Manolache A Postat Iulie 30, 2020 Partajează Postat Iulie 30, 2020 Salutare dragi colegi,dețin un freelander 1.8 benzină și am consumul destul de mare(undeva la 15%). stie cineva care ar fi motivul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Iulie 30, 2020 Partajează Postat Iulie 30, 2020 In ce conditii de mers ai consumul asta? Ce anvelope folosesti? Ar trebui sa dai mai multe detalii, incepand cu anul de fabricatie! De exemplu, eu am consumul asta doar cand o alerg constant pe autostrada:wink: 1 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Manolache A Postat Iulie 30, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 30, 2020 E din 2005,1.8 16 valve,anvelopele sunt normale R16,masina este folosită si in oraș si in afara acestuia,deci este consumul mixt(15--16%) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Iulie 30, 2020 Partajează Postat Iulie 30, 2020 La trafic de oras, e consum normal, depinde de aglomeratie! Daca ai si clima pornita, e explicabil! poate n-ar strica sa pui pe ea un tester dedicat: daca are un senzor dus si foloseste in locul lui valori "default" poate da peste cap tot managementul! 1 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Manolache A Postat Iulie 30, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 30, 2020 O sa caut un tester mai valabil,am pus unul dar imi da niste erori pe care imi este greu sa le înțeleg (idle air control valve,circuit failure,intermitent) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Iulie 30, 2020 Partajează Postat Iulie 30, 2020 O sa caut un tester mai valabil,am pus unul dar imi da niste erori pe care imi este greu sa le înțeleg (idle air control valve,circuit failure,intermitent) Pune aici codurile de eroare si tipul de tester folosit! Daca valva aia nu functioneaza corect, poate sa creasca semnificativ consumul! Dar, ar mai fi si alte manifestari: relanti instabil sau mare, de exemplu! 1 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Manolache A Postat August 1, 2020 Autor Partajează Postat August 1, 2020 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat August 1, 2020 Partajează Postat August 1, 2020 Daca ar fi sa pun baza in ce zice Delphi, (nu stiu cat de corect este pentru motorul asta), as schimba 3 chestii: -sonda lambda amonte (de dinainte de catalizator); de schimbat numai cu original, chiar SH! Cele aftermarket dau erori mari si nu te lamuresc! -senzorul de temperatura ulei: daca iti indica o temperatura mai mica decat cea reala a motorului, amestecul va fi mereu bogat, (ca la un motor rece). -releul de comanda al ventilatoarelor: nu are legatura cu amestecul dar asta zice ca e intrerupt. Un tester dedicat LR ar fi mai precis. Ar mai fi si motorasul pas cu pas de relanti (iddle air valve)... dar iarasi nu ma bazez ce spune testerul asta. Daca ar fi defect, ai avea ceva manifestari usor de observat: relanti instabil, in special la rece, relanti prea mare sau prea mic, etc. Dupa ce le schimbi, sterge erorile si retesteaza-l dupa cativa km! Bafta! 1 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Manolache A Postat August 1, 2020 Autor Partajează Postat August 1, 2020 Multumesc frumos colegu,multă sănătate Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate