Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inca un Range Rover P38 in club!


bogdanp

Postări Recomandate

Salut,

 

Am avut aproape 3 ani un Daihatsu Feroza cu care am iesit in off road unde sa comportat foarte bine, dar mi-am dat seama ca imi doresc altfel de iesiri decat cele pe o raza de 100 km in jurul Bucurestiului, in consecinta imi trebuia o masina mai mare si mai comoda pentru un off road mai de expeditie.

 

M-am decis sa i-au un Disco 2, dar dupa aprox. 8 luni de cautari m-am ales cu un RR P38 negasind nici un Discovery care sa fie ok la un pret decent, nevrand sa investesc foarte mult in cea de a 4 masina din curte.

 

Stiu ca nu este la fel de "potenta" in off road ca un Disco 2 dar asa a fost sa fie!

 

Asa ca va prezint achizitia respectiva RR P38 din 1999 , 2.5 DSE cutie automata, si pentru care va cer ajutorul cu cateva sfaturi, si anume;

 

- unde ii pot face o verificare cu diagnoza dedicata in Bucuresti

- de unde pot lua diverse piese la o calitate si preturi ok

- ce service-uri sau oameni care cunosc si apreciaza genul asta de masina in recomandati pentru intretinerea uzuala a ei

- ce sfaturi imi puteti da legat de exploatarea ei cat mai corecta

 

Momentan are cateva mici probleme care le voi remedia dupa sarbatori:

 

- picura pompa de injectie, din ce am vazut cred ca pe la garnituri si porneste la cald putin mai greu in sensul ca nu porneste la sfert ca le rece ci dupa o tura, doua, probabil ca este obosit capul hidraulic

- parbrizul putin ciobit

- nu merg servomotarele de comutat rece/cald

- toba de mijloc stanga este rupta din teava care duce la toba finala dar cred ca se poate suda la loc

- bateria cam slaba

- de cate ori o pornesc dimineata se ridica din perne si astazi sa stabilizat cam greu dupa ce am plecat deja dupa loc cu ea si am mers aproape un 1 km, nu stiu daca este normal asa sau are un defect in sistem, compresor-perne sau senzori.

 

La multi ani tuturor si an nou mai bun!

 

Bogdan

 

IMAG0204.thumb.jpg.60d2d6e2150a095505a5e9153fe596e2.jpgIMAG0210.thumb.jpg.842c1fa501c0cac667e61d3e6063e593.jpgIMAG0209.thumb.jpg.622acbe63516cecc14596869c07010c9.jpgIMAG0208.thumb.jpg.1e7b52eb16ba62ad38df3aac37aa2d2e.jpgIMAG0207.thumb.jpg.c918559e0055a218629a72f764196ee9.jpgIMAG0206.thumb.jpg.5609753499db0c7cc2aeb099e1690260.jpgIMAG0205.thumb.jpg.ca069199d19a730933babd4bde14546a.jpgIMAG0204.thumb.jpg.60d2d6e2150a095505a5e9153fe596e2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 111
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Greu cu servomotoarele de la aer, toba se sudeaza, parbrizul se schimba , iti dau pe 3 ian unde sa ti-l schimbi ieftin.....si suspensia, ai probleme la tevi.iese aerul si sistemul incepe sa compenseze in momentul cand pleci.pleaca compresorul si restabileste presiunea in perne.trebuie verificat pe unde pierde cu un burete cu sapun, mai citeste pe forum aici cum au rezolvat alti.

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Multumesc pentru sfaturi si o sa verific tot sistemul saptamana viitoare. Eventual daca sti un service sau sa incerc la ************.

Editat de DKW
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?79749-Trimiteri-catre-adrese-de-firme-piese-LR-altele-decat-cele-de-pe-forum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Felicitari pentru achizitie ! O masina foarte frumoasa !

Ai sa ramai uimit, dar este o masina la fel de potenta in off road ca si disco 2 ! Teteaz-o si ai sa vezi ce poate sa faca......

Problema cu servomotorasele este destul de delicata si cumva cam scumpa. Cu privire la suspensie, recomant ca etapa urmatoare, dupa verificarea etansietatilor instalatiei, repararea compresorului cu ajutorul kitului pentru compresor. Citeste postul meu si ai sa gasesti multe informatii acolo !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Multumesc Alexey 86 pentru urari!

 

Nu stiu cat de grav este sa mai merg cu ea asa avand in vedere ca pierde aer pe undeva pe la suspensie, dimineata cand pun contactul incepe sa se ridice si se stabilizeaza dupa ce merg cam 500m. Pana sa fie frig nu facea asa.

 

Motorul se incalzeste foarte repede in comparatie cu celelalte masini pe care le-am mai condus, urca indicatorul de apa pana la jumate si ramane acolo, adica nu se incinge motorul sau sa fiarba ceva si nu stiu daca are vreun sistem masina legat de incalzire sau are vreo problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Dupa ce vei repara compresorul cu ajutorul kitului de reparatie, ai sa vezi cat de repede se stabilizeaza masina ! Si la mine se intampla asta dimineata, insa eu o prnesc odata la cateva saptamani, deoarece nu prea ies cu ea. Acum la mine dureaza stabilizarea maxim trei (3) secunde.

Nu este niciun pericol sa mergi cu ea, singura problema este caci compresorul merge intruna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Ok, am inteles, ce este ciudat ca ea nu se lasa cat timp stationeaza si dimineata cand ii pun contactul da sa se ridice dar ii se lasa spatele si dupa ce pornesc isi revine.

 

Legat de incalzirea rapida a motorului, la tine tot asa face?

 

Poti sa-mi spui te rog de unde ai luat kitul pentru compresor si cat a costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

In primul rand felicitari si sa o stapanesti sanatos !

 

Acum legat de incalzirea rapida a motorului ... desi nu cunosc prea bine modelul pot doar sa zic ca e masina de lux, apoi din faptul ca si freelanderul are sistem de incalzire auxiliara deduc ca un astfel de sistem s-ar gasi si pe masina ta ! Eu unu nu mi-as face griji ba din contra m-as bucura de o masina cu motor diesel care baga caldurica repede iarna !

Land Rover freelander td4 2001 :n1 " I've rather push my Landy ,than drive your cruiser ":old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

compresorul nu are treaba....are valvele si traseul de dupa valve...pana la perne.Ai o pierdere mica cauzata de un oring se detecteaza destul de usor daca ai o rampa si verifici cum ti-am zis cu un burete muiat in sampon cu apa ca la gaze..face bule si in functie de problema remediezi situatia.Furtun gasesti al toate firmele de penumatica ..si coturi sau reductii la fel.Compresorul are si el doau valve ..alea dac nu functioneaza trebuie luat kitul care are si oringuriile tot ce iti trebuie pentru al face ca nou.La tine dupa ce-i bagi cheia computere indentifica problema da comanda la compresor care incepe si baga ..ajunge la cerintele respective dupa care se opreste. ...daca in caz ca il auzi ca merge in continuare atunci eee buba el numai ajunge in parametri si incearca sa ajunga la presiunea prestabilita de computer .......neavand vlavele si origunguriile bune ...merge intr-una .Eu deduc din ce zici ca se opreste dupa 1 minut deci e BUN Problema fiind de pierdere efectiva la un oring ....si e minora daca era mai mare erai jos de tot cu ea pe spate sua pe una din laterale spate.Deci relax si cauta o rampa unde poti verifica cu burete si sampon. apoi in functie d ece gasesti faci lista de cumparaturi.[ca o paranteze sunt convins ca nici teav/furun nu iti trebuie ci doar oringuriile sau cuplele alea quickrelease.

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Ok multumesc la toti pentru informatii.

 

Legat de incalzirea motorului vroiam sa fiu sigur ca nu este o problema inainte sa ma bucur, desi banuiam si eu ca ar avea ceva sistem de incalzire auxiliar sau nu, mai "destept", avand in vedere ca este o masina din clasa superioara.

 

Suspensia dimineata nu a mai facut nici un fel de problema sa stabilizat cum am pornit am mers vreo 10 km am oprit a ramas sus, iar dupa o ora cand sa plec a coborat si nu a mai vrut sa urce pana am ajuns acasa adica iar vreo 10 km de mers.

 

Maine ma duc sa-i verific tot sistemul, ceva recomndari de service-uri sau oameni in Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Sa stapanesti sanatos agregatul! E o masina faina si care-ti poate aduce multe satisfactii, cu conditia sa intelegi ce ai sub tine si sa incerci sa intelegi particularitatile specifice ale acestui model. Da in primul rand o tura pe aici: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56810-In-atentia-proaspetilor-posesori-de-land-rover. Citeste recomandarile lui Fery, descarca-ti un manual, cauta de preferat unul pentru anul tau, 1999. Asta-i un an de tranzitie in care s-au schimbat unele lucruri la P38, in special la sistemul de ABS si TC, poti avea TC numai pe spate sau pe toate rotile. Daca-ti place sa mai surubaresti un tester al tau e foarte recomandat, te poate scuti de multe batai de cap. Cu prima ocazie cand ajungi la tester, citeste si noteaza-ti codul EKA (pastreaza-l numai pentru tine, nu e cazul intr-un moment de bucurie sa-l postezi pe forum, s-a mai intamplat). E diferenta foarte mare intre masina anterioara si asta, ca nivel tehnologic vorbesc, asa ca trebuie sa te implici nitel s-o intelegi, pentru a te putea bucura de ea asa cum se cuvine. Problemele specifice sunt rezlovabile, nu-i motiv de panica. Succes! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Multumesc, o sa incep sa ma documentez mai amanuntit despre model in sine, dar sti cum este la inceput putin euforic, putin dezamagit si dupa aceea incepi sa te pui serios pe treaba.

 

Acum am o alta dilema si mai mare, pentru ca tot am mers de o saptamana zi de zi cu ea a ajuns sa-mi placa foarte mult si imi da impresia ca va deveni o clasica foarte apreciata si peste multi ani, ma tot gandesc daca sa o restaurez complet si sa o tin ca masina normala sau sa o sacrific in 2-3 ani de off road!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

RETI, 1. Compresorul daca este uzat, nu reuseste intr-un timp scurt sa acopere necesarul de aer al instalatiei, motiv pentru care masina NU se ridica. Calculatorul da comanda pentru ridicare DOAR in momentul in care are presiunea nominala in instalatie, pentru a se asigura ca poate face si alte manevre. Din acest motiv masina se ridica greu, dupa un timp indelungat. In momentul in care are presiunea nominala in instalatie, compresorul se opreste si mai porneste doar daca este nevoie. Colegul nostru este bine sa verifice cu atentie cat timp merge compresorul, deoarece, ne dandu-i suficienta atentie, il poate arde si paguba in momentul acela este chiar foarte mare ! Eu nu cred ca se opreste compresorul dupa un minut !Lucrurile astea eu le-am patit si vorbesc din experienta !

2. Daca are montat un sistem webasto, ar trebui sa se afle undeva in locasul motorului, langa cutia cu sigurante si relee. Pe modelul asta nu am vazut montata incalzire auxiliare automata, dar nu spun ca nu se poate. Ci doar webasto cu comanda exterioara am vazut eu. Incalzirea motorului la modelul asta se face relativ rapid si in canditii standard. Eu folosesc webasto dimineata cand este prea frig. Ii dau drumu din telecomanda din casa cu 20 min. inainte sa plec. Odata cu el porneste si sistemul de climatizare, asigurand astfel o temperatura decenta cand ma urc in masina. Si pornirea motorului se face in conditii foarte bune la 50 grade.

Editat de Catalin40A
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

RETI, 1. Compresorul daca este uzat, nu reuseste intr-un timp scurt sa acopere necesarul de aer al instalatiei, motiv pentru care masina NU se ridica. Calculatorul da comanda pentru ridicare DOAR in momentul in care are presiunea nominala in instalatie, pentru a se asigura ca poate face si alte manevre. Din acest motiv masina se ridica greu, dupa un timp indelungat. In momentul in care are presiunea nominala in instalatie, compresorul se opreste si mai porneste doar daca este nevoie. Colegul nostru este bine sa verifice cu atentie cat timp merge compresorul, deoarece, ne dandu-i suficienta atentie, il poate arde si paguba in momentul acela este chiar foarte mare ! Eu nu cred ca se opreste compresorul dupa un minut !Lucrurile astea eu le-am patit si vorbesc din experienta !

2. Daca are montat un sistem webasto, ar trebui sa se afle undeva in locasul motorului, langa cutia cu sigurante si relee. Pe modelul asta nu am vazut montata incalzire auxiliare automata, dar nu spun ca nu se poate. Ci doar webasto cu comanda exterioara am vazut eu. Incalzirea motorului la modelul asta se face relativ rapid si in canditii standard. Eu folosesc webasto dimineata cand este prea frig. Ii dau drumu din telecomanda din casa cu 20 min. inainte sa plec. Odata cu el porneste si sistemul de climatizare, asigurand astfel o temperatura decenta cand ma urc in masina. Si pornirea motorului se face in conditii foarte bune la 50 grade.

 

Salut !

SI eu am zis ca daca merge un minut si se opreste ....cu toate pierderile e ok.Luand in calcul si avaria. De aici am dedus ca compresorul e bun din moment ce se ridica mentine nivelul si apoi la finalul zilei sau dupa 24 de ore apare hiba pierderea aerului .Normal ca daca aude functionarea lui in continuua e momentul sa zica stop pana la remedierea sistemului.

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

IMAG0225.thumb.jpg.a4fa192d0584c61476403d6d479261e5.jpg

 

Astazi am rezolvat cu pompa de injectie, schimbat garnituri plus reglaje. Se simte diferenta merge mult mai rotund, sta la relanti mai bine si motorul mai silentios.

 

Cu suspensia este o intreaga "telenovela" astazi dimineata cand am plecat a cazut de tot, practic cred ca statea pe tampoane, topaia la cea mai mica groapa de am dat cu capul in plafon, dupa aprox. 7 km pana la service nu si-a mai revenit.

 

Dupa ce am terminat cu pompa am scos releul RL-20 care se ocupa de suspensie din ce am vazut, citit si inteles pe aici, pentru a nu mai merge compresorul, surpriza din nou, ori nu am inteles eu bine ce face releul respectiv deoarece in scurt timp dupa ce am plecat cu ea de la service suspensia si-a revenit.

 

Maine continua aventura la service de data asta pentru a verifica suspensia deoarece astazi nu am mai avut timp.

 

Va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

In principiu am rezolvat si cu suspensia in sensul ca ar fi blocul de valve cam slab si la fel si compresorul.

 

Am inteles ca solutia ar fi de comandat atat kit de reparatie la compresor cat si kit de o-ring la valve.

 

Ce ma sfatuiti sa fac, adica sa comand kit-uri de reparatie sau piesele respective noi.

 

Mi-ar prinde bine niste recomandari de producatori pentru reperele respective si de unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Bogdane sa o stapanesti sanatos, schimbare nu gluma de la Feroza la RR :) sper sa te urmez.Poate te sun sa te intreb una alta.Bafta sa ai parte de ea.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Multumesc Catalin, suna-ma oricand.

 

Este diferenta mare intre masinile respective si cu toate problemele stiute ale RR mi-a placut dintotdeauna, iar acum dupa 2 saptamani de mers cu ea imi place si mai tare in ciuda faptului ca aproape in fiecare zi repar cate ceva la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Am reusit astazi sa-i pun noul kit de reparatii pentru compresorul de aer, merge brici acum, ridica masina imediat.

 

De cand venise gerul asta mare masina se lasa-se de tot si nu am mai reusit sa o ridic, cand am desfacut compresorul garniturile erau atat de uzate incat pistonul sapase in camasa lui, iar celelalte 2 garnituri s-au rupt pur si simplu cand am vrut sa le scot atat erau de coapte si probabil inghetate.

 

Procedura lor de schimbare este chiar simpla si se poate face dupa tutorialele dupa youtube.

 

Acum am alta problema merge prea mult compresorul, pe tester nu da nici o eroare, senzorii de presiune si temperatura merg ok, instalatia cred ca nu sta in presiunea "normala de lucru" si atunci o ajusteaza compresorul.

 

O sa mai verific maine daca pierde aer pe undeva ca sigur ar trebui sa piarda ca altfel nu imi explic de ce merge asa mult compresorul.

 

Daca aveti ceva sugestii si sfaturi sunt binevenite.

 

Kit-ul l-am cumparat de la un baiat din Craiova de pe OLX ca nu am mai avut rabdare sa astept dupa Ebay.

 

Revin si cu poze din timpul montajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca un Range Rover P38 in club!

 

Probabil sunt vechi pernele si scapa aer. Imbatranesc, crapa, fac porozitati, scapa pe la capace etc. Frigul mareste in general pierderile. Mai devreme sau mai tarziu se cer schimbate, durata lor de viata este estimata la 5 ani, dar se cunosc cazuri cand au rezistat 15. Cea mai sigura metoda de verificare este sa le decuplezi de la inistalatie si sa le umfli cu un compressor, cam la 4.5 bar.

Masori inalimea si verifici dupa cateva ore.

Editat de workaholic_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare