Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Ma gandeam sa dau acolo unde am vazut ca s-a curatat deoarece unde a fost rugina a ramas fixat, unde a fost metalul curat s-a curatat (normal ca nu a avut rugina de convertit).. Am observat ca s-a intamplat asta la grupul fata, nu m-am bagat pe sub masina sa analizez restul componentelor.
    Trebuie sa inlocuiesc cat mai repde crucea cardanica, nu pot urca filmuletul (extensie mov)
    De asemenea am observa a bucatile de tabla ce directioneaza aerul la discurile fata sunt praf (macinate de rugina)
    In ultima fotografie imi puteti spune ce rol are acest suport? Este sub podeaua din portbagaj, unul sta prins de podea si unul este ...intepenit si liber. Am observat ca este pus pe un manson de cauciuc
    Pedala de ambeiaj este destul de tare, ce as putea sa-i fac sa fie mai moale?
    Fișiere atașate
    Ultima editare de soferman; 15.mar.2020, 14:44.
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • #17
      Ala din poza 3 e un asa numit "body mount" dar nu-mi dau seama exact care cod. Pt pedala de ambreiaj asta https://lofclutches.com/shop/clutche...it-45-lighter/ . Alea de la discurile de frana dai pe google pe rand FTC4838, FTC4839, nu-s foarte scumpe, fiind doar tabla nu trebuie originale, in general piesele de D1 sunt la preturi decente
      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

      Comentariu


      • #18
        Daca tot stam mai mult prin casa m-am gandit sa mai cumpar cate ceva pentru Ratza:


        Battery Cut Out Switch (Britpart) DA2037 BA130 - fiindca o folosesc doa rin weekend ma gandesc ca este mai rapid decat sa scot de fiecare data borna

        Brake & Clutch Pedal Rubber 575818 - cauciucul de la ambreiaj este uzat si cand ma urc cu talpa uda sau cu noroi fac patinaj artistic, cu aceasta ocazie o schimb si pe cea de frana.

        Boost Pin 200 300 Tdi Fuel Injector Pump Pin - pentru mai mult zvac, va spun cum se simte dupa montare

        Front Brake Disc Mud Shield LH FTC4839/FTC4838 - cele de pe masina sunt praf

        .Swivel Repair Kit D1 & Classic 92 On (Non ABS) DA3165P - nu stiu exact care este treaba la oale dar am observat ca partea metalica ce acopera garnitura la ultima iesire in teren a cedat.
        Imi este teama ca in situatia actuala nu o sa tina nici vaselina, nici ulei,

        Presuri de cauciuc fata/spate - pe fata nu am avut si pe spate mai am doar o bucata.

        Nu am dat comanda de ulei de grupuri , cutie de transfer si omocinetica, poate ma ajutati cu ce tip de ulei este recomandat pentru fiecare in parte.

        Trebuie sa vad cu macaralele de la geamurile fata care est eproblema si la usa spate care nu se deschide.
        Ultima editare de soferman; 17.mar.2020, 22:39.
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • #19
          Pt uleiuri cel mai bine te iei dupa cartea tehnica pe care o poti descarca gratis https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...over#post35520 ar fi bine sa iti completezi si profiul cu datele masinii pt a fi mai usor de raspuns in viitor
          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

          Comentariu


          • #20
            Azi am terminat operatiunea de vopsit sasiul.
            Convertor de rugona Kelfos, dupa o saptamana grund si apoi vopsea neagra. Acum sa vedem cat o sa reziste dar eu nu vreau sa repet prea devreme.
            Nu am reusit sa deschid usa spate, mi-am bagat nasul pe acolo dar o las pe mana unui meserias.
            Din pacate nu am gandit astfel si cu usa pasagerului la care nu functioneaza geamul, dupa ce l-am desfacut nu am putut sa-l mai pun la loc (macara distrusa).
            Aveti dee daca macaraua de la discovery 2 se potriveste pe discovery 1?
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • #21
              Macara trebuie de D1
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #22
                Sper sa hasesc, vreau sa iau pentru ambele geamuri si la o rasfoire rapifa gasesc pentru Discovery 2 si nu prea gasesc pentry Discovery 1.
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • #23
                  Poate nu rasfoiesti ce trebuie, sunt 3 versiuni vezi care se potriveste dupa format si cauti codul pe google, (s-ar putea sa fie asta dar te iei dupa VIN sa se confirme) http://new.lrcat.com/#!/1231/26325/26326/2025/27140
                  NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                  Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                  Comentariu


                  • #24
                    Am cumparat doua macarale pentru fata si am schimbat-o pe cea de pe dreapta ca era praf.
                    Intr-un final se pare ca se potriveste macaraua de pe Disco 2 pentru modelele de Disco 1 produse incepand cu 1995.

                    Mi-am pus presurile spate pentru noroi dupa ce m-am chinuit aproape o ora sa desfac suruburile super ruginite.
                    cele fata le-am luat degeaba deoarece trebuie un suport de tabla pe care eu nu-l am si cei ce au vandut presurile nu au mentionat ca este necesar.

                    Ieri, dupa ce am dat o tura cu masina, am concluzionat urmatoarele:
                    - cu cat te aventurezi mai mult cu atat cresc necesitatile (bara metalica, troliu, suspensii etc) si automat cheltuielile. Spun asta deoarece in singura mocirla gasita am reut sa smulg elemtele de plastic de pe bara fata.
                    - cu cat poate masina mai mult cu atat ai tendinta de a te aventura mai mult, acest lucru poate fi interesant doar panantr-un punct, daca depasesti limita distractia se poate transforma usor in nervi sau disperare
                    - cam greu sa ai o masina de padure care sa ramana si aspectuasa, mai ales atunci cand vorbim de vopsea si eventuale indoituri
                    - Dif central te ajuta dar nu-ti baga si in san, este bine sa ai un blocant spate sau un LSD.
                    - o masina lata nu inseamna intotdeuna si mai bun in off road, din puctul meu de vedere Disco are cam latimea maxima cat sa te poti strecura si pe drumuri mai inguste (inteleg de ce este atat de parciat Jimny)..
                    Fișiere atașate
                    Ultima editare de soferman; 22.mar.2020, 14:16.
                    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                    Comentariu


                    • #25
                      cred ca trebuie si alte anvelope, macar MT! Si poate ceva mai de marca.

                      Comentariu


                      • #26
                        Postat în original de rdk84 Vezi post
                        cred ca trebuie si alte anvelope, macar MT! Si poate ceva mai de marca.
                        cauta ceva cooper Stt sau variatiuni pe tema. dupa buget sunt unele china ok, unele maxxis iar ok-ish... depinde cat de mult mergi pe asfalt si iarna. unele cooper sunt date ca ok all...
                        dar depinde ce vrei la final sa faci , cat mergi pe strada si cat prin padure, cat crampoane sau linistie vrei. ... acum clar gumele nu te ajuta pt noroi...
                        Ultima editare de RZV; 25.mar.2020, 16:22.
                        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                        Dream It, Do It, Live It....

                        Comentariu


                        • #27
                          Masina este utilizata 10% asfalt (drumul spre padure), 20% macadam si restul drumuri forestiere ce presupune pietris, noroi, sleauri, pietre etc.
                          Cam asa ceva:
                          https://www.youtube.com/watch?v=4ZPK_AQ7oHA

                          Rasfoind youtub-ul am gasit traseul facut de mine si unde am concluzionat cele spuse mai sus, pe la min 6:40 veti vedea de ce am spus ca '' o masina lata nu inseamna intotdeuna si mai bun in off road, din puctul meu de vedere Disco are cam latimea maxima cat sa te poti strecura si pe drumuri mai inguste (inteleg de ce este atat de parciat Jimny)''
                          https://www.youtube.com/watch?v=CEvqFm3x0r4
                          Ultima editare de soferman; 25.mar.2020, 20:42.
                          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                          Comentariu


                          • #28
                            A ajuns coletul din UK si am profitat sa schimb ce este mai usor si anume fuel boost pin.
                            Am iesit la o tura cu masina dar nu am reusit sa-mi dau seama de schimbare, am observat ca atunci cand bag piciorul in acceletayie sau schimb la 3200 rot cam pufaie cu fum negru.
                            De asemenea am observat ca atunci cand franezi mai violent masina are tendinta sa ''danseze'' de spate, se simte o instabilitate ce face nesigura franarea.
                            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                            Comentariu


                            • #29
                              Postat în original de soferman Vezi post
                              am observat ca atunci cand franezi mai violent masina are tendinta sa ''danseze'' de spate, se simte o instabilitate ce face nesigura franarea.
                              Verifica culisantele la etrieri, sa nu fie vreunul blocat.

                              Comentariu


                              • #30
                                Ieri inainte sa ies la o tura de off road am facut o inspectie masinii si am constatat ca imi lipseste un surub la ..... nu stiu exact ce este, posibil sa fie ambreiaj, cutie de viteza etc.
                                De asemenea am observat ceva pierderi de fluide:
                                - intre grupul fata si cardan
                                - cutie de transfer
                                - pe unde se elibereaza uleiul din baia de ulei
                                De asemenea am constatat ca in mers, cand masina este in viteza si iau piciorul de pe acceleratie, se aude un huruit. Daca pun masina pe liber sau decelerez incet (in viteza)nu se mai aude. In accelerare nu se aude nimic. ceva pareri?

                                In urma schimbarii fuel boost pin se simte o diferenta foarte mare, am testat masina si ....merita pe deplin (multumesc pentru recomandare)
                                Am reusit sa-mi rup antena, probabil prin crengile ce mi-a facut vopseaua praf. Trebuie sa gasesc o solutie ca in ritmul acesta nu o sa mai ramana multa vopsea.
                                In anumite conditii de off road as fi preferta cutia automata (pietre/bolovani), manuala isi pierde impulsul si abordarea bolovanilor este mai violenta. M-am aventurat sa urc ceva foarte abrupt, adevarul este ca imi era mai frica sa dau cu spatele decat sa dau inainte, cu pedala a mers dar nu as mai repeta.
                                Fișiere atașate
                                Ultima editare de soferman; 28.mar.2020, 11:52.
                                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X