Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #91
    Aveti idee de unde as putea cumpara clemele de la perdelutele pentru trapa, mi s-a rupt una dintre cleme si imi sta pe creier. Am cautat sa vad daca se prind prin clipsare dar nu am gasit nimic concret.
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • #92
      Codul este EDR100150 dar se pare ca nu se mai fabrica numai daca au unii ramas pe stoc, vezi cum au facut americanii kit de reparatie si improvizeaza(nu se gaseste in Europa), iti trebuie doar o fasie de tabla si un surub(deschide pozele din stanga imaginii): https://www.amazon.com/ROVER-DISCOVE.../dp/B01JNRI0Q6

      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

      Comentariu


      • #93
        Multumesc.
        Acest chit de reparatie l-am vazut dar vroiam sa utilizez clemele originale, arata mai bine :)
        In cazul in care nu o sa gasesc o sa-mi fac singur o astfel de clema.
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • #94
          Am observat de ceva timp o scurgere pe interiorul rotii stanga spate. initial am crezut ca a cedat un etrioer si poate fi lichid de frana, verific constant lichidul de frana si observ ca este inca la locul lui, de asemenea frana de mana tine bine.
          Posibil sa fie garnitura de etansare dintre butuc si osie?
          Ultima editare de soferman; 03.aug.2020, 13:44.
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • #95
            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	899cb182_5436_47b2_ab3d_37409c72be08_0453e90c45c0d5fd4511e696433ddbe3639d7fa7.jpeg 
Afișări:	68 
Mărime:	143,3 KB 
ID:	1309370
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • #96
              Eu as zice ca ala e ulei din punte adica semeringul de la planetara e dus, verifica tubul de aerisire ca daca se infunda se creeaza presiune in punte.
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #97
                Din imaginea atasata ,zona roata dreapta spate, eu cred ca nu este punte de Discovery 1, seamana mai mult cu cea de Discovery 2 , sau are modificari facute . E important de a afla ce tip este, daca chiar aceasta este pe masina.

                Comentariu


                • #98
                  Nu am mai scris ieri dar fotografia este gasita pe net, problema arata fix la fel, eu nu aveam o fotografie cu problema mea.
                  Cand ajung la masina o sa caut acest tub de aerisire.
                  http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                  Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                  Comentariu


                  • #99
                    Si daca gasesti tubul semeringul trebuie schimbat oricum doar sa te asiguri ca nu tubul e infundat
                    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                    Comentariu


                    • Am comandat semeringul si cu aceasta ocazie am comandat si toba intermediara si finala.
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu


                      • In weekend am iesit cu masina la o tura prin natura, va recomand traseul cu plecare din Loc Strezeni jud Buzau - Loc Varf, drum forestier de dificultate medie, cateva portiuni de lastaris ce o sa scartaie pe plafonul masinii, in rest puteti admira padurea in toata splendoarea ei.
                        Atentie, sa nu va prinda ploaia deoarece pamantul este unul clisos/alunecos si sunt cateva portiuni mai abrupte unde urcarea poate fi o adevarata aventura. Nu stiu cum fac fata anvelopele de noroi sau simex-urile dar stiu ca am testat la picior si se aluneca bine.
                        Am testat sistemul 4x4 pe bolovanis/piatra si s-a descurcat superb, cu conditia sa nu fi cu 2 roti suspendate ca ......CDL-ul este inutil, in schimb CDL+low range=love :)
                        Cu acesta ocazie am constatat ca un scut pentru puntea fata este necesar, nu de alta dar bara de directie este prima expusa si nu o vad prea bine, cealalta era deja indoita, sper sa nu repet si cu aceasta.

                        Am observat ca apa la motor nu se ridica niciodata la jumatate, sta undeva la 80 C, sa schimb termostatul, nu de alta dar nu vreau sa o prajesc.
                        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                        Comentariu


                        • Dacă nu are amortizorul de direcție relocat în fața punții ar fi bine sa o faci, în poziția originala din spatele punții este destul de expus.
                          Scutul despre care vorbești este foarte util.
                          Discovery 4 2010
                          Discovery 2 2000
                          Defender 90 1997

                          Comentariu


                          • Amortizorul de directie este in spatele puntii, scutul la care faceam referire este cel frontal care protejeaza bara de directie, exista scut si pentru spatele puntii ce protejeaza amortizorul de directie?
                            As fi vrut sa relochez amortizorul de directie dar nu am gasit pe nimeni care sa fie dispus sa faca astfel de operatiuni. Nu mai vorbesc ca este foarte greu sa gasesti un mecanic care sa se bage la astfel de masini, toti vor sa repare doar masini generatie noua.
                            Sunt firme precum GTC Auto ce pregatesc masina pentru off road dar s-ar putea sa .......lasi un rinichi si o bucata de ficat :)
                            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                            Comentariu


                            • Ai PM
                              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X