Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Timoneria are doua linkuri, unul pt diff si altul pt hi/low ca sunt leviere separate pe cutie, se poate intampla sa mearga doar ala pt reductor si de CDL sa dea rateuri...sau invers
    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

    Comentariu


    • O testez si va anunt, sper doar sa functioneze sau sa fie ceva minor.
      In primavara vreau sa rezolv cu rugina, am observat ca in partea din spate a sasiului exista un cilindru (poza atasata), prinderea de pe partea dreapta este destul de mancata.
      Daca cunoasteti un tinichigiu bun va rog sa-mi lasati un PM cu nr lui de tel.
      Fișiere atașate
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • Ca tot nu stiam pe ce sa mai dau banii mi-am comandat :
        - aditiv pentru ulei (Resurs). L-am comandat deoarece am vazut ca-mi consuma ulei si din ce am citit, daca nu sunt lucruri grave, mai atenueaza din problema, vedem daca are efect.
        - o solutie de spalt motorul, se pune in ulei inainte de a-l schimba si ...cica curata maclavaisurile, de asemenea vedem daca are efect.
        - ulei Revenol 10W40
        - filtru de ulei MAN
        Am observat ca am o mica pierdere de ulei pe la busonul de evacuare a uleiului (baia de ulei), imi puteti spune unde as putea gasi o garnitura de etansare?

        Cateva poze de la ultima iesire prin padurea Baleanca Buzau
        Fișiere atașate
        Ultima editare de soferman; 26.oct.2020, 20:04.
        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

        Comentariu


        • Ieri m-am ocupat de ''ratza'', o zi intreaga de surubarit :)))
          - am folosit produsul de curatat baia de ulei si componentele ce intra in contact cu uleiul
          - am schimbat uleiul si filtrul de ulei
          - am folosit aditivul Resurs pentru a diminua consumul de ulei
          Legat de diferentialul central, am avut mare noroc ca nu am ramas pe nicaieri deoarece eu eram bun bazat ca el functioneaza.
          Aici am pierdut cel mai mult timp, am dat consola centrala jos si tot ce este sub ea, protectie de burete, protectie de cauciuc, inca o protectie de cauciuc la maneta dif ce sigileaza sa nu patrunda apa la trecerea prin vaduri adanci.
          Problema este data de uzura parghiei ce impinge manetica pe dif central, avea ceva adaptari facute dar nu sunt de durata, trebuie sa gasesc o solutie.
          Dupa cateva ore de migala am reusit sa rezolv problema si de bucurie am iesit la o tura cu masina pe camp unde era sa raman blocat :)))))

          Legat de aditivul Resurs, spune ca scade consumul de ulei si micsoreaza cantitatea de fum scoasa de masina, ieri cat am tinut masina pornita mi s-a parut ca scotea mai mult fum ca inainte :))))), o s-o tin sub observatie si va anunt.
          Am observat ca dupa ce am facut schimbul de ulei, la vrificarea jojei uleiul era foarte curat, chiar si dupa ce motorul a mers 30 min, tinand cont ca este diesel stiu ca acesta se murdarea imediat.
          http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
          Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

          Comentariu


          • Dupa schimbul de ulei am verificat periodic nivelul de ulei si am constatat ca acesta scade, la o inspectie mai atenta a motorului am vazut filtrul de ulei si puntea fata (grup) stropit tot cu ulei.
            Deoarece in partea superioara a motorului nu era nimic vizibil, m-am focusat pe filtru de ulei si ce este in jurul lui si am constatat o supurare la senzorul ce masoara nivelul de ulei, posibil ca atunci cand motorul este in sarcina sa piarda cantitati mai mari.
            L-am strans mai bine dar tot supureaza, nu stiu daca este o garnitura care s-a dus sau trebuie strans si mai tare, cert este ca are o problema ca nu-mi indica in bord lampa lui Aladin, o fi de la papuc, o fi de la senzor .....voi vedea.

            O alta problema observata, la bara stabilizatoare spate am observat ca una dintre bucse nu sta ok, este impinsa de bara stabilizatoare, poate fi posibil ca puntea spate sa stea putin cas?
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • Deoarece am observat ca pragurile interioare prezinta cateva gaurele si pragul de la usa spate era gaurit de asemenea, am dus masina la tinichigerie ocazie cu care va fi data cu teroson pe dedesunt.
              Ca sa ma asigur ca nu vor da cu teroson peste murdarie (noroi) am fost la spalatorie si am spalat la ea aproape o ora.
              Va atasez fotografii dupa ce o ridic din service.
              Ultima editare de soferman; 06.dec.2020, 18:23.
              http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
              Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

              Comentariu


              • Am scos masina din service, pragurile reparate, sasiul curatat si dat cu teroson, pusa o piulita la bara stabilizatoare fata ce se pare ca a parasit postul si repus pe pozitie o bucsa la bara stabilizatoare spate.
                Tinand cont ca merg preponderent in teren ma bate gandul sa cumpar niste simexuri dra nu stiu cum se comporta pe zapada, in noroi sunt convins ca fac treaba buna. Nu stiu daca ar fi bine sa schimb jatele cu unele de tabla cu ET negativ sau sa le pastrez pe acestea cu distantiere.

                De ceva vreme ma tot intreb care este deosebirea mecanica dintre un Discovery 1 300 TDI si un Defender 300 TDI, diferenta de pret intre ele este considerabila si nu inteleg de ce, ma poate lumina cineva?
                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                Comentariu


                • Nu exista deosebiri mecanice între ele în afara de raportul pe high din cutia de transfer... Deful are 1.41,disco 1.22.
                  Discovery 4 2010
                  Discovery 2 2000
                  Defender 90 1997

                  Comentariu


                  • Dacă tot mergi pe coclauri cu ea arunca-i stabilizatoare.
                    Discovery 4 2010
                    Discovery 2 2000
                    Defender 90 1997

                    Comentariu


                    • Masina o folosesc 70% in teren, nimic extrem, drumuri forestiere, ceva noroi, in general locuri de unde sa pot iesi tinand cont ca inca nu am montat troliu.
                      M-am tot gandit sa renunt la bara stabilizatoare dar nu stiu cat de tare ma afecteaza pe asfalt, acei 30% pana ajung la locul de joaca :). Din ce am vazut pe net nici un discovery 1 ce face off road nu are bara stabilizatoare.
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu


                      • Am inceput din ce in ce mai mult sa ma gandesc la achizitia unui diferential spate si poate si unul pentru puntea fata.
                        Nu particip cu masina la competitii dar merg pe principiul ca la nevoie vor face diferenta. Am studiat putin internetul si variantele sunt:
                        - pneumatic: cu avantaje si dezavantyaje dar destul de fiabil
                        - electromagnetic: mai am de citit despre el, din ce am inteles nu este chiar atat de simplu de montat
                        - powertrax care ma atrage mult din cauza pretului dar ma ingrijoreaza din punct de vedere al fiabilitatii, imi este tama sa nu strice diferentialul ramanand aproape mereu blocat, de asemenea ma intereseaza daca poate fi pus si pe fata si daca nu risti sa ai probleme cu planetarele sau in viraje.

                        Voi ce avti montat pe masina si cum se comporta?
                        Ultima editare de soferman; 29.dec.2020, 16:07.
                        http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                        Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                        Comentariu


                        • Daca simti nevoia de blocant pune unul cu aer doar pe spate si cu cetral blocat esti in regula, mai mult de atat la ce faci tu sunt bani irositi, pe fata ai nevoie si de planetare HD daca pui
                          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                          Comentariu


                          • Inseamna ca trebuie sa ma pregatesc pentru o investitie de peste 1500 euro
                            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                            Comentariu


                            • Asta daca vrei saparticipi la competitii. Pt off road pana in mediu e inutil cat timp stii sa iti conduci masina
                              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                              Comentariu


                              • Deoarece merg singur in teren ma bazez foarte mult pe masina si ceea ce poate sa faca, din aceasta cauza mi-am dorit o masina cat mai simpla, fara electronica, un motor clasic, din aceasta cauza as investi in dif blocabile si apoi troliu.
                                Voi vedea, le voi lua pe rand,lista ar fi urmatoarea:
                                - simex-uri sau ceva pentru noroi, nu foarte late dar mai inalte
                                - troliu fata ce mi-as dori sa fie integrat in bara originala
                                - dif blocabil spate si pe viitor unul pe fata. Tinand cont ca folosesc masina mai putin pe asfalt si mai mult pe coclauri un powetrax pe spate si un ARB pe fata ar fi ideal
                                - scut fara
                                http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                                Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection