Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ar trebui sa iei in calcul si diferentialul blocabil de la Ashcroft , am vazut pe site-ul lor ca vand si separat componente pentru acesta.

    Comentariu


    • Ai putea să faci un rezumat financiar și să ne spui până la ora asta câți bani ai investit în mașina aia? Că am impresia că ai mai plătit-o de cel puțin încă o dată...și tot nu e ce trebuie...
      Disco 1, 300tdi, 1998, manuala

      Comentariu


      • Pai hai sa vedem:
        Piese luate din UK
        - 17/03/2020: Dispatched Ł137.76 cred ca fara TVA 20% si transport 17 lire
        Manopera: 1100 lei
        - 06/07/2020 Dispatched Ł572.96 cred ca fara TVA 20% si transport 17 lire
        Manopera: 1500 lei
        - folie pe toate geamurile inclusiv parbriz: 600 lei
        - terosonare, reparatie praguri, senzor ulei 1500 lei

        Alte maruntisuri comandate: proiectoare, yala portbagaj,, cruce cardan, cilindru ambreiaj etc: aprox 2000 lei

        Facand un total s-au investit aproximativ 11500 lei, adica 2360 euro, posibil sa mai fi fost ceva nimicuri uitate dar ...ceva nesemnificativ.

        Este adevarat ca la 5000 euro poate aveam sansa sa gasesc ceva mai bun sau ...poate ca nu, multe chestii au fost moft si altele necesitati.

        Multi bani pot fi scutiti daca ai 2 maini dibace si te ocupi personal de anumite reparatii, din pacate nu este cazul meu si nu am nici timpul si rabdarea necesara pentru astfel de operatiuni.




        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • E mai bine ca ai luat masina ieftina si ai investit serios in ea decat sa fi luat una la pretul mai mare la care sa nu stii ce e pe ea, asa macar stii pe ce te bazezi. Bafta
          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

          Comentariu


          • Pentru ce vrei tu de la mașină ți-aș recomanda asta : https://www.ashcroft-transmissions.c...croft-atb.html.
            Sunt foarte ok, indestructibile și la preț bun.
            Daca nu pui roti mari și nu mergi ca la concurs planetarele standard rezista... Eu cu 35-uri am reușit sa le rup la def și din vina mea în totalitate... Bine, am rupt 2 odată.
            Când e risc de patinare nu ezita sa blochezi centralul, altfel șansele să-l rupi cresc exponențial.
            Discovery 4 2010
            Discovery 2 2000
            Defender 90 1997

            Comentariu


            • Postat în original de sean70 Vezi post
              Pentru ce vrei tu de la mașină ți-aș recomanda asta : https://www.ashcroft-transmissions.c...croft-atb.html.
              Sunt foarte ok, indestructibile și la preț bun.
              Daca nu pui roti mari și nu mergi ca la concurs planetarele standard rezista... Eu cu 35-uri am reușit sa le rup la def și din vina mea în totalitate... Bine, am rupt 2 odată.
              Când e risc de patinare nu ezita sa blochezi centralul, altfel șansele să-l rupi cresc exponențial.
              Nu stiu cat de indestructibile sunt ca am avut si eu pe spate si a tinut 3 ani dupa care a inceput sa cloncane asa ca l-am pus inapoi pe ala clasic fara sa mai investighez ce are + ca nici nu am simtit nustiu ce efect magnific. Vrei efect pui blocant cu aer si gata.
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • Diferentialul este pus pe lista de asteptare, mai am niste maruntisuri de cumparat inainte (scuturi, amortizor directie, troliu fata, snorkel, anvelope noroi etc)
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • Azi distractie prin zapada
                  Fișiere atașate
                  http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                  Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                  Comentariu


                  • Am inceput sa ma uit dupa troliu fata, am vazut diverse marci unele mai ieftine, altele mai scumpe, la ce ar trebui sa ma uit cand cumpar un troliu?
                    Ce capacitate ar fi indicata pentru masina din dotare?
                    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                    Comentariu


                    • Daca tin bine minte, troliul trebuie sa traga mai mult decat dublul greutatii masinii, exprimat in lbs.
                      Eu am D2 care are cam 2200 kg fara incarcatura, asa ca am unul de 12000.

                      Posibil sa iti mearga unul de 9500, dar diferenta pana la 12000 e mica la pret si mai bun la performanta.
                      Sfatul meu este sa mergi cu fir de plasma nu otel, conteaza la greutate

                      Comentariu


                      • Azi am zis sa-mi incerc din nou norocul de a urca spre Lacul Vulturilor de pe un alt traseu mai putin abrupt. ''Distractia'' a aparut de la prima panta abrupta cand am constatat ca DIF central nu cupleaza, de fapt martorul luminos cand se aprindea cand se stingea. Pe drum am intalnit si un Jimnny care avea aceeasi destinatie ca mine si am convenit sa mergem impreuna sa ne ajutam, s-a dovedit o decizie inteleapta. Cand mai aveam aproximativ 6 Km sa ajungem la destinatie stratul de zapada ajunsese lundeva pe la milocul rotii si inaintarea se facea din ce in ce mai anevoios. Problema reala era ca sub strataul de zapada era unul de gheata si masina alunecat/patina spre margine.
                        Emotiile sunt inevitabile mai ales atunci cand mai ai 20 cm si esti cu fundul cazut in rapa dar azi am avut noroc, doar o opintire cu bara spate intr-un copac (fara daune) in rest a fost ....interesant.
                        Concluzia este ca troliul este musai necesar.

                        Cand am intrat sub masina sa fiu convins ca manetica de la CDL este impinsa am observat o pierdere de lichid in zona unde este cuplat cardanul cu cutia de transfer, posibil un semering.
                        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                        Comentariu


                        • In weekend am dat luciu la interior si dupa ce am inghetat bine am reusit sa-i scot putina fata.
                          Ultima editare de soferman; 03.feb.2021, 17:51.
                          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                          Comentariu


                          • Cam asa arata
                            Fișiere atașate
                            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                            Comentariu


                            • Azi am observat ca suportul de la bara stabilizatoare dreapta spate a cedat, nu stiu daca sa-l mai sudez sau sa renunt la bara stabilizatoare.
                              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                              Comentariu


                              • Desi am schimbat sonda de ulei tot nu-mi indica in bord lampa lui Aladin. La cea veche daca miscam de cablu/mufa mai licarea in bord, acum ...nimic.
                                Aveti vreo ideie unde as putea sa mai verific?
                                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection