Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Consum mare freelander 1.8


Manolache A

Postări Recomandate

In ce conditii de mers ai consumul asta? Ce anvelope folosesti? Ar trebui sa dai mai multe detalii, incepand cu anul de fabricatie!

De exemplu, eu am consumul asta doar cand o alerg constant pe autostrada:wink:

  • Like 1

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La trafic de oras, e consum normal, depinde de aglomeratie! Daca ai si clima pornita, e explicabil!

poate n-ar strica sa pui pe ea un tester dedicat: daca are un senzor dus si foloseste in locul lui valori "default" poate da peste cap tot managementul!

  • Like 1

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa caut un tester mai valabil,am pus unul dar imi da niste erori pe care imi este greu sa le înțeleg (idle air control valve,circuit failure,intermitent)

 

Pune aici codurile de eroare si tipul de tester folosit!

Daca valva aia nu functioneaza corect, poate sa creasca semnificativ consumul! Dar, ar mai fi si alte manifestari: relanti instabil sau mare, de exemplu!

  • Like 1

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca ar fi sa pun baza in ce zice Delphi, (nu stiu cat de corect este pentru motorul asta), as schimba 3 chestii:

-sonda lambda amonte (de dinainte de catalizator); de schimbat numai cu original, chiar SH! Cele aftermarket dau erori mari si nu te lamuresc!

-senzorul de temperatura ulei: daca iti indica o temperatura mai mica decat cea reala a motorului, amestecul va fi mereu bogat, (ca la un motor rece).

-releul de comanda al ventilatoarelor: nu are legatura cu amestecul dar asta zice ca e intrerupt. Un tester dedicat LR ar fi mai precis.

Ar mai fi si motorasul pas cu pas de relanti (iddle air valve)... dar iarasi nu ma bazez ce spune testerul asta. Daca ar fi defect, ai avea ceva manifestari usor de observat: relanti instabil, in special la rece, relanti prea mare sau prea mic, etc.

Dupa ce le schimbi, sterge erorile si retesteaza-l dupa cativa km!

Bafta!

  • Like 1

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare