Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Vreau să pornesc un G300D 84

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Vreau să pornesc un G300D 84

    Mi-am achiziționat de curând un G300D și mașina mergea perfect,am schimbat întinzător curea transmisie că era dus rulmentul din el și acum nu mai pornește.Învârte dar nu o ia.Pornea și înainte greu la rece dar pornea cu puțină pedală.Am apucat să mă dau două weekenduri cu el e de-a dreptul frustrant.Primesc un sfat două?Vă rog!

  • #2
    Bună seara, dacă ai umblat doar la curea nu are legătură cu faptul că nu mai pornește. Verifică bujiile incandescente și traseul de alimentare cu combustibil. Dacă ia aer pe la vreun furtun fisurat sau colier slăbit nu va porni . La distribuție sau pompa de injecție nu ai umblat ? Nu strică să pui o poză cu zona unde ai umblat.
    Ultima editare de maxian paul; 28.iun.2020, 22:22.

    Comentariu


    • #3
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	1A2D4BB6-040B-4090-950E-E234BC989D29.jpeg 
Afișări:	41 
Mărime:	1,54 MB 
ID:	1308398Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10E64830-27CC-42D1-A126-89C29C14D901.jpeg 
Afișări:	41 
Mărime:	2,21 MB 
ID:	1308397Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	A2DBEB8B-D049-4155-BE1A-5A1499489804.jpeg 
Afișări:	38 
Mărime:	2,88 MB 
ID:	1308399 Mulțumesc de sfat,oricum e mașina visurilor mele și o să o duc într-o stare perfectă.Acum schimb bujiile și mai văd după.
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #4
        Este 350gd? Așa pare dacă este motorul original. Dacă este cu 6 cilindri este om603. Când ai scris 300d eu mă gândeam la un om617. Verifică întâi releul bujiilor. Pare a fi de 3 litri aspirat, montat ulterior. Oricum este foarte bun motorul. Nu uita de furtunele pentru combustibil. Dacă ai schimbat filtrul de motorina, pornește tractat. Va porni imediat și nu forțezi aiurea electromotorul și bateria. Succes
        Ultima editare de maxian paul; 29.iun.2020, 21:10.

        Comentariu


        • #5
          Bună!
          Întradevăr persoana de la care am cumpărat mașina a spus că a fost schimbat motorul în franța.O să ajung la mașină în weekend cu bujii noi că este la casa de vacanță și verific releul,parcă am văzut scurgeri de la un furtun de motorină care mergea spre injector.O să pun poză cu motorul că și eu aș vrea să-l identific,pe fiecare piesă are altă serie,mă gândesc să fie cumva făcut din piese?

          Comentariu


          • #6
            Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	IMG_20200606_183450~2.jpg  Afișări:	0  Mărime:	1,53 MB  ID:	1308436 Fiecare piesă are propriul cod . Așa este normal, unele sunt comune între diferitele tipuri de motor. Exemplu, motoarele din seria 601; 602;603;604;605;606 au unele elemente comune. Pentru a ști sigur ce cod are motorul trebuie să te uiți pe blocul motor deasupra pompei de injecție spre partea din față, acolo este poansonat seria lui. La tine ar trebui să înceapă cu 603....... următoarele trei cifre după 603 sunt importante. Săgeata din poze indică unde este seria. De la pompa de injecție la injectoare sunt conducte metalice, furtune ai până la pompă. Este bine că ai luat bujii nu strică dar trebuiau verificate poate erau bune.Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	IMG_20190706_095215~2.jpg  Afișări:	0  Mărime:	2,20 MB  ID:	1308437
            Ultima editare de maxian paul; 30.iun.2020, 23:02.

            Comentariu


            • #7
              Pentru Maxian: aveti parau in spate la lemne in poza cu seria la motor?

              Comentariu


              • #8
                Da, este pârâu.

                Comentariu


                • #9
                  Bună seara!
                  Am ajuns la mașină,am identificat seria e 603.Ciudat că nu are vas de apă și sunt o grămadă de fire neconectate,întradevăr nu-mi indică turațiile și temperatura apei,destul de nasol.Mă ajutați cu unele indicații,ce ar trebuii să fac,unde este releu bujii și dacă sunt grave scurgerile din imagine

                  Comentariu


                  • #10
                    Și aici motorul.. Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C6A8D408-DCE8-4B20-885C-72E7B0282292.jpeg 
Afișări:	0 
Mărime:	2,41 MB 
ID:	1308534 q

                    Comentariu


                    • #11
                      Releul bujiilor este cel dintre mufa mare si rotunda de pe contra aripa stângă și vasul cu lichid pentru blocanți. Deocamdată nu reușesc să văd decât poză cu motorul, ultima. Sonda de temperatura poate fi lângă termostat sau mai probabil pe chiulasă între cilindri 4 și 5 , sub galeria de admisie. In funcție de anul de fabricație. Semnalul pentru turometru poate fi luat din alternator sau există un senzor de turație pe suportul ce indică gradele de reglaj a distribuției. Deasupra fuliei arborelui cotit. W460 au radiator cu bazin deasupra și nu au vas de expansiune.
                      Ultima editare de maxian paul; 03.iul.2020, 22:03.

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X