offroad_g Postat Mai 30, 2019 Partajează Postat Mai 30, 2019 mi-a aparut pe bord m si s de la cutie care clipesc. Cutia in r merge perfect, da rin d pare blocata in viteza 3 z Am schimbat swiitch-ul de la schimbator, aceeasi eroare. Piesa noua. Pe tester imi da 3 erori. Are cineva idee ce poate fi ? Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Mai 30, 2019 Partajează Postat Mai 30, 2019 Salut. Caz tipic de "limp mode" specific pt acele coduri. Din pacate codurile alea sunt cam generice si nu sunt sigur ca sunt si 100% corecte ca nici ECU al cutiei automate nu e 100% compatibil cu OBD2, are protocol specific dar comunica bine cu unele testere. Ar trebui sa le citesti si cu tester dedicat pt a fi sigur dar pana atunci daca presupunem ca acele coduri sunt corecte probabilitatea mare e sa fie o problema in cablajul dintre ECU si blocul de valve(asta e destul de comuna) ... in cazul in care nu e ECU defect(mai rar dar se intampla), eu unul nu am mai vazut caz in care toti acei 3 solenoizi sa fie dusi, eventual doar unul. Pt inceput vezi sa nu fie contact imperfect in mufa blocului de valve si daca acolo e OK urmareste cablajul poate vezi vreo ciupitura, de obicei probleme in cablaj apar acolo unde trece peste cutia de transfer si e prins cu o clema care ''raneste'' cablajul in timp de la vibratii. Cel mai bine e sa demontezi si consola centrala sa poti verifica intreg cablajul intre mufele superioare si cea de la cutie, partea care e legata de switch nu are treaba cu aceste coduri dar firele sunt in acelas cablaj pana se despart. Se poate si scoate cablajul si ''suna" firele intre mufa blocului si cea superioara, pentru asta trebuie studiata descrierea conexiunilor din RAVE - WSM coroborat cu schema electrica si "connector views", daca nu esti electrician/electronist e cam greu. Bafta NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Razvy Postat Iulie 28, 2019 Partajează Postat Iulie 28, 2019 Si eu am aceasta problema dar de fiecare data cand apare misc mufele de sub scaunul soferului si am pace 2-3 saptamani, am dat cu spray de contact dar tot apare, deobicei dupa schimbarea pozitiei scaunului. Este un releu pe care daca il scot il pun la loc dispar becurile din bord Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
offroad_g Postat August 1, 2019 Autor Partajează Postat August 1, 2019 am rezolvat, am pus alt convertizor.... Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat August 2, 2019 Partajează Postat August 2, 2019 (editat) Interesant... inseamna ca trebuia sa fie alt cod de eroare, sa speram ca nu doar s-a izolat defectiunea in cablaj cum a fost miscat. Editat August 2, 2019 de sierrafery NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
offroad_g Postat August 21, 2019 Autor Partajează Postat August 21, 2019 sper. De atunci am mai facut 2500 km, din care vreo 400 km macadam... Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate