Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ma gandeam ca troliul va fi la vedere si voi fi nevoit sa cumpar protectie pentru el (soare/apa etc), se pare ca este destul de bagat in interior.
    Scutul la bara de directie nu l-au pus ca ......nu ainteles cum vine prins, ma voi ocupa eu de asta.

    Trebuie sa mai iau niste ocheti, sufa protectie copac, sufa cinetica si sa ma hotarasc la anvelope.

    Facand azi un calcul am depasit cu mult valoarea de achizitie a masini :)))))))))
    Ultima editare de soferman; 02.apr.2021, 20:10.
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • Am profitat de vremea frumoasa si am iesit la o tura de off road prin minunatele paduri Buzoiene unde am testat troliu din belsug si am ''polisat ''masina pe toate partile :)
      Fișiere atașate
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • Am ieist ieri la o tura cu masina si am nimerit pe un drum cu pamant clisos si niste sleauri destul de mari, probabil facute de un tractor. Fiiind in coborare pe un drum destul de ingust nu am avut posibilitatea sa ma intorc si prin urmare am incercat sa incalec sleaurile pana am cazut cu partea din fata pe ele si am ramas blocat.
        Nu am stresta prea tare masina ca era evident ca nu voi reusi sa ies dupa clantaneala de dinti simtita atunci cand am cazut in sleau :)), am montat troliu si dupa ce am smuls o tufa am gasit ceva mai solid si am reusit sa ies, mai mult taras deoarece masina ramasese suspendata. Eu am carligul de la troliu prins de urechea de remorcare de sub masina, nu este o idee prea buna deoarece a trebuit sa sap ca sa ajung la carlig.
        Dupa ce am iesit la asfalt am constatat ca pozitia volanului nu mai era dreapta, la o inspectie rapida am constata ca am indoit bara de directie cand m-am repezit in sleau :(, scutul il am dar sta cuminte depozitat.
        Exista vreo posibilitate de o indrepta, ma gandeam sa leg varligul de la troliu si sa trag putin de ea.
        Aveti idee daca exista bara de directie HD sau ceva mai rezistent, mentionez ca sunt la a 2- a bucata, cea schimbata era de asemenea ''cobilita''.

        Intrebarea este, poate fi mutata aceasta bara de directie intr-o pozitie mult mai inalta sau in partea din spate?
        Aveti idee care este dimensiunea maxima de anvelope la care nu trebuie sa ma apuc de taiat?
        Imi puteti recomanda un magazin off road de unde sa cumpar: ocheti, sufa protectie copac, sufa sintetiva tractare etc?
        Cunoasteti pe cineva care confectioneaza trepte/protectii laterale metalice? Am intrat acum o saptamana intr-un sleau adanc (facut de taf) si am julit usa, daca as fi avut niste protectii laterale poate ca .....

        De obicei cand murdaresc sufa sintetica o desfasor si o spal intr-o galeata cu apa in mai multe ape, este o problema daca este rulata pe tambur uda?
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • Am indreptat bara de directie cu ajutorul troliu-lui, am pus scutul si am scos-o la o proba :)
          Mai mult de o ora mi-a luat sa dau clisa jos de pe ea.
          Fișiere atașate
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • La ultima iesire in teren m-am gandit sa testez putin suspensiile si la o incrucisare de axe am reusit sa disloc arcul de pe stanga spate, ma gabdeam ca sunt prinse cu ceva dar se pare ca ..... erau bune niste conuri de centrare dar imi este teama sa nu rupa amortizorul.
            Fișiere atașate
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu

            Procesare...
            X

            Sqreen | Runtime Application Protection