Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

    Am cīteva īntrebari referitoare la modificarile ce se pot efectua la un G-Klasse W 463 V8 400cdi din 2002:

    1.-Care sīnt jantele cele mai mici (īn diametru) care se pot monta fara modificari (sau modificari minore)?
    2.-Care e dimensiunea maxima de anvelope (profil AT) care "īncap" fara sa frece si fara modificari de caroserie (sau cu modificari minore)?
    3.-De ce kit de suspensie am nevoie pt. a "īncapea" rotile "mari"?

    Ideea este de a creea o masina cīt mai potenta īn teren, fara a-i modifica prea mult aspectul "civil".


    Asta ar fi īnceputul... ;

    ...va urma... .

    Pīna atunci, īnsa, multumesc anticipat.

    Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
    http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
    http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

  • #2
    Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

    Aseara am iesit cu G-ul sa vedem cum flexeaza si cum lucreaza blocantii diferentialelor.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCN3021.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	115,7 KB 
ID:	936905Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCN3022.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	113,8 KB 
ID:	936906

    De flexat nu flexeaza aproape deloc. Care o fi cauza? Oare stabilizatorul ala cīt mīna, sau cursa telescoapelor e asa scurta?

    Ce se poate face? :

    Cu blocantii e comic ca īn afara de central, fata si spatele blocīnd si deblocīnd cīnd voiau muschii lor. wtf1:

    Fata se pare ca e influentata de unghiul de virare al rotilor, iar spatele (si fata) de viteza cu care se īnvīrt rotile.

    E normal?

    Am vazut G-uri care se comporta destul de bine īn teren; alea ce au si asta nu are?
    Ultima editare de Patrolator; 30.dec.2013, 08:28.
    Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
    http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
    http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

    Comentariu


    • #3
      Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

      Buna ziua. Cursa amortizoarelor si rigiditatea arcurilor cred eu, dauneza flexibilitati suspensiei. Iar la W463, 400cdi si bara stabilizatoare spate(la W460/461 lipseste) Anul asta am incercat si eu sa vad flexibilitatea suspensiei(standard fara inaltatoare). Inprima poza se vede ca tamponul aproape atinge puntea si nu aveam cum sa ridic roata mai sus.Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	aprilie 2013 056.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,32 MB 
ID:	936913Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	aprilie 2013 055.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,41 MB 
ID:	936912Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	aprilie 2013 053.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,27 MB 
ID:	936911Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	aprilie 2013 045.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,62 MB 
ID:	936910Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	aprilie 2013 042.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,21 MB 
ID:	936909 Pentru o suspensie flexibila la G classe ar trebui schimbate arcurile, amortizoarele si bara(barele)stabilizatoare. Cit despre blocanti sistemele de siguranta si control strica planul soferului de ai activa cind doreste.
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #4
        Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

        Postat īn original de maxian paul Vezi post
        Buna ziua. Cursa amortizoarelor si rigiditatea arcurilor cred eu, dauneza flexibilitati suspensiei. Iar la W463, 400cdi si bara stabilizatoare spate(la W460/461 lipseste) Anul asta am incercat si eu sa vad flexibilitatea suspensiei(standard fara inaltatoare). Inprima poza se vede ca tamponul aproape atinge puntea si nu aveam cum sa ridic roata mai sus. Pentru o suspensie flexibila la G classe ar trebui schimbate arcurile, amortizoarele si bara(barele)stabilizatoare. Cit despre blocanti sistemele de siguranta si control strica planul soferului de ai activa cind doreste.
        Merci pt. raspunsul promt.
        Ce kit de suspensie s-ar putea pune?

        P.S.: Nici asta 463-ul nu are stabi spate.
        Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
        http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
        http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

        Comentariu


        • #5
          Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

          Variante sunt chiar daca nu prea multe, (king,fox,bilstein,koni..).Din ce am cercetat si eu King, Bilstein am gasit pe fourbyfourclub.com iar Fox, Koni pe ORC.de Nu stiu exact cat de mult se mareste cursa, cu kiturile facute special pentru G classe. Dar cu ceva modificari sigur se poate monta si sistem coilover cu cursa mult mai mare decat cea de fabrica, insa nu stiu cum va fi stabilitatea la viteza mai mare pe sosea. Eu i-as intreba pe cei de la ORC ce ar fi mai potrivit, dar nu cunosc germana.

          Comentariu


          • #6
            Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

            Ok.
            Merci de TIP. Voi īntreba la ORC.
            Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
            http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
            http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

            Comentariu


            • #7
              Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

              [1.-Care sīnt jantele cele mai mici (īn diametru) care se pot monta fara modificari (sau modificari minore)?/QUOTE]

              Noi am incercat sa montam niste jante de tabla pe 15 de 460 pe 463 (400 cdi daca are vre-o importanta) si nu au intrat, loveau in etrier si mai mult ca sigur daca ar fi trecut de etrier ar fi lovit in capul de bara. Nu ne-am riscat cu flase si am cumparat un set de jante originale pe 16. Ca si cauciucuri am optat pt BFG Mud Terrain 31x11.50-16
              ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car

              Comentariu


              • #8
                Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?


                Nu am gasit (īnca) jante pe 16", asa ca am pus deocamdata pe jantele de 18", General Grabber AT2 -uri 275/65 18"; deja arata altfel..., si mai este loc si de mai mari
                Ultima editare de Patrolator; 04.ian.2014, 22:03.
                Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
                http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
                http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

                Comentariu


                • #9
                  Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                  Din cate stiu oricum 18inch este dimensiunea minima recomandata pentru 400cdi. Anvelopa cu balon mare pentru masina ce atinge aproape 200km/h nu este prea sigura. Pentru a obtine o flexare mai buna pentru puntea fata se poate scoate bara stabilizatoare, dar nu vreau sa ma gandesc ce patesti cu asigurarile in caz ca provoci un accident(in Germania).

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                    Va salut,,, eu am pus 285/75/16 GeneralGrabber AT,dar la viraj maxim ating in tendoane,,, probabil cu flanse o sa fie in regula,,,jentile sunt originale de 7,5J
                    Patrol Y60 1992
                    IMG-eu... under construction
                    Mercede G W463 1995

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                      Postat īn original de maxian paul Vezi post
                      Variante sunt chiar daca nu prea multe, (king,fox,bilstein,koni..).... Eu i-as intreba pe cei de la ORC ce ar fi mai potrivit, dar nu cunosc germana.
                      ORC am pe masina mea, G280 lung, W460. Am comandat-o la ORC, specifica pentru masina mea. Suspensia este mai rigida decat cea stock si a inaltat masina cu 4 cm, conform producatorului. Cred ca arcurile sunt de vina petru rigiditatea suspensiei si cursa scurta a suspensiilor, nu amortizoarele.

                      Nu degeaba au pus 3 blocanti pe G. Vei fi uimit sa vezi cat de usor ramai intepenit fara blocanti.
                      Puch 280GE

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                        Postat īn original de vlad Vezi post
                        Nu degeaba au pus 3 blocanti pe G. Vei fi uimit sa vezi cat de usor ramai intepenit fara blocanti.
                        Mda, am vazut...din pacate. Probabil pt. ca e foarte greu (el, G-ul).
                        Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
                        http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
                        http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                          Pierderea aderentei cred ca este mai mult de de la suspensia foarte rigida decat de la greutate.

                          Pentru problema blocantilor, vezi aici: http://www.pointedthree.com/disc/for...218896#M218896
                          Puch 280GE

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                            salut
                            problema flexarii pe spate este din cauza tendoanelor care nu permit o flexare majora.
                            eu la 460-ul meu am montat brat A pe spate si am taiat a2-a bucsa de pe tendoane si flexeaza ok.
                            la 463 mi-am montat suspensia cu arcuri+5 ORC si am 33x12.5x15
                            sunt jante originale si nu agata niciunde
                            daca vrei mai multe detalii ma poti suna
                            0766688191
                            bafta

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                              Postat īn original de raresbazu Vezi post
                              daca vrei mai multe detalii ma poti suna

                              bafta
                              Merci mult de oferta, dar am rezolvat-o foarte simplu; G-ul a capatat AT-uri mari si late si va ramīne "de fitze" si la concurs se merge cu Patrolu`.

                              Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
                              http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection