Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Land Rover Freelander Td4 din 2002 - Diverse


Emanuel7

Postări Recomandate

Buna ziua! Urmaresc forumul dmv de cateva luni. Azi m-am inregistrat. Am creat o noua discutie, pt ca din cate am citit de cateva zile pe forum nu am gasit ceva similar. Multumesc moderatorilor pt amabilitatea si promptitudinea cu care mi-au raspuns la pm!

Dar as indrazni sa va scriu si sa va rog frumos sa ma ajutati si pe mine, cu o informatie, ca numai stiu ce sa ma mai fac!

In vara anului trecut mi-am luat si eu masina visurilor mele un Land Rover Freelander TD4, cu cutie automata, autoutilitara, din 2002, 1951 cm 3, de la un tip de langa Cluj Napoca care l-a adus din Italia. Avea cam 180.000 de km, acum are in jur de 193.000 km la bord. Avea si cartea de service si din cate am verificat, bat km. I-am schimbat la un mecanic bun uleiul de motor si de la cutie, filtrele. A dat si mecanicul o tura si a zis ca am avut noroc ca am gasit o masina buna.

M-am uitat acum la tipul de ulei schimbat de mecanicul meu si cred ca cel pt cv este: Ravenol JF506E, iar pt masina Magnatec Disel Castrol 10W-40 B4. Daca bine imi aduc aminte pana sa il schimb nu facea nici o problema...

Cand l-am luat am pus testerul pe el cu tipul care mi l-a dat - la 4500 de e si nu avea nimic, era ok. Cam dupa o luna a inceput sa mi se tureze destul de rar cand plecam, ca si cum nu ar fi schimbat el vitezele pe automat si crestea turatia pana la 2500, 3000 si de abia ajungeam la 60 pe ora si mergea asa turat. Pana ma opream pe marginea drumului, il opream, mai schimbam vitezele pe loc, dadea un pic cu spatele si apoi o lua incet. Cateodata abia dupa a treia oprire isi revenea.

Am mai observat cu stupoare ca eram la mare intr-un sens giratoriu si am pus frana inainte sa cedez trecerea, apoi cand am intrat in sens a intrat masina in fibrilatii, se scutura usor si in 3 sec mi-a murit motorul!!

Si apoi am vazut ca aceste doua probleme se cam leaga, iar in ultimele zile si luni imi moare motorul cel putin o data pe zi, dupa ce pun frana sau in ultimele zile mi-a murit si in timp ce urcam o mica panta din fata curtii.

In iarna am dus-o la un alt mecanic bun si mi-a pus testerul pe ea si era ok. El mi-a zis ca crede ca e de la cutie si stie un tip din Oradea parca care are tester pt cutie, dar ca daca merge si asa sa o las in pace si sa o folosesc cum e.

Dar mie frica sa nu intre altii in mine! Ce poate sa aiba si cum imi pot da seama? E chiar cutia, se va strica tot mai tare? Sau e ceva fizic stricat pe la frana, de nu are senzori? Franele merg ok. Mai nou si in timp ce merg nu cu viteza foarte mare, mi se zgaltaie masina, trepideaza sesisabil, nu foarte tare, apoi isi revine...

In rest nu are probleme, ma duc cu ea la cabana de la munte, urc de zici ca coboara!

Si inca o intrebare - nu stiu cum sa las scaunele din spate jos - este un buton acolo, dar apas si nimic...Grilajul de autoutilitara e fix, dar oare scaunele nu se lasa jos sau se pot da jos de tot?

 

Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat! Multumesc tare mult! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

DKW mi-a raspuns: Problemele de turatie si oprit motorul pot fi provocate de senzorul High Pressure, cel de pe rampa de injectoare - se prea poate ca sa ai dreptate! Dar intreb si eu ca un amator, pentru ca abia acum incep sa inteleg cate ceva - multumesc anticipat pt rabdare si bunavointa - acest senzor nu ar fi trebuit sa imi apara cand am pus testerul pe masina - pana acuma am pus testerul de 3 ori.... Adica cum sa dau de el si cum sa il schimb, de unde sa il comand si cum pot fi sigur ca e asta? As rasufla super usurat sa fie asta si sa nu ajung la vorba lui Alexa, cand vb de cei 6000 de euro, sub si peste...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

High Pressure sensor nu da eroare decat atunci cand nu mai functioneaza, cel mult se pot citi parametrii de lucru in modul ''live data'' pe un tester dedicat Land Rover, dar daca nu cunosti parametri normali nu stii cat de bine functioneaza.

Intre timp fa-ti temele si descarca RAVE Disc 1 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56810-In-atentia-proaspetilor-posesori-de-land-rover&p=1020335#post1020335, in el gasesti si manualul utilizatorului, unde vei gasi raspunsuri la multe nelamuriri.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

High Pressure sensor nu da eroare decat atunci cand nu mai functioneaza, cel mult se pot citi parametrii de lucru in modul ''live data'' pe un tester dedicat Land Rover, dar daca nu cunosti parametri normali nu stii cat de bine functioneaza.

Intre timp fa-ti temele si descarca RAVE Disc 1 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56810-In-atentia-proaspetilor-posesori-de-land-rover&p=1020335#post1020335, in el gasesti si manualul utilizatorului, unde vei gasi raspunsuri la multe nelamuriri.

 

Ok acum il descarc. Numai sincer nu stiu daca ma descurc cu en atat de bine ca sa si inteleg ceva sau sa gasesc ceea ce caut. Exista si in ro un asemenea manual? Dar voi cauta live data pt Highpressure sensor. Sa inteleg ca se poate ca testerele probabte deja sa nu fi fost testere dedicate LR? Unde as putea gasi prin apropiere atunci asa ceva? O sa caut si eu pe google...

Deci poate sa nu fie inca stricat, ci doar sa dea rateuri, adica sa inceapa sa se strice nu? Cam cat costa asa ceva, orientativ? Poate sa imi strice si altceva la masina, daca imi tot face asa? Multumesc!

 

PS: M-am uitat prin forum si am citit despre HP senssor, despre http://forum.club4x4.ro/showthread.php?77136-Diverse-probleme-Freelander/page25&highlight=High+Pressure+sensor si despre http://forum.club4x4.ro/showthread.php?65874-Probleme-Land-Rover-td4/page2&highlight=High+Pressure+sensor. Sincer sper ca la toate intrebarile mele sa fie asta raspunsul. Sun si la Cj sa imi fac o programare...

Editat de Emanuel7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

In primul post spuneai ca se tureaza mult motorul iar viteza de deplasare este mica , verifica nivelul uleiului din cutia de viteze si incearca sa gasesti un service dedicat LR la tine in zona.

Editat de Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

In primul post spuneai ca se tureaza mult motorul iar viteza de deplasare este mica , verifica nivelul uleiului din cutia de viteze si incearca sa gasesti un service dedicat LR la tine in zona.

 

Da multumesc! Asa o sa fac! Cred ca la Cluj... Imi aduc aminte ca mi-a zis un prieten, dupa ce l-a condus ca e nivelul de ulei prea mic si am mai bagat atunci 1 l eu... Am verificat acum cateva zile si era peste cu 2 cm pe joja uleiul... Oare e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

unde ai tu jojă la cutia de viteze?...

 

E automata, n-ar trebui sa fie dotata cu joja?

Da' mai stii, nu m-ar mira ca englejii sa verifice nivelul altfel.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok acum il descarc. Numai sincer nu stiu daca ma descurc cu en atat de bine ca sa si inteleg ceva sau sa gasesc ceea ce caut. Exista si in ro un asemenea manual? Dar voi cauta live data pt Highpressure sensor. Sa inteleg ca se poate ca testerele probabte deja sa nu fi fost testere dedicate LR? Unde as putea gasi prin apropiere atunci asa ceva? O sa caut si eu pe google...

Deci poate sa nu fie inca stricat, ci doar sa dea rateuri, adica sa inceapa sa se strice nu? Cam cat costa asa ceva, orientativ? Poate sa imi strice si altceva la masina, daca imi tot face asa? Multumesc!

 

Manual in limba romana, nu.

Trebuie sa ajungi la un tester dedicat Land Rover, de preferat Autologic, T4, etc, pentru o diagnoza serioasa. pe partea cu supraturarea poate fi responsabil MAF-ul (debitmetru de aer) daca este pe duca sau este un after market nepotrivit. Motorul se tureaza daca MAF-ul da valori eronate, dar cutia nu va schimba treapta de viteza daca nu primeste input si de la pedala de acceleratie. dupa ce verifici MAF si High Pressure sensor treci la verificat tot traseul de admisie, sa fie cat mai curat, apoi vezi daca persista problemele de la cutie. Daca in continuare are probleme si la cutie, sunt 2 variante, blocul de valve sau uleiul din cutie.

 

Pret estimativ MAF 600-700 lei, High Pressure 900-1000 lei.

 

E automata, n-ar trebui sa fie dotata cu joja?

Da' mai stii, nu m-ar mira ca englejii sa verifice nivelul altfel.

 

Sorry, cutia este foarte japoneza, neam cu Nissan-ul, si nu are joja.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Manual in limba romana, nu.

Trebuie sa ajungi la un tester dedicat Land Rover, de preferat Autologic, T4, etc, pentru o diagnoza serioasa. pe partea cu supraturarea poate fi responsabil MAF-ul (debitmetru de aer) daca este pe duca sau este un after market nepotrivit. Motorul se tureaza daca MAF-ul da valori eronate, dar cutia nu va schimba treapta de viteza daca nu primeste input si de la pedala de acceleratie. dupa ce verifici MAF si High Pressure sensor treci la verificat tot traseul de admisie, sa fie cat mai curat, apoi vezi daca persista problemele de la cutie. Daca in continuare are probleme si la cutie, sunt 2 variante, blocul de valve sau uleiul din cutie.

 

Pret estimativ MAF 600-700 lei, High Pressure 900-1000 lei.

 

 

 

Sorry, cutia este foarte japoneza, neam cu Nissan-ul, si nu are joja.

 

 

Multumesc tare mult DKW! O sa caut exact Autologic, T4 - o sa ii sun pe cei de la Cj sa vad daca au. Cat poate sa coste un tester de genul asta autorizat? Daca scap cu 500 de euro ar fi ok pt ambele piese de care ai zis... Ma intreb daca le schimb pe astea doua si tot face figuri, poti sa imi spui te rog cam cat ar costa si blocul de valve? Dupa cati km are, aproape 200.000 de km ce imi recomandati ca ar mai trebui schimbat si cam cat ar costa. sa stiu cam cum imi fac planul cu el! Si sa inteleg ca uleiul din cutie e pus gresit? Daca da, ce sa fac si cu ce ulei sa il schimb cat mai repede?!

Legat de joja ma refeream ca am mai completat cu 1 l de ulei la uleiul de la motor si pe joja imi arata limita uleiului mai sus... Adica a bagat mecanicul atunci 4 l si eu am ascultat de un cunoscator de mecanic de garaj... si am mai bagat 1 l de ulei. E gresit? I se intampla ceva din cauza asta? Ce bine e ca te mai poate ajuta cineva cu un sfat de specialist! Ms! :)

PS: Sincer mai bag si anul asta bani in el, dar daca anual ma costa cel putin 1000 de euro intretinerea deja mi se cam taie de LR... Poate cineva sa imi zica cu aproximatie, la un LR Freelander din 2002 cam cati bani baga in el anual sau la cati ani, in piese, ca pt ulei, filtre e ok? Ma tot gandesc la ce zicea Alexa - nu am asa mult pana la 6000 de euro...:) Oricum il protejez si nu il fortez inutil si off road! Fara sa vreau ma gandesc la Skoda mea Fabia in care daca bag o data la 2 ani 1000 de lei nu mai am treaba si nu imi moare ca cretinul in mijlocul drumului cu automata lui cu tot :) Ceea ce am uitat sa mai adaug este faptul ca am incercat de cateva ori si mi-a mers faza, cand simteam ca incepe sa intre in fibrilatii si vrea sa se opreasca il schimbam pe manual si nu mai murea... Ms baieti! Trebuie sa fac cinste cand treceti pe la noi prin Alba Iulia! :)

Editat de Emanuel7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

In primul post spuneai ca se tureaza mult motorul iar viteza de deplasare este mica , verifica nivelul uleiului din cutia de viteze si incearca sa gasesti un service dedicat LR la tine in zona.

 

Da am inteles gresit, ma gandeam la uleiul de la motor, scuze! Cum pot sa verific uleiul de la Cv? Il pun pe mecanic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Multumesc tare mult DKW! O sa caut exact Autologic, T4 - o sa ii sun pe cei de la Cj sa vad daca au. Cat poate sa coste un tester de genul asta autorizat? Daca scap cu 500 de euro ar fi ok pt ambele piese de care ai zis... Ma intreb daca le schimb pe astea doua si tot face figuri, poti sa imi spui te rog cam cat ar costa si blocul de valve? Dupa cati km are, aproape 200.000 de km ce imi recomandati ca ar mai trebui schimbat si cam cat ar costa. sa stiu cam cum imi fac planul cu el! Si sa inteleg ca uleiul din cutie e pus gresit? Daca da, ce sa fac si cu ce ulei sa il schimb cat mai repede?!

Legat de joja ma refeream ca am mai completat cu 1 l de ulei la uleiul de la motor si pe joja imi arata limita uleiului mai sus... Adica a bagat mecanicul atunci 4 l si eu am ascultat de un cunoscator de mecanic de garaj... si am mai bagat 1 l de ulei. E gresit? I se intampla ceva din cauza asta? Ce bine e ca te mai poate ajuta cineva cu un sfat de specialist! Ms! :)

PS: Sincer mai bag si anul asta bani in el, dar daca anual ma costa cel putin 1000 de euro intretinerea deja mi se cam taie de LR... Poate cineva sa imi zica cu aproximatie, la un LR Freelander din 2002 cam cati bani baga in el anual sau la cati ani, in piese, ca pt ulei, filtre e ok? Ma tot gandesc la ce zicea Alexa - nu am asa mult pana la 6000 de euro...:) Oricum il protejez si nu il fortez inutil si off road! Fara sa vreau ma gandesc la Skoda mea Fabia in care daca bag o data la 2 ani 1000 de lei nu mai am treaba si nu imi moare ca cretinul in mijlocul drumului cu automata lui cu tot :) Ceea ce am uitat sa mai adaug este faptul ca am incercat de cateva ori si mi-a mers faza, cand simteam ca incepe sa intre in fibrilatii si vrea sa se opreasca il schimbam pe manual si nu mai murea... Ms baieti! Trebuie sa fac cinste cand treceti pe la noi prin Alba Iulia! :)

 

 

Astept cand aveti timp un raspuns la ce puteti din cele de mai sus:) Incep sa am impresia ca vb singur si asta a fost, si-a spus cativa parerea, dar eu tot cu raspunsuri partiale am ramas si mai bine ies de pe forum :) Macar poate sa imi spuna cineva ce pot face preventiv, ca sa nu imi mai moara asa motorul? Sau asta a fost tot si pot inchide topicul? Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Salutare,

scuze ca intervin in discutie fiindca nu te pot ajuta cu un sfat direct in problema ta,dar, ar trebui sa apreciezi ca cei de aici de pe forum incearca sa te ajute neconditionat cu cunostintele lor dobandite din experientele pe care le-au avut dealungul timpului si nicidecum nu ar trebui sa reactionezi asa.Stiu ca este neplacut sa nu reusesti sa-ti rezolvi problemele fara sa platesti nimic dar problemele pe care le ai tu la masina trebuie investigate numai de un service Land Rover.Asta este sfatul meu sa mergi la un service Land Rover.

Succese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Macar poate sa imi spuna cineva ce pot face preventiv, ca sa nu imi mai moara asa motorul?

 

Ti s-au dat niste sugestii, incearca sa tii cont de ele, membrii forumului raspund fiecare in limita timpului disponibil, dar in acelasi timp nu este nimeni obligat sa vina cu rezolvari la problemele altora.

Nu ai ce sa previi/remediezi temporar, trebuie sa schimbi acel senzor High Pressure, media lui de viata este 10-12 ani.

 

Poate cineva sa imi zica cu aproximatie, la un LR Freelander din 2002 cam cati bani baga in el anual sau la cati ani, in piese, ca pt ulei, filtre e ok?

 

Totul tine de starea masinii, cat de intretinuta a fost si cum ai de gand sa o intretii in continuare. Personal am avut 2 ani in care nu am bagat bani decat in motorina.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Multumesc tare mult DKW! O sa caut exact Autologic, T4 - o sa ii sun pe cei de la Cj sa vad daca au. Cat poate sa coste un tester de genul asta autorizat? Daca scap cu 500 de euro ar fi ok pt ambele piese de care ai zis... Ma intreb daca le schimb pe astea doua si tot face figuri, poti sa imi spui te rog cam cat ar costa si blocul de valve? Dupa cati km are, aproape 200.000 de km ce imi recomandati ca ar mai trebui schimbat si cam cat ar costa. sa stiu cam cum imi fac planul cu el! Si sa inteleg ca uleiul din cutie e pus gresit? Daca da, ce sa fac si cu ce ulei sa il schimb cat mai repede?!

Legat de joja ma refeream ca am mai completat cu 1 l de ulei la uleiul de la motor si pe joja imi arata limita uleiului mai sus... Adica a bagat mecanicul atunci 4 l si eu am ascultat de un cunoscator de mecanic de garaj... si am mai bagat 1 l de ulei. E gresit? I se intampla ceva din cauza asta? Ce bine e ca te mai poate ajuta cineva cu un sfat de specialist! Ms! :)

PS: Sincer mai bag si anul asta bani in el, dar daca anual ma costa cel putin 1000 de euro intretinerea deja mi se cam taie de LR... Poate cineva sa imi zica cu aproximatie, la un LR Freelander din 2002 cam cati bani baga in el anual sau la cati ani, in piese, ca pt ulei, filtre e ok? Ma tot gandesc la ce zicea Alexa - nu am asa mult pana la 6000 de euro...:) Oricum il protejez si nu il fortez inutil si off road! Fara sa vreau ma gandesc la Skoda mea Fabia in care daca bag o data la 2 ani 1000 de lei nu mai am treaba si nu imi moare ca cretinul in mijlocul drumului cu automata lui cu tot :) Ceea ce am uitat sa mai adaug este faptul ca am incercat de cateva ori si mi-a mers faza, cand simteam ca incepe sa intre in fibrilatii si vrea sa se opreasca il schimbam pe manual si nu mai murea... Ms baieti! Trebuie sa fac cinste cand treceti pe la noi prin Alba Iulia! :)

 

1 la mana...daca ai probleme la cv automata sa nu mergi neam la reprezentanta LR...te rup la bani si iti vor zice ca nu se pricep eventual vor zice ca doar cei de la Bucuresti (Tiriac auto de unde nu scapi ieftin), ei sunt mai pregatiti cica si stiu care e treaba si sa umble, testat de mine, am zis ca sunt specialisti si am cu cine sa vb. La cv auto nu are joja, se poate scoate o proba de ulei de cv pentru a verifica daca exista span, daca e prea ars uleiul etc., proba de ulei se poate scoate doar daca masina e conectata la tester T4, uleiul se preincalzeste si tot asa.

2 la mana, eu am rezolvat usor si ieftin cu reparatia la cv auto, 2000 lei si 5 zile fara masina, inlocuite valvele defecte, curatata cutia si ulei nou. A trecut un an si sunt multumit de lucrare. Mi s-a recomandat sa trec sa schimb uleiul la 5k km, vise cred ca am facut cam 20k km de la reparatie si nu l-am schimbat.

3. Opririle motorului pot fi datorate si unei proaste functionari a pompei de inalta care soarbe motorina din rezervor. Daca se dezamorseaza pompa alesbules...iti moare motorul cand ti-e lumea mai draga. Recomand curatarea pompei in solutie speciala etc, nu se merita o pompa noua...poate fi reconditionata si exista riscul sa functioneze mai prost ca cea de pe masina.

4. O alta varianta pot fi injectoarele, sa fim seriosi ca la cat de buna e motorina la noi, impuritatile tot apar, astfel rezulta infundarea duzelor si asta ar fi o alta varianta care trebuie verificata.

 

Testarea pompei si a injecoarelor se poate face cu un tester oarecare, trebuie sa vezi cati bari ai pe pompa cu masina pornita si la contact, iar la inj cu masina pornita, atat pe tur cat si pe retur e recomandat. La injectoare valorile optime sunt intre -1 si 1. Perfectiune e 0, dar cum nici omul nu e perfect, nici masina nu e.

 

Nu e de neglijat si ce a spus DKW...senzorii sunt cei mai usor de verificat, recomand verificarea pe tester si mai apoi luat in calcul daca e ceva la cutia de viteze.

Editat de Yooo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Salutare,

scuze ca intervin in discutie fiindca nu te pot ajuta cu un sfat direct in problema ta,dar, ar trebui sa apreciezi ca cei de aici de pe forum incearca sa te ajute neconditionat cu cunostintele lor dobandite din experientele pe care le-au avut dealungul timpului si nicidecum nu ar trebui sa reactionezi asa.Stiu ca este neplacut sa nu reusesti sa-ti rezolvi problemele fara sa platesti nimic dar problemele pe care le ai tu la masina trebuie investigate numai de un service Land Rover.Asta este sfatul meu sa mergi la un service Land Rover.

Succese!

 

Da ai si tu dreptate! Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

1 la mana...daca ai probleme la cv automata sa nu mergi neam la reprezentanta LR...te rup la bani si iti vor zice ca nu se pricep eventual vor zice ca doar cei de la Bucuresti (Tiriac auto de unde nu scapi ieftin), ei sunt mai pregatiti cica si stiu care e treaba si sa umble, testat de mine, am zis ca sunt specialisti si am cu cine sa vb. La cv auto nu are joja, se poate scoate o proba de ulei de cv pentru a verifica daca exista span, daca e prea ars uleiul etc., proba de ulei se poate scoate doar daca masina e conectata la tester T4, uleiul se preincalzeste si tot asa.

2 la mana, eu am rezolvat usor si ieftin cu reparatia la cv auto, 2000 lei si 5 zile fara masina, inlocuite valvele defecte, curatata cutia si ulei nou. A trecut un an si sunt multumit de lucrare. Mi s-a recomandat sa trec sa schimb uleiul la 5k km, vise cred ca am facut cam 20k km de la reparatie si nu l-am schimbat.

3. Opririle motorului pot fi datorate si unei proaste functionari a pompei de inalta care soarbe motorina din rezervor. Daca se dezamorseaza pompa alesbules...iti moare motorul cand ti-e lumea mai draga. Recomand curatarea pompei in solutie speciala etc, nu se merita o pompa noua...poate fi reconditionata si exista riscul sa functioneze mai prost ca cea de pe masina.

4. O alta varianta pot fi injectoarele, sa fim seriosi ca la cat de buna e motorina la noi, impuritatile tot apar, astfel rezulta infundarea duzelor si asta ar fi o alta varianta care trebuie verificata.

 

Testarea pompei si a injecoarelor se poate face cu un tester oarecare, trebuie sa vezi cati bari ai pe pompa cu masina pornita si la contact, iar la inj cu masina pornita, atat pe tur cat si pe retur e recomandat. La injectoare valorile optime sunt intre -1 si 1. Perfectiune e 0, dar cum nici omul nu e perfect, nici masina nu e.

 

Nu e de neglijat si ce a spus DKW...senzorii sunt cei mai usor de verificat, recomand verificarea pe tester si mai apoi luat in calcul daca e ceva la cutia de viteze.

 

 

Multumesc tare mult! Acum sunt mai impacat si stiu un pic mai multe! Respect Yooo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Ti s-au dat niste sugestii, incearca sa tii cont de ele, membrii forumului raspund fiecare in limita timpului disponibil, dar in acelasi timp nu este nimeni obligat sa vina cu rezolvari la problemele altora.

Nu ai ce sa previi/remediezi temporar, trebuie sa schimbi acel senzor High Pressure, media lui de viata este 10-12 ani.

 

 

 

Totul tine de starea masinii, cat de intretinuta a fost si cum ai de gand sa o intretii in continuare. Personal am avut 2 ani in care nu am bagat bani decat in motorina.

 

 

Multumesc frumos pentru sfaturile profesioniste accordate DKW! Incep si o iau pe pasii sugerati de voi! Acuma mi-e clar! Mersi inca o data la toata lumea! Sunteti cei mai tari!

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Nu e de neglijat si ce a spus DKW...senzorii sunt cei mai usor de verificat, recomand verificarea pe tester si mai apoi luat in calcul daca e ceva la cutia de viteze.

 

Fluctuatiile in turatii apar doar de la High Pressure sensor, am patit-o la ambele Td4. Problemele de la cutie au specificul lor, nu au treaba cu fluctuatiile de turatie, cu 3 Freelandere cu CV automata acasa cred ca deja am invatat lectia destul de bine.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Fluctuatiile in turatii apar doar de la High Pressure sensor, am patit-o la ambele Td4. Problemele de la cutie au specificul lor, nu au treaba cu fluctuatiile de turatie, cu 3 Freelandere cu CV automata acasa cred ca deja am invatat lectia destul de bine.

 

Am inteles, esti tare prin experienta :)) Multumim ca o impartasesti si cu noi prin sfaturi super profesioniste! Altfel am cauta acul in carul cu fan, pe bune! Uite am vorbit acum cu mecanicul meu si as vrea sa te intreb daca poate sa schimbe doar acest senzor sau ma intreba el, daca acest senzor vine cu un bloc intreg? El imi zicea din ce a vazut ca si la un service dedicat LR nu va putea vedea testerul acest senzor pt ca is bagate toate in CV si ar fi o defectiune mai mult mecanica de aceea nu o vede testerul. Tu ce parere ai, te rog? Multumesc mult inca o data pt bunavointa! :)

Editat de Emanuel7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

El imi zicea din ce a vazut ca si la un service dedicat LR nu va putea vedea testerul acest senzor pt ca is bagate toate in CV si ar fi o defectiune mai mult mecanica de aceea nu o vede testerul. Tu ce parere ai, te rog? Multumesc mult inca o data pt bunavointa! :)

 

Motorul si cutia au management separat, fiecare cu ECU-ul dedicat, implicit si cu senzorii aferenti. Cutia de viteze este una relativ simpla raportata la noile generatii de cutii automate.

 

 

 

Asa arata senzorul, nu este complicat,, dar va trebui sa dai jos galeria de admisie pentru un acces facil, este locat in capul rampei de injectoare. Ar mai trebui verificat si cablajul de la senzor.

hps.JPG.5c5c026b8ef50f9f17dfe7291b65e07c.JPG

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Asa arata senzorul, nu este complicat,, dar va trebui sa dai jos galeria de admisie pentru un acces facil, este locat in capul rampei de injectoare. Ar mai trebui verificat si cablajul de la senzor.

 

Multumesc tare mult! Acum ii si printez poza. Saptamana ce vine ma duc la mecanic! Daca ma costa doar 1000 de lei senzorul si am masina ok, chiar ca merita! Probabil ca va trebui sa il comande de undeva anume - am vazut ca voi recomandati pe cineva bun aici - @eusebiueu. Pot sa il contactez si eu pt senzor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Dupa ce pun frana imi moare motorul la Freelander TD4 din 2002...

 

Pana sa comanzi senzorul verifica mufa si restul de cablaj. Senzorul ar fi indicat sa-l cumperi nou.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare