Bogdan bgd Postat Martie 19, 2020 Partajează Postat Martie 19, 2020 (editat) Buna seara, am avut probleme cu vasul de expansiune si am inlocuit doua din cauza ca au cedat. Intr-un final am gasit ulei pe dop si vasul inauntru murdar. Am hotarat sa shimb garnitura de CHIULASA . Am mers cu masina la mecanic si a demontat CHIULASA si mi-au facut fata plana, a inlocuit bujii, toate garniturile, s-au inlocuit suruburile acelea lungi si s-a inlocuit si cablajul la injectoare. Acum masina porneste greu e subturata de parca ar merge in 4 pistoane iar mecanicul nu mai stie ce sa-i fac.a. Inainte de a umbla mecanicul la masina, pornea la sfert de cheie iar motorul mergea perfect .A cumparat si cale sa o puna la semnele din fabrica si nimic ...va rog, daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi, apreciez si va sunt recunoscator. Editat Martie 21, 2020 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 20, 2020 Partajează Postat Martie 20, 2020 Salut, dupa ce va fi respectat intocmai ce scrie cu rosu subliniat aici https://www.club4x4.ro/forum4x4/forum/masinile-noastre-sau-ca-si-ale-noastre/land-rover/anunturi-si-sugestii-importante/35520-in-atentia-proaspetilor-posesori-de-land-rover#post35520 si in semnatura mea referitor la profil voi raspunde ca asa nici macar nu stim despre ce model de Discovery si ce motorizare e vorba. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bogdan bgd Postat Martie 20, 2020 Autor Partajează Postat Martie 20, 2020 Salut, e un Discovery2 din 2002 diesel. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bogdan bgd Postat Martie 20, 2020 Autor Partajează Postat Martie 20, 2020 Am uitat sa specific ca e automata motot 2,5 . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 20, 2020 Partajează Postat Martie 20, 2020 Mai citeste o data ce scrie cu rosu si daca e greu eu nu mai raspund NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 20, 2020 Partajează Postat Martie 20, 2020 (editat) Ok. Sa lamurim, 1. Esti sigur ca ''timingul" la lant e bine facut? ca asa pare ca nu ar fi OK vezi asta https://forums.lr4x4.com/topic/10169...nd-crankshaft/ 2. daca pct 1 o 100% OK s-a facut reglaj la fiecare injector in parte(asa numiul "clearance") cum scrie la carte ? sper ca nu s-a umblat cu peria de sarma la injectoare ca daca da e nasol 3. Au fost refolosite saibele vechi la injectoare? asta poate fi o problema... ai aplicat cele 5 pedale de acceleratie si asteptat sa se opreasca martorul motor din flasat? oricum, fa chestia asta si daca dupa aia porneste imediat si merge bine trebuie saibe noi 4. daca a fost ulei in mufa rosie mai trebuie curatat pana iese tot uleiul rezidual din cablu 5. A se verifica conexiunea la senzorul de volanta Editat Martie 20, 2020 de sierrafery 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bogdan bgd Postat Martie 23, 2020 Autor Partajează Postat Martie 23, 2020 Buna ziua, multumesc in primul rand pentru sfaturile precedente si revin tot dezamagit cu urmatoarele mentiuni : "mesterul" a spus ca a facut intocmai ce era de facut si anume : toate saibele au fost schimbate cu altele noi, la injectoare a folosit doar carpa, a pus totul la "punct". Intr-un final cica a reusit s-o porneasca (nu stiu cum...) si mers putin la "rotund" si pe urma a murit subit. Mentionez ca bateria a fost descarcata si a folosit redresorul ca sa porneasca masina. A zis "mesterul" ca a mai verificat si presiunea in pompa si avea 1bar. Nu mai stiu ce sa fac si ce sa zic...astept in continuare opinii si va multumesc anticipat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
offroad_g Postat Martie 23, 2020 Partajează Postat Martie 23, 2020 Presunea de 1 bar e cam mica....mult prea mica Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 23, 2020 Partajează Postat Martie 23, 2020 Da, se pare ca pompa merge doar pe joasa presiune de aia se aude bazaind doar ca nu scoate HP de peste 4 bar. Trebuie alta NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bogdan bgd Postat Martie 23, 2020 Autor Partajează Postat Martie 23, 2020 Se poate strica asa deodata? Masina pornea la sfert de cheie...a umblat la chiloasa si s-a stricat pompa? Asta nu inteleg...m-am uitat in cartea tehnica a masinii si intr-adevar trebuie 4 bari... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 23, 2020 Partajează Postat Martie 23, 2020 Se poate strica asa deodata? Masina pornea la sfert de cheie...a umblat la chiloasa si s-a stricat pompa? Asta nu inteleg...m-am uitat in cartea tehnica a masinii si intr-adevar trebuie 4 bari... Daca si in carte spune 4 bar atunci m-am linistit :grin: in realitate aia 4 bar sunt in regulator ca pompa pe iesire poate scoate pana in 6(asta nu scrie in carte, poti sa ma crezi pe mine :wink:)... Motorul merge si pe LP dar fara putere cat timp circuitul nu e deschis si mai exista presiune reziduala, cum circuitul a fost deschis presiunea din sistem a ajuns la 0 si dupa aia pe LP nu mai urca destul si nu mai merge ca inainte sau deloc(depinde si de compresie), unele mergeau aproape normal pe LP doar ca pierdeau din putere la deal sau sub accelerare puternica asa ca e posibil sa fi fost pompa dusa dinainte dar sa nu iti fi dat seama, am postat o metoda prin care se poate verifica si altfel aici Check Td5 fuel pump HP 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bogdan bgd Postat Martie 23, 2020 Autor Partajează Postat Martie 23, 2020 Multumesc mult. Maine cand ajung verific si ma pregatesc si de o pompa noua. De-ar fi asta! :tk Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 23, 2020 Partajează Postat Martie 23, 2020 Sa te misti cu talent sa fii pregatit cu aparatul de masura ca dupa ce pui contactul pompa nu va merge mult timp degeaba scrie in carte ca merge 3 minute deci trebuie sa auzi pompa bazaind in timp ce masori tensiunea pe siguranta, metoda are la baza chestia explicata aici (dupa minutul 5) coroborata cu masuratori facute de mine 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bogdan bgd Postat Aprilie 3, 2020 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2020 Buna ziua, revin cu o veste buna! Am facut comanda de alta pompa sh care s-a dovedit a fi stricata si aia. Am returnat-o si m-am apucat s-o dau jos pe-a mea de pe masina. Am desfacut tot ansamblul si am constatat ca era infundat filtrul de la pompa (pe unde absoarbe motorina) era acoperita cu mizerie aprox.90% din suprafata...asa ca am curatat-o si am pus-o iar pe masina si merge struna. Deci, da, a fost pompa si multumesc tare mult pentru sfaturi si idei.:10 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Aprilie 3, 2020 Partajează Postat Aprilie 3, 2020 Bine ca ai reusit dar eu totusi recomand sa faci masuratoarea de care am spus deoarece chiar si cu filtrul infundat daca mergea pe HP tot nu trebuia sa scada la 1 bar ca am mai vazut cazuri cu filtrul ala imbacsit si tot scoteau in jur de 2,5 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate