Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mercedes G300 GD W460


grizzlee

Postări Recomandate

Hello

 

De ceva timp m-am pricopsit cu un G din 86, 4 usi. Masina am gasit-o in tara, motiv pentru care nici nu am mai stat pe ganduri cand am luat-o.

In urmatoarea faza vreau sa ii pun mecanica la punct si dupa aceea vreau sa o curat de rugina.

 

Salut

[ATTACH=CONFIG]238836[/ATTACH]

G1.thumb.JPG.59eb6585699679c7659f0f1cfbc02f3c.JPG

Editat de grizzlee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Ca si prima investitie , eu i-as cumpara 4 anvelope identice :grin: .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Gumele din spate au fost schimbate ptr ca masina circula predominant pe camp si a trebuit un profil mare. Am si celalte 2 gume, identice cu cele din fata.

Deocamdata vreau sa o pun la punct, dupa aceea mergem la rar :j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Hallo

 

Masina a venit asa cum e in poza.Probabil voi pune gumele standard inapoi, sa poata circula si pe strada.

Actele sunt de Germania, urmeaza sa vad cum se poate inmatricula.In conditiile actuale, nu cred ca e o optiune inmatricularea pe Romania.

Din cate am citit, nu se mai poate face trecerea la utilitar, decat daca vine din actele straine cu N1. Inmatricularea cred ca va fi la vecinii nostrii. Daca are cineva vreo idee/sfat cum as putea face fara sa platesc impozitul imens, va rog sa imi dati un semn.

 

O zi faina

Seba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Multumesc pentru urari.

Au aparut deja si primele costuri:

-schimbat pompa apa, uleiuri+filtre+curele motor, garnitura capac motor

-reconditionat cardan fata

 

Urmeaza reconditionare coloana directie, are joc destul de mare.

Ce ma bucur, e ca bateria a fost schimbata cu 1 luna inainte sa iau eu masina. Fiind baterie mare de 100ah, era scumpa tare.

 

Incet incet punem cotetzul la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Jocul la direcție îl poți regla singur pana la o anumită limită. Sus pe caseta de direcție ai un șurub cu inbus de 6 mm blocat de o piuliță de 17 sau 19mm. Slăbește puțin piulița și deşurubează şurubul câte jumătate de tură pana anulezi jocul. Adică șurubul trebuie sa iasă din caseta de direcție pentru a anula jocul. Dacă casetă strânge când nu mai are joc - nu e bine! Strânge șurubul iarăși pana merge direcția ușor și nu blochează. Jocul rămas este de la uzură și nu îl poți elimina. Nu uita sa stângi din nou contra piulița.

Drum bun si dealuri multe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Multumesc pentru sfaturi Uwex.

 

Am dus la reconditionat si coloana de directie, aveam joc foarte mare in crucea de jos(aprox 2-3 mm). Cloncanea la propriu in mers si trebuia reparat.

Pe joi am sa primesc inapoi piesa reparata si vad dupa montaj daca mai are joc sau nu din caseta. Sper sa nu mai am, dar daca e, am sa incerc sa o reglez din caseta.

 

O zi faina

Seba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Hallo

 

Revin cu cateva intrebari.

 

- stie cineva in zona Cluj sau Timisoara pe cineva care poate sa ma ajute la reconditionare? Ma intereseaza sa dau tot jos de pe masina, zincat+vopsit sasiu si dupa aceea parte de tinichigerie+revopsita caroseria.

 

- in contextul restaurarii, am citit ca de cele mai multe ori, G are problema la prinderea suspensiei de sasiu si ca in timp se stramba/ruginesc prinderile. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar am citit ceva de genul: Sasiul e calit si sudura e facuta in conditii speciale. Orice interventie in sudura, ar slabi metalul, ceea ce ar duce la o rupere in timp. Mi-a mai spus cineva sa nu cumva sa pun aparatul de sudura pe sasiu pentru ca a fost patit si i s-a rupt de 3 ori prinderea sudata. Nu stiu sa explic bine, sper ca ati inteles ideea.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Spor la treaba, de aproximativ o luna fac si eu acelasi lucru la G-eul meu. Cand voi termina am sa pun si cateva poze Daca nu cumperi elemente de caroserie noi ci le reconstruiesti poti face pragurile din teava rectangulara 100x100x3(4)mm, eu asa am procedat iar partea de podea cu tabla decapata de 1,5mm. Daca doresti pot pune o poza cu pragul dreapta in curs de confectionare. Referitor la prinderea supensiei pe sasiu mai mult ca sigur este vorba de suspensia spate unde se rupe din cauza rugini urechea de prindere a amortizorului si elementul de deasupra arcului, de sudat poti suda linistit numai sa o faci corect. Daca sasiul nu are rugina pe suprafete iar tu nu-l poti vopsi electrostatic mai bine repari ce e de reparat si vopsesti local unde e nevoie cu hammerite. Nu prea vei reusi sa vopsesti cu ceva asemanator cu ce a facut fabrica.

Editat de maxian paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Hello

 

Ca sa mearga mai repede am cumparat direct piesele de schimb.

Deocamdata se lucreaza la tabla, sasiul o sa fie supriza :)

Stiu de problemele descrise de tine, sper sa nu fie prea multa rugina ca altfel intra la taiat :4079862908:

11.thumb.jpg.b819bcb3671a568e34b0ffdd7d2f8d2d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Eu am ales sa repar elementele gaurite si sa reconstruiesc ce nu poate fi salvat, sperand la o durata de viata (pana la aparitia petelor de rugina) de 4-5 ani dupa care caut o caroserie complecta fara rugina. Dupa calculele mele cumpararea elementelor deteriorate si montarea lor nu merita, este scump si nu iese ca din fabrica. Nu cred ca in cazul sasiului este cazul de sudura speciala, eu am sudat urechile amortizoarelor spate acum 4ani cu electrod 3.2 Omnia 46 si nu sint probleme. In fabrica parca sudau mig fara pre incalzire. Cred ca vei avea nevoie de mai multe elemente decit coltarele spate si exteriorul pragurilor. Elementele cumparate de tine sant aftermarket? Daca da spune-ne te rog si noua cat au costat si cum se potrivesc eventual de unde le-ai luat.

Editat de maxian paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Hello

 

Masina e la Peter in Oradea si tot el m-a ajutat cu piesele. Sunt luate din Budapesta si au fost in jur de 100 eur/buc. Sunt piese cu forme mai ciudate si e greu sa le faci de mana. Pe masura ce se mai lucreaza se va mari probabil lista de cumparaturi, dar asta ramane sa vedem.

 

Daca aveti nevoie, va pot ajuta cu schema tablariei.

 

O zi faina

Seba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

sasiul arata cat de cat ok :)

 

Stie cineva sa imi spuna de unde gasesc oare niste fete de usa spate? Imi trebuiesc elementele de reparatie pentru ele si nu prea gasesc pe nimeni sa imi aduca.

 

Seba

12.jpg.3bed458823c20236c7fc21fbef3d27cd.jpg

13.jpg.d0ad36af5421d8a31ab32e545d1452d3.jpg

14.thumb.jpg.01f9881384c907d0c8aa0350233358a0.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Hello Paul

 

Mersi de sfat. Am incercat si la ei, dar nu gasesc niciunde table de reparatie pentru usile din spate.

Din cate mi-au spus mai toti, se fac table doar pentru usile din fata, iar tot ce tine de usile din spate e "refurbished". Restul de table de care mai am nevoie le-am gasit, urmeaza sa le comandam.

 

Am comandat la Raymond 2 aripi din fibra de sticla, ma gandesc daca sa pun si un tanc de fibra.

Puntea fata are o planetara rupta, care a cam stricat pe acolo rulmentii si altele.

 

Cam asta e stadiul

17.thumb.jpg.8697f5fc859b36627dfd06bb05f32e45.jpg

18.thumb.jpg.ed662e3d3172c3181e024e5246d43cb7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Reprezentanta ce zice, nici acolo nu livreaza? Vezi ca kitul de rulmenti plus simeringuri exista la SKF si pretul este acceptabil fata de original. De ce nu cauti doua usi second dar bune.

Editat de maxian paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Hello

 

Am gasit mai toate tablele de reparatie in afara de fetele de usi. Este ceva pe ebay, dar inca nu am primit poze concrete cu ele, urmeaza sa sun sau sa astept.

Legat de rulmenti, bucse, capete de planetare,simeringuri,etc se gasesc fara probleme la magazin. SKF e foarte ok ca si firma, cred ca pe asta am sa raman si eu.

 

La reprezentanta nu vreau sa intreb, pentru ca stiu ca am sa pic pe spate la solutiile oferite de ei.Prefer sa caut in alta parte :)

 

Deocamdata se dezechipeaza sasiul pentru sablare.

 

O zi faina

Seba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Poti intreba ne curiozitate nu se stie niciodata. Si eventual le poti cumpara din Ungaria sau Austria. La final daca poti procura cumva ar fi bune produse anti rugina(ceara sau grasime) de la http://www.timemax.de , sUnt specializati pe produse necesare restaurarilor. De cand m-am mutat in padure m-am salbaticit si am uitat sa scriu corect, scuze.

Editat de maxian paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mercedes G300 GD W460

 

Am eu ceva substante pentru tratat rugina. Cand am facut tinichigeria la a mea, a trebuit sa cumpar un bax, altfel nu imi livrau. Lucreaza foarte repede, practic se vede cum curata. In cateva minute lasa tabla curata ca din fabrica.

Ingineria este in tot ce are ea mai frumos, o simbioza intre abstractul matematic, concretul tehnologic si inefabilul artei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare