Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Discovery 3 - nou pt mine


aurel82

Postări Recomandate

Salutare , si bine v-am gasit colegi,

de curand am achizitionat un D3 2006 HSE, 2.7, si am ceva intrebari pt voi ca sa ma ajutati :

0. ce ulei motor sa folosesc 5W30 sau 5W40 , are 226.000, MOtul LyquiMolly sau Castrol, si ce filtre ?

1. scartiala f enervanta fata , dreapta mi se pare , sinet de cauciuc frecat intens pe metal, m-am uitat dar nu vad de unde

2.la scimbarea directiei de mers se aude , uneori, ca un poc , in special la denivelari

3. la mers normal , relaxat, dupa sch treptei masina scutura , daca accelerez aceasta dispare

4 . nu are navigatie , pot sa fac upgrade? ce imi trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si felicitari pt achizitie! Cred ca stiu masina.

 

In primul rand gaseste un service specializat LR. La Iasi nu sunt. Cel mai apropiat e la Roman

 

Uleiul recomandat este 5W30 A5/B5 full synthetic. Eu sunt multumit cu Motul 8100 Eco-Energy 5W30. Si LiquiMoly cred ca e bun. Filtrul de ulei sa fie original LR. Restul Mann sau Mahle.

 

Pt scartaiala, mergi in service. Pot fi mai multe... Cel mai probabil vor trebui bucse noi pe bratele fata, capete de bara, pivoti.

 

Trepidatiile probabil sunt de la convertizorul cutiei. Trebuie reconditionat sau schimbat.

 

Pt navigatie exista mai multe optiuni, de la cea originala si fara utilitate actuala pana la produse Garmin, tablete care pot fi puse acolo sau variante chinezesti dedicate. Telefonul e sfant daca ma intrebi :)

Editat de AlexStrugariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci merg pe Motul, la Subaru folosesc la fel si sunt multumit .

la cei din Roman te referi la LRyard?

 

Da, la asta ma refer. Stiu ca pe acest forum nu prea se face "reclama", asa ca am ezitat sa specific. Eu am fost de doua ori la ei cu a mea si am fost multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Navigatia originala e inutila. Am folosit-o de 2-3 ori in 6 ani.

Sa o montezi ulterior...poate s-o putea, dar va fi o experienta comparabila cu barbieritul cu razatoarea din bucatarie. Sistemul in sine va vrea sa stie si "de-ale masinii" : in ce mod e TerrainResponse-ul, la ce inaltime e suspensia, daca diferentialul e blocat sau nu, daca diverse roti sunt suspendate in aer sau nu, care dintre ele patineaza, in ce directie sunt bracate, etc.

Cel mai probabil lipsesc cabluri de date / mufe / ce-o mai fi necesar pentru toate astea. Mai bine ceva aftermarket si modern.

Desi folosesc telefonul pentru asta, in outdoor e deosebit de enervant: cam orice telefon se va descarca repejor asa ca trebuie sa fie conectat la vreun incarcator, iar asta reprezinta mare impediment pentru a face o cate o poza rapida.

Cel mai comod ar fi navigatie separata, aparat foto dedicat iar telefonul tinut doar pentru chemat tractor... :-)

Editat de aaddrryyss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am terminat acasa cu uleiul si filtrele, senzor uzura plăcute si lumini interior si pe la usi,, by the way , am pus Castrol Profesional 5W30 norma recomandata in manual, wss...913B, ce parere aveti?

am înacaltat-o cu Conti CrosContact all seazon , a ti folosit asa ceva? Ca la Frontera am Goodyear Wrangler duratrac dar nu am gasit dimensiunea asta ....

din ce am observat cu scartiala mea pare sa fie buca de la braț dreapta fata jos , rămâne de văzut Luni la service

Iar navigatie vreau doar pt modul terrain response ai meniul cu parametri..:old

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar navigatie vreau doar pt modul terrain response ai meniul cu parametri..:old

 

Fix aia e partea grea.

 

Goodyear Wrangler Duratrac n-ai sa gasesti. Am inceput eu acum un an - doi un topic pe tema asta pe aici, concluzia a fost ca Goodyear ori nu le mai fabrica ori nu le mai trimite in Europa.

Ce ai pus pe ea e ok, dar stai departe de namoale si pietre ascutite.

 

Editat de aaddrryyss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am terminat acasa cu uleiul si filtrele, senzor uzura plăcute si lumini interior si pe la usi,, by the way , am pus Castrol Profesional 5W30 norma recomandata in manual, wss...913B, ce parere aveti?

am înacaltat-o cu Conti CrosContact all seazon , a ti folosit asa ceva? Ca la Frontera am Goodyear Wrangler duratrac dar nu am gasit dimensiunea asta ....

din ce am observat cu scartiala mea pare sa fie buca de la braț dreapta fata jos , rămâne de văzut Luni la service

Iar navigatie vreau doar pt modul terrain response ai meniul cu parametri..:old

 

 

Daca Conti sunt LX2, le-am folosit si eu aproape 2 ani pe jante de 18 si au fost, in general, foarte OK. Nu am avut nicio pana, desi au vazut destul teren. Am ramas in noroi cu ele o data si o data intr-un sant mare cu zapada de 1 m (dar acolo deja nu mai contau anvelopele; a trebuit sa fiu tractat). Am trecut pe jante de 17 in primavara cu Cooper Discoverer AT3 Sport pe dimensiunea stock. Gasesti General Grabber, Cooper si Nokian cu profil AT pentru dimensiunile standard pe D3.

 

Eu nu mi-as bate capul cu ecranul original doar pt 4x4info. Multe dintre informatii oricum le ai in bord. Mai degraba cumpara-ti un GAP IID tool, cel mai apreciat tester dedicat Land Rover. Iti poti recalibra suspensia singur, poti sa-ti salvezi profile de setari pt suspensie pt diverse ocazii si sa revii la valorile default cand vrei.

Editat de AlexStrugariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alex, poate dupa concediu ne intalnim la o bere sau cafea si mai discutam de masinile noastre, mai invat si eu cate ceva despre D3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alex, poate dupa concediu ne intalnim la o bere sau cafea si mai discutam de masinile noastre, mai invat si eu cate ceva despre D3

 

Salut! Sigur. Eu in concediu plec abia in septembrie-octombrie. In mare parte, sunt in Iasi in timpul saptamanii pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit cauza la scratiala :banana, de la pivot fata dreapta , cel de jos , si 1 buc cap de bara , deci o sa schimb pivotii de jos , bielete si cap bara si stanga si dreapta , apoi unghi de fuga si :1100643094: LA DRUM :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Salut , revin cu noutăți si bune si rele :al

 

Distribuții complete facute, curele , lanturi si pompa ulei OE:br

Uleiuri , toate schimbate:br

diverse chestii schimbate gen, Convertizor, scut rezervor motorina, izolatie capota , rulou, led pt ceață, proiectoare, bec faza lunga din alea +130%:h5

Făcut tranfagarasan si transalpina fara probleme, amu apare Transmission fault , nu schimba cum trebuie dar după repornirea e ok, nu ma deranjează asa tare :al

Furtun retur sărit, a luat foc:hl, oprit la timp si stins , fără pagube , decât 4 injectoare schimbate si furtun pompa vacuum

Acu din senin ENGINE SYSTEM FAULT si s a oprit. Nu a mai pornit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , pai am sch 4 injectoare , inca un furtun de retur injectoare si acum ar fi bun un test dedicat :h5, poate ne vedem in weekend daca nu te superi :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
Salut . esti multumit de masina , ce costuri sunt ? am vazut ca preturile sunt la fel ca la un logan SH

 

Salut!

 

Până îți răspunde Aurel, îți pot zice și eu experiența mea. Am cumparat în vara 2017 Disco 3 2005 automat cu 109.000 km de la primul proprietar. Mașină bine întreținută - a fost prezentată pe acest forum încă de prin 2010 de către CristiS. Are acum 165k km și m-a costat aprox 4500 euro întreținerea până în prezent. Menționez că mașina nu a fost scutită de muncă în condiții destul de grele. Aici nu includ ulei, filtre, anvelope, sau alte cheltuieli absolut normale pe orice mașină. Urmrează o recondiționare a cutiei de viteze, care mă aștept sa coste aprox 8000-10000 lei. Deci, deși are preț de Logan acum (acum 2 ani erau cam duble prețurile SH), costurile de întreținere sunt proporționale cu prețul mașinii noi (50-80k euro). Cu toate acestea, dacă ești dispus să accepți aceste costuri, merita toți banii.

Editat de AlexStrugariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

eu sunt multumit de masina in aceste prime 4 luni de cand o am, asa cum a spus si Alex intretinerea e destul de scumpa , eu de ex la prima revizie (distributii 2x curele 2x lanturi, curea accesorii, convertizor, uleiuri, vas expansiune si div garnituri, furtunuri retur etc ) a fost peste 12000 lei si apoi au mai urmat :al

per total is f multumit de confort, consum si abilitatile ei , chiar daca nu o duc decat la offroad usor :ypu

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

:2drsalut,

Se pare ca problema mea cu engine system fault e corelata cu nivelul de motorina din rezervor, adică la aprox un sfert e riscul sa apară și se oprește, apoi aerisesc și pornește:hl

A mai pățit cineva asa, sa îmi dea ceva indicii?

Pe tester Delphi nu apare nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

Salut , nu am mai lasat motorina sub jumatate de rezervor si nu am mai avut probleme , dar cand se incalzeste afara tot trebuie dat jos rezervorul si verificat .

:2dr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, stie cineva de ce nu merg becurile pe pozitie (cele iluminate cu verde) de la consola centrala la RRS? am verificat si nu am gasit nici o siguranta arsa , am 0.3V pe fir :cn ,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare