Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Range Rover Autobiography 2010


soferman

Postări Recomandate

Dupa ceva cautari si framantari interioare am cumparat un Range Rover Autobiography produs in luna mai 2010 cu 68600 Km.

Masina a fost testata la reprezentanta Land Rover unde are si istorcul si totul a fost ok, singurele recomandari au fost schimbarea preventiva a doua furtunuri de la traseul de antigel (350 lei ambele) si stergatoarele fata. Problema a fost rezolvata de vanzator in reprezentanta.

O alta problema ce este pe cale de remediere sunt camerele perimerale, trei dintre ele nu functionau, au fost comandate si se vor schimba (cost suportat de vanzator).

Masina are o lista lunga de dotari, o sa enumar doar cateva mai importante pe care precedenta nu le avea:

- ecaran central dual view

- camere perimetrale

- ecrane tetiere spate

- ventilatie scaune fata/spate

- reglare electrica spatar bancheta spate

- full piele inclusiv plafon

- volan cu insertie de lemn

- 19 incinte acustice 1200W

http://s11.postimg.org/ki9nl09gf/819129795_1_1080x720_rev001.jpg

 

http://s11.postimg.org/i9vh3o2cf/819129795_3_1080x720_rev001.jpg

 

http://s11.postimg.org/66q5g3ra7/819129795_4_1080x720_rev001.jpg

 

http://s11.postimg.org/3vs3bxgin/819129795_5_1080x720_rev001_1.jpg

 

http://s11.postimg.org/6ajywcwrj/819129795_7_1080x720_rev001.jpg

 

http://s11.postimg.org/5jr8qkue7/819129795_8_1080x720_rev001.jpg

http://range-rover-vogue.blogspot.ro/

Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 154
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Bravo domnule!Chiar ieri am terminat de citit thread-ul despre fostul Vogue si asteptam continuarea ca imi place stilul.

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

“One day you will wake up & there won’t be anymore time to do the things you have always wanted. Do it now.” Paolo Coelho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Pentru o clipa am crezut ca am gresit forumul :)

 

:ha: da si eu credeam ca e forum de barbati dar in ultimul timp devine si de domnisoare ... ups ma scuzati da ii trag toate 4 "roatele"

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Ma scuzati domnilor dar nu va inteleg gluma, problema este culoarea, marca sau anul?

Acum stiti cum este. fiecare cat isi permite si ce anume doreste sa faca cu masina.

http://range-rover-vogue.blogspot.ro/

Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Sa iti stapanesti RR-ul sanatos. Este ceva deosebit si chiar merita sa povestesti comportamentul la drum intins, consum, pretul pieselor de schimb, etc. Ce motor are si cati ponei?

 

:h5

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

soferman , tu posteaza in continuare pentru ca orice informatie despre masini 4x4 imbogateste bagajul tehnic al forumului . Este drept ca unii colegi au aplecare mai mult spre off-road dar asta nu trebuie sa te opreasca sa impartasesti cu noi experientele pe care le ai cum masinile tale. Eu unul iti citesc cu interes postarile si le consider instructive referitor la modelului tau de masina.

Acum ca nu o sa faci off-road cu ea ( nici nu ai avea de ce ) este fix treaba ta :grin:.

Ce diferente simti fata de Vogue ?

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Masina are motor de 3.6L, 272 Cp, 600 Nm.

Puterea motorului se simte mai mult vizual prin rapiditatea cu care urca acul kilometrajului. Este mult mai silentioasa decat precedenta dar uneori imi lipseste urletul motorului BMW, mai ales in accelarari. Aici ai impresia ca ai deaface cu o masina electrica deoarece se aude mai mult aerodinamica si un soi de tzuit.

Diferente fata de fostul model sunt mai mult de ordin tehnic, exteriorul este 90% acelasi, interiorul este in mare acelasi doar ca acum sunt mai multe optionale disponibile.

 

Desi este bizar, precedenta masina imi oferea mai multa incredere in teren, mai exact in noroi, este adevarat ca pe aceasta nu am testat-o inca sa vad ce poate, decat mici sleauri, deocamdata ma acomodez cu ea, cu noile functii si apoi o sa vad cat si ce stie sa faca. Inca tanjesc dupa anvelopele Yokohama, trebuie sa vad daca la acest model pot pune jante de 18'', vreau sa-mi iau niste anvelope cu talon mai inalt si bine inteles mai cramponate.

Cateva fotografii:

http://s12.postimg.org/3simj61xl/IMG_0523.jpg

 

Asa arata bordul pe timp de noapte

http://s12.postimg.org/ncx5ly2ix/IMG_0531.jpg

 

http://s12.postimg.org/gb49wv58p/IMG_0532.jpg

 

http://s12.postimg.org/yryonol6x/IMG_0535.jpg

  • Like 1

http://range-rover-vogue.blogspot.ro/

Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Super masina ai gasit domnu. la km astia, e noua. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Te asteptam pe forum cu noi descoperiri la masina. Nu baga in seama carcotasii... o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Salut,

Sa o stapanesti sanatos, frumoasa masina.

Nu poti pune jante mai mici de 19', ai frane brembo si nu iti permit etrierii de pe fata.

Dar gasesti anvelope pe 19' goodyer duratrac sau general grabber at 1 sau 2 si sunt ok all seson.

Eu am pe touareg general grabber at1 si sunt super multumit iar un alt coleg de aici de pe forum are pe Disco 4 goodyer duratrac pe 19'.

Bafta!

Editat de Alexey86

Cu stima, Alexey.

Nissan Patrol Y61 SWB - Pif

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Ma scuzati domnilor dar nu va inteleg gluma, problema este culoarea, marca sau anul?

Acum stiti cum este. fiecare cat isi permite si ce anume doreste sa faca cu masina.

 

Problema era sexul, nu marimea lui, credeam ca l-ai inteles pe amicul din Baia Mare.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Problema era sexul, nu marimea lui, credeam ca l-ai inteles pe amicul din Baia Mare.

 

:h5 vad ca unii ma inteleg , poate noi nu ne permitem ... :wink: , fac o paranteza , Max ma plimbat acum vreo 3 saptamani cu HJ61 lui de 4L de prin 85 , grozava masina , la plasticele astea noi , sa nu va suparati pe mine nu am observat nimic deosebit ...

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Plasticele din 85 fata de finisajele astea noi, au in comun fix ce are nokia 5110 cu iphone6, adica nimic. :wink:

Frumoasa masina. Sunt curios ce consum are la un 140 pe pilot. Sa o conduci cu placere.

 

Buna comparatie.

Sa o stapanesti cu placere.Frumoasa alegere.

Am avut ocazia ca simplu muritor sa ma dau 3 zile pline cu toata gama de rable Land Rover din astea noi.

Intradevar,nu m-am regasit la volanul niciuneia din diferite motive,asa cum prefer pantalonii de trekking si tricoul de corp,costumului si camasii cu butoni,dar trebuie recunoscut ca masinile-s frumoase tare.Si din cand in cand mai port si butonii de voie nevoie si un ceas elvetian..............

Masura este a fiecaruia si nu trebuie judecata nicicum. Albul ala insa este cam mult pentru mine,recunosc :grin:

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Legat de plastice, sincer nu prea sunt la vedere deoarece totul este acoperit cu piele.

Consumul la 110 Km/h in treapta a 6-a (aprox 1900 rot/min) este cuprins intre 7.5% si 8%.

Dupa un drum de 500 Km am ajuns cu consumul mediu de 7.9%, cu urmatoarea ocazie ii fac testul la 140 Km/h si o sa va spun.

 

Legat de culoarea masinii :))), stii cum este, cand iti cumperi masina noua ai posibilitatea sa alegi, cand o cumperi SH faci si compromisuri. Ceea ce ma bucura este faptul ca praful nu se vede la fel de bine cum se vedea pe cealalta.

Editat de soferman

http://range-rover-vogue.blogspot.ro/

Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

S-o stapanesti sanatos colegule,frumoasa masina!!

 

PS

La un Range Autobiography din 2010 nu prea gasesti plastice...iar alea care sunt totusi arata intr-un mare fel...nu se pot compara cu plasticele de Toyota...:grin::grin:

Editat de sean70

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Asta cu praful este singurul lucru bun.Soramea are o rabla 2013 alba...a spalat-o acum 2 sapatamani si inca este curata....stiu ce inseamna,dar ....este femeie :x

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Noroc ca la interior este neagra si vad doar o parte din botul masinii :)))), o sa fiu precum strutul, daca nu o vad pe afara este ok :)))

 

Va multumesc pentru urari, sper sa vad mai rara service-ul decat am vazut cu cealalta.

http://range-rover-vogue.blogspot.ro/

Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Salut. Sa o stapanesti sanatos!

 

Alegerea este foarte buna, dat fiind faptul ca modul de utilizare implica parcurgerea unor distante lungi si rareori ceva drumuri accidentate.

 

Si eu am luat in calcul felul in care voi utiliza masina. Discovery a fost conform cu dorintele mele.

 

Soferman, multi colegi de pe aici poate nu au reusit sa parcurga distante lungi intr-o astfel de masina, altfel si-ar da seama care sunt avantajele ei.

 

Colegii de pe forum care isi utilizeaza zi de zi masinile asa numite „off-roadere din fabrica” nu reusesc sa faca o comparatie pertinenta. Ideal este sa ai un off-roader ca o a doua masina.

 

Am parcurs drumuri lungi foarte mult timp cu un Nissan NP300 - pick up. Am condus si un Y61, modelul precedent face-liftului. Pe langa faptul ca aproape le ieseau pistoanele prin capota la 120-130 km/h, erau si galagioase, iar NP300-ele era si foarte inconfortabil. Masini foate bune, dar pentru o persoana care se bazeaza mult pe partea utilitara a lor.

Editat de Cristi S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

Inteleg foarte bine ce spui, la un moment dat am luat in calcul achizitiaa unui Defender dar dupa ce am condus unul mi-am dat seama imediat ca aceasta masina nu se incadreaza in cerintele mele si ale familiei.

Una peste alta ai punctat foarte bine ''Ideal este sa ai un off-roader ca o a doua masina''

Dupa cum am mai spus, off road inseamna pentru fiecare altceva, important este sa stii de ce ai nevoie. Sunt colegi care isi doresc o masina cu exterior de off roader dar fara mecanica adecvata, doar un aspect agresiv, altii care isi modifica atat de mult masina incat raman cu o mica carcasa dar cu super dotari pentru hard off road, eu apreciez ambele categorii deoarece stiu ca la mijloc este pasiune, multa munca si multi bani.

 

Clar eu nu voi face cu aceasta masina mai mult decat am facut cu precedenta, cert este ca satisfactia mea a fost mare reusind sa-mi ating limitele mele in anumite situatii de off road (fiecare cu nivelul lui).

http://range-rover-vogue.blogspot.ro/

Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

... si refuz sa platesc la stat un impozit/an de 5200 lei pentru motorul de 3.6 litri....

 

Masina are motor de 3.6L, 272 Cp, 600 Nm.

 

Cum vine asta?...

Ce a determinat schimbarea de opinie?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

@Axel: a spus la un moment dat ca va trebui sa accepte compromisul.

 

@soferman: bravo domnu', ma bucur pentru tine. Sa o stapanesti sanatos!:br

 

Ce spune @Cristi S mai sus este adevarat, nu poti compara un Y61 cu un Vogue sau cu acest Autobiography.

Dar nici invers.

Fiecare isi cumpara masina la care a tanjit si in care se simte el bine, indiferent cat de buna, sau accesorizata, sau spartana este aceasta.

 

La multi km fara probleme! And keep us up_to_date, pentru ca asa ne-ai obisnuit.:h5

Daca nu ne facem simtita prezenta, nu inseamna ca nu te vedem:wink:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Autobiography 2010

 

super masina frate, bravo! astia vb de invidie pe aici , nici macar nu au o asemenea masina dar isi dau cu parerea! si eu tanjesc dupa una la fel chiar ma gandeam sa i fac facelift la a mea din 2005 dar asta e! cand ai o asemenea masina poti da cu parerea apropoo la colegiii egoisti din forum fiecare cu nebuneala lui asa ca lasati dusmania prieteni fiecare cum poate! doamne ajuta la toate lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare