Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #61
    Problema este ca am gasit etrier SH dar nu gasesc niciunul cu conducta in stare ok :( si din pacate pe la noi conducta noua nu am gasit.
    Ma gandeam daca poate fi facuta din cupru dar nu stiu cat de rezistenta este in teren si ......cunoaste cineva care o poate face?

    Azi a fost montata cutia de viteza si transger, i-am spus mecanicului sa puna ulei Castrol, cu aceasta ocazie voi schimba si lichidele in grupuri.
    Am o pierdere de lichid pe la un oring de la cutia de transfer dar asta insemna desfacerea cutiei bucati si am amanat operatiunea, voi fi atent si voi verifica uleiul periodic.
    Ultima editare de soferman; 15.mai.2020, 19:37.
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • #62
      Cateva fotografii cu pisele noi si cele vechi
      Fișiere atașate
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • #63
        La desfacerea rotii din dreapta pentru a schimba garniturile la omocinetica s-a deteriorat si conducta de la etrier care era destul de oxidata.
        Conducta pe original noua nu am gasit la noi si nu as vrea sa mai astept inca 3 saptamani sa o aduc din UK, aveti idee daca este ok sa fac conductele din cupru?
        Am cateva retineri legate de rezistenta acestuia la uzura, contact cu noroi si tot ceea ce poate sa ajunga in zona lor, mai ales ca vorbim de etrier.
        Pe sub masina conductele au fost inlocuite cu cupru dar la etrier .....ce parere aveti?
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • #64
          Din ce-mi aduc aminte, ultimul segment este un furtun flexibil! Dar, pana el, pot fi facute din cupru, teava de aer conditionat, de diametrul potrivit, e foarte ok!
          It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

          Comentariu


          • #65
            Azi am scos ''Ratza'' din service si am schimbat urmatoarele:
            bielete directie
            bara de directie
            kit ambreiaj HD
            kit reparatie omocinetica
            etrier stanga, conducte etrieri fata (una din cupru, una pe original)

            Masina merge ok (ca pentru un discovery de 25 ani) dar:
            - toba finala atarna in suport, s-a rupt de la finalul tobei intermediare si afuma totul pe dedesubt, cel putin acum cu siguranta totul va fi negru pe dedesubt :). Trebuie sa ma decid daca cumpar toba noua sau sudez o teava de la intermediara.
            - odata cu ploaia am facut proba la stergatoare, merg bine, doar ca pe la montantul de la sofer picura apa. Am verificat chederul parbrizului si in partea de sus nu sta lipit de tabla si apa se infiltreaza. Probabil ca in mers nu prea este posibi dar la semafor .....era o placere sa vezi cum picura.
            Cam asta vreau sa remediez rapid si apoi mai vedem, m-am dus pentru un cilindru de ambreiaj si am investit 2000 lei :)))))))))
            Ultima editare de soferman; 22.mai.2020, 20:49.
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • #66
              Azi am luat silicon si am dat la chederul parbrizului, astept prima ploaie sa fac proba, am vazut ca si mocheta era putin uda.
              Am tras si o tura prin padure si am constatat ca mersul prin padure dupa ploaie este o adevarata aventura, cel mai teama mi-a fost de alunecarile in lateral, mai ales cand in partea dreapta ai o rapa adanca.
              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

              Comentariu


              • #67
                Ieri am iesit la o tura prin padure si am constata urmatoarele:
                - anvelopele Insa Turbo AT sunt patine. Isi fac treaba bine pe teren uscat sau semiumed dar pe teren mocirlos sau clisos devii o sanie
                - trebuie sa-mi iau cat mai curand protectii: praguri, scut fata/spate
                - bara fata este cam la limita, poate daca inalt suspesia nu va fi nevoie sa o schimb.
                - am rezolvat cu apa ce se scurgea la ploaie pe partea stanga dar dupa ce am spalat masina am vazut ca picura ceva de pe sub torpedou, trebuie sa vad de unde vine, pe ploaie nu am observat sa fie problema, clar am insistat la spalat pe undeva.
                - este important sa ai dif blocabil ca altfel ....Mai greu cu manetica, mi-as dori sa se miste usr ca un schimbator de viteza dar este cam bajbaiata treaba.

                M-am plimbat 3 ore si am spalat la masina o ora sa dau noroiul jos :))))
                Ultima editare de soferman; 01.iun.2020, 08:03.
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • #68
                  Subscriu pozitiv la toate impresiile exprimate mai sus :)

                  Comentariu

                  Procesare...
                  X