Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Surubul ala lipsa s-ar putea sa fie asa numitul ''wading plug"... cat despre pante abrupte si bolovani pt asta exista selectia ''low'' pe cutia de transfer pt pastrarea "momentului", exista o sectiune cu " off-road driving'' in manualul de utiizare care ar fi bine de citit(valabil pt orice vehiclul)
    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

    Comentariu


    • #32
      Aici un scurt filmulet cu huruitul in decelerare, sper ca va puteti da seama, din pacate drumul nu era unul din cele mai bune.
      https://www.youtube.com/watch?v=pUu7Z1TGaVQ

      Legat de bolovani in off road, am cuplat diferentialul deoarece in urcare fiind aveam nevoie atat de putere cat si de tractiune sa nu pierd momentul si sa moara motorul. Personal, mi se pare destul de greoi/nasol sa fi in panta si sa-ti moara motorul, mai ales atunci cand drumul este unul mai anevoios. O sa incerc mai multe variante, vad data viitoare cu low.
      In fotografie eram la baza, pe parcurs au fost vreo cateva portiuni mai grele. Ce nu am facut pana acum este sa scad presiunea in anvelope, posibil sa fi mers cu 2.2 bar (nu am verificat).
      M-am gandit ca este mai bine sa-incalec pentru a evita eventualele daune la grup. Mi-am luat protectie pentru grup dar nu este montata inca deoarece am constata ca trebuie sa desfaca o bara (probabil stabilizatoare) ce este asezata in fata puntii la 5 m.

      Solicit lamuriri pentru inca un lucru, manetica are 4 pozitii:
      Dreapta jos: high - pentru mers normal
      Dreapta sus: low - reductor folosit in conditii grele
      Stanga jos diferential blocat - puterea este impartita 50 - 50 intre punti ( in mod normal cum este impartita puterea?
      Stanga sus???

      LE: citind acum despre wading plug, este posibil ca in lipsa acestui obturator sa fi intrat apa murdara cand am trecut prin noroaie si apoi cand am spalat masina cu jet puternic de apa sa fi introdus apa la volanta si de aici zgomotul la decelerare? Mentionez ca spal masina dupa fiecare utilizare si insist pe dedesubt.
      Fișiere atașate
      Ultima editare de soferman; 28.mar.2020, 16:22.
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • #33
        Blocantul central face un singur lucru indiferent de high sau low, cupleaza cele doua cardane sa se invarta impreuna de parca ar fi unul, atat.
        NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

        Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

        Comentariu


        • #34


          Am inteles, exista treapta de high / low si pe diferential blocat.
          stanga jos: 4H lock
          Stanga sus: 4L lock

          Cand o sa mai am drumuri cu bolovani o sa folosesc 4L lock, eu am folosit 4H lock si de aici pierderea momentului sau zgaltaiala mare din cauza vitezei.
          Cand ai nevoie de tractiune dar si de viteza se va utiliza 4H lock. (urcare panta abrupta ce necesita pedala sau noroi ce trebuie abordat cu viteza)
          Ultima editare de soferman; 28.mar.2020, 17:17.
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • #35
            NU... CDL si hi-low sunt doua chesii independente, pe stanga se blocheaza diferentialul care face acelas lucru si pe high si pe low, nu stiu ce inseamna pt tine sa simti putere sau nu ca pe low nu accelereaza tare in schimb cuplul e mult mai mare si nu moare motorul asa usor ... eu totusi insist sa citesti manualul de utilizare ca acolo chestiile astea sunt detaliate si sunt si atentionari speciale ce sa nu se faca... asta daca nu vrei sa rupi ceva fara sa intelegi ce s-a intamplat
            NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

            Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

            Comentariu


            • #36
              Inca de la achizitie am observat o pierdere de ulei de la diferentialul fata unde se uneste cardanul cu diferentialul, aveti idee daca este vorba de o garnitura ce poate fi schimbata sau ...este ceva mai complex.
              Ma puteti ajuta cu un atelier unde as putea inlocui crucile cardanice, credetri ca le pot schimba si eu sau sunt necesare echipamente speciale?
              Fișiere atașate
              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

              Comentariu


              • #37
                La diferential e semeringul e decrisa procedura in carte iar crucile orice mecanic dibaci le poate schimba, procedura e la fel la toate http://www.discovery2.co.uk/propshafts.html
                NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                Comentariu


                • #38
                  Am iesit ieri la o tura de off road unde am testat limitele masinii si ale mele, am plecat de la Sarata Monteoru si am ajuns la Naeni prin padure si dealuri.
                  Masina merge bine in teren, dar constat din ce in ce mai tare ca este greu sa ai o masina cu care sa mergi in teren dar sa ramana frumoasa pentru asfalt. Cea mai mare problema o reprezinta vopseaua care este brazdata toata de zgarieturi, probabil ca trebuie sa o revopsesc cu vopsea Raptor dar ....personal mi se pare ca arata destul de industrial.
                  Uneori in padure este mai greu sa dai cu spatele si atunci cel mai bine este sa mergi tot inainte chiar daca trebuie sa impingi crengile/arbustii cu bara si capota
                  Confirm ca diferentialul blocat pe low este perfect pentru bolovanis,
                  Problema cu huruitul la decelerare persista, din ce am mai vazut pe internet este posibil sa fie diferentialul, cel mai probabil ca voi aduce masina in Bucuresti si o sa o bag in service pentru o constatatre de la A-Z.
                  Aici se aude mai bine; https://www.youtube.com/watch?v=9KDOK7bGxnA
                  Inainte de arcuri si amortizoare vreau sa o pun mecanic la punct, apoi ramane de vazut cu restul, pentru moment se descurca foarte bine si asa cum este.
                  Fișiere atașate
                  Ultima editare de soferman; 03.apr.2020, 19:00.
                  http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                  Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                  Comentariu


                  • #39
                    Am o curiozitate...care punct din declaratia pe proprie raspundere il bifezi cand iesi la Off-road in conditiile actuale ?
                    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                    Comentariu


                    • #40
                      :))) pai imi scot animalul de companie la plimbare, sunt doar eu cu el ...prin urmare ...cred ca este punctul nr 5.
                      Ultima editare de soferman; 03.apr.2020, 19:11.
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu


                      • #41
                        Postat în original de sierrafery Vezi post
                        Am o curiozitate...care punct din declaratia pe proprie raspundere il bifezi cand iesi la Off-road in conditiile actuale ?
                        Aia cu agricultura!

                        Comentariu


                        • #42
                          :))) pai agricultura intra la off road
                          Dar las ca pana una alta aduc atelajul la Bucuresti si nu mai ppt sa ma plimb prin codrii verzi
                          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                          Comentariu


                          • #43
                            Cunoaste cineva un mecanic in Bucuresti, disponibil si specializat pe modelelul Discovery 1?
                            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                            Comentariu


                            • #44
                              Ai PM
                              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                              Comentariu


                              • #45
                                Am adus masina la Bucuresti si raportul este urmatorul:
                                - bucsaraia trebuie toata schimbata
                                - cardan fata cu joc la cruce - am schimbat azi crucea si a disparut si huruitul in decelerare.,
                                - cilindru ambreiaj pierde lichid - deja pedala ramane in urma la apasare. Incerc sa-l schimb maine, sper sa gasesc ceva ok
                                - mi-a fost recomandat sa iau kit reparatie pistoane etrieri, roata dreapta spate pare sa fie putin infranata dar probabil voi reconditiona toti etrierii
                                - Finala de la esapament am reusit sa o rup la ultima iesire, aproape de la toba intermediara, ma gandesc sa fac un traseu din inox. Sa studiez sa vad de unde as putea sa ma prind cu acest traseu. Toba finala este absolut necesara, ma gandesc sa fac un traseu si sa vad pe unde as putea sa-l scot ca in spate riscul de turtire/desprindere este desrul de mare.
                                - Discurile (fata presupun) sunt ovalizate, se simte in volan la franare. Am constatat ca discurile fata nu sunt ventilate, probabil ca trebuiesc alte etriere daca vreau sa pun ventilate.
                                Ultima editare de soferman; 08.apr.2020, 22:49.
                                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection