Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • M-am impotmolit la usa portbagajului, din 2 yale nu reusesc sa fac una buna si prin urmare nu ma pot bucura de masina si de noile iupgrade-uri, este tot in service.
    Aveti idee unde as putea gasi o yala/broasca in mintile ei fara sa dau cat jumatate de masina?
    Se potriveste de la o alta marca?
    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

    Comentariu


    • Inchiderea centralizata functioneaza? Eventual te folosesti de ea pana gasesti suportul de hayon functional, complet cu butuc si cheie,

      Comentariu


      • Cum se manifesta defectiunea ?
        NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

        Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

        Comentariu


        • Usa spate a fost blocata, mecanism deschidere ruginit, necesitand schimbarea mecanismului de inchidere (broasca ).
          An cumparat o broasca SH (cu tot cu manerul de deschidere din exterior) in ideea de a fi inlocita cu totul dar se pare ca sunt niste elemente din plastic ce au cedat. Ideal este sa cumpar o broasca noua dar parca nu ma indur sa dau 600 lei pe una
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • O chestie foarte comuna care cedeaza este asta(de aia se vand asa bine) https://www.ebay.co.uk/itm/Landrover...-/200841926077 (vezi descrierea simptomului)
            NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

            Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

            Comentariu


            • O sa ajung maine la mecanic si o sa-l rog sa-mi explice exact ce parte nu merge, o sa fac fotografii si o sa le postez.
              Nu-mi vine sa cred ca nu folosesc masina din cauza unei yale :))), o sa-i pun zavor :)))
              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

              Comentariu


              • Am scos masina din service si pot spune urmatoarele:
                - cei 5 cm in inaltime se simt si se vad, daca ar mai fi fost inca 3 era perfect dar cred ca ma urcam greu in ea
                - in curbe tot barca este, m-am dezobisnuit de cand nu am mai condus-o
                - in sfarsit am frane. nu cat sa te bazezi pe ele dar macar intepenesc rotile, probabil ca in viitor va fi necesar si un kit de reparatie etrier fata
                - m-a anuntat mecanicul ca a anulat si EGR-ul, nu simt ca ar trage mai bine, probabil ca o sa simt la consum (mai mult)
                - azi am bagat mana pe sub mocheta spate si in zona unde este pompa de combustibil era ulei sau ceva de genul, cert este ca m-am facut totuna pe maini.
                - usa spate se deblocheaza doar din interior, nu mai conteaza, bine ca se deschide.
                - odata cu deschiderea usii spate am constatat si ceva rugina la pragul usii

                Acum vrum vrum pe coclauri
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • Postat în original de soferman Vezi post
                  INFORMATIV
                  Azi am discutat cu cineva care se ocupa de sablarea cu precadere la masinile 4x4.
                  Operatiunea consta in urmatoarele:
                  - masina este ridicata si spalata cu turbojetul foarte bine (daca nu ma insel vreo 2 ore)
                  - se sableaza totul pe dedesubt fara a da jos caroseria de pe sasiu
                  Ne poti da datele de contact te rog? As f interesant pentru Patrolache

                  Comentariu


                  • Azi daca tot a plouat am iesit la o tura cu masina sa vad cum se descurca si am constata urmatoarele:
                    - anvelopele AT - sanie cu zurgalai, cu toate acestea sunt bune ca ma limiteaza sa ma aventurez in zone de unde as fi greu de recuperat
                    - suspensia lucreaza bine, este adevarat ca nu am cu ce sa o compar dar se simte inchegata si are o cursa mai lunga
                    - am simtit lipsa unui diferential blocabil spate si TC-ului
                    - probabil daca voi mai face cateva iesiri ca cea de azi voi ramane fara bara fata din cauza unghiului de atac

                    M-am amuzat teribil vazand mimica vecinilor cand ma vedea ca spal masina desi afara picura :))), mi-am propus sa nu o las cu noroi pe ea dupa iesiri in natura.
                    Fișiere atașate
                    Ultima editare de soferman; 15.oct.2020, 19:08.
                    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                    Comentariu


                    • Azi am iesit la o tura cu masina si in incercarea de a traversa un sant (pe diagonala) am ramas ......as spune eu blocat desi este mult spus. Interesant este ca ambele roti de pe spate erau pe pamnt, doar o roata de pe fata era in aer, am blocat centralul dar spatele nu misca, se invartea dor roata fata.
                      In timp ce ma chinuiam sa inteleg ce se intampla si ce roti formeaza diagonala, (simteam cum merg in gol), vin agale la vale doua Jepp Grand Cherokee si ma intreaba daca am nevoie de ajutor, m-au tractat (imortalizand momentul cu o filmare ca nu oricand tractezi un Land Rover).. Concluzia soferilor a fost ca nu-mi merge puntea spate si doar fata trage.
                      Am plecat mai departe si am cuplat din nou dif central si am constata ca spatele cupleaza, in schimb nu-mi mai apre in bord iconita de dif central blocat.

                      Una peste alta a fost o iesire foarte frumoasa, daca as avea un blocant spate ar fi si mai frumos :)))
                      Fișiere atașate
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu


                      • Daca nu-ti functioneaza blocantul central, cand ai o roata suspendata ramai pe loc! Eu de la central as incepe verificarile!
                        It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                        Comentariu


                        • O sa suspend o roata fata pe cric si vad ce se intampla cand cuplez centralul. Azi am iesit la o ura mai llunga si am folosit dif central in low dar nu au fost situayii care sa puna cu adevarat la munca sistemul, cert este ca martorul in bord nu s-a aprins.
                          Cardanele sunt la locul lor, nu se aud zgomote suspecte.

                          Daca aveti si alte informatii de cum se testeaza dif central va rog sa-mi spuneti.
                          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                          Comentariu


                          • Asa cum ai spus faci verificarea cu o roata fata suspendata, frana de mana trasa , cale de blocare la o roata, cutie de viteze in N . Cand blochezi diferentialul central , maneta reductorului in partea stanga ,parghia de pe cutia de transfer ar trebui sa aibe varful deplasat spre partea dreapta a masinii, cand nu este blocat este paralela cu axa longidutinala, eventual daca parghiile au joc incerci sa blochezi centralul direct de la aceasta parghie.

                            Comentariu


                            • Avand in vedere ca nici martorul nu se aprinde si la cum s-a comportat in teren cu roata suspendata s-ar putea sa fie ceva de la timonerie sa nu blocheze efectiv centralul
                              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                              Comentariu


                              • Intrebare este:
                                - daca timoniera nu ar bloca centralul, cand dau de timoniera din N in stanga sus inseamna ca se cupleaza dif si low range, corect?
                                Cert este ca in low range cupleaza deoarece se misca incet dar martorul in bord nu se aprinde. cand am ramas suspendat si am dat de maneta s-a aprins la un moment dat, dar apoi ...nimic.
                                Daca maneta nu ar fi cuplat as fi putut cupla low range + CDL (adica stanga sus de maneta)?
                                Aveti idee contactul pentru martorul din bord unde este situat, sa nu fi fost deteriorat cand a fost date jos dif central si cutia de viteza

                                De asemenea am constatat ca mananca ulei, cred ca la aproximativ 1000 Km am completat cu 500 ml.
                                Ultima editare de soferman; 25.oct.2020, 15:19.
                                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection