Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Inca un Range Rover P38 in club!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Inca un Range Rover P38 in club!

    Salut,

    Am avut aproape 3 ani un Daihatsu Feroza cu care am iesit in off road unde sa comportat foarte bine, dar mi-am dat seama ca imi doresc altfel de iesiri decat cele pe o raza de 100 km in jurul Bucurestiului, in consecinta imi trebuia o masina mai mare si mai comoda pentru un off road mai de expeditie.

    M-am decis sa i-au un Disco 2, dar dupa aprox. 8 luni de cautari m-am ales cu un RR P38 negasind nici un Discovery care sa fie ok la un pret decent, nevrand sa investesc foarte mult in cea de a 4 masina din curte.

    Stiu ca nu este la fel de "potenta" in off road ca un Disco 2 dar asa a fost sa fie!

    Asa ca va prezint achizitia respectiva RR P38 din 1999 , 2.5 DSE cutie automata, si pentru care va cer ajutorul cu cateva sfaturi, si anume;

    - unde ii pot face o verificare cu diagnoza dedicata in Bucuresti
    - de unde pot lua diverse piese la o calitate si preturi ok
    - ce service-uri sau oameni care cunosc si apreciaza genul asta de masina in recomandati pentru intretinerea uzuala a ei
    - ce sfaturi imi puteti da legat de exploatarea ei cat mai corecta

    Momentan are cateva mici probleme care le voi remedia dupa sarbatori:

    - picura pompa de injectie, din ce am vazut cred ca pe la garnituri si porneste la cald putin mai greu in sensul ca nu porneste la sfert ca le rece ci dupa o tura, doua, probabil ca este obosit capul hidraulic
    - parbrizul putin ciobit
    - nu merg servomotarele de comutat rece/cald
    - toba de mijloc stanga este rupta din teava care duce la toba finala dar cred ca se poate suda la loc
    - bateria cam slaba
    - de cate ori o pornesc dimineata se ridica din perne si astazi sa stabilizat cam greu dupa ce am plecat deja dupa loc cu ea si am mers aproape un 1 km, nu stiu daca este normal asa sau are un defect in sistem, compresor-perne sau senzori.

    La multi ani tuturor si an nou mai bun!

    Bogdan

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0204.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,22 MB 
ID:	1032439Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0210.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	658,7 KB 
ID:	1032440Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0209.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	936,4 KB 
ID:	1032441Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0208.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,08 MB 
ID:	1032442Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0207.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	997,3 KB 
ID:	1032443Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0206.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,48 MB 
ID:	1032444[ATTACH]255777[/ATTACH]Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0204.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,22 MB 
ID:	1032439

  • #2
    Re: Inca un Range Rover P38 in club!

    Greu cu servomotoarele de la aer, toba se sudeaza, parbrizul se schimba , iti dau pe 3 ian unde sa ti-l schimbi ieftin.....si suspensia, ai probleme la tevi.iese aerul si sistemul incepe sa compenseze in momentul cand pleci.pleaca compresorul si restabileste presiunea in perne.trebuie verificat pe unde pierde cu un burete cu sapun, mai citeste pe forum aici cum au rezolvat alti.
    Land Rover Discovery I
    Mercury Sable
    LR serie III

    Comentariu


    • #3
      Re: Inca un Range Rover P38 in club!

      Multumesc pentru sfaturi si o sa verific tot sistemul saptamana viitoare. Eventual daca sti un service sau sa incerc la ************.
      Ultima editare de DKW; 03.ian.2016, 17:23. Motiv: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?79749-Trimiteri-catre-adrese-de-firme-piese-LR-altele-decat-cele-de-pe-forum

      Comentariu


      • #4
        Re: Inca un Range Rover P38 in club!

        Felicitari pentru achizitie ! O masina foarte frumoasa !
        Ai sa ramai uimit, dar este o masina la fel de potenta in off road ca si disco 2 ! Teteaz-o si ai sa vezi ce poate sa faca......
        Problema cu servomotorasele este destul de delicata si cumva cam scumpa. Cu privire la suspensie, recomant ca etapa urmatoare, dupa verificarea etansietatilor instalatiei, repararea compresorului cu ajutorul kitului pentru compresor. Citeste postul meu si ai sa gasesti multe informatii acolo !

        Comentariu


        • #5
          Re: Inca un Range Rover P38 in club!

          Multumesc pentru urari Catalin, m-am documentat din postul tau si pot spune ca si el a fost un factor determinant in alegerea facuta.

          Comentariu


          • #6
            Re: Inca un Range Rover P38 in club!

            Felicitari pentru alegere.
            Frumos tractorul.
            Bafta!
            Cu stima, Alexey.
            Nissan Patrol Y61 SWB - Pif
            www.lroc.ro

            Comentariu


            • #7
              Re: Inca un Range Rover P38 in club!

              Multumesc Alexey 86 pentru urari!

              Nu stiu cat de grav este sa mai merg cu ea asa avand in vedere ca pierde aer pe undeva pe la suspensie, dimineata cand pun contactul incepe sa se ridice si se stabilizeaza dupa ce merg cam 500m. Pana sa fie frig nu facea asa.

              Motorul se incalzeste foarte repede in comparatie cu celelalte masini pe care le-am mai condus, urca indicatorul de apa pana la jumate si ramane acolo, adica nu se incinge motorul sau sa fiarba ceva si nu stiu daca are vreun sistem masina legat de incalzire sau are vreo problema.

              Comentariu


              • #8
                Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                Dupa ce vei repara compresorul cu ajutorul kitului de reparatie, ai sa vezi cat de repede se stabilizeaza masina ! Si la mine se intampla asta dimineata, insa eu o prnesc odata la cateva saptamani, deoarece nu prea ies cu ea. Acum la mine dureaza stabilizarea maxim trei (3) secunde.
                Nu este niciun pericol sa mergi cu ea, singura problema este caci compresorul merge intruna !

                Comentariu


                • #9
                  Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                  Ok, am inteles, ce este ciudat ca ea nu se lasa cat timp stationeaza si dimineata cand ii pun contactul da sa se ridice dar ii se lasa spatele si dupa ce pornesc isi revine.

                  Legat de incalzirea rapida a motorului, la tine tot asa face?

                  Poti sa-mi spui te rog de unde ai luat kitul pentru compresor si cat a costat?

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                    In primul rand felicitari si sa o stapanesti sanatos !

                    Acum legat de incalzirea rapida a motorului ... desi nu cunosc prea bine modelul pot doar sa zic ca e masina de lux, apoi din faptul ca si freelanderul are sistem de incalzire auxiliara deduc ca un astfel de sistem s-ar gasi si pe masina ta ! Eu unu nu mi-as face griji ba din contra m-as bucura de o masina cu motor diesel care baga caldurica repede iarna !
                    Land Rover freelander td4 2001 " I've rather push my Landy ,than drive your cruiser "

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                      compresorul nu are treaba....are valvele si traseul de dupa valve...pana la perne.Ai o pierdere mica cauzata de un oring se detecteaza destul de usor daca ai o rampa si verifici cum ti-am zis cu un burete muiat in sampon cu apa ca la gaze..face bule si in functie de problema remediezi situatia.Furtun gasesti al toate firmele de penumatica ..si coturi sau reductii la fel.Compresorul are si el doau valve ..alea dac nu functioneaza trebuie luat kitul care are si oringuriile tot ce iti trebuie pentru al face ca nou.La tine dupa ce-i bagi cheia computere indentifica problema da comanda la compresor care incepe si baga ..ajunge la cerintele respective dupa care se opreste. ...daca in caz ca il auzi ca merge in continuare atunci eee buba el numai ajunge in parametri si incearca sa ajunga la presiunea prestabilita de computer .......neavand vlavele si origunguriile bune ...merge intr-una .Eu deduc din ce zici ca se opreste dupa 1 minut deci e BUN Problema fiind de pierdere efectiva la un oring ....si e minora daca era mai mare erai jos de tot cu ea pe spate sua pe una din laterale spate.Deci relax si cauta o rampa unde poti verifica cu burete si sampon. apoi in functie d ece gasesti faci lista de cumparaturi.[ca o paranteze sunt convins ca nici teav/furun nu iti trebuie ci doar oringuriile sau cuplele alea quickrelease.
                      Land Rover Discovery I
                      Mercury Sable
                      LR serie III

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                        Ok multumesc la toti pentru informatii.

                        Legat de incalzirea motorului vroiam sa fiu sigur ca nu este o problema inainte sa ma bucur, desi banuiam si eu ca ar avea ceva sistem de incalzire auxiliar sau nu, mai "destept", avand in vedere ca este o masina din clasa superioara.

                        Suspensia dimineata nu a mai facut nici un fel de problema sa stabilizat cum am pornit am mers vreo 10 km am oprit a ramas sus, iar dupa o ora cand sa plec a coborat si nu a mai vrut sa urce pana am ajuns acasa adica iar vreo 10 km de mers.

                        Maine ma duc sa-i verific tot sistemul, ceva recomndari de service-uri sau oameni in Bucuresti?

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                          Sa stapanesti sanatos agregatul! E o masina faina si care-ti poate aduce multe satisfactii, cu conditia sa intelegi ce ai sub tine si sa incerci sa intelegi particularitatile specifice ale acestui model. Da in primul rand o tura pe aici: http://forum.club4x4.ro/showthread.p...-de-land-rover. Citeste recomandarile lui Fery, descarca-ti un manual, cauta de preferat unul pentru anul tau, 1999. Asta-i un an de tranzitie in care s-au schimbat unele lucruri la P38, in special la sistemul de ABS si TC, poti avea TC numai pe spate sau pe toate rotile. Daca-ti place sa mai surubaresti un tester al tau e foarte recomandat, te poate scuti de multe batai de cap. Cu prima ocazie cand ajungi la tester, citeste si noteaza-ti codul EKA (pastreaza-l numai pentru tine, nu e cazul intr-un moment de bucurie sa-l postezi pe forum, s-a mai intamplat). E diferenta foarte mare intre masina anterioara si asta, ca nivel tehnologic vorbesc, asa ca trebuie sa te implici nitel s-o intelegi, pentru a te putea bucura de ea asa cum se cuvine. Problemele specifice sunt rezlovabile, nu-i motiv de panica. Succes!

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                            Multumesc, o sa incep sa ma documentez mai amanuntit despre model in sine, dar sti cum este la inceput putin euforic, putin dezamagit si dupa aceea incepi sa te pui serios pe treaba.

                            Acum am o alta dilema si mai mare, pentru ca tot am mers de o saptamana zi de zi cu ea a ajuns sa-mi placa foarte mult si imi da impresia ca va deveni o clasica foarte apreciata si peste multi ani, ma tot gandesc daca sa o restaurez complet si sa o tin ca masina normala sau sa o sacrific in 2-3 ani de off road!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Inca un Range Rover P38 in club!

                              RETI, 1. Compresorul daca este uzat, nu reuseste intr-un timp scurt sa acopere necesarul de aer al instalatiei, motiv pentru care masina NU se ridica. Calculatorul da comanda pentru ridicare DOAR in momentul in care are presiunea nominala in instalatie, pentru a se asigura ca poate face si alte manevre. Din acest motiv masina se ridica greu, dupa un timp indelungat. In momentul in care are presiunea nominala in instalatie, compresorul se opreste si mai porneste doar daca este nevoie. Colegul nostru este bine sa verifice cu atentie cat timp merge compresorul, deoarece, ne dandu-i suficienta atentie, il poate arde si paguba in momentul acela este chiar foarte mare ! Eu nu cred ca se opreste compresorul dupa un minut !Lucrurile astea eu le-am patit si vorbesc din experienta !
                              2. Daca are montat un sistem webasto, ar trebui sa se afle undeva in locasul motorului, langa cutia cu sigurante si relee. Pe modelul asta nu am vazut montata incalzire auxiliare automata, dar nu spun ca nu se poate. Ci doar webasto cu comanda exterioara am vazut eu. Incalzirea motorului la modelul asta se face relativ rapid si in canditii standard. Eu folosesc webasto dimineata cand este prea frig. Ii dau drumu din telecomanda din casa cu 20 min. inainte sa plec. Odata cu el porneste si sistemul de climatizare, asigurand astfel o temperatura decenta cand ma urc in masina. Si pornirea motorului se face in conditii foarte bune la 50 grade.
                              Ultima editare de Catalin40A; 03.ian.2016, 21:19.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X