Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Prima cearta


belogerer

Postări Recomandate

tocmai ce veneam voios de la drpciv cu animalul trecut pe numele meu acte in regula si tot tacamul cand pe floreasca in coloana la semafor incepe si se balbaie si moare. cheie...porneste...iar moare...cu chiu cu vai trec de semafor dar raman in drum. 20 min dupa reusesc cu greu sa ma parchez pe un loc unde nu incomodam pe nimeni. incep sa sun fostul proprietar si mecanicul...fostul zice pompa si sa o las sa se raceasca...daca merge rece e pompa ca nu baga presiune cand e calda....ca si el a patit la fel dar a pus pompa noua...mecanicul dupa ce ii spun simptomele aka balbaie si moare clar ai bagat motorina zice. ce e drept alimentasem cu 15 min mai devreme de a aparea problema dar de la omv unde cica ar fi benzina cea mai buna si 200% bagasem benzina ca intrase pistolul ala de la pompa de tot si o lasasem pe automat sa bage ea 100 lei. deci ceata totala. plec la plimbare si dupa o ora ma intorc mai sarac cu 1.3 lei dar cu 4 becuri osram h1 in buzunar reduse de la 30 lei bucata in kaufland. pleaca dar dupa 50 m balbaie si moare. noroc ca langa alt loc de parcare unde o bag prin inertie. gata cu joaca...chem platforma si la mecanic cu ea. 150 lei si 3 ore mai tarziu aterizez la mecanic cu ea care deja dadea din cap a mila ca mi-a spus el ca sunt stricacioase si o sa ne imprietenim...

 

a doua zi dupa multa munca din partea mecanicului am primit verdictul. bobina impuscata. 170 lei piesa si 100 manopera. cu ocazia asta mi-a curatat si admisia, bujiile, clapeta si mai tot ce e pe acolo...

 

momentan merge bine. cam trozneste la plecare dupa 2-3 zile de stat pe loc dar sper sa o tina buna dispozitie...

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trozniturile la plecare dupa o pauza mai lunga sunt provocate de sistemul de expandare de la frana de mana. Da-i jos tamburii si curata sabotii de frana si parghiile aferente, eventual si interiorul tamburilor.

Intra aici http://www.club4x4.ro/forum4x4/forum/masinile-noastre-sau-ca-si-ale-noastre/land-rover/freelander/50673-freelander-1-vin-decoder si verifica VIN-ul masinii, asa o sa afli si daca ii place benzina mai de calitate.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. am in plan prin aprilie odata cu schimburile de ulei/filtre sa umblu si la garniturile de la capac pt ca plange nitel pe acolo si ar mai fi si ceva furtune unde la fel lacrimeaza...

 

cu ocazia asta o sa il rog pe mecanic sa verifice si tamburii spate.

 

am intrat pe topicul indicat dar nu apare decat linkul oficial pt vin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul post este explicat modul de descifrare a VIN-ului, tot acolo gasesti o nota subliniata cu rosu.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai greu dar m-am lamurit. motorul dupa vin are codul a deci teoretic i-ar fi mai bine cu benzina de 99 sau cat mai e cifra octanica maxima de pe la noi. pana acum am bagat numai benzina de 95 dar o sa incerc cu prima ocazie si de 99 sa vedem ce zice...

 

m-am ferit de benzina cu cifra octanica mare pentru ca am convingerea (fara baze concrete) ca arde la temperatura mai inalta si tare imi e frica de garnitura de chiuloasa desi e schimbata de fostul proprietar.

Editat de belogerer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

usor usor incepem sa ne cunoastem si se pare ca avem fitze si figuri in cap. mai nou plecam tare greu dimineata. 4-5 chei si cu greu ne dezmortim in 2-3 cilindri si cu detonatiile de rigoare. verdictul se pare ca este bujii sau motoras pas cu pas. urmeaza sa vedem. curios este ca daca e calda pleaca la sfert...ma rog sfertul ei ca plecarea era mai grea de cand am luat-o...

 

ce bujii ar fi cele mai potrivite? am gasit de la 20 lei la 60 lei/bucata....

Editat de belogerer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

ce bujii ar fi cele mai potrivite? ..

Originale

 

 

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alarma falsa. problema era de fapt intre volan si scaun. si dadea pedale de "sprit" la plecare...

 

fara pedala doar cu cheia pleaca aproximativ la sfert...

 

n-am mai avut benzinara de mai bine de 10 ani si se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...

long time no see...

 

intre timp a crapat iredeul...am dat jos cardanul...schimbat uleiuri filtre etc etc...mergea binisor...m-a mancat sa dau cu jet de apa pe la jante si au aparut drept recompensa cei trei amigos...

 

e ceva ce pot remedia eu? m-am bagat pe sub ea si toate par a fi la locul lor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica, in primul rand, mufele si cablurile senzorilor ABS de pe spate! Sa nu fi patit ceva de la forta jetului.

Daca totul e ok, la prima vedere, ai nevoie de un tester ca sa vezi care din senzori nu mai munceste.

Editat de teddybear
  • Like 1

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare