Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Mercedes G300 GD W460

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #91
    Re: Mercedes G300 GD W460

    Manivele de geam se potrivesc de la M Cobra

    Comentariu


    • #92
      Re: Mercedes G300 GD W460

      O poza cu fratele mai mare. G e masina mare, dar pe langa patrol, parca e subnutrit
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #93
        Re: Mercedes G300 GD W460

        Odata cu trecerea iernii, a mai aparut in ograda un motoras identic cu al meu , doar cu turbo . E modelul american, care a fost pe 126 300 SD si pe cobrele cu 300TD.
        Ca si diferenta fata de al meu e ungerea suplimentara pentru pistoane. Tocmai asta e motivul pentru care l-am luat si nu am ales sa montez pe al meu un turbo. Teoretic are 125 ps, ceea ce il face cu aproape 50% mai puternic ca cel existent, haha.

        Fiind un motor vechi de 36 de ani, ma asteptam la probleme, dar nu asa de multe:
        - toate anexele au trebuit schimbate de pe moto vechi pe cel "nou"
        - s-a rupt stutz-ul de la racitorul de ulei(mufa pe care venea furtunul) Corpul e din aluminiu si de la varsta, s-a rupt tot. Trebuie mers pe la strungar si vazut cum se poate reface
        - s-a rupt conducta de ungere a turbinei si a ramas in blocul motor surubul aferent.
        - supriza cea mai urata: dupa o scurta tentativa de pornire, a scuipat turbina mult ulei pe evacuare, semn ca e decedata complet. Acuma sa vedem cine imi reconditioneaza o turbina mai batrana ca mine :)
        - motorul nu se opreste din cheie deocamdata, haha. Data fiind starea turbinei, nu mai se face alta proba, sa nu o ia pe ulei.

        Turbina o trimitem azi la Turbotehnics la Cluj, vedem daca ma pot ajuta ei. Intre timp sper sa putem rezolva problema cu racitorul de ulei.

        In poza cu bateria rosie, puteti vedea cam ce a iesit pe turbo.
        Fișiere atașate

        Comentariu


        • #94
          Re: Mercedes G300 GD W460

          Fi fara grija turbine decedate si conduce de ungere turbina rupta am vazut si la masina veche de 4 ani . Repara ce e defect si bucurate de masina, succes. Nu strica daca montezi si o turbina putin mai mare si marit debitul de motorina, asta pentru putere si mai mare.
          Ultima editare de maxian paul; 22.mar.2018, 19:09.

          Comentariu


          • #95
            Re: Mercedes G300 GD W460

            As face eu mai multe la masina, dar ma prinde nenea inspectoru de la RAR si dupa aia primesc de la Retromobil

            Comentariu


            • #96
              Re: Mercedes G300 GD W460

              Daca nu esti genul de om ce nu concepe sa mearga cu masini sub un anumit numar de cai putere e ideal sa pastrezi configuratia originala a noului motor, fara alte modificari. Nu te cunosc,dar cred ca ti la masina si ma bucur ca nu ai scos la vanzare G-eul dupa restaurare. Ai idee ce soarta le asteapta pe cele diesel inregistrate la retromobil in privinta dreptului de circulatie pe viitor.

              Comentariu


              • #97
                Re: Mercedes G300 GD W460

                Aici nu e vorba de mers cu XXXX ps, dar cu 88 ps si 2,1To incurci traficul la propriu. In afara abia mergi cu 80 kmh si pana accelerezi la viteza asta, dureaza o eternitate. Nu poti depasi absolut nimic pe drum si asta iarasi e foarte frustrant.

                Am vrut sa cumpar un G250 inainte sa il iau pe actualul si stiu cum merge si al tau, cred ca ma intelegi aici.

                Stiu ca e masina de teren, dar nu pot sa merg cu ea integral offroad. Din cauza asta am preferat motorul asta mai suparat, care cel putin o sa fie un pic mai sprinten.Am gasit la cineva si o cutie automata de pe aceeasi motorizare dar de pe S Klasse. Ma gandesc ca are treptele mai lungi si atunci poate facem un upgrade :)

                Cat despre statutul masinilor diesel, mai e cale lunga pana se vor lega de ele, mai ales cele retro.

                Comentariu


                • #98
                  Salut,

                  Ce parere ai despre suspensia Iron Man ? Ai recomanda-o ?

                  Comentariu


                  • #99
                    Nu am avut treaba cu ele. Acuma nu m-am dus pe ale mai mari noroaie cu ele, dar sunt foarte ok ptr conditii normale de utilizare.
                    Am oscilat intre OME si Ironman, au ambele oricum 3 ani garantie. Ironman a fost la vremea respectiva cu vreo 200 eur mai ieftin si in plus am inteles ca se gaseste ceva kit de reparatie ptr ele.

                    Din punctul meu de vedere poti lua linistit, dar depinde doar de modul in care le vei folosi :)

                    Comentariu


                    • Nimic extrem. Multumesc pentru raspuns.

                      Comentariu


                      • Postat în original de TNT Vezi post
                        Nimic extrem. Multumesc pentru raspuns.
                        Recomand suspensia sau tot kitul de la TRACTION4X4 Italia. Parca au și varianta raid, dar eu cu cea normala sunt foarte mulțumit. On sau Off road

                        Comentariu


                        • Nu am mai postat nici un update de multa vreme. Intre timp a venit cutia automata de la reconditionat, am dat sa imi faca un radiator nou din aluminiu. Trebuie doar sa mai montez inapoi toate.
                          Fișiere atașate

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X