Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ia o bucata de sarma si fa contact intre masa si firul alb/maro din mufa. Daca nici atunci nu se aprinde e intrerupt circuitul undeva
    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

    Comentariu


    • Saptamana aceasta m-am intalnit cu un amic care si-a cumparat o Toyota LC J90 2 portiere din 1999, masina arata foarte bine, motorul mergea foarte frumos (ziceai ca este nou), nu m-am prins cum era treaba cu maneta de high si low si cum se cupleaza dif spate.
      Ce m-a surprins insa este faptul ca sasiul si tot ceea ce insemna elemnt gol de caroserie era umplut cu spuma, este prima data cand vad asa ceva, este ok aceasta operatiune?
      Pare o spuma destul de densa, initial am crezut ca este noroi dar apoi am vazut ca este spuma.
      Mi-au placut usile care se deschideau/inchideau foarte usor (fiecare cu ce nu are :) ), motorul de 3 L se auzea foarte frumos, cam barca pe curbe dar una peste alta ...este o Toyota :)
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • Spuma? adica spuma din aceea de constructii? sau o spuma moale, adica celebra ceara de protectie pt elemente de caroserie? ca in varianta asta este de dorit si se poate efectua cam o data la 1-2 ani, in functie de produs. Produs care in timp se "spala" de la ploaie, caldura,apa, praf.....ideal de pastrat masina asa, ai mult mai putina rugina cu un 500-1000 lei si niste timp de cautat produs ,compresor si pistol + chef de bibilt singur sau cu manopera aferenta + ceara 2-3000 lei.
        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
        Dream It, Do It, Live It....

        Comentariu


        • Era spuma cu o densitate mai mare ca cea folosita la izolare (ex termopane), cand apasai pe ea nu era casanta.
          Am intrebat proaspatul proprietar si mi-a spus ca este spuma ca fostul proprietar a bagat spuma peste tot contra umiditatii. Daca este bagata asa cum trebuie si nu-si micsoreaza volumul in timp ar fi o treaba excelenta, daca intra umiditatea intre spuma si metal = esec.
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • din pacate , personal cred ca-i esec de la inceput.in cazul in care ai ceva rugina pe acolo,acum ese izolata si poate lucra in liniste.Iar apa se infiltreaza sau ramane prizoniera si iarasi nasol. Cine stie, o fi ceva tehnologie noua. La fostul Jeep GC am vrut sa repar ceva inceput de rugina la praguri si avea ceva de genul asta ce parea original,acolo.... tot ce-i posibil dar in cazul masinilor noastre mai vechiute si cu ceva inceput de rugina eu nu as face asa ceva.As merge pe ceara aceea clasica cu refacere a procedurii la 1-2 ani, dupa necesitati.
            Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
            Dream It, Do It, Live It....

            Comentariu


            • Ca tot vorbim de rugina, m-am pomenit cu scutul ce protejeaza rezervorul cazut de un capat, macinat de rugina.
              Am tot cautat prin dezmembrari dar nu am gasit, se pare ca este ceva frecvent. Am avut ocazia sa cumpar bara metalica spate cu tot cu scut metalic la 800 lei si m-am chitrosit, acum ....regret ca nu am facut achizitia :)))
              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

              Comentariu


              • Ultimile achizitii:
                - bara metalica cu suport pentru troliu
                - scut metalic fata
                - scut metalic spate (trebuie sa vina)
                Puteam sa iau si bara metalica spate dar avea niste decupaje pentru sistemul de tractare pe care eu nu le am, asa ca am renuntat.
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • HELP!

                  Este cineva din Buzau cu o masina bine dotata astfel incat sa isi ajute un coleg sa isi recupereze masina din zona Biserica dintr-o piatra spre Releu (Naieni, Varf) ?
                  Fișiere atașate
                  http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                  Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                  Comentariu


                  • Incearca sa contactezi Rescue 4x4 pe site sau tel 0377 779 000, poate gasesti pe cineva in zona, din ce am vazut la ei se misca repede
                    Ultima editare de Floriin; 12.mar.2021, 18:43.

                    Comentariu


                    • Daca te aventurezi des in asemenea zone "virgine" monteaza-ti troliu sau ia-ti asa ceva https://www.tracgrabber.eu/collectio...nt=38117189452 ... astea te-ar fi scos
                      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                      Comentariu


                      • Intr-un final am reusit sa ies tractat de un tractor. Greseala a fost ca nu am analizat terenul si am ramas suspendat. In incercarea de a iesi (doua zile a cate 2 ore) am distrus cardanul spate, cand am ajuns la asfalt tremura destul de tare masina pana s-a auzit o trosnitura. La verificare cardanul se smulsese din flansa de cauciuc ce il prinde de grupul spate. Am incercat sa plec de pe loc dar puntea fata nu era actionata, a trebuit sa cuplez dif. central si cu max 10 km/h am putut sa ma deplasez (daca mergeam mai tare atingea capatul cardanului din cutia de transfer)
                        Intrebare: cum aduc masina la Bucuresti in aceste conditii? Pot merge doar cu puntea fata?
                        As vrea sa schimb uleiurile in grupuri, cutie de transfer, poate si cutie de viteza.
                        Sper sa nu fi deteriorat si grupurile.
                        Ultima editare de soferman; 13.mar.2021, 08:37.
                        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                        Comentariu


                        • Cam asa arata dauna la prima vedere
                          Fișiere atașate
                          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                          Comentariu


                          • Postat în original de soferman Vezi post
                            Intr-un final am reusit sa ies tractat de un tractor. Greseala a fost ca nu am analizat terenul si am ramas suspendat. In incercarea de a iesi (doua zile a cate 2 ore) am distrus cardanul spate, cand am ajuns la asfalt tremura destul de tare masina pana s-a auzit o trosnitura. La verificare cardanul se smulsese din flansa de cauciuc ce il prinde de grupul spate. Am incercat sa plec de pe loc dar puntea fata nu era actionata, a trebuit sa cuplez dif. central si cu max 10 km/h am putut sa ma deplasez (daca mergeam mai tare atingea capatul cardanului din cutia de transfer)
                            Intrebare: cum aduc masina la Bucuresti in aceste conditii? Pot merge doar cu puntea fata?
                            As vrea sa schimb uleiurile in grupuri, cutie de transfer, poate si cutie de viteza.
                            Sper sa nu fi deteriorat si grupurile.
                            Dai jos cardanul, (atentie la tamburul franei de mana, sa ramana pe loc si sa fie bine prins) si poti merge linistit doar cu fatza, cu centralul blocat! Eu am adus-o asa de la Baia Mare
                            It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                            Comentariu


                            • :) Baia Mare?!!! Si ai mers cu 40km/h?
                              Am observat ca nu mai am frana de mana sau nu mai tine bine. O sa merg intr-un service sa puna pistolul ca am incercat la cheie si o piulita nu dadea semne ca ar ceda.
                              Am pus scutul la rezervor si fiindca nu intra a trebuit desfacut un brat de la cuiul de tractare, din pacate la prinderea de pe sasiu s-a rupt surubul, sa vad cum reusesc sa-l dau afara, posibil cu o bormasina.
                              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                              Comentariu


                              • Mergi in H cu diferentialul central blocat. Din poza vad ca articulatia cardanica fata (culisanta pare taiata) a ramas montata pe cutia de transfer, daca vibreaza incearca sa o demontezi dupa care montezi niste distantiere si strangi piulitele sa fixeze bine tamburul de la frana de mana.
                                Ultima editare de SMC; 14.mar.2021, 14:28.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection