Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?


Patrolator

Postări Recomandate

Am cîteva întrebari referitoare la modificarile ce se pot efectua la un G-Klasse W 463 V8 400cdi din 2002:

 

1.-Care sînt jantele cele mai mici (în diametru) care se pot monta fara modificari (sau modificari minore)?

2.-Care e dimensiunea maxima de anvelope (profil AT) care "încap" fara sa frece si fara modificari de caroserie (sau cu modificari minore)?

3.-De ce kit de suspensie am nevoie pt. a "încapea" rotile "mari"?

 

Ideea este de a creea o masina cît mai potenta în teren, fara a-i modifica prea mult aspectul "civil".

 

 

Asta ar fi începutul... ;

 

...va urma... .

 

Pîna atunci, însa, multumesc anticipat.

 

:h5

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Aseara am iesit cu G-ul sa vedem cum flexeaza si cum lucreaza blocantii diferentialelor.

 

DSCN3021.jpg.7ed04945e7d698347cf0af00f8f4ed73.jpgDSCN3022.jpg.1f62231cd27ce90991c99828603771ef.jpg

 

De flexat nu flexeaza aproape deloc. Care o fi cauza? Oare stabilizatorul ala cît mîna, sau cursa telescoapelor e asa scurta?

 

Ce se poate face? :cn:

 

Cu blocantii e comic ca în afara de central, fata si spatele blocînd si deblocînd cînd voiau muschii lor. wtf1:

 

Fata se pare ca e influentata de unghiul de virare al rotilor, iar spatele (si fata) de viteza cu care se învîrt rotile.

 

E normal?

 

Am vazut G-uri care se comporta destul de bine în teren; alea ce au si asta nu are? :ang2

Editat de Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Buna ziua. Cursa amortizoarelor si rigiditatea arcurilor cred eu, dauneza flexibilitati suspensiei. Iar la W463, 400cdi si bara stabilizatoare spate(la W460/461 lipseste) Anul asta am incercat si eu sa vad flexibilitatea suspensiei(standard fara inaltatoare). Inprima poza se vede ca tamponul aproape atinge puntea si nu aveam cum sa ridic roata mai sus.145169608_aprilie2013056.thumb.jpg.a4f28db5ff75142f5a68978844233190.jpg1658533669_aprilie2013055.thumb.jpg.bd1a12eb0be6a834115729861302c02e.jpg936763820_aprilie2013053.thumb.jpg.b0b2ce5162ed41300c42cddd87a4f5f4.jpg955184626_aprilie2013045.thumb.jpg.0831c999c2872e39e6b3d588ca1a1a39.jpg316402809_aprilie2013042.thumb.jpg.d2a519768fb806efd8709998694b0739.jpg Pentru o suspensie flexibila la G classe ar trebui schimbate arcurile, amortizoarele si bara(barele)stabilizatoare. Cit despre blocanti sistemele de siguranta si control strica planul soferului de ai activa cind doreste.

2073873985_aprilie2013027.thumb.jpg.cd5564cb029fb83b912d74d5efcb3164.jpg

1749801413_aprilie2013029.thumb.jpg.eccc8eff988d1109233d2b9a842d62f6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Buna ziua. Cursa amortizoarelor si rigiditatea arcurilor cred eu, dauneza flexibilitati suspensiei. Iar la W463, 400cdi si bara stabilizatoare spate(la W460/461 lipseste) Anul asta am incercat si eu sa vad flexibilitatea suspensiei(standard fara inaltatoare). Inprima poza se vede ca tamponul aproape atinge puntea si nu aveam cum sa ridic roata mai sus. Pentru o suspensie flexibila la G classe ar trebui schimbate arcurile, amortizoarele si bara(barele)stabilizatoare. Cit despre blocanti sistemele de siguranta si control strica planul soferului de ai activa cind doreste.

 

Merci pt. raspunsul promt.

Ce kit de suspensie s-ar putea pune?

 

P.S.: Nici asta 463-ul nu are stabi spate.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Variante sunt chiar daca nu prea multe, (king,fox,bilstein,koni..).Din ce am cercetat si eu King, Bilstein am gasit pe fourbyfourclub.com iar Fox, Koni pe ORC.de Nu stiu exact cat de mult se mareste cursa, cu kiturile facute special pentru G classe. Dar cu ceva modificari sigur se poate monta si sistem coilover cu cursa mult mai mare decat cea de fabrica, insa nu stiu cum va fi stabilitatea la viteza mai mare pe sosea. Eu i-as intreba pe cei de la ORC ce ar fi mai potrivit, dar nu cunosc germana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

[1.-Care sînt jantele cele mai mici (în diametru) care se pot monta fara modificari (sau modificari minore)?/QUOTE]

 

Noi am incercat sa montam niste jante de tabla pe 15 de 460 pe 463 (400 cdi daca are vre-o importanta) si nu au intrat, loveau in etrier si mai mult ca sigur daca ar fi trecut de etrier ar fi lovit in capul de bara. Nu ne-am riscat cu flase si am cumparat un set de jante originale pe 16. Ca si cauciucuri am optat pt BFG Mud Terrain 31x11.50-16

ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

:tk

Nu am gasit (înca) jante pe 16", asa ca am pus deocamdata pe jantele de 18", General Grabber AT2 -uri 275/65 18"; deja arata altfel..., si mai este loc si de mai mari :grin:

Editat de Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Din cate stiu oricum 18inch este dimensiunea minima recomandata pentru 400cdi. Anvelopa cu balon mare pentru masina ce atinge aproape 200km/h nu este prea sigura. Pentru a obtine o flexare mai buna pentru puntea fata se poate scoate bara stabilizatoare, dar nu vreau sa ma gandesc ce patesti cu asigurarile in caz ca provoci un accident(in Germania).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Variante sunt chiar daca nu prea multe, (king,fox,bilstein,koni..).... Eu i-as intreba pe cei de la ORC ce ar fi mai potrivit, dar nu cunosc germana.

 

ORC am pe masina mea, G280 lung, W460. Am comandat-o la ORC, specifica pentru masina mea. Suspensia este mai rigida decat cea stock si a inaltat masina cu 4 cm, conform producatorului. Cred ca arcurile sunt de vina petru rigiditatea suspensiei si cursa scurta a suspensiilor, nu amortizoarele.

 

Nu degeaba au pus 3 blocanti pe G. Vei fi uimit sa vezi cat de usor ramai intepenit fara blocanti.:grin:

Puch 280GE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Nu degeaba au pus 3 blocanti pe G. Vei fi uimit sa vezi cat de usor ramai intepenit fara blocanti.:grin:

 

Mda, am vazut...din pacate. Probabil pt. ca e foarte greu (el, G-ul).

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

salut

problema flexarii pe spate este din cauza tendoanelor care nu permit o flexare majora.

eu la 460-ul meu am montat brat A pe spate si am taiat a2-a bucsa de pe tendoane si flexeaza ok.

la 463 mi-am montat suspensia cu arcuri+5 ORC si am 33x12.5x15

sunt jante originale si nu agata niciunde

daca vrei mai multe detalii ma poti suna

0766688191

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

daca vrei mai multe detalii ma poti suna

 

bafta

 

Merci mult de oferta, dar am rezolvat-o foarte simplu; G-ul a capatat AT-uri mari si late si va ramîne "de fitze" si la concurs se merge cu Patrolu`.

 

:h5

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Din cate stiu oricum 18inch este dimensiunea minima recomandata pentru 400cdi. Anvelopa cu balon mare pentru masina ce atinge aproape 200km/h nu este prea sigura. Pentru a obtine o flexare mai buna pentru puntea fata se poate scoate bara stabilizatoare, dar nu vreau sa ma gandesc ce patesti cu asigurarile in caz ca provoci un accident(in Germania).

 

Depinde ce vrea sa faca omul cu masina....daca vrea sa mearga pe multe drumuri rele, fara asfalt sau beton atunci e de recomandat balon mare pt coloana sa si suspensia masinii chit k are motorul ala de 250cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 luni mai târziu...
  • 7 luni mai târziu...

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Salutare!

 

Eu am un w463 320cdi si tocmai am comandat un kit de suspensie +40mm de la trail master.

Am roti 265 pe 16,fara flanse,dar sunt cu vreo 2-3 cm mai iesite fata de jentile originale.As pune niste 285-uri care intra fara probleme.

Si pe mine ma intereseaza sa-o fac mai capabila pe offroad,dar sa ramana totusi decenta si pe sosea.

Cred ca o inaltare minima si niste cauciucuri bune rezolva problema pt majoritatea posesorilor de 4x4 care nu vor ceva extrem si care is folosesc masina zilnic.

 

Daca ma mai poate ajuta cineva cu sfaturi,pareri,poze,legate de aceste modificari,scrieti aici.

 

Eu o sa revin cu poze si feedback dupa ce fac modificarile.

 

 

O zi buna,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Arcuri +4 de la Eibach (se iau de la ORC) si telescoape Koni Heavy Track (HT RAID) de la koni online.de

 

p.s sik te astept la Garana :)

Editat de tzucul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Arcuri +4 de la Eibach (se iau de la ORC) si telescoape Koni Heavy Track (HT RAID) de la koni online.de

 

p.s sik te astept la Garana :)

 

Maine pun arcurile si telescoapele si revin cu poze.

In weekend sunt la garana :)

Editat de sik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

Salut pentru cei care vor confort in teren nu ajunge sa montam un chit de înălțare, trebuie intervenit si la tendoane.

 

Pentru cei care vor sa alerge cu G pe strada sa lase suspensia așa cum a făcut-o fabrica, din 1996 cei de la Mercedes au lucrat foarte mult la confortul si stabilitatea pe sosea si toate acestea in detrimentul comportamentului in teren.

 

Pentru cei care doresc mai multe informații contactați-mă telefonic, nu prea îmi place sa scriu.

 

Liviu tel 0745010380

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ce, cît, unde, la G 400cdi (W463)?

 

image.thumb.jpeg.29fb50262645d98e3e8313eb91239a84.jpegimage.thumb.jpeg.e198de96ae964712d2cb3dc44dce2ae3.jpegimage.thumb.jpeg.9554747a343708e10a72db6e613569d6.jpegimage.thumb.jpeg.596d519487faf7252da574bfbf3ed51a.jpegSalut!

 

Am pus kit-ul trail master +4cm.

Momentan am facut cateva sute de km pe asfalt si o mica plimbare pe dealuri si sunt foarte multumit.

Se simte ca masina este mai inalta,dar arcurile sunt mult mai tari si nu mi se pare ca a afectat stabilitatea masinii,din contra,parca sta mai bine pe drum.

Pe teren este o imbunatatire considerabila,suspensia lucreaza mult mai bine fata de cea originala,masina nu se mai balanseaza atat de mult.

Singurul lucru pe care nu l-am avut in vedere sunt furtunele de la frane,care ar trebui lungite.Deocamdata sunt cu ele originale,dar dar daca flexeaza prea tare,as putea avea o problema.

 

In concluzie: sunt multumit,mi se pare o imbunatatire a comportamentului masinii.

P.s. : diferenta pare foarte mare din cauza ca am avut ambele arcuri spate rupte.

Editat de sik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare