Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Dupa o tura in care am fost sa cumpar cilindrul de ambriaj cand am ajuns in parcare a cedat si cilindrul de de ambreiaj :)))))))))), acum sa vad cum ajuns in service.
    Probabil luni o sa-mi comand amortizoarele Terrafirma Pro Sport si bucsele de poliuretan.

    Am gasit si o bara spate de metal, daca o sa pic comun acord pe pret cred ca o sa o iau si pe aceasta
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • #47
      Bucse de poliuretan daca sunt orice alta marca decat Superpro sunt varza si nu tin
      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

      Comentariu


      • #48
        O belea nu vine intotdeuna singura, am reusit sa duc masina in service fara ambreiaj (condusa de mecanic) si la schimbarea cilindrului de ambreiaj s-a constata ca tija ce trebuie sa intre in cilindru era blocata in interior.
        A incercat mecanicul sa traga de ea, a reusit sa o scoata cu totul si acum cica trebuie demontata cutia de viteza ca sa poata sa o puna pe pozitie :(((
        Dupa cum mi-a explicat, ar trebui desfacute ambele cardane, cutie de transfer etc, a spus ca este o ocazie buna sa vedem si placa de la ambreiaj sa nu fie uzata, poate este de schimbat ....si uite cum o chestie de 300 lei se poate transforma in ceva de 3000 lei :(((
        Ultima editare de soferman; 13.apr.2020, 10:35.
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • #49
          Daca tot s-a ivit aceasta situatie (neplacuta) o sa comand un kit de ambreiaj HD de la Valeo, bucsa de la volanta, rulmentul si furca care actioneaza tija ce intra in cilindrul de ambreiaj (HD si acestea)..
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • #50
            Imi dati va rog niste site-uri din UK de unde ati comandat si au fosst seriosi, island4x4 nu mai fac livrari internationale :(
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • #51
              Pe mine astia nu m-au dezamagit niciodata LR Direct Parts
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #52
                Am incercat si la ei doar ca pe anumite piese ai varianta doar pe original (nerealist de scump) sau sa cumperi mai multe bucati.
                De acestia www.johncraddockltd.co.uk stiti ceva ?
                Sunt putini mai scumpi, pe aceeasi comanda cam cu 20 lire mai scumpi decat island4x4
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • #53
                  Eu de la craddock nu am luat, am mai luat de la https://rimmerbros.com/ care sunt in regula... pt D2 lrdirect avea cea mai larga oferta se pare ca la D1 e altfel
                  NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                  Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                  Comentariu


                  • #54
                    Inca nu am primit piesele comandate in UK, le-am trimis vreo 2 email-uri la care nu am primit raspuns si azi le-am scris pe FB si au raspuns ca au intarzieri si cel mai probabil deabia saptamana viitoare vor expedia, deci .....nu-mi ramane decat sa astept si sa sper ca vor trimite ce trebuie.
                    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                    Comentariu


                    • #55
                      Mașina e ce trebuie pentru ture în pădure... Cu cât vrei mai mult de la ea cu atât mai adânc te vei scarpina prin buzunare.
                      Pana te dumiresti ce poate eu as zice sa verifici ca trage asa cum trebuie... Nu e motorul ala vreo racheta, mai degrabă un tractor dar dacă e în mințile lui nu te face de rușine și te duce mult și bine.
                      Apoi un kit decent de suspensie, niște gume mt și aia e momentan.
                      În teren o pui pe low fără rușine, protejezi mașina... Dacă se impute treaba ii dai o palma spre stânga la manetuta și ai central blocat...o faci în mers dar nu în sarcina mare... Dacă nu blochezi centralul și patinezi fără rost o punte rupi difful din transfer.
                      Cutia are reducții foarte bune, nu prea exista pante pe care sa nu le urci cu a doua în cel mai rău caz.
                      E o mașină bună și foarte upgradabila.
                      Discovery 4 2010
                      Discovery 2 2000
                      Defender 90 1997

                      Comentariu


                      • #56
                        Multumesc pentru sfaturi.
                        Pana in prezent ma declar multumit de alegere, este adevarat ca nici nu m-am aventurat foarte tare sau in locuri in care consider ca nu pot iesi.
                        Mi-ar fi placut sa aiba un diferential blocabil spate deoarece neavand TC daca dai peste o diagonala diferentialul central nu te ajuta.
                        Motorul este ok atat timp cat nu ai pretentii de la el, pe asfalt 90 - 110 km/h (poate si 130 Km/h dar nu are sens) iar in teren este ok mai ales dupa upgrad-ul fuel boost pin. Ai dreptate, este un motor de tractor si suna ca atare, nu ma deranjeaza deoarece asta mi-am dorit, simplitate.
                        Legat de suspensie .probabil ca voi merge pe Terrafirma Pro Sport Medium Load +5 cm dar o sa mai astepte aceasta investie, pana una alta inca astept chitul de ambreiaj.

                        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                        Comentariu


                        • #57
                          Diferențiale ii pui... Cel mai ieftin setup e cu ATB, dacă vrei blocant 100% Airlocker tot de la Ashcroft. Eu am mers pe Detroit Locker și pe Disco1 pe care l-am avut și pe Defender.
                          La suspensie as zice sa nu te zgarcesti și sa iei ceva bun... Pe Def am Ironman FoamCell din 2012 încă merge după multe abuzuri.
                          Dacă nu cari cu mașina nu trebuie arcuri tari, nu flexeaza bine și zdruncina ca draqu...Bara stabilizatoare spate arunc-o din start... Dacă ai suspensie bună și pe cea din fața. Relocheaza amortizorul de direcție în fața punții, protejat de scut.
                          Când o sa începi sa ceri tot mai mult de la ea va fi necesara investiție în transmisie HD.
                          Discovery 4 2010
                          Discovery 2 2000
                          Defender 90 1997

                          Comentariu


                          • #58
                            Cat despre motor eu nu cunosc mașina de clasa și vârstă lui Discovery 1 sa consume mai puțin... În plus merge cu ulei de floare la oferta sau recuperat de rupe...
                            Discovery 4 2010
                            Discovery 2 2000
                            Defender 90 1997

                            Comentariu


                            • #59
                              Dupa lungi asteptari a ajuns intr-un final si kitul de ambreiaj HD impreuna cu furca de la cilindrul de ambreiaj. La demontarea cutiei de viteza s-a constata ca vechea furca fusese perforata, de aici si problema, in principiu cilindrul de ambreiaj era bun.
                              La schimbarea kitului de la omocinetica pe stanga fata am constata ca etrierul are o improvizatie, in mod normal din etrierul original pleaca o conducta, la etrierul de pe masina pleca 2 conducte care la un moment dat erau sudate intr-un Y, acum caut etrier cu tot cu conducta.
                              Placa de ambreiaj de pe masina pare ok, o s-o pastrez pentru orice eventualitate, sa vedem ce mai descoperim pe parcurs.
                              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                              Comentariu


                              • #60
                                "Improvizatia" de care vorbesti: etrierii cu doua conducte pe fatza provin de pe D1 V8! Discuri ventilate, sistem de franare fara ABS. Probabil, fostul proprietar a folosit un etrier SH, piesa noua fiind destul de scumpa!
                                It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection