Surubul ala lipsa s-ar putea sa fie asa numitul ''wading plug"... cat despre pante abrupte si bolovani pt asta exista selectia ''low'' pe cutia de transfer pt pastrarea "momentului", exista o sectiune cu " off-road driving'' in manualul de utiizare care ar fi bine de citit(valabil pt orice vehiclul)
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Discovery 1 - Ratza cu roti
Adună
X
-
Aici un scurt filmulet cu huruitul in decelerare, sper ca va puteti da seama, din pacate drumul nu era unul din cele mai bune.
https://www.youtube.com/watch?v=pUu7Z1TGaVQ
Legat de bolovani in off road, am cuplat diferentialul deoarece in urcare fiind aveam nevoie atat de putere cat si de tractiune sa nu pierd momentul si sa moara motorul. Personal, mi se pare destul de greoi/nasol sa fi in panta si sa-ti moara motorul, mai ales atunci cand drumul este unul mai anevoios. O sa incerc mai multe variante, vad data viitoare cu low.
In fotografie eram la baza, pe parcurs au fost vreo cateva portiuni mai grele. Ce nu am facut pana acum este sa scad presiunea in anvelope, posibil sa fi mers cu 2.2 bar (nu am verificat).
M-am gandit ca este mai bine sa-incalec pentru a evita eventualele daune la grup. Mi-am luat protectie pentru grup dar nu este montata inca deoarece am constata ca trebuie sa desfaca o bara (probabil stabilizatoare) ce este asezata in fata puntii la 5 m.
Solicit lamuriri pentru inca un lucru, manetica are 4 pozitii:
Dreapta jos: high - pentru mers normal
Dreapta sus: low - reductor folosit in conditii grele
Stanga jos diferential blocat - puterea este impartita 50 - 50 intre punti ( in mod normal cum este impartita puterea?
Stanga sus???
LE: citind acum despre wading plug, este posibil ca in lipsa acestui obturator sa fi intrat apa murdara cand am trecut prin noroaie si apoi cand am spalat masina cu jet puternic de apa sa fi introdus apa la volanta si de aici zgomotul la decelerare? Mentionez ca spal masina dupa fiecare utilizare si insist pe dedesubt.Ultima editare de soferman; 28.mar.2020, 16:22.http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp
Comentariu
-
Blocantul central face un singur lucru indiferent de high sau low, cupleaza cele doua cardane sa se invarta impreuna de parca ar fi unul, atat.NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL
Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe
Comentariu
-
Am inteles, exista treapta de high / low si pe diferential blocat.
stanga jos: 4H lock
Stanga sus: 4L lock
Cand o sa mai am drumuri cu bolovani o sa folosesc 4L lock, eu am folosit 4H lock si de aici pierderea momentului sau zgaltaiala mare din cauza vitezei.
Cand ai nevoie de tractiune dar si de viteza se va utiliza 4H lock. (urcare panta abrupta ce necesita pedala sau noroi ce trebuie abordat cu viteza)Ultima editare de soferman; 28.mar.2020, 17:17.http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp
Comentariu
-
NU... CDL si hi-low sunt doua chesii independente, pe stanga se blocheaza diferentialul care face acelas lucru si pe high si pe low, nu stiu ce inseamna pt tine sa simti putere sau nu ca pe low nu accelereaza tare in schimb cuplul e mult mai mare si nu moare motorul asa usor ... eu totusi insist sa citesti manualul de utilizare ca acolo chestiile astea sunt detaliate si sunt si atentionari speciale ce sa nu se faca... asta daca nu vrei sa rupi ceva fara sa intelegi ce s-a intamplatNU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL
Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe
- 1 aprecieri
Comentariu
-
Inca de la achizitie am observat o pierdere de ulei de la diferentialul fata unde se uneste cardanul cu diferentialul, aveti idee daca este vorba de o garnitura ce poate fi schimbata sau ...este ceva mai complex.
Ma puteti ajuta cu un atelier unde as putea inlocui crucile cardanice, credetri ca le pot schimba si eu sau sunt necesare echipamente speciale?http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp
Comentariu
-
La diferential e semeringul e decrisa procedura in carte iar crucile orice mecanic dibaci le poate schimba, procedura e la fel la toate http://www.discovery2.co.uk/propshafts.htmlNU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL
Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe
Comentariu
-
Am iesit ieri la o tura de off road unde am testat limitele masinii si ale mele, am plecat de la Sarata Monteoru si am ajuns la Naeni prin padure si dealuri.
Masina merge bine in teren, dar constat din ce in ce mai tare ca este greu sa ai o masina cu care sa mergi in teren dar sa ramana frumoasa pentru asfalt. Cea mai mare problema o reprezinta vopseaua care este brazdata toata de zgarieturi, probabil ca trebuie sa o revopsesc cu vopsea Raptor dar ....personal mi se pare ca arata destul de industrial.
Uneori in padure este mai greu sa dai cu spatele si atunci cel mai bine este sa mergi tot inainte chiar daca trebuie sa impingi crengile/arbustii cu bara si capota
Confirm ca diferentialul blocat pe low este perfect pentru bolovanis,
Problema cu huruitul la decelerare persista, din ce am mai vazut pe internet este posibil sa fie diferentialul, cel mai probabil ca voi aduce masina in Bucuresti si o sa o bag in service pentru o constatatre de la A-Z.
Aici se aude mai bine; https://www.youtube.com/watch?v=9KDOK7bGxnA
Inainte de arcuri si amortizoare vreau sa o pun mecanic la punct, apoi ramane de vazut cu restul, pentru moment se descurca foarte bine si asa cum este.Ultima editare de soferman; 03.apr.2020, 19:00.http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp
Comentariu
-
Am o curiozitate...care punct din declaratia pe proprie raspundere il bifezi cand iesi la Off-road in conditiile actuale ?NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL
Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe
Comentariu
-
Am adus masina la Bucuresti si raportul este urmatorul:
- bucsaraia trebuie toata schimbata
- cardan fata cu joc la cruce - am schimbat azi crucea si a disparut si huruitul in decelerare.,
- cilindru ambreiaj pierde lichid - deja pedala ramane in urma la apasare. Incerc sa-l schimb maine, sper sa gasesc ceva ok
- mi-a fost recomandat sa iau kit reparatie pistoane etrieri, roata dreapta spate pare sa fie putin infranata dar probabil voi reconditiona toti etrierii
- Finala de la esapament am reusit sa o rup la ultima iesire, aproape de la toba intermediara, ma gandesc sa fac un traseu din inox. Sa studiez sa vad de unde as putea sa ma prind cu acest traseu. Toba finala este absolut necesara, ma gandesc sa fac un traseu si sa vad pe unde as putea sa-l scot ca in spate riscul de turtire/desprindere este desrul de mare.
- Discurile (fata presupun) sunt ovalizate, se simte in volan la franare. Am constatat ca discurile fata nu sunt ventilate, probabil ca trebuiesc alte etriere daca vreau sa pun ventilate.Ultima editare de soferman; 08.apr.2020, 22:49.http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp
Comentariu
Comentariu