Dupa multe tavaleli si alte greutati, m-am hotarat sa schimb caroseria la al meu 110 TD5 cu alta mai noua. Am gasit o caroserie ( btw, inmatriculat sasiul in Romania, cu carte si talon , care este de vanzare) si m-am apucat de treaba. Insa, un amanunt : al meu , inital din 1999, caroseria din 2007...
Si de aici incepe o adevarata poveste. Trec peste unele probleme , care le-am rezolvat: alte pozitii cutie de viteza si reductor, alet pozitii banchete, filtrul de aer in alta parte, si altele care nu imi mai amintesc, dar le-am rezolvat, am ramas cu o problema. BORDUL.
Si aici am nevoie de putin ajutor, daca stie cineva.
Bordul este de Puma, unele nu se potrivesc cu instalatia veche. Are cineva o schema cu pinii de la bord, fiecare ce face? Am probleme cu turometrul, in sensul ca nu stiu pinii de pe bord din spate care corespund, indicatorul de temperatura, si cred ca si cel de motorina. De asemenea , care pini corespund indicatorului de diferential central b;ocat, si reductor la mic.
Multumesc
Si de aici incepe o adevarata poveste. Trec peste unele probleme , care le-am rezolvat: alte pozitii cutie de viteza si reductor, alet pozitii banchete, filtrul de aer in alta parte, si altele care nu imi mai amintesc, dar le-am rezolvat, am ramas cu o problema. BORDUL.
Si aici am nevoie de putin ajutor, daca stie cineva.
Bordul este de Puma, unele nu se potrivesc cu instalatia veche. Are cineva o schema cu pinii de la bord, fiecare ce face? Am probleme cu turometrul, in sensul ca nu stiu pinii de pe bord din spate care corespund, indicatorul de temperatura, si cred ca si cel de motorina. De asemenea , care pini corespund indicatorului de diferential central b;ocat, si reductor la mic.
Multumesc
Comentariu