Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Injectoare LR2

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    A fost doar pe pozitia 2 cheia,doar ca se auzea pompa,trebuia sa pornesc motorul?

    Comentariu


    • #32
      Daca se auzea pompa e OK, poti incerca si cu motorul pornit, poate mai creste pana la max 10mv din cauza alteratorului dar asta inseamna acelas lucru. O pompa buna cu motorul pornit trebuie sa ia peste 20mV
      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

      Comentariu


      • #33
        Am masurat si cu motorul pornit,si tot cam atat imi da.
        Am facut si alte verificari:am demontat pompa din rezervor,am curatat-o,suflat cu aer,avea ceva substanta neagra uleioasa oe ea si pe sita,apoi mi-a venit o idee-stiu ca nu ok insa a vrut sa vad cum se comporta si am montat pompa insa ara sita,am observat ca sita avea foarte mult orificii infundate cred ca din fabricatie-am facut trucul cu acceleratia apasata chiar de 2 ori si mi-a pornit perfect,se tura aprox.4800-5000 rmp,dupa o tura acceleratia raspundea altfel de parca ii facusem un upgrade...insa din nou,dar fix cand temperatura ajunge la jumatate incepe sa mearga defectos,dar de data asta nu asa defectos precum in trecut....
        Deci faptul ca am curatat pompa sau am montat-o fara sita(stiu ca nu e ok) e un lucru bun...dar de parca ar avea un senzor ceva si citeste eronat faptul ca sa incalzeste motorul...

        Comentariu


        • #34
          Nu are rost sa tot insisti cu pompa aia ca la curentul ala e SIGUR dusa poti s-o cureti cat vrei... chestia ca e imbacsita cu mazga neagra arata ca exsta si o problema la saibele injectoarelor, aste e conexa si trebuie rezolvata dar pompa aia e varza
          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

          Comentariu


          • #35
            Bun,sincer ma bucur indiferent de ce costuri am sa imi repar masina-numai sa o vad ca e in parametrii ei-o sa comand o alta noua-avem sugestii ceva cum si de unde pentru ca tot am gasit diferite preturi (450-2000 lei) conteaza ceva gen debit si altele ?

            Comentariu


            • #36
              Cele mai bune sunt alea originale dar si foarte scumpe, la aftermarket e loterie, poti avea noroc sau nu, sunt ceva variante mai ieftine alege si tu una care sigur e facuta in Germania sau Italia, englezoii zgarciti pun tot felul de ieftinituri apoi se plang ca nu prea tin sau sunt galagioase, eu am pus originala deci nu pot sa fac recomandari, daca ar fi sa pun aftermarket as lua Stark pt D2 are cod SKFU-0410057 ca de la astia am pus la Hyundai si a mers OK vreo 4 ani pana am vandut masina, poti sa schimbi numai pompa electrica dar daca a ta e toata imbacsita nu recomand, vezi optiuni aici https://www.autopieseonline24.ro/oen/wfx000260 dar mai sunt si altele. Bafta
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #37
                Eu mi-am luat VDO de aproape 2 ani si merge bine. Vezi sa fie tot ansamblul, cu plutitor.

                Anterior luasem Meat&Doria, numai pompa. Pe langa faptul ca m-am chinuit in plus sa o inlocuiesc in plutitorul vechi, era si foarte zgomotoasa.
                Dupa cateva luni am inlocuit-o cu VDO si s-a simtit diferenta in zgomot.

                Comentariu


                • #38
                  Mi-am comandat stark cum a zis si fery,acum sper sa fie din asta si restul sa fie ok ca o sa o schimb in caz ca nu sunt multumit,de zgomod nu e problema ca si asa am evacuare dreapta di nu aud altceva

                  Comentariu


                  • #39
                    Am reusit azi sa-mi montez pompa,schimbat si filtru de combustibil-totul functioneaza la superlativ,s-au sters si erorile ce tot imi apareau pe engine-acum a ramas doar :INLET AIR TEMP CIRCUIT FAULT LOGGED HIGH,ENGINE SPEED OUTSIDE BOUNDS FOR CRUISE(WHERE FITTED )ACTIVE SI VEHICLE SPEED OUTSIDE BOUNDS FOR CRUISE(WHERE FITTED)ACTIVE-nu stiu de la ce sunt.
                    In rest ok.Multumesc tare mult fery-cu aplauzele de rigoare.
                    Acum mai cateva chestii,de ex.cu inalzirea de parca nu se face asa cald ca anul trecut sa zic,vascuplajul nu stiu daca e ok dar cu apa la jumatate si motorul pornit ot sa-l opresc cu usurinta cu mana,chiar nu opune rezistenta deloc,si a 2-a treaba vreau sa-i schimb si o-ringurile de la injectoare-ce sa cumpar si eventual un cod de piese.Multumescc.

                    Comentariu


                    • #40
                      Salut, bine ca ai reusit, eram sigur ca e pompa... ai cruise control(asa zisul "tempomat") pe masina ? daca nu sau si daca da si merge OK codurile alea in care e despre "cruise'' sunt false, e un ''bug'' la foxwell trebuie tinut cont de el si neglijat. Primul cod cu IAT s-ar putea sa fie real, vezi pe live ce citire ai cu motoru cald la "inlet air temp" asta se cam strica, faca parte din senzorul MAP/IAT(ala din admisie)... daca poti opri vascoventilatorul cand radiatorul e fierbinte trebuie schimbat(asta nu are nimic cu acul de la bord), ca idee la injectoare importante sunt saibele, alea au efect major la prornire si functionare a motorului, oringurile daca sunt duse intra motorina in ulei... cod DA2479LR . Bafta
                      Ultima editare de sierrafery; 26.ian.2021, 18:47.
                      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                      Comentariu


                      • #41
                        Nu are cruise control-daca e bug nu e problema.O sa-mi comand si vascoventilatorul si saibele si cand am timp le schimb.O sa verific maine si inlet air temperature si repostez aici.Inca o data multumesc .

                        Comentariu


                        • #42
                          inlet air temp este oscilabil..7,9-18.3-39,5.
                          Acum am dat de alta problema,mi-am montat distantiere roti de 30 mm,iar cand am montat in fata am observat un joc destul de mare la roata,se pare ca rulmentul este de vina.Astept sa-mi ajunga piesele (rulemtn+butuc,senzor MAP.filtre+ulei motor,filtre+ulei cutie,debitmetru,vascoventilator)dupa care sper sa termin cu mecanica..momentan :)

                          Comentariu


                          • #43
                            Daca ai avut ulei la ECU mai curata cu spray o data pe saptamana pana dispare si cel rezidual din cablu ca si ala mai incurca acolo
                            NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                            Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X

                            Sqreen | Runtime Application Protection