Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

W460 SWB - suspensie moale + modificari offroad

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • W460 SWB - suspensie moale + modificari offroad

    Salut prieteni , sunt proaspat posesor de g class din 87 cu om606 , 5 trepte.

    Masina este modificata ptr overlanding dar as vrea sa ii schimb anumite lucruri pentru a practica offroad mediu spre extrem (recreational, nu competitie)

    Masina e echipata cu roti 35 x 12.5 maxxis creepy crawler , in curand voi pune simex 35x11.5 .

    Suspensia e XT automotive , cel putin amortizoarele ca arcurile sunt ruginite si nu pot sa-mi dau seama. Au 1.6 cm diametru si sunt f rigide.

    Ma gandesc sa schimb doar arcurile cu unele mai moi dar nu stiu ce sa iau. Scopul este sa o fac sa flexeze mai mult si sa fie mai comfortabile pe teren accidentat. Nu ma intereseaza cum merge pe strada. Bara stabilizatoare a zburat deja.

    am vorbit cu cei de la XT Automotive dar nu am putut scoate prea multe detalii de la ei inafara de faptul ca au un set de arcuri mai moi , 15 cm grosime dar sunt cu inaltare de plus 4 cm . Inainte faceau si plus 6 cu arcuri moi de trial dar au redus la 4 cm. In schimb mi-a zis ca nu e de ajuns plus 4 ptr rotile de 35. Stiu ca au 2 variante de arcuri plus 6 daca nu ma insel dar nu stiu daca unele subt mai moi decat altele si nu as vrea sa iau tot ceea ce am acum pe masina.

    Acum cu suspensia plus 6 , rotile fatza ating in spate cand sunt presate maxim si virate.... ma gandesc ca cu plus 4 va fii si mai rau daca nu pun inaltatoare la caroserie.

    Este cineva aici cu g modificat , suspensie moale si flexibila plus roti 35 care nu ating ? M-ar ajuta f mult sa copiez o reteta care stiu ca merge in loc sa fac incercari pana gasesc .

    Multumesc

  • #2
    Bună ziua, eu aș merge tot pe arcuri de la XT Automotive, mergi pe varianta de arcuri pentru mașini cu winch in echipare. Vezi că arcurile au grosime diferită pentru puterea spate comparativ cu puntea față. Poți încerca și arcuri ORC sau Thor, mai sunt și variante de suspensie de la Fox, King sau Ohlins dar numai tu știi ce dorești și cât vrei să cheltui. Bănuiesc că ai un G w460.
    Ultima editare de maxian paul; 12.feb.2020, 14:44.

    Comentariu


    • #3
      As lua tot arcuri xt dar nu stiu ce am acuma pe masina ca sa nu iau acelasi lucru. Eventual sa iau de plus 4 cm si sa mai pun 1 inch inaltatoare la caroserie ?

      Are cineva experienta cu arcuri xt sau raptor ? Astea sunt mai accesibile la pret.

      Comentariu


      • #4
        Sunt dar poate nu au văzut postarea, sau nu mai intra pe forum. Încearcă pe forumurile din Italia, eu acolo am găsit multe informații despre suspensiile produse de firmele Italiene. De ce nu iei +6cm ? Întâi vezi ce amortizoare ai, ce cod au și pe urmă cumperi arcuri potrivite . Scoate bun arc de pe mașină și vezi ce dimensiuni are : lungime, diametru , grosime spiră și numărul spirelor. Apoi compară cu ce găsești la XT.
        Ultima editare de maxian paul; 12.feb.2020, 20:58.

        Comentariu


        • #5
          Da , asta o sa fac. Deja am vb cu ei si mi-au zis ca in prezent fac doar 2 tipuri de arcuri , plus 6 de 16mm grosime fatza spate si plus 4 de 15mm grosime fatza spate, o sa incerc sa ii dau de cap.

          Alta problema ar fii ca imi trepideaza cardanele (cred ca cel din fatza) , la inaltare plus 6 e normal sa faca asta ? Este vreo solutie ptr a alinia mai bine trenul de rulare ?

          Merci

          Comentariu


          • #6
            Cardanele prima dată trebuie verificate să nu fie uzură la cruci. Încearcă o înălțare +4cm din suspensie și 2-2.5 cm body lift. Suporți din spate rotilor față , unde se așează caroseria i-ai scurtat ? Mai poți încerca și distanțiere între jante și butuc pentru a câștiga spațiu pentru anvelopele de 35inch.

            Comentariu


            • #7
              Masina are distantiere de 5 cm , iar din cate imi amintesc are ceva modificari in spate la roti. Trebuie sa vb cu un prieten in ro sa se uite ca eu am ajuns in uk si nu mai pot verifica acum.
              ai ceva poze ca sa vad cum trebuie modificat exact ?

              In legatura cu uzura la cruci , te referi ca sa nu aiba joc ? O sa verific si asta.

              Comentariu


              • #8
                Nu am poze cu ce trebuie făcut pentru anvelopele de 35inch, eu merg cu 31 și posibil pe viitor să merg cu 33 doar pe anvelopele de iarnă. La joc m-am referit când am zis uzură la cruci. Pe www.4x4abc.com găsești ce trebuie făcut pentru a monta anvelope de 35inch pe seria w460. Motorul OM606 cu ce pompă de injecție îl ai , cu a lui sau cu pompă de OM603 ? Dacă ai pompă pentru 603 poate ne spui și nouă la ce pompagiu a fost făcută .
                Ultima editare de maxian paul; 13.feb.2020, 23:03.

                Comentariu


                • #9
                  Eu cred ca e pompa lui de 606 , asa am luat masina , trebuie sa mai studiez putin sa vad exact , cum imi dau seama ce pompa e ?

                  Comentariu


                  • #10
                    Pompa lui este asta cu fir. Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	IMG_20200123_212345.jpg  Afișări:	0  Mărime:	1,91 MB  ID:	1305170 Și pompa de OM603 este asta. Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	IMG_20190919_182621.jpg  Afișări:	0  Mărime:	2,85 MB  ID:	1305171 Pompa lui are control electronic iar cea pentru 603 are control mecanic. Dacă are pompă de 603 trebuie schimbat elemenți cu unii de 6mm pentru a obține puterea din fabrică, sau dacă se dorește putere mărită trebuiesc elemenți de 7.5 sau 8 mm împreună cu turbina adecvată.
                    Ultima editare de maxian paul; 14.feb.2020, 16:16.

                    Comentariu


                    • #11
                      O sa verific si te anunt, merci.

                      Comentariu


                      • #12
                        Salutare,
                        Eu am ORC +4cm, distantiere de 30mm (parca) si 35x12.5/15. Suspensia este mai rigida decat cea originala.
                        Ce cutie de viteze ai?
                        Puch 280GE

                        Comentariu


                        • #13
                          Pe 12 vin inapoi in tara si o sa o testez din nou fiindca intre timp am facut o reconditionare mecanica de amploare , f multe lucruri erau in neregula , am schimbat si bucshele aproape toate , cardanele erau intepenite , blocantii nu mergeau etc ... s-ar putea sa raman cu suspensia asta fiindca nu am auzit de altceva mai soft si acum ca am schimbat bucshele si am dat bara stabilizatoare jos s-ar putea sa se comporte mai bn. Cutia din cate mi-a zis mecanicul e cea originala de g300 , asa i-au zis cei de la piese auto cand a cumparat uleiul ptr ea , dar sunt confuz ca stiu ca alea originale sunt in 4 viteze nu 5.

                          Inca o chestie , shaftul de la cutie e f scurt si nu ajunge pana in rulmentul ala aproape de vibrochen ... intra putin in ambreiaj si volanta dar atat. Volanta e mai groasa , masa dubla ... trebuie sa ma interesez ce struto camila au tacut acolo si sper sa nu am probleme cu cutia ca e mai scurta ....

                          Comentariu


                          • #14
                            Pentru a știi sigur ce cutie ai trebuie să cauți seria ei, mă îndoiesc că ai cutia de 300gd. G 300gd au motor om617 cu electromotorul pe partea dreaptă iar pentru om606 trebuie cutie cu electromotor pe partea stângă. Când cumperi o mașină e indicat să verifici ce ai original pe ea. Volanta poate fi cu rulment de ghidare priză in ea, sunt și volante cu grosime mică unde rulmentul se află în arborele cotit. Verifica bine ce este acolo să nu ai surprize mai târziu. Vezi și partea de injecție (pompă) dacă e ce trebuie pentru a obține măcar puterea din fabrică.
                            Ultima editare de maxian paul; 27.feb.2020, 20:08.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X