Victory Postat Februarie 21, 2021 Partajează Postat Februarie 21, 2021 [ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"large","data-tempid":"temp_274477_1613890349602_690"}[/ATTACH] Salutare, Ieri cand vrut sa pornesc imi palpaiau M/S in bord si nu a pornit. Am inteles ca b ateria era cam descarcata. Am incercat sa i dau curent de la alta masina si de atunci nici macar nu mai da la automat. Nu invarte motorul. Martorii M/S sunt in continuare aprinsi plus inca ceva sub kilometraj. Mentionez ca tot ce tine de imobilizator si alarma erau Disabled. Acum nu imi mai da voie sa ma conectez cu nanocom. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 21, 2021 Partajează Postat Februarie 21, 2021 Salut, datul curentului de la alta masina nu e de joaca cum cred unii, trebuie respectata EXACT procedura din manualul de utilizare sau se poate ''arde'' BCU ceea ce e posibil sa se fi intamplat daca semnul din odometru arata ca un B taiat pe diagonala, atunci e nasol. Poti sa deschizi cu telecomanda ? NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 21, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2021 Un B tait e. Nu se mai inchide din telecomanda. Nici macar din butonul din interior. Am respectat intocmai procedura. Totusi sa nu existe o siguranta, ceva de protectie.... Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 21, 2021 Partajează Postat Februarie 21, 2021 (editat) Care procedura ai respectat-o ? descrie . Se poate sa fi sarit vreo siguranta dar asta doar daca ceva nu a fost facut cum trebuie la jump startingul respectiv, nu exista protectie dedicata pentru cazuri in care se incalca proceduri. Vezi in cartea tehnica ce sigurante au legatura cu BCU sau IDM si verifica-le, nu le stiu pe de rost, doar F14 exterior si F23 interior mi le amintesc. Bafta Editat Februarie 21, 2021 de sierrafery NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 21, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2021 Procedura standard (- +) si tinut apasat comutatorul capotei cu o greutate. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 21, 2021 Partajează Postat Februarie 21, 2021 Nasol, cine a zis ca asta e procedura standard pt D2 e intr-o mare eroare... daca toate sigurantele sunt OK mi-e teama ca s-a bulit BCU sau IDM ceea ce se intampla des la masini cu multa electronica la care se leaga alte baterii fara a se respecta proceduri. Acum deja e tarziu CITITI MANUALUL DE UTILIZARE !!! NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 21, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2021 Din pacate nu am gasit nimic legat de jump startind in Rave. Doar ce am citit pe net. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 21, 2021 Partajează Postat Februarie 21, 2021 Pentru ca aia e din CARTEA TEHNICA nu din manual de utilizare, cauta in OWNERs HANDBOOK la "emergency starting"... si ar fi bine citita cam toata cartulia aia ca nu e groasa, deci afirmatia ca ai facut ca la carte era exagerata ca ai facut exact invers, exact conectarea + dupa minus creaza probleme din cauza diferentelor de potential, daca masina de la care s-a facut jump startul avea alternator de alt tip asta iar e problema... pentru viitor: NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 21, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2021 Da. Am scris gresit. In fapt am pus (+/-) incepand de la donator. Intradevar nu am tinut cont ca la (-) trebuia inceput invers, adica de la bateria descarcata la donator. Multumesc pentru lamurire. Sper sa nu fie nimic grav. Maine pun o baterie buna si verific tot ce tine de sigurante si va tin la curent cu deznodamantul pentru a evita si altii aceasta greseala. Stima! Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 21, 2021 Partajează Postat Februarie 21, 2021 La baterie la fel, desfacut minusul primul si reconectat ultimul NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 23, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 23, 2021 Am revenit... Totul e ok. Am pus baterie noua si a pornit sfert. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 24, 2021 Partajează Postat Februarie 24, 2021 Bine ca ai avut noroc. Daca bateria cealalta nu era veche vezi sa nu ai vreo scurgere de curent care sa goleasca bateria cand sta masina mai mult nepornita. In multe cazuri chiar alternatorul e de vina. Incarcarea ai verificat-o NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 25, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 25, 2021 De incarcat incarca bine. 13,9/14,3. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 25, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 25, 2021 Acum am alta problema. Franeaza singura in mers pe drum drept si se aprind uneori cei 3 martori si se sting singuri. Pe tester nu mi da nicio eroare. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 25, 2021 Partajează Postat Februarie 25, 2021 Daca ai avut 3 amigos si nu ai erori e o problema la ECU. Franarea in mod normal apare daca de la unul din sensori primeste un input diferit ca de la ceilalti si ECU "considera" ca acea roata derapeaza dar martorii nu e normal sa se aprinda fara a exista un cod de eroare cu toate ca s-a mai intamplat. Ai schimbat sau umblat la vreun rulment in ultima vreme ? NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 26, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2021 Da. Am dat jos un grup. S au scos si rulmentii atunci Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 26, 2021 Partajează Postat Februarie 26, 2021 Bate pe sensori cu un ciocan de cauciuc si mai strange surubul care-i retine si da cu spray contact in mufe 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 26, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2021 Unii rulmenti am observat ca aveau niste saibe foarte subtiri care veneau puse intre senzor si rulment. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 26, 2021 Partajează Postat Februarie 26, 2021 Da, se practica la aftermarketuri, alea trebuie lasate asa sau eventual dupa o anumita uzura a rulmentuui scoase cate una ca mai prelungeste "agonia" dar daca mergea bine inainte si au fost eliminate saibele si aia e o problema NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Februarie 26, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2021 Am lasat totul cum era. Momentan i am scos siguranta. E imposibil sa circuli asa cu ea. Franeaza pur si simplu, dar mai mult partea deeapta. Acolo discurile erau fierbinti. In stanga nu. Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Februarie 26, 2021 Partajează Postat Februarie 26, 2021 Inseamna ca acolo trebuie reasezat senzorul sau scos o saiba. Baga siguranta la loc ca aia are si alte efecte si scoate doar releul R10 care e pe pompa 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Martie 14, 2021 Autor Partajează Postat Martie 14, 2021 (editat) Alta. Mi a ramas blocata roata dreapta fata. Pedala era foarte tare. Apoi pana sa ajung la arelier s a blocat si stanga spate. Abia am ajuns cu ea, discurile rosii. Releul de la pompa era scos. Am scos mufa de la abs de tot. Am facut aerisirea pe rotiele resp si s au deblocat. Urmeaza sa schimb pompa abs Editat Martie 14, 2021 de Victory Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 14, 2021 Partajează Postat Martie 14, 2021 Eu zic sa te concentrezi pe etriere, pompa ABS a fost scoasa sa nu actioneze TC dar facea asta la comanda ECU din cauza semnalelor inegale de la senzori, nu cred ca pompa ca are de-a face cu ce ti se intampla, las-o in pace deocamdata 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Victory Postat Martie 14, 2021 Autor Partajează Postat Martie 14, 2021 Etrierii sunt in stare buna, culisantele functioneaza, placutele sunt noi. Nu era normal ca pedala sa fie “ beton” Si s au blocat asa dintr o data. Unu dupa altu... Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Martie 14, 2021 Partajează Postat Martie 14, 2021 Drepta fata cu stanga spate sunt ambele pe acelas circuit din pompa hidraulica(aia de la pedala) uita-te in carte la descrierea sistemului, mi-e sa nu se fi rupt o bucatica de cauciuc de pe piston sa fin infundat acel circuit secundar, eu sunt sigur ca nu e de la pompa ABS. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate