Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?




    Ne-ar interesa o bara spate HD si nu gasim. Cine ne poate ajuta? ...daca se poate cu PDC
    Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
    http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
    http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

    Comentariu


    • #17
      Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

      Postat īn original de maxian paul Vezi post
      Din cate stiu oricum 18inch este dimensiunea minima recomandata pentru 400cdi. Anvelopa cu balon mare pentru masina ce atinge aproape 200km/h nu este prea sigura. Pentru a obtine o flexare mai buna pentru puntea fata se poate scoate bara stabilizatoare, dar nu vreau sa ma gandesc ce patesti cu asigurarile in caz ca provoci un accident(in Germania).
      Depinde ce vrea sa faca omul cu masina....daca vrea sa mearga pe multe drumuri rele, fara asfalt sau beton atunci e de recomandat balon mare pt coloana sa si suspensia masinii chit k are motorul ala de 250cai

      Comentariu


      • #18
        Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

        Salutare
        Nu ati mai vb despre flexare
        La ORC au dezvaluit ceva?
        NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!!!!

        Comentariu


        • #19
          Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

          Salutare!

          Eu am un w463 320cdi si tocmai am comandat un kit de suspensie +40mm de la trail master.
          Am roti 265 pe 16,fara flanse,dar sunt cu vreo 2-3 cm mai iesite fata de jentile originale.As pune niste 285-uri care intra fara probleme.
          Si pe mine ma intereseaza sa-o fac mai capabila pe offroad,dar sa ramana totusi decenta si pe sosea.
          Cred ca o inaltare minima si niste cauciucuri bune rezolva problema pt majoritatea posesorilor de 4x4 care nu vor ceva extrem si care is folosesc masina zilnic.

          Daca ma mai poate ajuta cineva cu sfaturi,pareri,poze,legate de aceste modificari,scrieti aici.

          Eu o sa revin cu poze si feedback dupa ce fac modificarile.


          O zi buna,
          Marius

          Comentariu


          • #20
            Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

            Arcuri +4 de la Eibach (se iau de la ORC) si telescoape Koni Heavy Track (HT RAID) de la koni online.de

            p.s sik te astept la Garana :)
            Ultima editare de tzucul; 11.oct.2015, 22:39.

            Comentariu


            • #21
              Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

              Postat īn original de tzucul Vezi post
              Arcuri +4 de la Eibach (se iau de la ORC) si telescoape Koni Heavy Track (HT RAID) de la koni online.de

              p.s sik te astept la Garana :)
              Maine pun arcurile si telescoapele si revin cu poze.
              In weekend sunt la garana :)
              Ultima editare de sik; 21.oct.2015, 12:21.

              Comentariu


              • #22
                Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                Salut pentru cei care vor confort in teren nu ajunge sa montam un chit de īnălțare, trebuie intervenit si la tendoane.

                Pentru cei care vor sa alerge cu G pe strada sa lase suspensia așa cum a făcut-o fabrica, din 1996 cei de la Mercedes au lucrat foarte mult la confortul si stabilitatea pe sosea si toate acestea in detrimentul comportamentului in teren.

                Pentru cei care doresc mai multe informații contactați-mă telefonic, nu prea īmi place sa scriu.

                Liviu tel 0745010380

                Comentariu


                • #23
                  Re: Ce, cīt, unde, la G 400cdi (W463)?

                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	790,0 KB 
ID:	980801Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	464,9 KB 
ID:	980799Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	592,6 KB 
ID:	980798Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	2 
Mărime:	430,3 KB 
ID:	980800Salut!

                  Am pus kit-ul trail master +4cm.
                  Momentan am facut cateva sute de km pe asfalt si o mica plimbare pe dealuri si sunt foarte multumit.
                  Se simte ca masina este mai inalta,dar arcurile sunt mult mai tari si nu mi se pare ca a afectat stabilitatea masinii,din contra,parca sta mai bine pe drum.
                  Pe teren este o imbunatatire considerabila,suspensia lucreaza mult mai bine fata de cea originala,masina nu se mai balanseaza atat de mult.
                  Singurul lucru pe care nu l-am avut in vedere sunt furtunele de la frane,care ar trebui lungite.Deocamdata sunt cu ele originale,dar dar daca flexeaza prea tare,as putea avea o problema.

                  In concluzie: sunt multumit,mi se pare o imbunatatire a comportamentului masinii.
                  P.s. : diferenta pare foarte mare din cauza ca am avut ambele arcuri spate rupte.
                  Ultima editare de sik; 27.oct.2015, 10:00.

                  Comentariu

                  Procesare...
                  X