Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

G 63 6x6


nomad

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: G 63 6x6

 

Buna ziua !

 

 

Date suplimentare din revista AutoBild de ieri de Germania:

 

- V8 5.5 litri biturbo

- 5.88m lungime, 2.11m latime, 2.28m inaltime.

- ampatamentul mare de 4.22m

- doua rezervoare (159 litri in total)

- 3850kg greutate la gol cu plinul facut

- garda la sol 460mm

- cinci blocante

- cutie automata cu sapte trepte

- roti de 37" pe punti portale

- instalatie de umflare/dezumflare a anvelopelor din mers (patru butelii de cate 20 de litri si compresorul aferent asigura umflarea de la 1Bar la 1.8Bar in 20 de secunde)

- pret catre 400000 Euro.

 

Masina nu este destinata exclusiv pietei arabe, care te tine te poti baga, doar prezentarea a avut loc in Dubai. Acolo, un plin de 159 de litri costa circa 60 de Euro, spre deosebire de Romania, unde e ceva mai mult...

 

 

 

Dragos

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Mi s a taiat aerul!Ce sa mai spui,cred ca e un sut in dosul lui toyo,nisan si mitsu,,sigur se pun japonezii pe treaba,parca vad un 8x8 toyo,cu primele doua punti cu directie,cine stie!La pretul asta,chiar ti se taie orice vis,poate peste 10 ani sa iei unul sh,daca l or mai vinde careva,e superb,sublim,inimitabil!

Si eu care inca visez la unul normal de vreo 15-20 de ani vechime...sint mai in reluare...macar atit vreau!

Cred ca s au inspirat din tancurile panzer5-6,cine stie poate ii pune si senile pe spate,atit mai lipseste,eventual o turela pt mitraliera antitank...:::)))!,E belea mare,cred ca si fostele tatra cehoslovace sint la baza inspiratiei,asa am o vaga impresie!Parac ei facusera ceva mastodonti de camioane cu 6x6,bineinteles acum este o bijuterie,nu stiu cit de fiabile erau tatra dar stiu ca scoteau oriece si pe oriunde din belea,poate am facut o paralela putin deplasata,dar e o parere si atit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Daca e G 63 AMG e vorba de V12 6300cc....motorul asta are in jur de 520 de cai.

 

536 CP / 760 Nm / V8 de 5,5 litri conform sursei citate.

Life's Too Short To Drive Boring Cars
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

E V8 sigur ca motorizare , M157 ca sa fie mai exact.

 

Totusi , daca vorbim de G-euri scumpe cu punti de Unimog parca mai mult imi place asta :

 

Editat de Astral
- G 300 TD - W460 - '90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Antena magnetica ? Camere fara spalatoare ? Pai n-o iau vere , ce-i bataia asta de joc ... mai bine cumpar niste mere rosii ca strugurii astia-s verzi ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Super masini prima absolut geniala cum abordeaza acele dune ......cate diferentiale blocante autoblocante superblocante .....supe geniala .....................

Ma gandesc ca la cate hectare de creere si sute de miii de milioane de tera flopi puteau sa scoata pe piata o masina de mers si in afara drumului asfaltat ,competenta care sa coste 10.000 de euro si atat .

 

A doua m-a lasat efectiv fara cuvinte cum facea ea ooooofffffff road pe autostrada nu cred ca mai poate alta masina

 

 

 

 

Niste aberatii solemne !!!!!!!!!!!!!!

Nu orice om poate fi mare OM!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Incontestabil , prezumtivele performante justifica pretul . Insa imi pare mult prea superdotata , si adevaratul potential poate fi folosit in extrem de putine aplicatii .

Imi place ideea de baza a transmisiei , am fost intodeauna un mare fan al puntii dublate pe spate . Si parasolarul ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Incontestabil , prezumtivele performante justifica pretul . Insa imi pare mult prea superdotata , si adevaratul potential poate fi folosit in extrem de putine aplicatii .

Imi place ideea de baza a transmisiei , am fost intodeauna un mare fan al puntii dublate pe spate . Si parasolarul ...

 

 

Chiar daca e pe baza unei masini militare ,masina asta e o aparitie datorata cererii arabe , cu multe beculete si aproape toate dotarile existente ca sa le mai satisfaca cererile !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Modelul 6x6 este special pentru armata Australiana. Pentru civili arabi normal ca vine super accesorizat fie ca e nevoie sau nu.Oricum la cit cheltuiesc bogati din zona araba, nu e nimic iesit din comun pretul lui G63 6x6. 4.jpg.c105ed3bbde5bf3e2c58579a3b94e901.jpgg-wagon-5-570x379.jpg.1fa6ef4c687d5cecf9d6f4dd2d199bd6.jpg

Editat de maxian paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Buna seara !

 

 

Modele de G 6x6 militare prezentate nu au nimic de-a face cu chestia aia din Dubai. Solutiile tehnice difera total, cele militare nu au nici punti portale, nici cutia aia automata, nici motor V8 biturbo, ci punti clasice, cutii automate cu patru sau cinci trepte, si motoare diesel, acestea din urma de obicei de 2.9 litri si cinci cilindri (OM612).

 

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: G 63 6x6

 

Pai daca difera puntile, motorul, cutia, mai conteaza ca e la fel caroseria? Lucrurile importante nu sunt la fel :grin:

Mai mult ca sigur armata nu are nevoie de la fel de mult lux ca si cum e nevoie prin Orientul Mijlociu.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare