Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Range Rover P38 in familie

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Multumesc. O sa ma apuc de strans bani pentru suspensie, dar, intre timp rezolv problemele multe si marunte.

    Comentariu


    • #17

      Comentariu


      • #18
        Incaltari noi si potrivite!

        Comentariu


        • #19
          Am reusit sa pun suspensia in modul manual. Cost 3.5 lei, si 30 de minute.

          Comentariu


          • #20
            Postat în original de bebe99 Vezi post
            Am reusit sa pun suspensia in modul manual. Cost 3.5 lei, si 30 de minute.
            E un lucru bun: circuitele de aer sunt bune si compresorul lucreaza! Indicat ar fi sa iti functioneze in mod automat... castigi f mult la confort!
            Spor la treaba in continuare!
            It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

            Comentariu


            • #21
              Multumesc!

              Comentariu


              • #22
                Cristos a Inviat!
                Revin cuproblema reductorului, care ma obsedeaza, cand apas butonul de LOW apare mesajul, in italiana, pune in neutru. Asta imi spune ca, fie senzorul de neutru nu lucreaza corect, fie nu are firul pus la loc in slot. Vitezele sunt putin decalate, in sensul ca, viteza I este in fata nu putin la stanga, iar in viteza a V-a intra mai greu. Culmea este ca in reverse se aprind becurile doar daca tin apasat tare schimbatorul. Daca nu il apas, masina merge inapoi, dar becurile se sting. Am vazut pozitia senzorilor pe cutie, in manual, dar nu stiu daca am acces de sub masina. Orice parere sau sfat e bine primit. Multumesc!

                Comentariu


                • #23
                  Adevarat a inviat.

                  La partea mecanica nu te pot ajuta dar modul de operare al cutiei de transfer l-ai citit in carte, adica ai pus siguranta provizorie unde trebuie la BeCM? , nici nu ai ce incerca cu LOW cat timp nu ai primit mesajul "TRANSFER NEUTRAL" inainte
                  NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                  Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                  Comentariu


                  • #24
                    Am pus siguranta in pozitia 11 si imi spune ca, cutia de transfer este in neutral, dupa ce o scot opereaza normal. Asta merge, dar probabil BeCM nu primeste impuls care sa ii spuna ca, cutia de viteze este in neutral si ca atare poate face transferul catre low. O sa mai studiez si o sa ma uit prin interiorul masinii la timonerie poate nu este alimentat senzorul de neutral.

                    Comentariu


                    • #25
                      "senzorul" e de fapt un simplu switch si nu e alimentat, trebuie sa inchida la masa in N si nu e accesibil din masina... in Electrical troubleshooting manual la "connector" ii gasesti poza cu locatia la C563, fire maro si negru in el, sa verifici circuitul trebuie sa vezi daca are masa pe firul negru si daca are faci o punte in mufa sa simulezi selectarea N. daca nu are masa pe negru asta e baiul... daca cu puntea e bine atunci trebuie sa schimbi switchul.
                      Ultima editare de sierrafery; 29.apr.2019, 10:51.
                      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                      Comentariu


                      • #26
                        Multumesc! O sa cercetez maine si o sa public rezultatul.
                        Ultima editare de bebe99; 29.apr.2019, 11:02.

                        Comentariu


                        • #27
                          Am pus mana putin pe masina. Prima data franele, inlocuit pistonasele de frana pe fata, schimbat placutele si aerisit sistemul "by the book". Uleiurile in diferentiale si cutia de trasfer schimbate. Plafonul intinerit, urmeaza toate bucsele plus capete de bara, stabilitate si pivoti (comandate si venite din UK). La schimbarea bucselor schimb si uleiul in cutie, il am deja. Plus senzorul de neutru. Cam atat am apucat sa fac in concediu.
                          Ultima editare de bebe99; 05.sep.2019, 10:38.

                          Comentariu


                          • #28

                            Comentariu


                            • #29
                              Timoneria are o problema, s-a uzat una din piesele care tin schimbatorul in pozitia "neutru". Se gaseste aceea piesa de cumparat sau trebuie schimbata timoneria? Multumesc!
                              Fișiere atașate

                              Comentariu


                              • #30
                                Am primit piesa din poza, prin amabilitatea Dl. Dave Ashcroft. Am schimbat capetele de bara, cu tot cu bari, pivotii, culisantele frane fata, amortizorul de directie, toate amortizoarele, bucse bari panhard, ulei, filtre. S-a transformat in bine utilajul.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X