Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Motorul nu trage


crisal26

Postări Recomandate

Salutari! Detin un D2 td5 2004 .Am mare nevoie de ajutorul dv. Pe scurt:duc masina in service (dedicat LR)pt revizie injectoare,saiba foc +oring.Dupa ce o scot din service constat ca ,,nu trage",nu poate trece de 90/h decat pe autostrada si in timp si spatiu foarte mare.Nu are nici o eroare tester sau martor aprins.Cei din service nu-i dau de cap de 2 saptamani.

multumesc anticipat

 

 

 

Editat de sierrafery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Salutari! Detin un D2 td5 2004 .Am mare nevoie de ajutorul dv. Pe scurt:duc masina in service (dedicat LR)pt revizie injectoare,saiba foc +oring.Dupa ce o scot din service constat ca ,,nu trage",nu poate trece de 90/h decat pe autostrada si in timp si spatiu foarte mare.Nu are nici o eroare tester sau martor aprins.Cei din service nu-i dau de cap de 2 saptamani.

multumesc anticipat

 

 

 

 

Salut. Cititi va rog tot ce scrie cu rosu aici https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...over#post35520 inclusiv in semnatura mea... ar fi de explicat multe.... chestille alea cu rosu nu sunt degeaba, de exemplu la acest simptom s-ar putea sa fie relevant si daca masina e manuala sau automata... si cu asta inchei deocamdata

 

P.S. ar fi benefic sa stim si noi care service "dedicat LR" e atat de incompetent/indolent incat sa returneze masina unui client platitor fara ca ea sa fie in parametrii(eu am o presimtire), ineamna ca ori nu au facut un drive test dupa reparatie ori daca au facut habar nu au cum ar trebui aceasta masina sa functioneze = diletanti. Bafta

 

 

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Scuze pentru profilul incomplet.Masina este automata.Anglocars este atelierul in cauza.Merg la ei de cel putin 12 ani.Nu am avut probleme niciodata .

Din cate am inteles zona injectoarelor este sensibila la intretinere/service.Ar trebui sa am certitudinea ca s-au montat piese "genuineLR?

Merge si pe oem?De aftermarket nu intreb

Multumesc

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ca sa eliminam din start unele elemente, hai sa o luam pe rand:

1. Verifica siguranta F2 de la tabloul de langa motor si daca e OK scoate mufa de la debitmetru si fa o tura asa apoi revin-o cu concluzia

2. fa un "{stall test" la cutie conform atasamentului si spune-mi rezultatul

 

acel service era unul bun nu inteleg ce s-a intamplat cu ei, vezi aici https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...spusi-sa-ajute contacteaza unul din baietii cu nanocom sa te ajute, mergeti la un test drive cu el conectat si pe inregistrare ''inputs fuelling" pe SD card si posteaza aici rezultatul apoi mai vorbim, daca esti cat de cat dibaci desfa cele 3 suruburi de la teava de sub turbina partial cat sa existe o nisa acolo si vezi daca isi revine la putere sau nu, astea Eu3 au probleme cu infundarea catalizatorului si existand o restrictie pe evacuare nu poate lucra cum trebuie turbina

 

apropo,stii cumva daca EGR-ul a fost anulat pe masina ?

1290526765_Stalltest.jpg.ec8e55426ecdc57fba19ea63008e9722.jpg

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Masina este inca in service.Oamenii se straduiesc sa rezolve.Sper.Pentru o saptamana am avut-o acasa si am mers cu ea .Mi-au recomandat sa o plimb cat mai mult.Din pacate nu s-a rezolvat si am dus-o inapoi...si a mai trecut o saptamana.

Egr nu este anulat.Avem aprox 230.000km.Am scos mufa de la debitmetru in saptamana de vorbeam mai sus.Nu am observat nici o diferenta .

Vad ce fac de luni.Va tin la curent

Multumesc mult

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca EGR nu e anulat trebuie curatat senzorul MAP de pe admisie

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Salut

Intr un final am luat masina din service. 13nov -13 dec..Aproape rezolvata.De fata cu mine au schimbat din nou saibele de foc.(genuine parts).Atat.Banuiesc ca prima data nu au fost conforme.Nu am primit detalii.Acum motorul trage bine.Mai am ceva rezerve visavis de schimbatul vitezelor.Uneori din 2 spre 3 se duce pana la 3200rot/min(fata de 2500 ) si schimba cam smucit .

O sa ies la un drum mai lung sa vad ce i bine si ce i rau.

O sa curat si senzorul de pe admisie

Este bine sa anulez egr? sau t r e b u i e !

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EGR e bine de anulat ca unul vechi care nu mai e 100% in partametrii mai mult inrautateste noxele decat sa ajute...la Eu3 si debitmetrul e foarte important sa fie original si nu foarte vechi ca da tot managementul peste cap inclusiv al cutiei ... uleiul si filtrul in cutie sunt noi? daca nu trebuie schimbate ASAP

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Problema la mine,schimbat aceleasi piese ca si colegul,a fost in felul urmator,masina mergea de rupea(,am dus o la acelasi service, si la fel ca si colegul,merg la ei din 2011 fara probleme),apoi am luat masina de acolo ca si cand ii taiasera vreo 50-60cp daca nu,mai mult. Apoi am facut inca de trei ori reglaj la injectoare(ca la carte) insa masina tot nu este ca inainte. S a mai imbunatatit ceva dar nu ca inainte. Nu stiu ce sa inteleg,sa fie atatea coincidente. Fara probleme de EGR vreodata,acesta nefiind anulat,sa inceapa sa faca probleme imediat dupa ce s a facut interventia?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa spun ca au fost schimbate, ulei cutie plus filtru, ulei motor plus filtre, debitmetru este schimbat cu original anul trecut,cablu injectoare. Am sa fac ce a spus Fery referitor la turbo si debitmetru,sa nu fie vreo coincidenta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat anul asta saibele si oring-urile, dupa ce ele fusesera schimbate anul trecut, asa ca pot sa dau o idee

Problema era ca pornea greu, trebuia amorsata, se oprea uneori la ralanti.

 

Ideea ca la demontare, cele "vechi" aratau foarte bine, asa ca singura explicatie pentru probleme am banuit sa fie vreo mizerie/depunere la saiba unui injector, ori procedura corecta de montare a saibelor/oring-urilor.

 

De aceea va sfatuiesc sa verificati daca s-a urmarit procedura corecta de montare

 

Primul lucru este sa verifici la demontarea si montarea "rocker shaft" sa ai alinierea ca in poza, incercuita cu rosu iar desfacerea si strangerea sa fie progresiva.

Eu am tot rotit vreo 15 minute la motor ca sa inteleg cum trebuie aliniat, uneori ai in pozitia de sus fie cele doua zale colorate, alteori punctul de pe roata dintata, dar trebuie sa fie ambele aliniate in partea de sus, iar prin gaura de sus sa vezi o depresiune. Poti baga un surub/cui pentru blocare, nu-i nevoie de scula aia.

 

Apoi reglajul tijei care impinge injectorul o vezi la minutul 22 aici: https://www.youtube.com/watch?v=6mYUpF5g-Ss

Oricum eu m-am uitat la filmul asta de cateva ori inainte sa ma apuc de treaba

 

ajustare1.jpg.540784f51101b76f4892336ff2687baf.jpg

 

Editat de Floriin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin teoria ta, dar ia zi in toata aceasta tevatura ai cumparat suruburi noi originale pt ''rocker shaft" sau le-ai refolosit pe cele vechi ? ... daca raspunsul tau e ca ai refolosit suruburile vechi atunci ai luat tzeapa din prima crezand ca totuil e OK... sper sa ma insel eu. Bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin teoria ta, dar ia zi in toata aceasta tevatura ai cumparat suruburi noi originale pt ''rocker shaft" sau le-ai refolosit pe cele vechi ? ... daca raspunsul tau e ca ai refolosit suruburile vechi atunci ai luat tzeapa din prima crezand ca totuil e OK... sper sa ma insel eu. Bafta

 

cititnd ce ai scris tu aici, imi amintesc de:

 

 

Stiu ca in manual scrie sa se puna noi, dar nu am avut, apoi am citit ca si altii spuneau ce le-au refolosit, asa ca am facut si eu asa.

 

Eu zic sa vedem cum o rezolva baietii cu problema lor, si mai vedem pe urma daca am luat teapa.

Editat de Floriin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am povestit patania mea: dupa cum a spus Fery toate suruburile, saibele etc sa fie noi si originale. La mine aveam masina imobilizata si unde le-am schimbat cred ca aveau cheia dinamometrica pentru motoare de vapor...Ideea e ca trebuie stranse exact cat scrie acolo.

Ca fapt divers - empiric - ele se strang maxim si se desurubeaza jumatate de tura sa 3/4...si se “potriveste” cu cat scrie ca trebuie stranse dar mergeti pe cat scrie.

la mine asa si-a “revenit”

"A bon entendeur, salut!"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mergea masina inainte(am mai postat in trecut),acum nu mai are nicio legatura cu ce a fost. Daca nu aveam ECU modificat,nu treceam nuci eu de 90km/h cu a mea,cum a patit colegul. Eu n am mai avut timp sa ma ocup de problema,dar acum m am hotarat sa rezolv problema. Am sa comand suruburi noi si am sa schimb saibele si oringurile iarasi cum a facut si colegul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca in manual scrie sa se puna noi, dar nu am avut, apoi am citit ca si altii spuneau ce le-au refolosit, asa ca am facut si eu asa.
altii au mai refolosit si suruburi de chiulasa dar asta nu inseamna ca e OK. Suruburile alea sunt asa numitele "strech bolts" sau TTY(torque to yeld) care se ''intind" cand sunt stranse o data cu forta recomandata apoi daca se refolosesc la aceasi forta nu mai strang ca lumea iar daca se trang mai tare ajung in fundul filetului... de aia e plina planeta de Td5 cu chiulase crapate ca englezoii zgarciti nu cumpara susuburi noi apoi scriu pe forumuri ca e OK si unii ii si cred facand la fel :wink:

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! ma gandeam daca se poate copia sau schimba softul din ECU? Daca ECU meu era resoftat pentru o performanta mai buna a motorului,cineva ar putea sa copieze softul acela si sa il inlocuiasca cu altul standard,fara sa schimbe ECU cu totul?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la asta ma uitam pe filmuletul asta:

Tipul in afara de faptul ca a modificat parametrii turbinei a schimbat ECU si diferenta este vizibila.

Dar, cand am cumparat masina ,am cautat daca se poate sa i fac o imbunatatire a performantei motorului si am primit atunci o oferta care costa 600euro pentru un remap oficial de la Rover.

Acum ma gandesc ca daca masina mea avea deja acest remap,cineva ar putea sa l copieze si sa puna atlceva in locul acelui soft? [h=1][/h]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am hotarat sa rezolv problema,ca la carte, cu saibele si oringurile,comand suruburi noi si merg la service sa schimbe piesele iarasi plus suruburi noi. Apoi vreau sa anulez EGR,catalizator si sa pun intercooler mai mare.

Intrebarea ,pentru cine a avut catalizator si l a anulat,dupa anulare,nu miros noxele....ca la autobuzele vechi? adica vreau sa spun ca acum,ca si inainte de "patanie" la mine poti sta fara probleme langa esapament,in timp ce motorul functioneaza, fara sa miroasa greu si irespirabil,este aproape nederanjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! ma gandeam daca se poate copia sau schimba softul din ECU? Daca ECU meu era resoftat pentru o performanta mai buna a motorului,cineva ar putea sa copieze softul acela si sa il inlocuiasca cu altul standard,fara sa schimbe ECU cu totul?

A ta fiind din 2002 care a fost anul de tranzitie intre Eu2 si Eu3 s-ar putea sa aiba ultima varianta de ECU seria MSB la care softul se poate schimba doar prin inlocuirea cipului, daca e seria NNN se poate resofta prin OBD

Intrebarea ,pentru cine a avut catalizator si l a anulat,dupa anulare,nu miros noxele....ca la autobuzele vechi? adica vreau sa spun ca acum,ca si inainte de "patanie" la mine poti sta fara probleme langa esapament,in timp ce motorul functioneaza, fara sa miroasa greu si irespirabil,este aproape nederanjant.
A mea e Eu2 si nu a avut catalizator niciodata deci nu stiu care ar fi diferenta dar nu miroase ca la autobuze... oricum un catalizator vechi de 18 ani clar e partial infundat ceea ce afecteaza performanta si ''fragezeste" si turbina ca din cauza restrictiei pe evacuare temperatura in turbina e mai mare... La EGR e cam aceasi chestie ca unul vechi care nu amai e 100% in parametri mai mult incurca decat ajuta, la mine au scazut noxele dupa ce l-am anulat pe cel ''obosit" de pe masina.

 

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am hotarat sa rezolv problema,ca la carte, cu saibele si oringurile,comand suruburi noi si merg la service sa schimbe piesele iarasi plus suruburi noi. Apoi vreau sa anulez EGR,catalizator si sa pun intercooler mai mare.

Intrebarea ,pentru cine a avut catalizator si l a anulat,dupa anulare,nu miros noxele....ca la autobuzele vechi? adica vreau sa spun ca acum,ca si inainte de "patanie" la mine poti sta fara probleme langa esapament,in timp ce motorul functioneaza, fara sa miroasa greu si irespirabil,este aproape nederanjant.

 

Daca ai de gand sa le schimbi iarasi, asigura-te ca in chiuloasa, acolo unde se aseaza saiba, sa fie foarte curat.

 

Nu stiu daca e bine, dar eu am curatat injectoarele cu spray de frana si frecate pana aratau ca noi.

 

Nu mai tin minte cand am elimintat catalizatorul daca mirosea mai mult, parca un pic. Dar cand scot toba mijlocie se simte.

O observatie daca scoti EGR-ul. Ia in calcul ca mai are rol si de incalzire mai rapida a motorului, deci si a cabinei in timp de iarna.

Editat de Floriin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca ai de gand sa le schimbi iarasi, asigura-te ca in chiuloasa, acolo unde se aseaza saiba, sa fie foarte curat.

 

Nu stiu daca e bine, dar eu am curatat injectoarele cu spray de frana si frecate pana aratau ca noi.

 

Nu mai tin minte cand am elimintat catalizatorul daca mirosea mai mult, parca un pic. Dar cand scot toba mijlocie se simte.

O observatie daca scoti EGR-ul. Ia in calcul ca mai are rol si de incalzire mai rapida a motorului, deci si a cabinei in timp de iarna.

 

Am incalzire auxiliara,porneste automat sub 5grade, daca se imbunatatesc parametrii motorului,il scot,cu toate ca eu cu toate cele(EGR,Catalizator,radiatoare stock) eram foarte multumit de masina si noxele erau totdeauna in limita admisa,acum noxele sunt...."parfum".Ce este interesant,cu toate ca motorul este mai....mort,consumul nu a scazut,chiar a crescut in unele cazuri,asta este necazul meu,ca masina cum era inainte,parca fusese reglata, de cineva, sa mearga dupa stilul meu de sofat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ta fiind din 2002 care a fost anul de tranzitie intre Eu2 si Eu3 s-ar putea sa aiba ultima varianta de ECU seria MSB la care softul se poate schimba doar prin inlocuirea cipului, daca e seria NNN se poate resofta prin OBD

A mea e Eu2 si nu a avut catalizator niciodata deci nu stiu care ar fi diferenta dar nu miroase ca la autobuze... oricum un catalizator vechi de 18 ani clar e partial infundat ceea ce afecteaza performanta si ''fragezeste" si turbina ca din cauza restrictiei pe evacuare temperatura in turbina e mai mare... La EGR e cam aceasi chestie ca unul vechi care nu amai e 100% in parametri mai mult incurca decat ajuta, la mine au scazut noxele dupa ce l-am anulat pe cel ''obosit" de pe masina.

 

 

 

In alt topic deschis cu multi ani in urma am scris cum incepe seria de la ECU la masina mea:NNW

 

 

 

Re: crestere performante motor TD5

 

Postat în original de sierrafery Vezi post

1. pentru piese nu pot face reclama aici de unde sa le cumperi, dai pe google, "td5 EGR bypass kit" si Td5 automatic performance intercooler" si alegi de unde iti convine... eu am luat direct de la un magazin online din Anglia

dupa schimbarea EGR curata galeria de admisie si senzorul MAP de tot jegul depus acolo.

 

aaa, mai merita sa te gandesti si la o chestie de asta http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER...Type%3A2.5+TD5

 

2. nu te mai gandi la chestia aia cu cablul de injectoare, daca ai gasit candva ulei schimba-l, nu o-ringurile alea sunt principala problema.

 

3. eu am studiat in profunzime chestia asta cu filtrul K&N, cei care'l hulesc sunt obsedati de eficienta de filtrare unde e inferior tuturor celorlalte pe plaja 3 - 6 microni(diametru particule) fara sa studieze si faptul ca la diametryul ala 95% din particule se dezintegreaza incepand cu 80*C totodata e vorba de aerul pe care'l respira si soferul nefiltrat(teoria mea e lunga si nu am rabdare s-o dezvolt acum) ... singurul lucru de care trebuie avut grija cu K&N e sa cureti mai des senzorul MAF cu spray dedicat ca se poate depune putin ulei pe el din filtru ...atat, in schimb motorul "respira" mult mai usor si asta e mai important cu mult decat filtrarea particulelor de 3-6 microni.

Sunt de acord cu teoria ta, este logic totul.Acum urmeaza sa ma decid sa le cumpar si sa le montez.Sunt convins ca masina se va modifica semnificativ.Pacat ca cei de la Rover nu au mai folosit motorul asta dupa anul 2004 pentru Discovery.Probabil daca ar fi facut-o ar fi facut ei modificarile astea si ar fi scos un motor de 180-190cp si 330-350Nm.Multumesc inca odata de sfaturi.Sper sa fac cat mai repede modificarile astea si sa pot scrie aici cum s-a modificat masina.

Uitasem sa spun ca am desfacut ECU azi si m-am uitat ce scrie pe el,incepe cu NNW codul deci ce varianta de cip crezi ca merge?

Ultima editare de Mosor; 22.apr.2014, 20:03.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare