Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Discovery 2 nu porneste.


Victory

Postări Recomandate

[ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"large","data-tempid":"temp_274477_1613890349602_690"}[/ATTACH] Salutare,

Ieri cand vrut sa pornesc imi palpaiau M/S in bord si nu a pornit. Am inteles ca b ateria era cam descarcata. Am incercat sa i dau curent de la alta masina si de atunci nici macar nu mai da la automat. Nu invarte motorul. Martorii M/S sunt in continuare aprinsi plus inca ceva sub kilometraj. Mentionez ca tot ce tine de imobilizator si alarma erau Disabled. Acum nu imi mai da voie sa ma conectez cu nanocom.

Land Rover Discovery 2 Td5 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, datul curentului de la alta masina nu e de joaca cum cred unii, trebuie respectata EXACT procedura din manualul de utilizare sau se poate ''arde'' BCU ceea ce e posibil sa se fi intamplat daca semnul din odometru arata ca un B taiat pe diagonala, atunci e nasol. Poti sa deschizi cu telecomanda ?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un B tait e. Nu se mai inchide din telecomanda. Nici macar din butonul din interior. Am respectat intocmai procedura. Totusi sa nu existe o siguranta, ceva de protectie....
Land Rover Discovery 2 Td5 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care procedura ai respectat-o ? descrie . Se poate sa fi sarit vreo siguranta dar asta doar daca ceva nu a fost facut cum trebuie la jump startingul respectiv, nu exista protectie dedicata pentru cazuri in care se incalca proceduri. Vezi in cartea tehnica ce sigurante au legatura cu BCU sau IDM si verifica-le, nu le stiu pe de rost, doar F14 exterior si F23 interior mi le amintesc. Bafta Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, cine a zis ca asta e procedura standard pt D2 e intr-o mare eroare... daca toate sigurantele sunt OK mi-e teama ca s-a bulit BCU sau IDM ceea ce se intampla des la masini cu multa electronica la care se leaga alte baterii fara a se respecta proceduri. Acum deja e tarziu

 

CITITI MANUALUL DE UTILIZARE !!!

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca aia e din CARTEA TEHNICA nu din manual de utilizare, cauta in OWNERs HANDBOOK la "emergency starting"... si ar fi bine citita cam toata cartulia aia ca nu e groasa, deci afirmatia ca ai facut ca la carte era exagerata ca ai facut exact invers, exact conectarea + dupa minus creaza probleme din cauza diferentelor de potential, daca masina de la care s-a facut jump startul avea alternator de alt tip asta iar e problema... pentru viitor:

 

624853558_JumpstartD2.thumb.jpg.5f3ad0227fe03bf9d1eb8c4741188c71.jpg

1298354364_JumpstartD2.thumb.jpg.18e5e53f4aa84090ce8d3bc3aebe705c.jpg

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am scris gresit. In fapt am pus (+/-) incepand de la donator. Intradevar nu am tinut cont ca la (-) trebuia inceput invers, adica de la bateria descarcata la donator. Multumesc pentru lamurire. Sper sa nu fie nimic grav. Maine pun o baterie buna si verific tot ce tine de sigurante si va tin la curent cu deznodamantul pentru a evita si altii aceasta greseala.

Stima!

Land Rover Discovery 2 Td5 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La baterie la fel, desfacut minusul primul si reconectat ultimul

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai avut noroc. Daca bateria cealalta nu era veche vezi sa nu ai vreo scurgere de curent care sa goleasca bateria cand sta masina mai mult nepornita. In multe cazuri chiar alternatorul e de vina. Incarcarea ai verificat-o

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avut 3 amigos si nu ai erori e o problema la ECU. Franarea in mod normal apare daca de la unul din sensori primeste un input diferit ca de la ceilalti si ECU "considera" ca acea roata derapeaza dar martorii nu e normal sa se aprinda fara a exista un cod de eroare cu toate ca s-a mai intamplat. Ai schimbat sau umblat la vreun rulment in ultima vreme ?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bate pe sensori cu un ciocan de cauciuc si mai strange surubul care-i retine si da cu spray contact in mufe
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se practica la aftermarketuri, alea trebuie lasate asa sau eventual dupa o anumita uzura a rulmentuui scoase cate una ca mai prelungeste "agonia" dar daca mergea bine inainte si au fost eliminate saibele si aia e o problema

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat totul cum era. Momentan i am scos siguranta. E imposibil sa circuli asa cu ea. Franeaza pur si simplu, dar mai mult partea deeapta. Acolo discurile erau fierbinti. In stanga nu.
Land Rover Discovery 2 Td5 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca acolo trebuie reasezat senzorul sau scos o saiba. Baga siguranta la loc ca aia are si alte efecte si scoate doar releul R10 care e pe pompa
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...
Alta. Mi a ramas blocata roata dreapta fata. Pedala era foarte tare. Apoi pana sa ajung la arelier s a blocat si stanga spate. Abia am ajuns cu ea, discurile rosii. Releul de la pompa era scos. Am scos mufa de la abs de tot. Am facut aerisirea pe rotiele resp si s au deblocat. Urmeaza sa schimb pompa abs Editat de Victory
Land Rover Discovery 2 Td5 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te concentrezi pe etriere, pompa ABS a fost scoasa sa nu actioneze TC dar facea asta la comanda ECU din cauza semnalelor inegale de la senzori, nu cred ca pompa ca are de-a face cu ce ti se intampla, las-o in pace deocamdata
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierii sunt in stare buna, culisantele functioneaza, placutele sunt noi. Nu era normal ca pedala sa fie “ beton” Si s au blocat asa dintr o data. Unu dupa altu...
Land Rover Discovery 2 Td5 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drepta fata cu stanga spate sunt ambele pe acelas circuit din pompa hidraulica(aia de la pedala) uita-te in carte la descrierea sistemului, mi-e sa nu se fi rupt o bucatica de cauciuc de pe piston sa fin infundat acel circuit secundar, eu sunt sigur ca nu e de la pompa ABS.

 

62852684_D2brakecircuits.jpg.3ce308fc7cea43e198b152646e2591fb.jpg

386350225_D2brakecircuits.jpg.e666e5d2cc760bc2f65be5b25cd97d32.jpg

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare