Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #76
    Eu am anvelopele bune (aproape noi) doar ca sunt AT-uri ceea ce inseamna 80% asfalt si 20% off road, cam invers de cum o utilizez eu. Din pacate lipsa unor anvelope bune isi spune repede cuvantul in teren, eu le-am testat atat pe noroi (eficienta apropae zero) cat si pe teren uscat unde sunt mediocre.
    Pana la alte anvelope si suspensie o sa-mi iau un compresor ca sa pot lasa si umfla rotile dupa bunul plac. este greu sa intri in teren cu presiunea de asfalt si sa mergi pe asfalt cu presiunea din teren. Am un prapadit de compresor dar il utilizez doar in conditii de maxima necesitate, nu tine la foiala. Voi ce compresoare utilizati, ceva recomandari?
    Eu am pe masina 235/70/16 si nu ating iar la drum lung sunt ok, probabil ceva mai mare presupune ceva modificari.
    Legat de suspensie am planuri mari dar daca vrei ceva ca la carte te poti astepta sa dai mai mult decat pe masina.
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • #77
      Am vazut ca producatorii de anvelope indica o utilizare de 50%-50% pentru anvelopele AT. Parerea mea este ca un set de anvelope AT este necesar, mai ales daca se foloseste auto in scop utilitar. Pentru situatii neprevazute ar fi bun si un set de lanturi in portbagaj, dar ar trebui montate inainte de a ramane imobilizat. Intr-adevar in namol nu sunt eficiente dar in rest se descurca destul de bine pentru o anvelopa all- season.

      Comentariu


      • #78
        Pana la alte anvelope si suspensie o sa-mi iau un compresor ca sa pot lasa si umfla rotile dupa bunul plac. este greu sa intri in teren cu presiunea de asfalt si sa mergi pe asfalt cu presiunea din teren.
        Nu exista presiune de asfalt si de teren, exista presiunea recomanata de producator si atat, nu presiunea ci profilul anvelopei conteaza... asta cu umblat la presiuni dupa parerea mea e o aberatie. Este o sectiune "Off- road driving" in manualul de utilizare, mai bine ia-te dupa ala decat dupa tot felul de destepti de pe net care se joaca cu presiunile din roti
        Ultima editare de sierrafery; 30.iun.2020, 23:35.
        NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

        Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

        Comentariu


        • #79
          Din ce am mai cititi, vazut si auzit, presiunea poate fi scazuta pentru:
          - comfort: mersul pe macadam/pamant cu presiune de 2.3 bar nu este foarte comfortabil, o presiune de 1.8 bar poate face diferenta (nu am testat)
          - aderenta la sol: am vazut mai multe tutoriale in care arata amprenta unei anvelope pe sol in functie de presiunea utilizata, se recomanda in nisip, noroi, bolovanis, dar bineinteles ca aici diferenta majora o face profilul anvelopei.

          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • #80
            Eu totusi insist sa te iei dupa manualul de utilizare inainte de tutoriale cu alt fel de masini... si poate vei avea surpriza sa vezi ca presiunea recomandata e 1.8 din start(pe fata) si 2.3 doar pe spate
            NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

            Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

            Comentariu


            • #81
              La mine (disco 2, '02, fara SLS, TD5) aca ma iau dupa user's manual, ar trebui sa am 2.06 bar pe fata, si 2.6 bar pe spate . Momentan cred ca am 2.2 fata si 2.4 spatele (daca nu ma insel).

              Vizibil, daca ma uit la roti, par o idee (foarte foarte foarte vag) dezumflate.

              Comentariu


              • #82
                La masini fara electronica sofisticata, (cum e si D1), in functie de profilul anvelopei, de tipul ei si de tipul si latimea jantelor, se poate merge in teren cu pana la 0,8 bari in roti! Teoria e nitel mai complicata si e explicata pe undeva pe aici, in sectiunea "Anvelope si jante", daca nu ma insel!
                Evident, exista si jante speciale, la care se poate cobora pana la 0,3-0,4 bari pe roata, sunt jantele cu beadlock!
                La masini cu electronica ceva mai avansata, la care managementul motorului depinde si de viteza rotilor, cel mai indicat e sa se mearga cu presiunea recomandata de producator in manual, pentru a se evita "zapacirea" calculatoarelor!
                It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                Comentariu


                • #83
                  In weekwnd am fost la Lacul Vulturilor din Buzau, o locatie superba ce o recomand spre vizitare.
                  Drumul l-am facut cu waze (este marcat si off road) doar ca dus pe o parte si intors pe alta parte. La dus am avut aprox 15 km de off road dintre care vreo 6 peste medie, adica pante abrupte, noroi, bolovanis.
                  La intors mi-a dat alt traseu care putea fi facut cam de orice masina 4x4 cu ceva anvelope ok. In ultima vreme aveam o problema existentiala cu ce investitii sa oncep la masina, raspunsul mi-a venit la aceasta iesire cand piulita de la un amortizor fata a cedat si a balanganit tot drumul de intoarcere liber.
                  Prin urmare am comandat urmatoarele piese:
                  1 x .Brake Hose Set Discovery 1 Non-Abs 94-98 +150mm (Britpart) Braided DA2412150S (DA2412150S)
                  1 x Polyurethane Bush Kit D1 (Britpart) DC7000 (DC7000)
                  1 x Bolt Kit Rear Suspension (Britpart) RBK1 DA7201 (DA7201)
                  1 x Front Brake Discs (2) Solid, Drilled & Grooved (Terrafirma) FRC7329 LR017951 DA4600 LR017951CDG (LR017951CDG)
                  1 x Pro Sport Heavy Load Suspension Kit 2 " Lift (Terrafirma) Defender 90 / D1 / RRC - TF210 (TF210)
                  1 x Bolt Kit Front Suspension Bolt Kit (Britpart) FBK1 DA7200 (DA7200)

                  Schimb si discurile fata fiindca sunt usor ovalizate.
                  http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                  Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                  Comentariu


                  • #84
                    Ma doare sufletul. Respect pentru intentia ta de a imbunatati masina dar din toata lista de piese ce ai enumerat-o ai luat tzeapa cat casa, Britpart sunt bani aruncati in vant si vei plati manopera pentru mai putin de 6 luni iar TF eventual o sa te tina mai mult dar e tot calitate de kkt. Mai bine intrebai inainte sa comanzi ca sunt variante aftermarket mai decente la preturi apropiate, pastreaza chitantele si cand se duc dracului piesele incearca sa iti iei banii inapoi pe garantie, Bafta
                    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                    Comentariu


                    • #85
                      Sunt convins ca sunt produse mult mai calitative in piata.
                      Am mers pe urmatoarea idee:
                      - bucsele vor fi cu siguranta mai bune decat ce am acum pe masina, ramane de vazut peste cat timp vor ajunge in acelasi stadiu ca cele de pe masina
                      - suspensia nu am luat-p pe cea mai ieftina dar nici pe cea mai scumpa. Iron man, old man emu sunt cu 30% mai scumpe.
                      Legat de garantie inseamna ca trebuie sa le montez intr-un service autorizat, nu stiu daca iti acorda garantia altfel.
                      Dar recomandarile sunt inca binevenite.
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu


                      • #86
                        Cand inlocuiesti discurile de frana pe fata sa verifici pistonasele de la etrieri , ar fi bine sa le inlocuiesti pe cele care au urme de coroziune + setul de garnituri de etansare.Daca pistonasele de pe o parte a etrierului culiseaza mai usor decat celelalte pot sa apara trepidatii la franare.

                        sierrafery procedezi foarte bine ca ne atentionezi de calitatea pieselor .Eu ma gandesc ca daca pentru toate piesele vandute producatorul ar suporta costurile defectarii in garantie (manopera+piesa) atunci ar trebui sa creasca pretul pentru acestea ,pentru o calitate mai buna sau pentru a acoperi costul defectelor in perioada de garantie.Din pacate acest lucru nu este posibil in general datorita montarii in regie proprie facilitand astfel vanzarea pieselor de calitate scazuta. Daca se cumpara direct din UK cred ca este si mai difîcil de solicitat garantie , mai ales pentru piesele ieftine datorita costurilor de expediere.

                        Comentariu


                        • #87
                          Acum depinde si cat esti dispus sa investesti in masina si in ce regim o utilizezi
                          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                          Comentariu


                          • #88
                            Eu am amortizoarele spate de la Terrafirma tipul All Terrain, au aprox. 10000km si sunt in stare buna .Daca ar fi sa inlocuiesc setul de arcuri si amortizoare in acest moment as alege tot Terrafirma datorita pretului , cu toate ca am gasit multe comentarii negative, inclusiv despre protectia anticoroziva necorespunzatoare .Un set de arcuri si amortizoare de la Terrafirma incepe de la aprox.1600lei pe cand Ironman si Old Man Emu sunt peste dublu .
                            Ultima editare de SMC; 07.iul.2020, 21:34.

                            Comentariu


                            • #89
                              In Romania am gasit Terrafirma All terain la peste 2200 lei (arcuri si amortizoare), considerabil mai scumpe decat in UK.
                              Daca vrei preturi si mai bune trebuiesc comandate din USA.
                              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                              Comentariu


                              • #90
                                Fiindca masina nu a fost dotat cu AC si vara este destul de fierbinte am concluzionat ca trebuie sa fac ceva pentru a ma proteja de soare, prin urmare am pus folie speciala inclusiv pe parbriz (legala). Merita din plin investitia, nu poate inlocui AC-ul dar poti trai si in zilele toride :).
                                Fiindca este autouti;itara si pe spate nu are geam ci un plexiglas am fost nevoit ca pe spate sa pun folie autocolanta de ciloare neagra pentru a da impresia de geam.
                                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection