Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

performante Discovery2 TD5

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • performante Discovery2 TD5

    https://www.youtube.com/watch?v=b4opZF1mDjM
    Am deschis acest topic in urma unei discutii avute, din pacate off-topic ,despre consumul Disco1 si Disco2 ,o discutie deschisa de un coleg de forum.Despre consumul unei masini este greu sa vorbesti si sa fii obiectiv fiindca fiecare isi sofeaza masina in felul lui in diverse regimuri de lucru si dupa parera mea este greu de stabilit ceva perfect concludent,dar se poate cu ceva marje de eroare sa discutam si despre asta,adica fiecare sa spune despre masina lui si media concluziilor va putea fi acceptata eventual ca reper.Observ ca, in general aici pe forum sunt niste colegi cu capul pe umeri care sunt intr-adevar pasionati si cu multa experienta si ma inclin in fata lor si le multumesc ca impartasesc si celorlalti cunostintele lor fara sa ceara in schimb decat respect.
    Pe de alta parte vad ca sunt si colegi care poate fara voia lor intra in discutie oarecum in necunostinta de cauza si fara ca afirmatiile lor sa fie bazate eventual pe experiente proprii.
    Masina Discovery2,ca despre asta pot sa-mi permit sa discut fiindca asta este masina pe care o am,a fost concepute ca o masina oarecum universala,poate fi o masina de familie si de zi cu zi,de iarna,de vacante,de off-road,de colectie,de politie,de salvare,utilitara si multe altele in functie de cum este pregatita.
    Este foarte adevarat ca majoritatea a transformat-o in masina de off-road fiindca pretul actual si performantele ei stock + un minim de investitie permite asta.
    Dar de la a generaliza ca D2 este o masina neperformanta facuta ca,citez "utilaj menit noroiului,zapezii,offroadului nu mersului pe autostrada cu 150km/h" cum a spus colegul nostru DCOSMIN pana la ce a fost de fapt Disco2 o masina premium cu sisteme inovatoare care ulterior au fost utilizate la masinile de sosea dau exemplu aici BMW 740i,este cale lunga.
    Pentru asta ma refer strict la postarea lui DCOSMIN si am pus un link care poate il stie deja, desi maindoiesc,si poate sa vada ca Disco2 a fost una dintre cele mai performante masini din bransa ei.Deci Disco2 daca este cum a fost facuta de fabrica, si nu modificata in toate felurile si dupa cum ii taie pe toti capul,bagata in situatii peste masura si apoi indreptata cu ciocanul,este o masina foarte sigura cu frane excelente care franeaza de la 150KM/h si chiar mai mult in conditii de siguranta,cu stabilitate extraordinara(cu sistemul ACE fiindca eu am spus in topicul despre consum D1 si D2 ca masina mea are toate sistemele si roti omologate),care atinge viteze suficient de bune astfel incat sa poate fi folosita perfect si pentru autostrada fiindca a fost si a ramas o masina premium.Tot ce este nevoie sa fie intretinuta corect si isi va pastreaza caracteristicile initiale perfect in timp.
    Eu am fost pasionat de off-road,de noroi,de zapada si am multe zile petrecute in felul asta,si in trecut mi-am cumparat toate imbunatatirile pentru masina off-road, pe care o aveam si pe care o foloseam si zilnic uneori,de la firma specializata din Germania care vindea toate piesele acestea fiind omologate de RAR-ul lor si acceptate de firma producatoare(Mercedes in cazul meu) astfel incat sa poti circula cu masina si pe drumurile publice si sa nu pui viata cuiva in pericol sau chiar pe a ta.
    La noi in Romania legile permit, din pacate, fiecaruia sa-si transforme masinile cum ii taie capul fiindca spaga la ITP inca functioneaza.Eu aveam acte de omologare in Germania pentru toate modificarile pe care le adusesem masinii.
    Seara buna!

  • #2
    Re: performante Discovery2 TD5

    Postat în original de Mosor Vezi post
    https://www.youtube.com/watch?v=b4opZF1mDjM
    Am deschis acest topic in urma unei discutii avute, din pacate off-topic ,despre consumul Disco1 si Disco2 ,o discutie deschisa de un coleg de forum.Despre consumul unei masini este greu sa vorbesti si sa fii obiectiv fiindca fiecare isi sofeaza masina in felul lui in diverse regimuri de lucru si dupa parera mea este greu de stabilit ceva perfect concludent,dar se poate cu ceva marje de eroare sa discutam si despre asta,adica fiecare sa spune despre masina lui si media concluziilor va putea fi acceptata eventual ca reper.Observ ca, in general aici pe forum sunt niste colegi cu capul pe umeri care sunt intr-adevar pasionati si cu multa experienta si ma inclin in fata lor si le multumesc ca impartasesc si celorlalti cunostintele lor fara sa ceara in schimb decat respect.
    Pe de alta parte vad ca sunt si colegi care poate fara voia lor intra in discutie oarecum in necunostinta de cauza si fara ca afirmatiile lor sa fie bazate eventual pe experiente proprii.
    Masina Discovery2,ca despre asta pot sa-mi permit sa discut fiindca asta este masina pe care o am,a fost concepute ca o masina oarecum universala,poate fi o masina de familie si de zi cu zi,de iarna,de vacante,de off-road,de colectie,de politie,de salvare,utilitara si multe altele in functie de cum este pregatita.
    Este foarte adevarat ca majoritatea a transformat-o in masina de off-road fiindca pretul actual si performantele ei stock + un minim de investitie permite asta.
    Dar de la a generaliza ca D2 este o masina neperformanta facuta ca,citez "utilaj menit noroiului,zapezii,offroadului nu mersului pe autostrada cu 150km/h" cum a spus colegul nostru DCOSMIN pana la ce a fost de fapt Disco2 o masina premium cu sisteme inovatoare care ulterior au fost utilizate la masinile de sosea dau exemplu aici BMW 740i,este cale lunga.
    Pentru asta ma refer strict la postarea lui DCOSMIN si am pus un link care poate il stie deja, desi maindoiesc,si poate sa vada ca Disco2 a fost una dintre cele mai performante masini din bransa ei.Deci Disco2 daca este cum a fost facuta de fabrica, si nu modificata in toate felurile si dupa cum ii taie pe toti capul,bagata in situatii peste masura si apoi indreptata cu ciocanul,este o masina foarte sigura cu frane excelente care franeaza de la 150KM/h si chiar mai mult in conditii de siguranta,cu stabilitate extraordinara(cu sistemul ACE fiindca eu am spus in topicul despre consum D1 si D2 ca masina mea are toate sistemele si roti omologate),care atinge viteze suficient de bune astfel incat sa poate fi folosita perfect si pentru autostrada fiindca a fost si a ramas o masina premium.Tot ce este nevoie sa fie intretinuta corect si isi va pastreaza caracteristicile initiale perfect in timp.
    Eu am fost pasionat de off-road,de noroi,de zapada si am multe zile petrecute in felul asta,si in trecut mi-am cumparat toate imbunatatirile pentru masina off-road, pe care o aveam si pe care o foloseam si zilnic uneori,de la firma specializata din Germania care vindea toate piesele acestea fiind omologate de RAR-ul lor si acceptate de firma producatoare(Mercedes in cazul meu) astfel incat sa poti circula cu masina si pe drumurile publice si sa nu pui viata cuiva in pericol sau chiar pe a ta.
    La noi in Romania legile permit, din pacate, fiecaruia sa-si transforme masinile cum ii taie capul fiindca spaga la ITP inca functioneaza.Eu aveam acte de omologare in Germania pentru toate modificarile pe care le adusesem masinii.
    Seara buna!
    1. Ma repet, discovery este o masina lenesa comparativ cu altele de categoria ei. Una e sa poti atinge 150 si alta e sa ii atingi si in timp rapid.
    2. Ma indoiesc ca Disco are frane mai bune decat x5.
    3. Videoclipul e neconcludent pt simplul fapt ca e facut de englezi.
    4. Am mers cu toate masinie din clip mai.putin cu Mitsu si iti zic sincer ca d edeparte x5 ul e cel mai apropiat de comportamentul unei limuzine. Dupa urmeaza Ml-ul si apoi Jeep-ul.
    5. Pe cuvant ca nu iti inteleg frustrarea si de ce te-ai simtit ofensat ca am afirmat ca Disco este lenes. Am si specificat ca e o masina foarte misto, atata doar ca la demaraje nu e punctul ei forte. Daca tu consideri 137 de cai pe 2200 de kg un raport performant, eu ma inclin.
    In fine, am dat reply pt ca imi era adresat o parte din post, insa sa stii ca daca altcineva are o parere diferita de a ta, nu inseamna neaparat ca e in necunostinta de cauza.

    Comentariu


    • #3
      Re: performante Discovery2 TD5

      @Mosor,eu am zis ca se opreste greu Disco 2 de la viteze mari nu ca are frane proaste...este o masina grea iar fizica are aceleasi legi si pentru ea...de altfel si Disco 4 se opreste greu de la viteze mari si iti garantez ca are frane mai bune decat Disco 2...
      @dcosmin - sa compari Disco2 cu X5-ul sau alte suv-uri e irelevant...de fapt este o comparatie clasica intre mere si prune...
      Discovery 4 2010
      Discovery 2 2000
      Defender 90 1997

      Comentariu


      • #4
        Re: performante Discovery2 TD5

        Am mers si eu cu diverse masini e talie SUV si stiu deasemenea ca atunci cand a fost lansat Discovery2 adica prin 1998 era o masina comparabila cu celelalte din bransa ei,asta am vrut sa spun in acest topic.Evident ca nu poti sa compari D2 cu un BMW X5 sau ML modele mai noi mai ales ca toate au motoare peste 2.5litri si se refera oarecum la alte necesitati.Daca probabil Land Roverul nu ar fi vandut din firma si ar fi dezvoltat in continuare acest motor de 2.5 litri ar fi ajuns foarte performant.Dupe perera mea motoarele in cinci cilindri sunt printre cele mai echilibrate si fiabile.La Formula1 motorul V10 adica,cam doua motoare de cinci cilindri a dominat multi ani.Nu apreciez Land Roverul decat pana la Discovery2,dupa asta nu a mai fost Land Rover si a facut masini,dupa parerea mea, din ce in ce mai slabe adica performante dar fara fiabilitate si cu multe probleme.Chiar si Disco2 are suficiente metehne.Nu trebuie sa uitam ca in perioada Disco2si BMW X5 avea o multime de probleme si ML270 la fel.Referitor la legile fizicii, tocmai astea sunt studiate atunci cand concepi o masina,statica,dinamica,cinematica problema este doar de natura economica care face ca firmele producatoare sa treaca cu vederea in unele cazuri de legile fizicii.
        Pe de alta parte eu sunt multumit de Disco2 al meu din punct de vedere accelerare,viteza,franare,confort,performante in alte conditii decat sosea si recunosc ca ar fi putut fi facuta cu fiabilitate mai mare in anumite aspecte,iar referitor la consum este foarte decent pentru o masina conceputa acum aproape 18 ani in urma.Si contrazic pe toti cei care spun ca D2 in varianta stock se opreste greu la viteze mari.Orice masina, care a fost modificata fata de cum a fost fabricata initial de firma producatoare fara studii adevate, se va comporta complet diferit.
        Daca urmariti Formula1, unde dupa parerea mea se afiseaza cel mai inalt nivel de performanta in industria auto,veti vedea ca anvelopele sunt componentele cele mai importante ale unei masini dupa care vin puterea motorului si aerodinamica.Referitor la piloti dupa parerea mea toti sunt foarte buni masina conteaza cel mai mult.
        Deci pornind de la un topic referitor la consumuri pentru D1 si D2 si de la faptul ca eu am spus cat consuma masina mea in diverse situatii s-a ajuns la faptul ca este exagerat sa mergi cu viteza mare cu D2,ca masina nu se mai opreste de la acea viteza,ca nu poate atinge o anumita viteza,ca este lenesa si lenta,ca nu e facuta pentru sosea etc.
        Zi buna!

        Comentariu


        • #5
          Re: performante Discovery2 TD5

          Stiu cum merg toate modelele de Discovery...am avut D1,am mers destul cu D2, D3 si acum am un D4 cu care am parcurs aproape 170.000 km fara probleme de fiabilitate si nu numai pe sosea...se opreste greu de la 180 si are frane revizuite si imbunatatite fata de Disco3,cu atat mai mult fata de Disco2...are 2,7 tone goala si energia cinetica creste cu patratul vitezei ...viteza sigura pentru ea e pana la 140,dupa e riscant...
          Cunosc marca si modelele ei bine spre foarte bine,cel putin ramura Land Rover,adica Disco si Defender (nu si Freelanderul)...prin urmare cand spun ca o astfel de masina nu se opreste usor si in siguranta de la viteza maxima nu vorbesc prostii.
          Nici o masina de genul asta nu straluceste la capitolul "oprire de la viteza maxima",cu atat mai mult daca este modificata...de altfel eu nu am intalnit (pret de peste un milion si jumatate de km pe care i-am parcurs pe scaunul soferului) o masina de serie mare care sa se opreasca in siguranta de la viteza maxima...indiferent de sigla.

          PS
          Singura masina cu care am mers cu viteza foarte mare si care mi-a placut cum franeaza a fost un BMW M6 ...franele nu aveau nici o legatura cu ale seriei 5 E60 pe care-l aveam atunci in dotare.
          Discovery 4 2010
          Discovery 2 2000
          Defender 90 1997

          Comentariu


          • #6
            Re: performante Discovery2 TD5

            Sean, eu nu am comparat D2 cu x5. M-am referit la ele doar pt ca postase colegul linkul cu acel videoclip care compara modelele respective.
            E pt ultima data cand spun ca eu m am referit doar la faptul ca D2 este lenes pt mers pe asfalt. Reprizele sunt lente, asta am spus. De aici s a ajuns la aceatsa discutie irelevanta cum ca D2 este nemaipomenita. Nici n-am spus ca nu o fi, eu m am.referit strict la accelerarea si reprizele lui.
            Mie mi se pare lesinat si un suv cum e x3-ul cu 180 190 de cai dupa 120 la ora daca il si incarci. Si x3 are doar 1800 kg si cuplu cam cu 50% mai mare si putere inca jumate.
            In rest asta cam asa e, nici o masina Suv sau mare, de 2tone+ nu se va opricum o face un turism. Ma rog, noile modele clar se apropie f mult de performante mari in acest sens. Mie imi pare rau ca de la a-mi exprima o.parere argumentata si care a contravenit posesorului de D2 , s-a ajuns sa se dezvolte comentarii rautacioase la adresa mea. Cu siguranta realitatea fiecaruia e subiectiva si ceea ce pt unul este rapid, pentru altul e lent. In fine eu ma retrag de pe acest topic, numai bine.

            Comentariu


            • #7
              Re: performante Discovery2 TD5

              https://www.youtube.com/watch?v=t2rUcbncZFM
              Salutari,
              am facut ieri un filmulet cu masina mea accelerand de la 0-140km/h pe strada uda (poate pe uscat ar putea fi un pic mai rapida).
              Am sa fac un alt filmulet cu viteza de peste 170km/h cu care poate sa mearga,dar dupa ce voi avea ocazia sa ajung pe autostrada si sa fie uscat pe jos,fiindca vreau sa si franez pana la 0km/h sa vad in cat timp se opreste de la viteza mare.
              Zi buna!

              Comentariu


              • #8
                Re: performante Discovery2 TD5

                Am uitat sa spun ca am facut testul pe strada in Bucuresti printre alte masini si nu ma-m putut concentra perfect la test.

                Comentariu


                • #9
                  Re: performante Discovery2 TD5

                  E ok pentru ce e, dar fara nici o suparare, nu e rapida.

                  Comentariul legat de viteza pe autostrada ar trebui interpretat altfel. Poti ajunge la viteze mari (130+), dar sa faci o manevra de evitare sau franare de urgenta nu e sigur deloc. Ai putin rigide si masina e setata sa fie supla in teren.
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: performante Discovery2 TD5

                    Gura lumii este sloboda.
                    Toata lumea isi da cu parerea din auzite.
                    Importante sunt faptele si experientele proprietarilor.
                    O zi buna.
                    Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor
                    Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix
                    www.lroc.ro

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: performante Discovery2 TD5

                      Postat în original de ssrli Vezi post
                      E ok pentru ce e, dar fara nici o suparare, nu e rapida.

                      Comentariul legat de viteza pe autostrada ar trebui interpretat altfel. Poti ajunge la viteze mari (130+), dar sa faci o manevra de evitare sau franare de urgenta nu e sigur deloc. Ai putin rigide si masina e setata sa fie supla in teren.
                      Salutare,
                      as vrea sa te intreb tot fara nici o suparare,dupa parerea ta, care masina din generatia si calibrul lui Disco2 comparabila ca cilindree este dupa parerea ta rapida? Si mai vroiam sa te intreb tu ce fel de Disco2 ai sau ai avut?

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: performante Discovery2 TD5

                        Postat în original de sean70 Vezi post
                        @Mosor,eu am zis ca se opreste greu Disco 2 de la viteze mari nu ca are frane proaste...este o masina grea iar fizica are aceleasi legi si pentru ea...de altfel si Disco 4 se opreste greu de la viteze mari si iti garantez ca are frane mai bune decat Disco 2...
                        @dcosmin - sa compari Disco2 cu X5-ul sau alte suv-uri e irelevant...de fapt este o comparatie clasica intre mere si prune...
                        Salutare,
                        as vrea sa te intreb daca tu ai avut X5 din anul de fabricatie similar cu Discovery2 ?

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: performante Discovery2 TD5

                          Daca mie imi este adresata intrebarea hai sa raspund...nu am avut X5 si nici nu o sa am,nu-mi place...dar am avut berline BMW.
                          Poate vii cu noi la o iesire ca sa masuram franele diverselor modele LR.
                          Discovery 4 2010
                          Discovery 2 2000
                          Defender 90 1997

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: performante Discovery2 TD5

                            Vin cu placere,cand este urmatoarea iesire si pe unde "va bagati cu ele"?

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: performante Discovery2 TD5

                              Azi am ratat iesirea,baietii au fost pe la Comana...ne organizam de obicei pe forum la noi (lroc.ro)...
                              Discovery 4 2010
                              Discovery 2 2000
                              Defender 90 1997

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection