Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Amortizoare G


Fritz

Postări Recomandate

Re: Amortizoare G

 

Si eu am bulit telescoapele la Baisoara. Nici nu e de mirare, nu ? Am avut telescoape Coni, dar cele mai subtiri ( naspa :p ). Inainte am avut Pro Comp, fara probleme 4 ani, acum le voi repune pe masina. Despre cele de raba am auzit ca se potrivesc cu mici modificari, dar recomand Pro Comp--le-am probat chiar eu

Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare

BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture

Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

ce coincidenta! Si eu am (avut!) telescoape coni. Oare telescoapele nu sunt bune sau am fost noi prea duri cu ele?

Referitor la telescoapele de RABA din cate am inteles nu au moarte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator nanuk

Re: Amortizoare G

 

eu nu am bulit nici un amortizor la baisoara dar asta nu inseamna nimic.as zice sa cumparati amortizoare Bilstein si nu de RABA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

Blistein a cumparat de altfel Compa Sibiu unde se faceau amortizoare romanesti, precum cele de RABA, deci intr-un fel sunt tot Blistein. Spun asta pentru ca pe ARO s-a continuat productia de amortizoare sub marca Blistein. Acum cred ca s-au oprit, de altfel nici prea multa cerere nu mai era, si calitatea este destul de buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

Nu este neaparat o problema cu amortizoarele Coni. Doar ca eu am lut varianta cea mai ieftina, implicit cea mai slaba. Luati Coni heavy track si se schimba problema( si in buzunar cu 1000 eur... :uameni )

Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare

BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture

Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

Amortizoarele de RABA nu rezista in regim de concurs. Modificarile la montaj nu sunt mari, dar nu se merita. Mai bine PRO COMP sau BILSTEIN de pe www.orc.de. Dar vezi si de arcuri .

AMORTIZOARE + ARCURI = SUSPENSIE :h5

Toti iti vor binele, asa ca nu-i lasa sa ti-l ia!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

Ce inseamna ca nu rezista in regim de concurs? Eu la concurs nu prea ma zbat. Eu merg batraneste. Pentru mine este important sa termin cursa, sa bifez toate CP-urilesi, sa nu ma ratacesc si atmosfera.

Arcurile au fost puse odata cu amortizoarele in noiembrie, ele nu cred ca trebuiesc schimbate (sper!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

Eu am mers la 4 sau 5 concursuri la extrem si le-am terminat. Mergea masina ca o barca. La CLUJ anul trecut era sa ne rasturnam la o gaura mai mare in asfalt. Le-am schimbat cu KONI HEAVY DUTY RAID si acum e cu totul alta masina dar si alti bani fata de RABE. Vizavi de modificarile ce trebuie facute, din cite i-mi amintesc trebuie sudate urechile de prinderede pe amortizoare de G pe amortizoarele de RABAin partea de sus pe amortizoarele din fata si jos pe cele din spate. La amortizoarele pentru off road conteaza nu numai cit sint de tari amortizoarele ci si ce cursa au. Daca ai amortizoare cu o cursa mai mare,(cum e si normal) obligatoriu trebuie sa ai si arcuri mai lungi (de ex ORC + 4) altfel risti sa rupi amortizoarele :h5

Toti iti vor binele, asa ca nu-i lasa sa ti-l ia!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...
Vizitator autobubu

Re: Amortizoare G

 

da itzi iei amortizoare koni cel mai important este sa le reglezi la timpp ...shi cit de tari trebe....altfel se strica repede...mai ales in regim de concurs.....deci sunt foarte bune cele koni cit shi celelalte...

cele de raba intradevar sunt tari dar mai bine sa nu pui....ele sunt calculate pentru o oanumita greutate shi o anumita presiune asupra lor atit intrun sens cit si in celalalt.....este foarte important cit de repede ajung pe capatul cursei caci atunci se strica amortizorul......ai vazut vreun amortizor cum arata inauntrul shi care este sistemul de functionare?.....trebe sa vezi shi vei intzelege mai multe.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Amortizoare G

 

am dat 135 euro/buc. Am fost personal sa le iau din Germania. Dar daca le iei din Romania este cam la acelasi pret. Asa ca te sfatuiesc sa le iei de aici ca sa nu te mai complici. Eu chiar eram in Germania si am profitat de ocazie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator autobubu

Re: Amortizoare G

 

buna!

cel mai bine luati de offroad nu mai cumparati amortizoare de rally raid si mergeti cu ele la extrem

este o diferenta intre ele

una este rally raid si alta este extrem

www.orc.de are mai mult pentru rally raid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

merg cu pro comp de 4 ani, si nu am nimic de reprosat. Da' nimic :banana

Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare

BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture

Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Amortizoare G

 

Off topic:

Saracu' Bogdi....ce s-a ales din topicul lui...

Si cand te gandesti ca totul a pornit de la niste amortizoare de G....

Periculoase masini dom'le G-urile astea....ce pot sa faca din oameni... :ha: :ha: :ha:

 

On topic:

Parerea mea ...ar cam trebui sterse posturile de pe ultima pagina....

Acuma ca tot ati "expulzat" proprietarii (ul) de G ....poate-si gaseste si Bogdi amortizoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare