Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Injectoare LR2


minion

Postări Recomandate

Azi de dimineata am facu o plimbare-dupa aprox.4 km am observat un mers ceva intrerupt,am oprit motorul,am verificat una alta iar apoi am incercat sa pornesc insa fara reusita.

Cu foxwell imi da pe Live Test ca cilindru 4 si 5 nu functioneaza-asta ma gandesc ca ar fi injectoarele 4 si respectiv 5.

Este posibil ca sa fie ceva care nu altimenteaza acele injectoare sau sa se fi blocat?

Marturisesc ca mersul asta intrerupt l-am mai avut acum 4-5 zile dar dupa o accelerare mai puternica a disparut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat la mufa rosie ECU daca este ulei? daca da trebuie schimbat cablul de injectoare(doar original LR, AMR6103LR nimic altceva) apoi inainte sa pui capacul mai testerzi o data injectoarele, presupun ca testul de care vorbesti e fara motor pornit. Si ca fapt divers "LR2" se foloseste la Freelander nu la Discovery Editat de sierrafery
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc fery,nu am veriicat acolo la mufa ECU,maine o sa veriic.

Testul care l-am facut a fost atat cu motorul oprit cat si pornit pentru Live Data,asa am inteles ca se face,si imi arata si valorile din timp real.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Live data pt injectoare e valabil doar la relanti, ar trebui sa fie ceva la circuit tests daca este "testfire injectors" sau ceva, nu m-am jucat cu el prea mult pe D2 ca am altele mai performante pt asta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ralanti l-am lasat cand am verificat,mi-a dat valori 0 pe cilindru 4 si 5.

Oricum,banuiesc si eu ca ar fi ceva electric,o sa incep cu mufa rosie de la ECU si apoi daca nu merge o sa schimb si loomu-ul de la injectoare.Si app de injectoare-ma gandesc pe viitor sa folosesc un aditiv/solutie de curatat injectoare in amestec cu motorina,ce parere ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca postasem o lista cu citirile live, daca la relanti unele injectoare arata 0 asta e bine, citirile trebuie sa oscileze in jur de 0 cu maxim +/- 4 unitati , daca ar fi toate 0 ar fi perfect. Daca nu porneste motorul problema e alta, se aude pompa ?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa se aude,chestia e ca inainte sa o opresc avea un sunet gen ca o masina ce merge in 3 pistoane,un sunet spart in teava de esapament.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatatul e frectie la picor de lemn ca mufele sunt slabite a solenoizi, trebuie schimbat cablul de injectoare urgent. Cod de eroare pe motor nu ai ? daca nu pune pe live data si urmareste inputul rpm cand dai la demaror, trebuie sa fie peste 250, urmareste si tensiunea daca este afisata iar daca nu zi la cineva sa dea la demaror si masoara direct pe baterie, daca scade sub 10V nu va porni in veci ca nu deschode injectoarele. Pe linga asta cu un multimetru setat pe mV masoara direct pe pinii sigurantei F10 asa cum e la locul ei imediat dupa ce pui contactul, adica sa se auda pompa in timp ce masori, daca e sub 20mV e dusa pompa... toate valorile de mai sus sunt valabilei cu bateria bine incarcata asa ca daca tot ai dat a demaror pune-o la incarcat

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ti-am zis ce sa verifici

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca e setat pe Ohm adica rezustenta, nu-i bine, trebuie in sectorul DCV la 200m

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial intra in limp mode m s aprinse insa i-am sters eroare si acum e ok,insa imi sta gandul la crank shaft sensor...am trecut prin apa si parca de atunci a inceput sa faca asa...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nu faci bine ca nu are cum sa fie 0 in timp ce merge pompa. Ai masurat cum masoara la minutul 5.50 pe F10 in video
? codurile alea cu CAN le ai si pe ECU cutue de viteze ?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat exact asa,insa nu-mi da nimic,maine o sa fac rost de un alt multimetru si poate asa o sa mearga,al meu nu e foarte profi.

Am verificat pe engine doar,cred ca si pe restul dar nu sunt sigur,acum am pus acumulatorul din nou la incarcat si mai fac o incercare maine.

Totusi crank shaft senzor este acelasi cu senzorul de pe volanta ? Ma gandesc sa-l indentific si sa-l curat eventual...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da crank shaft senzor e senzorul de volanta si pe live data trebuie sa arate"engine speed"/ minim 250rpm cand dai la demaror, daca nu atunci e defect ori el ori cablajul ca se mai strica ori pe traseu ori la mufa
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mers cu ea la service,acolo mecanicul a insistat sa o pornim cu spray pt start direct in galeria de admisie,a pornit cu acelasi mers in 2/3 ramas cu ea turata usor pe la 1500 rmp dupa aprox.2 min si-a revenit ca prin minune.Eu nu mai inteleg nimic.

Acum in drum spre casa in mers iara a inceput sa mearga aiurea insa si-a revenit din nou.

Tin sa mentionez ca am eroarea de pe ABS 3 AMIGOS,daca are vre-o relevanta,oricum urmeaza sa ii fac puntea de la shuttle valve.

In 2 zile imi sosesc debimetru,rampa electrica de la injectoare,filtru combustibil si urmeaza sa le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi de dimineata am pornit motorul insa a pornit ceva mai greu,cand dau la demaror scoate fum pe evacuare si pt 2”3-4 secunde mi-a mers defectuos dupa care si-a revenit.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa schimb rampa de la injectoare cu alta noua,am facut by-pas-ul de la ABS (3 amigos),am curatat senzorii maf si map(acesta a fost foarte murdar-imbacsit),imi parea ca se tureaza ceva mai bine ca si raspuns la acceleratie,oricum la mine pe liber nu se tureaza mai mult de 3700 rpm(asa am luat-o),totusi am facut o tura cu ea si intre timp iaras mi-a mers defectuos,in 2 sau 3 pistoane,isi revine cand-si-cand,si dupa ce apa urca pana la jumatate(aprox.85 C pe live data) dupa oprire porneste foarte greu-cand e cald motorul adica atunci cand ajunge la tempratura cand deschide termostatul.

Mai am 2 variante

1-imi fac timp si schimb si fltrul de motorina

2-schimb si senzorul de pe volanta cu unul nou

Altfel ma gandesc la injectoare si o-ringuri...

Si app...turbina nu-mi intra in functiune indiferent de turatie,am scos furtunul de vacum insa nu prea are debit sa faca vacum....asta de parca nu e de ajuns ce probleme am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Parca ziceai ca faci rost de multimetru sa masori caderea de tensiune pe pompa ceea ce e foarte important sau cel mai bine ar fi de masurat direct presiunea pe regulator

2. turbina nu are nic o treaba cu vacuum , e pe presiune si e in functiune tot timpul, ala care crezi tu ca e vacuum e din iesirea turbinei(ce-i drept e descris gresit in carte). Acela e pe ''wastegate'' si deschide cand presiunea turbinei ajunge la limita admisa astfel incat sa nu intre in ''overboost'', nu simti nimic cu masina stationara, inregistreaza pe SD card date live de la un drum ca se poate cu Foxwell(nu ma intreba cum ca nu am incercat) si dupa aia vedem, s-ar putea sa ai injectoarele varza

  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe siteul foxwell unde deja sigur ai cont ca de acolo l-ai upgradat cred ca este si un forum eventual intra acolo si intreaba cum se inregistreaza date live daca nu iti dai seama, al meu l-am dat imprumut la cineva nu pot sa ma joc cu el acum sa incerc. Bafta
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare