cele de la ECU Td5 sunt semnale total diferite, ca sa ai indicatii bord functionale trebuie sa transplantezi cumva bordul de Td5 nu ai ce face altceva
    Ultima editare de sierrafery; 19.ian.2019, 00:14.

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Caroseria nu e foarte degradata, usile in schimb nu erau in stare buna. Va fi pusa pe un sasiu cucaroseria rasturnata, deci e relativ ok.

    Lasă un comentariu:


  • shark
    a răspuns
    Re: bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Salut. Eu am manuale pentru al meu 300tdi, asa ca postez aici schemele electrice aferente pt 300tdi si td5. La Puma nu am nimic din pacate...
    Electrical Circuit Diagrams 300tdi & TD5.pdf

    Sa ne tii la curent cu proietul, e foarte interesant.
    Ce ai facut cu vechea caroserie? Cat era de degradata?

    Lasă un comentariu:


  • offroad_g
    a creat un topic bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    bord 1999 schimbat cu 2007 Defender

    Dupa multe tavaleli si alte greutati, m-am hotarat sa schimb caroseria la al meu 110 TD5 cu alta mai noua. Am gasit o caroserie ( btw, inmatriculat sasiul in Romania, cu carte si talon , care este de vanzare) si m-am apucat de treaba. Insa, un amanunt : al meu , inital din 1999, caroseria din 2007...
    Si de aici incepe o adevarata poveste. Trec peste unele probleme , care le-am rezolvat: alte pozitii cutie de viteza si reductor, alet pozitii banchete, filtrul de aer in alta parte, si altele care nu imi mai amintesc, dar le-am rezolvat, am ramas cu o problema. BORDUL.
    Si aici am nevoie de putin ajutor, daca stie cineva.
    Bordul este de Puma, unele nu se potrivesc cu instalatia veche. Are cineva o schema cu pinii de la bord, fiecare ce face? Am probleme cu turometrul, in sensul ca nu stiu pinii de pe bord din spate care corespund, indicatorul de temperatura, si cred ca si cel de motorina. De asemenea , care pini corespund indicatorului de diferential central b;ocat, si reductor la mic.

    Multumesc
    Ultima editare de offroad_g; 15.ian.2019, 18:56.
Procesare...
X