Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kit transformare axe. În portale.


doc

Postări Recomandate

Re: Kit transformare axe. În portale.

 

daca ar pune si eu un pret aproximativ ar fi o treaba.

Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata,

Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea

Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kit transformare axe. În portale.

 

daca ar pune si eu un pret aproximativ ar fi o treaba.

Cele pentru LR sunt udeva intre 800-900 euro bucata, fara transport.

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kit transformare axe. În portale.

 

cam la acelasi pret cu portalele de la Volvo

 

oare sunt tot atat de rezistente ?

 

Aia care le fac se dau cu ele in campionatul lor... Sau se dadeau, nu mai stiu exact:old

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kit transformare axe. În portale.

 

cam la acelasi pret cu portalele de la Volvo

 

oare sunt tot atat de rezistente ?

 

 

 

Mai mult ca le pretul portalelor se mai adauga si pretul puntilor care la G ajunge si la 1500-1800 eur perechea. Parerea mea sunt mai teapan decat Volvo in primul rand acestea (puntile) sau montat si pe masini de sute de cai pe cand cele de Volvo aveau 80 cai si se cam sparg cum s-a vazut si la Odorhei ( Mihai planetara rupta , Lupu fuzeta crapata)

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kit transformare axe. În portale.

 

Pentru LR le fac in 2 variante,adica cu 1,16 si 1,6 reductie,alegi ce vrei in functie de ce vrei sa faci cu masina.

Ei recomanda maxim 35' si transmisia originala a masinii nu e stresata datorita faptului ca reductia e in portal.

Nu gasesc mail-ul de la ei dar parca erau 785 euro/buc.

La Defender obtii un plus de 5.5 inchi pentru garda la sol (4' din portal,1,5' din diferenta dintre guma de 32' nativa si 35') ceea ce e foarte bine si ai avantajul ca nu trebuie sa mai umbli la suspensie,punti si transmisie.

Se mareste si ecartamentul datorita elementului portal,nu mai stiu cu cat.

Arata si functioneaza bine pe masini lungi,pe Def 90 nu prea.

  • Like 1

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare