Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Injectoare LR2

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Initial intra in limp mode m s aprinse insa i-am sters eroare si acum e ok,insa imi sta gandul la crank shaft sensor...am trecut prin apa si parca de atunci a inceput sa faca asa...

    Comentariu


    • #17
      Ceva nu faci bine ca nu are cum sa fie 0 in timp ce merge pompa. Ai masurat cum masoara la minutul 5.50 pe F10 in video https://www.youtube.com/watch?v=lRcj1fQcWwU&t=2s ? codurile alea cu CAN le ai si pe ECU cutue de viteze ?
      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

      Comentariu


      • #18
        Am testat exact asa,insa nu-mi da nimic,maine o sa fac rost de un alt multimetru si poate asa o sa mearga,al meu nu e foarte profi.
        Am verificat pe engine doar,cred ca si pe restul dar nu sunt sigur,acum am pus acumulatorul din nou la incarcat si mai fac o incercare maine.
        Totusi crank shaft senzor este acelasi cu senzorul de pe volanta ? Ma gandesc sa-l indentific si sa-l curat eventual...

        Comentariu


        • #19
          Da crank shaft senzor e senzorul de volanta si pe live data trebuie sa arate"engine speed"/ minim 250rpm cand dai la demaror, daca nu atunci e defect ori el ori cablajul ca se mai strica ori pe traseu ori la mufa
          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

          Comentariu


          • #20
            Azi am mers cu ea la service,acolo mecanicul a insistat sa o pornim cu spray pt start direct in galeria de admisie,a pornit cu acelasi mers in 2/3 ramas cu ea turata usor pe la 1500 rmp dupa aprox.2 min si-a revenit ca prin minune.Eu nu mai inteleg nimic.
            Acum in drum spre casa in mers iara a inceput sa mearga aiurea insa si-a revenit din nou.
            Tin sa mentionez ca am eroarea de pe ABS 3 AMIGOS,daca are vre-o relevanta,oricum urmeaza sa ii fac puntea de la shuttle valve.
            In 2 zile imi sosesc debimetru,rampa electrica de la injectoare,filtru combustibil si urmeaza sa le schimb.

            Comentariu


            • #21
              Azi de dimineata am pornit motorul insa a pornit ceva mai greu,cand dau la demaror scoate fum pe evacuare si pt 2”3-4 secunde mi-a mers defectuos dupa care si-a revenit.

              Comentariu


              • #22
                Am reusit sa schimb rampa de la injectoare cu alta noua,am facut by-pas-ul de la ABS (3 amigos),am curatat senzorii maf si map(acesta a fost foarte murdar-imbacsit),imi parea ca se tureaza ceva mai bine ca si raspuns la acceleratie,oricum la mine pe liber nu se tureaza mai mult de 3700 rpm(asa am luat-o),totusi am facut o tura cu ea si intre timp iaras mi-a mers defectuos,in 2 sau 3 pistoane,isi revine cand-si-cand,si dupa ce apa urca pana la jumatate(aprox.85 C pe live data) dupa oprire porneste foarte greu-cand e cald motorul adica atunci cand ajunge la tempratura cand deschide termostatul.
                Mai am 2 variante
                1-imi fac timp si schimb si fltrul de motorina
                2-schimb si senzorul de pe volanta cu unul nou
                Altfel ma gandesc la injectoare si o-ringuri...
                Si app...turbina nu-mi intra in functiune indiferent de turatie,am scos furtunul de vacum insa nu prea are debit sa faca vacum....asta de parca nu e de ajuns ce probleme am...

                Comentariu


                • #23
                  1. Parca ziceai ca faci rost de multimetru sa masori caderea de tensiune pe pompa ceea ce e foarte important sau cel mai bine ar fi de masurat direct presiunea pe regulator
                  2. turbina nu are nic o treaba cu vacuum , e pe presiune si e in functiune tot timpul, ala care crezi tu ca e vacuum e din iesirea turbinei(ce-i drept e descris gresit in carte). Acela e pe ''wastegate'' si deschide cand presiunea turbinei ajunge la limita admisa astfel incat sa nu intre in ''overboost'', nu simti nimic cu masina stationara, inregistreaza pe SD card date live de la un drum ca se poate cu Foxwell(nu ma intreba cum ca nu am incercat) si dupa aia vedem, s-ar putea sa ai injectoarele varza
                  NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                  Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                  Comentariu


                  • #24
                    Nu am masurat pompa,o sa masor maine cum ai zis.
                    Tot maine inainte de masurare o sa pun pe sd datele live.
                    Multumesc.

                    Comentariu


                    • #25
                      Vezi ca pe siteul foxwell unde deja sigur ai cont ca de acolo l-ai upgradat cred ca este si un forum eventual intra acolo si intreaba cum se inregistreaza date live daca nu iti dai seama, al meu l-am dat imprumut la cineva nu pot sa ma joc cu el acum sa incerc. Bafta
                      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                      Comentariu


                      • #26
                        https://easyupload.io/m/d90np1

                        Comentariu


                        • #27
                          In primul fisier am mers cu ea cca 10 min fara a face probleme,in cel de-al 2-lea deja a inceput sa intrerupa si am observat ca mergand cu ea in 1000-1300 rpm mergea ceva mai bine.Apoi am oprit motorul si incercand sa dau la demaror se auzea pompa cu aceleasi turatii ca si motorul incercand sa porneasca,dupa care mai greeu a pornit.
                          Acum merg sa fac si masuratoarea la pompa....am un feeling....

                          Comentariu


                          • #28
                            In formatul ala nu pot vedea nimic, fa cumva sa convertesti in xlsx sau pdf sau ceva ca apare asa
                            Fișiere atașate
                            NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                            Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                            Comentariu


                            • #29
                              Am masurat pompa cum ai zis direct pe f10,imi da valori intre -6.5 si -3

                              Comentariu


                              • #30
                                Daca era cu motorul pornit si aparatul a fost setat cum trebuie pe mV e clar ca pompa lucreaza dar pe joasa presiune deci asta e problema, trebuie schimbata, dupa aia aerisesti de vreo 2 ori consecutiv cu metoda de 5 pedale inainte sa incerci s-o pornesti si daca nu porneste fara acceleratie poti sa apesi pedala si o tii asa pana porneste dar nu mai mult de 20 secunde.
                                Ultima editare de sierrafery; 20.ian.2021, 13:38.
                                NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                                Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection