Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Motorul nu trage

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Motorul nu trage

    Salutari! Detin un D2 td5 2004 .Am mare nevoie de ajutorul dv. Pe scurt:duc masina in service (dedicat LR)pt revizie injectoare,saiba foc +oring.Dupa ce o scot din service constat ca ,,nu trage",nu poate trece de 90/h decat pe autostrada si in timp si spatiu foarte mare.Nu are nici o eroare tester sau martor aprins.Cei din service nu-i dau de cap de 2 saptamani.
    multumesc anticipat


    Ultima editare de sierrafery; 06.dec.2019, 00:10.

  • #2
    Reglare incorecta a injectoarelor!! Duze de 2 lei !! Debit ??
    Ultima editare de gamis; 05.dec.2019, 21:22.

    Comentariu


    • #3
      Postat în original de crisal26 Vezi post
      Salutari! Detin un D2 td5 2004 .Am mare nevoie de ajutorul dv. Pe scurt:duc masina in service (dedicat LR)pt revizie injectoare,saiba foc +oring.Dupa ce o scot din service constat ca ,,nu trage",nu poate trece de 90/h decat pe autostrada si in timp si spatiu foarte mare.Nu are nici o eroare tester sau martor aprins.Cei din service nu-i dau de cap de 2 saptamani.
      multumesc anticipat


      Salut. Cititi va rog tot ce scrie cu rosu aici https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...over#post35520 inclusiv in semnatura mea... ar fi de explicat multe.... chestille alea cu rosu nu sunt degeaba, de exemplu la acest simptom s-ar putea sa fie relevant si daca masina e manuala sau automata... si cu asta inchei deocamdata

      P.S. ar fi benefic sa stim si noi care service "dedicat LR" e atat de incompetent/indolent incat sa returneze masina unui client platitor fara ca ea sa fie in parametrii(eu am o presimtire), ineamna ca ori nu au facut un drive test dupa reparatie ori daca au facut habar nu au cum ar trebui aceasta masina sa functioneze = diletanti. Bafta

      Ultima editare de sierrafery; 06.dec.2019, 07:27.
      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

      Comentariu


      • #4
        Salut.Scuze pentru profilul incomplet.Masina este automata.Anglocars este atelierul in cauza.Merg la ei de cel putin 12 ani.Nu am avut probleme niciodata .
        Din cate am inteles zona injectoarelor este sensibila la intretinere/service.Ar trebui sa am certitudinea ca s-au montat piese "genuineLR?
        Merge si pe oem?De aftermarket nu intreb
        Multumesc

        Comentariu


        • #5
          Bun, ca sa eliminam din start unele elemente, hai sa o luam pe rand:
          1. Verifica siguranta F2 de la tabloul de langa motor si daca e OK scoate mufa de la debitmetru si fa o tura asa apoi revin-o cu concluzia
          2. fa un "{stall test" la cutie conform atasamentului si spune-mi rezultatul

          acel service era unul bun nu inteleg ce s-a intamplat cu ei, vezi aici https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...spusi-sa-ajute contacteaza unul din baietii cu nanocom sa te ajute, mergeti la un test drive cu el conectat si pe inregistrare ''inputs fuelling" pe SD card si posteaza aici rezultatul apoi mai vorbim, daca esti cat de cat dibaci desfa cele 3 suruburi de la teava de sub turbina partial cat sa existe o nisa acolo si vezi daca isi revine la putere sau nu, astea Eu3 au probleme cu infundarea catalizatorului si existand o restrictie pe evacuare nu poate lucra cum trebuie turbina

          apropo,stii cumva daca EGR-ul a fost anulat pe masina ?
          Fișiere atașate
          Ultima editare de sierrafery; 07.dec.2019, 11:12.
          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

          Comentariu


          • #6
            Salut.
            Masina este inca in service.Oamenii se straduiesc sa rezolve.Sper.Pentru o saptamana am avut-o acasa si am mers cu ea .Mi-au recomandat sa o plimb cat mai mult.Din pacate nu s-a rezolvat si am dus-o inapoi...si a mai trecut o saptamana.
            Egr nu este anulat.Avem aprox 230.000km.Am scos mufa de la debitmetru in saptamana de vorbeam mai sus.Nu am observat nici o diferenta .
            Vad ce fac de luni.Va tin la curent
            Multumesc mult


            Comentariu


            • #7
              Daca EGR nu e anulat trebuie curatat senzorul MAP de pe admisie
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #8
                Multumesc.O sa revin cu informatii

                Comentariu


                • #9
                  Salut
                  Intr un final am luat masina din service. 13nov -13 dec..Aproape rezolvata.De fata cu mine au schimbat din nou saibele de foc.(genuine parts).Atat.Banuiesc ca prima data nu au fost conforme.Nu am primit detalii.Acum motorul trage bine.Mai am ceva rezerve visavis de schimbatul vitezelor.Uneori din 2 spre 3 se duce pana la 3200rot/min(fata de 2500 ) si schimba cam smucit .
                  O sa ies la un drum mai lung sa vad ce i bine si ce i rau.
                  O sa curat si senzorul de pe admisie
                  Este bine sa anulez egr? sau t r e b u i e !
                  va multumesc!

                  Comentariu


                  • #10
                    EGR e bine de anulat ca unul vechi care nu mai e 100% in partametrii mai mult inrautateste noxele decat sa ajute...la Eu3 si debitmetrul e foarte important sa fie original si nu foarte vechi ca da tot managementul peste cap inclusiv al cutiei ... uleiul si filtrul in cutie sunt noi? daca nu trebuie schimbate ASAP
                    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                    Comentariu


                    • #11
                      Salutare! Problema la mine,schimbat aceleasi piese ca si colegul,a fost in felul urmator,masina mergea de rupea(,am dus o la acelasi service, si la fel ca si colegul,merg la ei din 2011 fara probleme),apoi am luat masina de acolo ca si cand ii taiasera vreo 50-60cp daca nu,mai mult. Apoi am facut inca de trei ori reglaj la injectoare(ca la carte) insa masina tot nu este ca inainte. S a mai imbunatatit ceva dar nu ca inainte. Nu stiu ce sa inteleg,sa fie atatea coincidente. Fara probleme de EGR vreodata,acesta nefiind anulat,sa inceapa sa faca probleme imediat dupa ce s a facut interventia?

                      Comentariu


                      • #12
                        Am uitat sa spun ca au fost schimbate, ulei cutie plus filtru, ulei motor plus filtre, debitmetru este schimbat cu original anul trecut,cablu injectoare. Am sa fac ce a spus Fery referitor la turbo si debitmetru,sa nu fie vreo coincidenta.

                        Comentariu


                        • #13
                          Eu am schimbat anul asta saibele si oring-urile, dupa ce ele fusesera schimbate anul trecut, asa ca pot sa dau o idee
                          Problema era ca pornea greu, trebuia amorsata, se oprea uneori la ralanti.

                          Ideea ca la demontare, cele "vechi" aratau foarte bine, asa ca singura explicatie pentru probleme am banuit sa fie vreo mizerie/depunere la saiba unui injector, ori procedura corecta de montare a saibelor/oring-urilor.

                          De aceea va sfatuiesc sa verificati daca s-a urmarit procedura corecta de montare

                          Primul lucru este sa verifici la demontarea si montarea "rocker shaft" sa ai alinierea ca in poza, incercuita cu rosu iar desfacerea si strangerea sa fie progresiva.
                          Eu am tot rotit vreo 15 minute la motor ca sa inteleg cum trebuie aliniat, uneori ai in pozitia de sus fie cele doua zale colorate, alteori punctul de pe roata dintata, dar trebuie sa fie ambele aliniate in partea de sus, iar prin gaura de sus sa vezi o depresiune. Poti baga un surub/cui pentru blocare, nu-i nevoie de scula aia.

                          Apoi reglajul tijei care impinge injectorul o vezi la minutul 22 aici: https://www.youtube.com/watch?v=6mYUpF5g-Ss
                          Oricum eu m-am uitat la filmul asta de cateva ori inainte sa ma apuc de treaba

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	ajustare1.jpg  Afișări:	0  Mărime:	134,0 KB  ID:	1303608
                          Ultima editare de Floriin; 18.dec.2019, 14:26.

                          Comentariu


                          • #14
                            Sustin teoria ta, dar ia zi in toata aceasta tevatura ai cumparat suruburi noi originale pt ''rocker shaft" sau le-ai refolosit pe cele vechi ? ... daca raspunsul tau e ca ai refolosit suruburile vechi atunci ai luat tzeapa din prima crezand ca totuil e OK... sper sa ma insel eu. Bafta
                            NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                            Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                            Comentariu


                            • #15
                              Postat în original de sierrafery Vezi post
                              Sustin teoria ta, dar ia zi in toata aceasta tevatura ai cumparat suruburi noi originale pt ''rocker shaft" sau le-ai refolosit pe cele vechi ? ... daca raspunsul tau e ca ai refolosit suruburile vechi atunci ai luat tzeapa din prima crezand ca totuil e OK... sper sa ma insel eu. Bafta
                              cititnd ce ai scris tu aici, imi amintesc de:
                              https://www.youtube.com/watch?v=0UT2E7o5Gkw


                              Stiu ca in manual scrie sa se puna noi, dar nu am avut, apoi am citit ca si altii spuneau ce le-au refolosit, asa ca am facut si eu asa.

                              Eu zic sa vedem cum o rezolva baietii cu problema lor, si mai vedem pe urma daca am luat teapa.
                              Ultima editare de Floriin; 19.dec.2019, 09:56.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X