Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Discovery 1 - Ratza cu roti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • soferman
    a răspuns
    Ma gandeam ca troliul va fi la vedere si voi fi nevoit sa cumpar protectie pentru el (soare/apa etc), se pare ca este destul de bagat in interior.
    Scutul la bara de directie nu l-au pus ca ......nu ainteles cum vine prins, ma voi ocupa eu de asta.

    Trebuie sa mai iau niste ocheti, sufa protectie copac, sufa cinetica si sa ma hotarasc la anvelope.

    Facand azi un calcul am depasit cu mult valoarea de achizitie a masini :)))))))))
    Ultima editare de soferman; 02.apr.2021, 20:10.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Bara fata cu troliu
    Fișiere atașate
    Ultima editare de soferman; 02.apr.2021, 20:11.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Achizitie facuta: https://shop.gtcauto.ro/produse/trol...cablu-sintetic
    Ultima editare de soferman; 01.apr.2021, 19:58.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    A venit grupul, o sa ma duc la GTC sa-l monteze ocazie cu care o sa iau si un troliu.
    Tinand cont de urmatoarele aspecte:
    - in mare parte merg singur (tot ce deriva de aici, exploatare usoara)
    - siguranta
    - putere
    - rezistenta in timp
    - intretinere
    etc
    Ce sa aleg, sufa sintetica sau otel?

    M-am orientat catre un powerwinch/kangaroowinch 12000 -sau 13000 lbs, probabil piesele tot prin china facute, vanzatorul spune ca sunt facute de cei de la Superwinch :))))))

    Voi ce utilizati pe masinile voastre?
    Ultima editare de soferman; 29.mar.2021, 12:09.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Cam asa arata grupul si planetarele
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Dupa lungi framantari am decis sa-mi iau un grup SH si fac o investitie intr-un troliu si poate anvelope, sa vedem cati bani las la manopera.

    Lasă un comentariu:


  • SMC
    a răspuns
    La diferentialul blocabil de la Ashcroft am vazut ca se pot comanda separat componentele acestuia , ceea ce ar fi un avantaj pe termen lung. In plus mai trebuie si compresorul de aer, dar acesta oricum este util.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Vad ca ajunge mai scump decat E-locker-ul de la Tyrex.

    Lasă un comentariu:


  • teddybear
    a răspuns
    Te poti orienta spre asta: https://www.ashcroft-transmissions.c...ft-locker.html
    Detroit vad ca nu mai au in oferta decat pentru P38

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Azi am fost in service si treaba sta in felul urmator:
    - planetare ok
    - grup distrus 9sateliti, bolt praf. Coroana si cu pinionul au ramas ok.

    tinand cont de aceasta situatie ma bate gandul sa fac o investitie si sa pun un dif blocabil spate. Cei din service ( GTC Auto) mi-au recomandat sa pun un e-locker de la Tyrex ca fiind mai de buget, ca se activeaza la buton etc dar eu as inclina spre un Detroit locker pe care nu stiu unde sa-l comand.
    E- locker Tyrex 3058 lei plus 1000 lei manopera
    Detroit locker probabil 500 dolari, problema este ca nu stiu de unde sa-l iau.
    As opta pentru un dif mecanic deoarece masina este utilizata ocazional si tot ce inseamna electric inseamna si probleme. De asemenea masina este utilizata 80 drumuri de pamant si 20% asfalt.

    Ce parere aveti?

    Lasă un comentariu:


  • sierrafery
    a răspuns
    Nu le cunosc personal dar mie imi plac Hifly

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Maine am programata masina in service sa vedem unde este buba.
    Dupa cum am mai spus intr-un post anterior as vrea sa-mi iau si niste anvelope mai cramponate dar nu ceva foarte scump, la o cautare pe net m-am oprit asupra urmatoarelor modele ce nu sunt resapate, ce parere aveti:
    FORTUNE Maspire MT 245/75 R16 120/116Q M+S.
    LINGLONG Crosswind MT 245/75 R16 120/116Q M+S
    HIFLY Vigorous MT-601 245/75 R16 120/116Q M+S

    Acum nu stiu daca aceasta dimensiune o sa-mi atinga, acum cred ca am pe masina 235/70/16.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Daca este grupul spate ....nasol dar cred ca este momentul oportun ca sa pun un blocabil pe spate, daca sunt planetarele as vrea sa iau ceva HD dar nu stiu cum sa le identific, as vrea sa le comand in UK.

    Lasă un comentariu:


  • SMC
    a răspuns
    Daca jocul a aparut dupa acest eveniment cel mai bine ar fi sa demontezi grupul spate sa vezi exact care este cauza, de verificat si carcasa diferentialului in zona de fixare ax sateliti. In mod normal jocul este mai mare la flansa diferentialului fata deoarece sunt mai multe asamblari cu caneluri . Daca vrei sa verifici si cutia de transfer poti sa demontezi capacul dreptunghiular .
    Ultima editare de SMC; 19.mar.2021, 19:54.

    Lasă un comentariu:


  • soferman
    a răspuns
    Am schimbat azi flansa flexibila de la cardan spate, lucrurile au revenit aproape la normal.
    Am observat ca la retrogradari masina are niste smucituri, la fel si la plecare de pe loc. Dupa ce am parcat am verificat jocul in cardan si comparativ cu cel de pe fata acesta avea un joc destul de mare.
    Ca sa va faceti o idee, piulita cu care prinde flasa ce vine la ora 6 ajunge la ora 9 printr-o rasucire cu mana, aproximativ 25% dintr-o rotatie completa.

    Aveti idee unde ar putea fi problema, in grup, cutie de transfer sau ambele?

    LE: am gasit ceva asemanator doar ca la mine jocul este putin mai mare:

    https://www.youtube.com/watch?v=JnVf...nel=D3Sshooter
    https://www.youtube.com/watch?v=ayjv...nel=D3Sshooter
    Ultima editare de soferman; 19.mar.2021, 15:55.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection