Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Consum mare freelander 1.8

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Consum mare freelander 1.8

    Salutare dragi colegi,dețin un freelander 1.8 benzină și am consumul destul de mare(undeva la 15%).
    stie cineva care ar fi motivul?

  • #2
    In ce conditii de mers ai consumul asta? Ce anvelope folosesti? Ar trebui sa dai mai multe detalii, incepand cu anul de fabricatie!
    De exemplu, eu am consumul asta doar cand o alerg constant pe autostrada
    It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

    Comentariu


    • #3
      E din 2005,1.8 16 valve,anvelopele sunt normale R16,masina este folosită si in oraș si in afara acestuia,deci este consumul mixt(15--16%)

      Comentariu


      • #4
        La trafic de oras, e consum normal, depinde de aglomeratie! Daca ai si clima pornita, e explicabil!
        poate n-ar strica sa pui pe ea un tester dedicat: daca are un senzor dus si foloseste in locul lui valori "default" poate da peste cap tot managementul!
        It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

        Comentariu


        • #5
          O sa caut un tester mai valabil,am pus unul dar imi da niste erori pe care imi este greu sa le înțeleg (idle air control valve,circuit failure,intermitent)

          Comentariu


          • #6
            Postat în original de Manolache A Vezi post
            O sa caut un tester mai valabil,am pus unul dar imi da niste erori pe care imi este greu sa le înțeleg (idle air control valve,circuit failure,intermitent)
            Pune aici codurile de eroare si tipul de tester folosit!
            Daca valva aia nu functioneaza corect, poate sa creasca semnificativ consumul! Dar, ar mai fi si alte manifestari: relanti instabil sau mare, de exemplu!
            It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

            Comentariu


            • #7
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20200728_093111.jpg 
Afișări:	12 
Mărime:	2,70 MB 
ID:	1309305
              Fișiere atașate

              Comentariu


              • #8
                Daca ar fi sa pun baza in ce zice Delphi, (nu stiu cat de corect este pentru motorul asta), as schimba 3 chestii:
                -sonda lambda amonte (de dinainte de catalizator); de schimbat numai cu original, chiar SH! Cele aftermarket dau erori mari si nu te lamuresc!
                -senzorul de temperatura ulei: daca iti indica o temperatura mai mica decat cea reala a motorului, amestecul va fi mereu bogat, (ca la un motor rece).
                -releul de comanda al ventilatoarelor: nu are legatura cu amestecul dar asta zice ca e intrerupt. Un tester dedicat LR ar fi mai precis.
                Ar mai fi si motorasul pas cu pas de relanti (iddle air valve)... dar iarasi nu ma bazez ce spune testerul asta. Daca ar fi defect, ai avea ceva manifestari usor de observat: relanti instabil, in special la rece, relanti prea mare sau prea mic, etc.
                Dupa ce le schimbi, sterge erorile si retesteaza-l dupa cativa km!
                Bafta!
                It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                Comentariu


                • #9
                  Multumesc frumos colegu,multă sănătate

                  Comentariu

                  Procesare...
                  X