Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #61
    Problema este ca am gasit etrier SH dar nu gasesc niciunul cu conducta in stare ok :( si din pacate pe la noi conducta noua nu am gasit.
    Ma gandeam daca poate fi facuta din cupru dar nu stiu cat de rezistenta este in teren si ......cunoaste cineva care o poate face?

    Azi a fost montata cutia de viteza si transger, i-am spus mecanicului sa puna ulei Castrol, cu aceasta ocazie voi schimba si lichidele in grupuri.
    Am o pierdere de lichid pe la un oring de la cutia de transfer dar asta insemna desfacerea cutiei bucati si am amanat operatiunea, voi fi atent si voi verifica uleiul periodic.
    Ultima editare de soferman; 15.mai.2020, 19:37.
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • #62
      Cateva fotografii cu pisele noi si cele vechi
      Fișiere atașate
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • #63
        La desfacerea rotii din dreapta pentru a schimba garniturile la omocinetica s-a deteriorat si conducta de la etrier care era destul de oxidata.
        Conducta pe original noua nu am gasit la noi si nu as vrea sa mai astept inca 3 saptamani sa o aduc din UK, aveti idee daca este ok sa fac conductele din cupru?
        Am cateva retineri legate de rezistenta acestuia la uzura, contact cu noroi si tot ceea ce poate sa ajunga in zona lor, mai ales ca vorbim de etrier.
        Pe sub masina conductele au fost inlocuite cu cupru dar la etrier .....ce parere aveti?
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • #64
          Din ce-mi aduc aminte, ultimul segment este un furtun flexibil! Dar, pana el, pot fi facute din cupru, teava de aer conditionat, de diametrul potrivit, e foarte ok!
          It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

          Comentariu


          • #65
            Azi am scos ''Ratza'' din service si am schimbat urmatoarele:
            bielete directie
            bara de directie
            kit ambreiaj HD
            kit reparatie omocinetica
            etrier stanga, conducte etrieri fata (una din cupru, una pe original)

            Masina merge ok (ca pentru un discovery de 25 ani) dar:
            - toba finala atarna in suport, s-a rupt de la finalul tobei intermediare si afuma totul pe dedesubt, cel putin acum cu siguranta totul va fi negru pe dedesubt :). Trebuie sa ma decid daca cumpar toba noua sau sudez o teava de la intermediara.
            - odata cu ploaia am facut proba la stergatoare, merg bine, doar ca pe la montantul de la sofer picura apa. Am verificat chederul parbrizului si in partea de sus nu sta lipit de tabla si apa se infiltreaza. Probabil ca in mers nu prea este posibi dar la semafor .....era o placere sa vezi cum picura.
            Cam asta vreau sa remediez rapid si apoi mai vedem, m-am dus pentru un cilindru de ambreiaj si am investit 2000 lei :)))))))))
            Ultima editare de soferman; 22.mai.2020, 20:49.
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • #66
              Azi am luat silicon si am dat la chederul parbrizului, astept prima ploaie sa fac proba, am vazut ca si mocheta era putin uda.
              Am tras si o tura prin padure si am constatat ca mersul prin padure dupa ploaie este o adevarata aventura, cel mai teama mi-a fost de alunecarile in lateral, mai ales cand in partea dreapta ai o rapa adanca.
              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

              Comentariu


              • #67
                Ieri am iesit la o tura prin padure si am constata urmatoarele:
                - anvelopele Insa Turbo AT sunt patine. Isi fac treaba bine pe teren uscat sau semiumed dar pe teren mocirlos sau clisos devii o sanie
                - trebuie sa-mi iau cat mai curand protectii: praguri, scut fata/spate
                - bara fata este cam la limita, poate daca inalt suspesia nu va fi nevoie sa o schimb.
                - am rezolvat cu apa ce se scurgea la ploaie pe partea stanga dar dupa ce am spalat masina am vazut ca picura ceva de pe sub torpedou, trebuie sa vad de unde vine, pe ploaie nu am observat sa fie problema, clar am insistat la spalat pe undeva.
                - este important sa ai dif blocabil ca altfel ....Mai greu cu manetica, mi-as dori sa se miste usr ca un schimbator de viteza dar este cam bajbaiata treaba.

                M-am plimbat 3 ore si am spalat la masina o ora sa dau noroiul jos :))))
                Ultima editare de soferman; 01.iun.2020, 08:03.
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • #68
                  Subscriu pozitiv la toate impresiile exprimate mai sus :)

                  Comentariu


                  • #69
                    Imi puteti recomanda pe cineva care ar putea sa-mi faca un traseu de evacuare cap coada din inox?
                    Discovery 1 este non Euro (din cate stiu), in acest caz daca elinim catalizatorul ma incurca cu ceva (doar intreb, nu ma deranjeaza)?
                    Dupa ceva incercari nereusite prin noroiul clisos am decis ca trebuie sa schimb anvelopele, pare simplu dar nu este, nu stiu ce profil sa iau in conditiile in care circul 205 asfalt si restul drumuri neamenajate.
                    Ma tot uit la Simex dar nu stiu cum se comporta iarna, masina va ramane incaltata doar cu un set de roti, pe de alta parte anvelopele de noroi par mai potrivite pentru exploatare ocazionala pe asfalt.
                    O alta dilema este dimensiunea anvelopei, sa fie mai ingusta si mai inalta, mai lata si mai putin inalta, am vazut 205/80/16, acum am 235/70/16, balon mai mare posibil sa atinga daca nu o inalt si nu tai pe la aripa spate.

                    As cam vrea sa-i dau bordul jos si sa-l rearanjez cu ceva chedere ca poate se mai reduce zdranganeala pe macadam, as vrea sa fie mai inchegata/compacta la denivelari.
                    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                    Comentariu


                    • #70
                      Si cateva fotografii:
                      Fișiere atașate
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu


                      • #71
                        Imi puteti recomanda pe cineva care ar putea sa-mi faca un traseu de evacuare cap coada din inox?
                        Discovery 1 este non Euro (din cate stiu), in acest caz daca elinim catalizatorul ma incurca cu ceva (doar intreb, nu ma deranjeaza)?
                        Crezi ca facut la comanda iesi mai ieftin ca asta? https://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVE...-/370491146514 macar scapi si de toba intemediara iar pt cea de sub turbina cauta ESR2740 si aia mai bine o imbraci in banda termoizolanta pt evacuare
                        NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                        Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                        Comentariu


                        • #72


                          Boost Pin 200 300 Tdi Fuel Injector Pump Pin - pentru mai mult zvac, va spun cum se simte dupa montare

                          Ai observat o diferenta de consum dupa ce ai montat boost pin-ul? aproximativ...

                          Comentariu


                          • #73
                            Este diferenta considerabil, daca inainte trebuia sa schimb treapta 2 sa urc o panta de 10% cu asfalt acum merge si cu treapta 3.
                            Posibil consumul sa fi crescut putin dar este greu sa-mi dau seama cand merg mult in teren.
                            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                            Comentariu


                            • #74
                              In weekend am fost la lacul Melenic si apoi am traversat dealurile spre Bozioru, un drum frumos si interesant care mi-a incantat ochii si mi-a deplasat toate pietrele de la rinichi :)
                              Mergand dupa GPS am intrat pe un drum foarte ingust si cu sleauri adanci de la ploile recente si m-am gandit sa cuplez diferentialul central in low deoarece panta era destul de mare si pe alocuri aveam si bolovani de incalecat, la un moemnt dat cand masina urca in treapta 1 de viteza s-a poticnit intr-un bolovan si a sarit din treapta, nu stiu daca maneta de diferential sau schimbatorul de viteza.
                              Am dat putin in spate si am reluat pasii cu dif central si cu schimbatorul de viteze si am continuat traseul fara probleme.

                              Nu-mi amintesc sa mai fi patit asta, ori nu introdusesem bine maneta de la dif central ori cutia de viteza ........
                              Am trecut si primul vad de apa de aprox 50 cm ocazie cu care mi-am pierdut numarul, o saptamana mai tarziu aveam sa-l gasesc dupa ce am luat balta la pipait cu picioarele (bleah), pentru siguranta prins direct de bara in holsuruburi.
                              Teava de esapament inca balangane pe dedesubt, si simt din ce in ce mai tare lipsa unor anvelope mai bune si a unui kit de suspensii :((((

                              Se spune ca ce-i mult strica, eu spal masina dupa fiecare iesire in teren, sper sa nu dauneze mai mult decat ar sta cu pamnt pe ea, daca aveti ceva pareri ....
                              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                              Comentariu


                              • #75
                                Salut, sunt proaspat posesor de Disco 2 (2002, TD5, manuala, HDC + ACE, fara SLS, fara CDL) si procedez ca tine: daca intru in noroi, o spal dupa ce revin in oras. Eu am partea din spate a sasiului (aia care se poate taia si suda alta inapoi) ruginita grav, impuscata, dar chiar si asa prefer sa dau jos noroiul gros, ca sa nu mentina umezeala....

                                Eu am niste opinci (uzate) de iarna pe ea, si sunt in dilema mare cu gumele...

                                Am citit postarea despre gume, in topicul dedicat Discovery, si cred ca merg pe 225/75 R16 (ca dimensiune).

                                Din ce-am vazut, daca umblu la inaltare (chiar si cea mai basic), dau peste 'cap' masina, ca sa zic asa, si deocamdata nu e prioritar (abia incepem sa ne cunoastem)

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection