Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

performante Discovery2 TD5


Mosor

Postări Recomandate

Am deschis acest topic in urma unei discutii avute, din pacate off-topic ,despre consumul Disco1 si Disco2 ,o discutie deschisa de un coleg de forum.Despre consumul unei masini este greu sa vorbesti si sa fii obiectiv fiindca fiecare isi sofeaza masina in felul lui in diverse regimuri de lucru si dupa parera mea este greu de stabilit ceva perfect concludent,dar se poate cu ceva marje de eroare sa discutam si despre asta,adica fiecare sa spune despre masina lui si media concluziilor va putea fi acceptata eventual ca reper.Observ ca, in general aici pe forum sunt niste colegi cu capul pe umeri care sunt intr-adevar pasionati si cu multa experienta si ma inclin in fata lor si le multumesc ca impartasesc si celorlalti cunostintele lor fara sa ceara in schimb decat respect.

Pe de alta parte vad ca sunt si colegi care poate fara voia lor intra in discutie oarecum in necunostinta de cauza si fara ca afirmatiile lor sa fie bazate eventual pe experiente proprii.

Masina Discovery2,ca despre asta pot sa-mi permit sa discut fiindca asta este masina pe care o am,a fost concepute ca o masina oarecum universala,poate fi o masina de familie si de zi cu zi,de iarna,de vacante,de off-road,de colectie,de politie,de salvare,utilitara si multe altele in functie de cum este pregatita.

Este foarte adevarat ca majoritatea a transformat-o in masina de off-road fiindca pretul actual si performantele ei stock + un minim de investitie permite asta.

Dar de la a generaliza ca D2 este o masina neperformanta facuta ca,citez "utilaj menit noroiului,zapezii,offroadului nu mersului pe autostrada cu 150km/h" cum a spus colegul nostru DCOSMIN pana la ce a fost de fapt Disco2 o masina premium cu sisteme inovatoare care ulterior au fost utilizate la masinile de sosea dau exemplu aici BMW 740i,este cale lunga.

Pentru asta ma refer strict la postarea lui DCOSMIN si am pus un link care poate il stie deja, desi maindoiesc,si poate sa vada ca Disco2 a fost una dintre cele mai performante masini din bransa ei.Deci Disco2 daca este cum a fost facuta de fabrica, si nu modificata in toate felurile si dupa cum ii taie pe toti capul,bagata in situatii peste masura si apoi indreptata cu ciocanul,este o masina foarte sigura cu frane excelente care franeaza de la 150KM/h si chiar mai mult in conditii de siguranta,cu stabilitate extraordinara(cu sistemul ACE fiindca eu am spus in topicul despre consum D1 si D2 ca masina mea are toate sistemele si roti omologate),care atinge viteze suficient de bune astfel incat sa poate fi folosita perfect si pentru autostrada fiindca a fost si a ramas o masina premium.Tot ce este nevoie sa fie intretinuta corect si isi va pastreaza caracteristicile initiale perfect in timp.

Eu am fost pasionat de off-road,de noroi,de zapada si am multe zile petrecute in felul asta,si in trecut mi-am cumparat toate imbunatatirile pentru masina off-road, pe care o aveam si pe care o foloseam si zilnic uneori,de la firma specializata din Germania care vindea toate piesele acestea fiind omologate de RAR-ul lor si acceptate de firma producatoare(Mercedes in cazul meu) astfel incat sa poti circula cu masina si pe drumurile publice si sa nu pui viata cuiva in pericol sau chiar pe a ta.

La noi in Romania legile permit, din pacate, fiecaruia sa-si transforme masinile cum ii taie capul fiindca spaga la ITP inca functioneaza.Eu aveam acte de omologare in Germania pentru toate modificarile pe care le adusesem masinii.

Seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Re: performante Discovery2 TD5

 

Am deschis acest topic in urma unei discutii avute, din pacate off-topic ,despre consumul Disco1 si Disco2 ,o discutie deschisa de un coleg de forum.Despre consumul unei masini este greu sa vorbesti si sa fii obiectiv fiindca fiecare isi sofeaza masina in felul lui in diverse regimuri de lucru si dupa parera mea este greu de stabilit ceva perfect concludent,dar se poate cu ceva marje de eroare sa discutam si despre asta,adica fiecare sa spune despre masina lui si media concluziilor va putea fi acceptata eventual ca reper.Observ ca, in general aici pe forum sunt niste colegi cu capul pe umeri care sunt intr-adevar pasionati si cu multa experienta si ma inclin in fata lor si le multumesc ca impartasesc si celorlalti cunostintele lor fara sa ceara in schimb decat respect.

Pe de alta parte vad ca sunt si colegi care poate fara voia lor intra in discutie oarecum in necunostinta de cauza si fara ca afirmatiile lor sa fie bazate eventual pe experiente proprii.

Masina Discovery2,ca despre asta pot sa-mi permit sa discut fiindca asta este masina pe care o am,a fost concepute ca o masina oarecum universala,poate fi o masina de familie si de zi cu zi,de iarna,de vacante,de off-road,de colectie,de politie,de salvare,utilitara si multe altele in functie de cum este pregatita.

Este foarte adevarat ca majoritatea a transformat-o in masina de off-road fiindca pretul actual si performantele ei stock + un minim de investitie permite asta.

Dar de la a generaliza ca D2 este o masina neperformanta facuta ca,citez "utilaj menit noroiului,zapezii,offroadului nu mersului pe autostrada cu 150km/h" cum a spus colegul nostru DCOSMIN pana la ce a fost de fapt Disco2 o masina premium cu sisteme inovatoare care ulterior au fost utilizate la masinile de sosea dau exemplu aici BMW 740i,este cale lunga.

Pentru asta ma refer strict la postarea lui DCOSMIN si am pus un link care poate il stie deja, desi maindoiesc,si poate sa vada ca Disco2 a fost una dintre cele mai performante masini din bransa ei.Deci Disco2 daca este cum a fost facuta de fabrica, si nu modificata in toate felurile si dupa cum ii taie pe toti capul,bagata in situatii peste masura si apoi indreptata cu ciocanul,este o masina foarte sigura cu frane excelente care franeaza de la 150KM/h si chiar mai mult in conditii de siguranta,cu stabilitate extraordinara(cu sistemul ACE fiindca eu am spus in topicul despre consum D1 si D2 ca masina mea are toate sistemele si roti omologate),care atinge viteze suficient de bune astfel incat sa poate fi folosita perfect si pentru autostrada fiindca a fost si a ramas o masina premium.Tot ce este nevoie sa fie intretinuta corect si isi va pastreaza caracteristicile initiale perfect in timp.

Eu am fost pasionat de off-road,de noroi,de zapada si am multe zile petrecute in felul asta,si in trecut mi-am cumparat toate imbunatatirile pentru masina off-road, pe care o aveam si pe care o foloseam si zilnic uneori,de la firma specializata din Germania care vindea toate piesele acestea fiind omologate de RAR-ul lor si acceptate de firma producatoare(Mercedes in cazul meu) astfel incat sa poti circula cu masina si pe drumurile publice si sa nu pui viata cuiva in pericol sau chiar pe a ta.

La noi in Romania legile permit, din pacate, fiecaruia sa-si transforme masinile cum ii taie capul fiindca spaga la ITP inca functioneaza.Eu aveam acte de omologare in Germania pentru toate modificarile pe care le adusesem masinii.

Seara buna!

1. Ma repet, discovery este o masina lenesa comparativ cu altele de categoria ei. Una e sa poti atinge 150 si alta e sa ii atingi si in timp rapid.

2. Ma indoiesc ca Disco are frane mai bune decat x5.

3. Videoclipul e neconcludent pt simplul fapt ca e facut de englezi.

4. Am mers cu toate masinie din clip mai.putin cu Mitsu si iti zic sincer ca d edeparte x5 ul e cel mai apropiat de comportamentul unei limuzine. Dupa urmeaza Ml-ul si apoi Jeep-ul.

5. Pe cuvant ca nu iti inteleg frustrarea si de ce te-ai simtit ofensat ca am afirmat ca Disco este lenes. Am si specificat ca e o masina foarte misto, atata doar ca la demaraje nu e punctul ei forte. Daca tu consideri 137 de cai pe 2200 de kg un raport performant, eu ma inclin.

In fine, am dat reply pt ca imi era adresat o parte din post, insa sa stii ca daca altcineva are o parere diferita de a ta, nu inseamna neaparat ca e in necunostinta de cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

@Mosor,eu am zis ca se opreste greu Disco 2 de la viteze mari nu ca are frane proaste...este o masina grea iar fizica are aceleasi legi si pentru ea...de altfel si Disco 4 se opreste greu de la viteze mari si iti garantez ca are frane mai bune decat Disco 2...

@dcosmin - sa compari Disco2 cu X5-ul sau alte suv-uri e irelevant...de fapt este o comparatie clasica intre mere si prune...:grin:

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Am mers si eu cu diverse masini e talie SUV si stiu deasemenea ca atunci cand a fost lansat Discovery2 adica prin 1998 era o masina comparabila cu celelalte din bransa ei,asta am vrut sa spun in acest topic.Evident ca nu poti sa compari D2 cu un BMW X5 sau ML modele mai noi mai ales ca toate au motoare peste 2.5litri si se refera oarecum la alte necesitati.Daca probabil Land Roverul nu ar fi vandut din firma si ar fi dezvoltat in continuare acest motor de 2.5 litri ar fi ajuns foarte performant.Dupe perera mea motoarele in cinci cilindri sunt printre cele mai echilibrate si fiabile.La Formula1 motorul V10 adica,cam doua motoare de cinci cilindri a dominat multi ani.Nu apreciez Land Roverul decat pana la Discovery2,dupa asta nu a mai fost Land Rover si a facut masini,dupa parerea mea, din ce in ce mai slabe adica performante dar fara fiabilitate si cu multe probleme.Chiar si Disco2 are suficiente metehne.Nu trebuie sa uitam ca in perioada Disco2si BMW X5 avea o multime de probleme si ML270 la fel.Referitor la legile fizicii, tocmai astea sunt studiate atunci cand concepi o masina,statica,dinamica,cinematica problema este doar de natura economica care face ca firmele producatoare sa treaca cu vederea in unele cazuri de legile fizicii.

Pe de alta parte eu sunt multumit de Disco2 al meu din punct de vedere accelerare,viteza,franare,confort,performante in alte conditii decat sosea si recunosc ca ar fi putut fi facuta cu fiabilitate mai mare in anumite aspecte,iar referitor la consum este foarte decent pentru o masina conceputa acum aproape 18 ani in urma.Si contrazic pe toti cei care spun ca D2 in varianta stock se opreste greu la viteze mari.Orice masina, care a fost modificata fata de cum a fost fabricata initial de firma producatoare fara studii adevate, se va comporta complet diferit.

Daca urmariti Formula1, unde dupa parerea mea se afiseaza cel mai inalt nivel de performanta in industria auto,veti vedea ca anvelopele sunt componentele cele mai importante ale unei masini dupa care vin puterea motorului si aerodinamica.Referitor la piloti dupa parerea mea toti sunt foarte buni masina conteaza cel mai mult.

Deci pornind de la un topic referitor la consumuri pentru D1 si D2 si de la faptul ca eu am spus cat consuma masina mea in diverse situatii s-a ajuns la faptul ca este exagerat sa mergi cu viteza mare cu D2,ca masina nu se mai opreste de la acea viteza,ca nu poate atinge o anumita viteza,ca este lenesa si lenta,ca nu e facuta pentru sosea etc.

Zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Stiu cum merg toate modelele de Discovery...am avut D1,am mers destul cu D2, D3 si acum am un D4 cu care am parcurs aproape 170.000 km fara probleme de fiabilitate si nu numai pe sosea...se opreste greu de la 180 si are frane revizuite si imbunatatite fata de Disco3,cu atat mai mult fata de Disco2...are 2,7 tone goala si energia cinetica creste cu patratul vitezei :grin:...viteza sigura pentru ea e pana la 140,dupa e riscant...

Cunosc marca si modelele ei bine spre foarte bine,cel putin ramura Land Rover,adica Disco si Defender (nu si Freelanderul)...prin urmare cand spun ca o astfel de masina nu se opreste usor si in siguranta de la viteza maxima nu vorbesc prostii.

Nici o masina de genul asta nu straluceste la capitolul "oprire de la viteza maxima",cu atat mai mult daca este modificata...de altfel eu nu am intalnit (pret de peste un milion si jumatate de km pe care i-am parcurs pe scaunul soferului) o masina de serie mare care sa se opreasca in siguranta de la viteza maxima...indiferent de sigla.

 

PS

Singura masina cu care am mers cu viteza foarte mare si care mi-a placut cum franeaza a fost un BMW M6 :grin:...franele nu aveau nici o legatura cu ale seriei 5 E60 pe care-l aveam atunci in dotare.:wink:

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Sean, eu nu am comparat D2 cu x5. M-am referit la ele doar pt ca postase colegul linkul cu acel videoclip care compara modelele respective.

E pt ultima data cand spun ca eu m am referit doar la faptul ca D2 este lenes pt mers pe asfalt. Reprizele sunt lente, asta am spus. De aici s a ajuns la aceatsa discutie irelevanta cum ca D2 este nemaipomenita. Nici n-am spus ca nu o fi, eu m am.referit strict la accelerarea si reprizele lui.

Mie mi se pare lesinat si un suv cum e x3-ul cu 180 190 de cai dupa 120 la ora daca il si incarci. Si x3 are doar 1800 kg si cuplu cam cu 50% mai mare si putere inca jumate.

In rest asta cam asa e, nici o masina Suv sau mare, de 2tone+ nu se va opricum o face un turism. Ma rog, noile modele clar se apropie f mult de performante mari in acest sens. Mie imi pare rau ca de la a-mi exprima o.parere argumentata si care a contravenit posesorului de D2 , s-a ajuns sa se dezvolte comentarii rautacioase la adresa mea. Cu siguranta realitatea fiecaruia e subiectiva si ceea ce pt unul este rapid, pentru altul e lent. In fine eu ma retrag de pe acest topic, numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Salutari,

am facut ieri un filmulet cu masina mea accelerand de la 0-140km/h pe strada uda (poate pe uscat ar putea fi un pic mai rapida).

Am sa fac un alt filmulet cu viteza de peste 170km/h cu care poate sa mearga,dar dupa ce voi avea ocazia sa ajung pe autostrada si sa fie uscat pe jos,fiindca vreau sa si franez pana la 0km/h sa vad in cat timp se opreste de la viteza mare.

Zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

E ok pentru ce e, dar fara nici o suparare, nu e rapida.

 

Comentariul legat de viteza pe autostrada ar trebui interpretat altfel. Poti ajunge la viteze mari (130+), dar sa faci o manevra de evitare sau franare de urgenta nu e sigur deloc. Ai putin rigide si masina e setata sa fie supla in teren.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Gura lumii este sloboda.

Toata lumea isi da cu parerea din auzite.

Importante sunt faptele si experientele proprietarilor.

O zi buna.

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

E ok pentru ce e, dar fara nici o suparare, nu e rapida.

 

Comentariul legat de viteza pe autostrada ar trebui interpretat altfel. Poti ajunge la viteze mari (130+), dar sa faci o manevra de evitare sau franare de urgenta nu e sigur deloc. Ai putin rigide si masina e setata sa fie supla in teren.

 

Salutare,

as vrea sa te intreb tot fara nici o suparare,dupa parerea ta, care masina din generatia si calibrul lui Disco2 comparabila ca cilindree este dupa parerea ta rapida? Si mai vroiam sa te intreb tu ce fel de Disco2 ai sau ai avut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

@Mosor,eu am zis ca se opreste greu Disco 2 de la viteze mari nu ca are frane proaste...este o masina grea iar fizica are aceleasi legi si pentru ea...de altfel si Disco 4 se opreste greu de la viteze mari si iti garantez ca are frane mai bune decat Disco 2...

@dcosmin - sa compari Disco2 cu X5-ul sau alte suv-uri e irelevant...de fapt este o comparatie clasica intre mere si prune...:grin:

 

Salutare,

as vrea sa te intreb daca tu ai avut X5 din anul de fabricatie similar cu Discovery2 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Daca mie imi este adresata intrebarea hai sa raspund...nu am avut X5 si nici nu o sa am,nu-mi place...dar am avut berline BMW.

Poate vii cu noi la o iesire ca sa masuram franele diverselor modele LR.:grin:

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Daca o sa studiati un pic o sa vedeti ca,referitor la exemplul pe care eu l-am dat, in 2002 BMW X5 avea 3000cmc si 184cp si Mercedes ML 270 avea 2700cmc si 163cp si daca o sa urmariti pe youtube diferenta intre X5 , ML , si Discovery2 pe care eu l-am prezentat este cu max 1,5secunde mai lenta ca acceleratie de la 0-100km si chiar pana la 120km/h si D2 avea 2500cmc si 139cp iar in teren le spulbera pe celelalte.

Singurul aspect la care este depasit de asazisele competitoare,este viteza maxima datorita aerodinamicitatii deficitare.

Deci eu imi mentin parerea ca Discovery2 este o masina performanta.

Iar in teren Disco2 este facuta sa fie supla in off-road cum spunea un coleg dar devine foarte stabila si agila in on-road datorita barelor active ,adica sistemul ACE, si pernelor de aer ,adica sistemul SLS ,care face ca suspensia sa devina rigida sa creasca stabilitatea si sa aduca performanta sistemului de franare.

Fara aceste sisteme Disco2,(au spus-o si cei cu multa experienta in Disco2 de pe acest forum dar se pare ca nu sunt luati cu adevarat in seama), este o masina de teren banala si acest banal se amplifica odata cu modificarile aduse masinii adica inaltare,roti supradimensionate,barele fata spate din metal deci mult mai grele decat este gandita masina,etc.Aceste modificari fac ca masina sa devina periculoasa la viteze mari(daca le mai poate atinge) si chiar la viteze la care doar credem ca avem control asupra masinii.

Apoi mai conteaza foarte mult cat de bine ne cunoastem masina si experienta de sofer ca sa putem decide cand si in ce regim de viteza putem sa ne folosim masina.

Deci eu cand am scris pe acest forum frumos am incercat sa vorbesc numai din experienta proprie astfel incat sa nu induc oamenii in eroare si sunt convins ca cei ce sunt cu adevarat interesati de acest forum ,ma refer strict la Discovery, au putut sa-si dea seama ca cei ce au cu adevarat experienta ,(carora tin sa le multumesc iarasi pentru ca impartasesc cunostintele lor celor care au nevoie de ele neconditionat),nu fac decat afirmatii obiective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Disco 2 are sistem BCE, best car ever :ha:

 

Cand te bagi in discutie,argumenteaza, altfel dai dovada ca esti un adevarat roman si ai putea sa faci foarte usor cariera in politica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Salutare,

as vrea sa te intreb daca tu ai avut X5 din anul de fabricatie similar cu Discovery2 ?

 

 

Salut,

 

Am avut eu X5 din 2001 de 3.0i si X5 din 2003 de 3.0d si iti spun ca pe sosea ii da rusine la Disco 2 fara nici o problema.

In schimb , in teren se schimba treaba, Disco 2 este net superior.

Am mers si cu x5 si cu Disco si in teren si pe sosea.

 

Seara buna.

Cu stima, Alexey.

Nissan Patrol Y61 SWB - Pif

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Salut,

 

Am avut eu X5 din 2001 de 3.0i si X5 din 2003 de 3.0d si iti spun ca pe sosea ii da rusine la Disco 2 fara nici o problema.

In schimb , in teren se schimba treaba, Disco 2 este net superior.

Am mers si cu x5 si cu Disco si in teren si pe sosea.

 

Seara buna.

 

Ce inseamna ca ii da rusine,ca nu cunosc prea bine termenul in acest caz? Si din cauza ca era prea obraznic BMW-ul tau ,dand rusine, ai decis sa-ti cumperi Discovery1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Ce inseamna ca ii da rusine,ca nu cunosc prea bine termenul in acest caz? Si din cauza ca era prea obraznic BMW-ul tau ,dand rusine, ai decis sa-ti cumperi Discovery1?

 

Asta cu nu stii ce inseamna ca" ii da rusine" deja mi se pare ca ma iei in balon si nu cred ca este un lucru prea frumos

Eu ti-am raspuns cu detalii , nu am luato pe aratura, dar tu ...

Imi pare rau ca pui asa problema si ca nu vezi realitate, eu chiar sunt pasionat de LR, dar nu stau sa dau nimanui explicatii.

Ca sa iti spun asa pentru tine, eu Disco 1 il folosesc doar pentru ture si iesiri la off road soft spre mediu, pentru strada folosesc alta masina.

 

Seara buna si sper sa ai decenta sa nu imi raspunzi tot asa....

Editat de Alexey86

Cu stima, Alexey.

Nissan Patrol Y61 SWB - Pif

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

In 2003 au fost doua motorizari la BMW X5 3.0D una a fost cea veche de 184cp cu care eu am comparat D2 si a mai fost varianta noua de 218cp care era deja alta masina adica una cu care D2 nu mai avea nicio treaba si nici D3 sau D4.Insa ambele variante au avut probleme cu franarea adica lucru recunoscut chiar de BMW.Tu nu ai spus care din variante ai avut?

Despre varianta benzina 3.0i nu mai incape discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

In 2003 au fost doua motorizari la BMW X5 3.0D una a fost cea veche de 184cp cu care eu am comparat D2 si a mai fost varianta noua de 218cp care era deja alta masina adica una cu care D2 nu mai avea nicio treaba si nici D3 sau D4.Insa ambele variante au avut probleme cu franarea adica lucru recunoscut chiar de BMW.Tu nu ai spus care din variante ai avut?

Despre varianta benzina 3.0i nu mai incape discutie.

 

Asa se mai poate discuta.

Am avut varianta de 184cp, dar nu asta este relevant, discutia era despre diferenta de performanta.

Noi nu comparam 2 masini cu aceleasi caracteristi.

X5 este suv si are perfomante imbunatatite pe sosea iar Disco 2 este un 4x4 veritabil cu performate pe sosea si in off road soft chiar spre mediu daca ii pui niste anvelope mai agresive, englezi au gasit compromisul ideal.

Daca le iei in parte sunt 2 masini diferite din toate punctele.

Disco 2 motor 2,5

X5 motor 3.0

Disco2 consum 10-11km/100jm

X5 consum 13-14l/100km

Aerodinamica, garda , sistem de franare, transmisie, reductor, interior, etc.

Nu toata lumea isi cumpara un Disco 2 pentru viteza, poti sa iti cumperi un disco 2 si pentru alte performante.

 

Bafta.

Editat de Alexey86

Cu stima, Alexey.

Nissan Patrol Y61 SWB - Pif

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Eu nu mi-am cumparat D2 pentru viteza si am ajuns sa vorbesc despre viteza cand am raspuns unui topic despre consumul D1si D2 si am simtit nevoia sa justific in acest topic , pe care l-am deschis ,ceea ce am afirmat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: performante Discovery2 TD5

 

Eu nu mi-am cumparat D2 pentru viteza si am ajuns sa vorbesc despre viteza cand am raspuns unui topic despre consumul D1si D2 si am simtit nevoia sa justific in acest topic , pe care l-am deschis ,ceea ce am afirmat acolo.

 

Am vazut de ce ai deschis acesta discutie, doar ca nu iti inteleg supararea cand cineva iti spune ca alta masina este mai performata.

Daca tu stii ce poate masina ta, de ce trebuie sa te contrazici cu o persoana care poate nici nu a mers cu Disco 2?

Eu am vrut doar sa te contrazic cu argumente, ca comparatia pe care ai vrut sa o faci nu este tocmai la obiect.

Bafta si hai la o intalnire saptamanala a pasionatilor de LR.

Cu stima, Alexey.

Nissan Patrol Y61 SWB - Pif

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare