Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

    Postat în original de KTibor Vezi post
    ..sunt posesor de SUV Mercedes cam de 10 ani .....
    De obicei la capatul majoritatii drumurilor unde ne-am aventurat am gasit un Logan sau o Dacie 1300...
    Subscriu

    din seria offroadul meu vs offroadul tau..... prima oara cand am pus mana pe SUV Mercedes al lui taica-meu a fost in spatele unui pariu si a doua ore de chin pt el , care conducea, pt mine care stateam in dreapta si pe urma in spate,pe un drum....de offroad mediocru- slabut-plimbare pt mine si extrem pt el ....
    La final, ne-am intersectat cu un logan plin cu afine si cateva dacii 1300 care coborau.....am crezut ca face poc, jur era mov de nevi....

    PS: la Bucuresti am platit eu bieletele si un burduf planetara ca eu am condus pe urma doua zile pe coclauri ca si cu rabla mea si s-au mucificat ...- aveam Nissanul Y60 atunci....
    Concluzionand,ca si motoare, tot ce-i nou merge bine - cai, power,tehnologie aplicata,confort, in schimb plastice, garda la sol,fiabilitate ,senzori....
    Ultima editare de RZV; 13.sep.2016, 10:17.
    Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
    Dream It, Do It, Live It....

    Comentariu


    • #32
      Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

      Cred ca topicul a denaturat putin cam mult. Era vorba despre niste discutii teoretice, nu a cui masina e mai tare. Pana una, alta, nu cred ca are nici unul de pe aici GLK, si nici nu a intrat in offroad cu el. Sunt unii care fac asta, dar nu sunt destule date despre cum au iesit de acolo si daca au avut ceva de reparat. E adevarat ca abordarea unui traseu tine mai mult de pilot decat de masina, pana la un anumit punct. Exista masini zdravene si piloti cu morcov in fund, si masini total nepotrivite cu piloti cu cojones. Pentru cei care nu locuiesc la baza muntelui sau in vreo vagauna, si au de facut sute de km de asfalt pana sa ajunga la o panta cu noroi, merge si un SUV asa de distractie si utilitate. Pentru marea majoritate masinile dedicate de offroad sunt doar jucarii scumpe

      Comentariu


      • #33
        Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

        Postat în original de Hyadum Vezi post
        Cred ca topicul a denaturat putin cam mult. Era vorba despre niste discutii teoretice, nu a cui masina e mai tare. Pana una, alta, nu cred ca are nici unul de pe aici GLK, si nici nu a intrat in offroad cu el. Sunt unii care fac asta, dar nu sunt destule date despre cum au iesit de acolo si daca au avut ceva de reparat. E adevarat ca abordarea unui traseu tine mai mult de pilot decat de masina, pana la un anumit punct. Exista masini zdravene si piloti cu morcov in fund, si masini total nepotrivite cu piloti cu cojones. Pentru cei care nu locuiesc la baza muntelui sau in vreo vagauna, si au de facut sute de km de asfalt pana sa ajunga la o panta cu noroi, merge si un SUV asa de distractie si utilitate. Pentru marea majoritate masinile dedicate de offroad sunt doar jucarii scumpe
        Asta este cealalta fata a monedei.....
        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
        Dream It, Do It, Live It....

        Comentariu


        • #34
          Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

          Postat în original de Hyadum Vezi post
          Cred ca topicul a denaturat putin cam mult. Era vorba despre niste discutii teoretice, nu a cui masina e mai tare.
          Pai da, dar ai facut chiar tu niste afirmatii nerealiste, si era normal sa ti se raspunda. Initial, fiind un subiect prea filosofic, si total nepractic, nu m-am bagat, dar cand ai atins niste puncte "concrete" ti-am raspuns si eu, nu ca sa-mi laud masina, ci doar ca sa-ti dai seama ca nu este realist ce ai firmat. Si m-am referit strict la masina pe care o conduc de ceva ani, si cu care am experienta.

          Postat în original de Hyadum Vezi post
          GLK vine de la Geländewagen Luxus Kompaktklasse, adica vehicul de teren de lux compact.
          Pe acelasi principiu, si un Logan este un GSK, adica un Geländewagen Săraken Kompaktklasse, adica vehicul de teren de saraci compact. (Sa nu se supere posesorii de Logan, "saracia" vine doar de la comparatia cu preturile de Mercedes! ) Ca am vazut si eu Loganuri prin zone unde nu ma asteptam.

          Nu o fi rau nici GLK-ul asta, pentru ce a fost gandit el, dar sa-l lasam la locul lui, si sa nu-l amestecam in aceeasi oala cu alte offroadere. Da, este masina de offroad, daca prin asta intelegem doar in afara soselelor, ad litteram. Dar atunci, masina de offroad este si Loganul si Dacia 1300...
          In concluzie... marketing, marketing, marketing...

          Comentariu


          • #35
            Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

            Nu te supara pe mine Optimus, ca nu am facut nici o afirmatie cu rea intentie Doar am adunat la un loc niste impresii adunate din stanga si din dreapta, pentru a fi dezbatute, confirmate sau infirmate.

            Eu cred ca m-am lamurit cat de cat, si nu zic ca nu mi-ar placea unul, la cat de putin ies eu intr-un an in afara soselelor. De concurs clar nu e, dar asa de un forestier sau chiar un Baiului cred ca merge. Eu am fost prima data pe Baiului cu Pininul cand inca aveam numerele rosii, fara nici un fel de modificare si cu anvelope tocite de iarna (vara). Nu am intampinat dificultati, dar am lovit niste pietre cu bara aia transversala de sub diferentialul central (garda la sol in punctul ala nu cred ca depasea 16-17cm).

            Comentariu


            • #36
              Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

              Postat în original de pmstancu Vezi post
              Doar îmi încerc norocul cu o părere referitor la posibilul motiv pentru care Touareg-ul a rămas blocat acolo unde altele au trecut: considerând că ampatamentul era la fel cu a altor hardughie LWB care au participat (poate ceva minusuri la unghiul redus de barele față/spate și eventual lungimea caroseriei), date fiind caracteristicile tehnice (motorizare suficientă dar și blocanții care fac, până la limita distrugerii lor, același lucru cu blocanții altor băbătâi, + asistența electronică, care uneori ajută), aș putea suspecta că șoferul a mers pe varianta înălțării suspensiei (maxim sau doar tipic offroad) fără să fi activat blocarea acesteia.
              Dâmbul (pentru că acolo pare că s-a împotmolit) nu mi s-a părut a fi extrem și cred că în condiții corecte de pregătire a abordării lui, Touareg-ul ar fi trecut fără probleme. Atunci când nu se blochează suspensia electronica încearcă să mențină mașina la un nivel cât mai apropiat de orizontal. Iar asta se traduce în unghiuri reduse pe spate la coborâre și pe față la urcare, cu riscul punerii ei pe burtă. Cu consecințele de rigoare.
              Chiar sunt curios dacă așa a fost.
              În altă ordine de idei, rămân la anterioara părere privind limitele în ale offroad-ului SUV-urilor contemporane.
              Din păcate blocarea suspensiei se dezactivează automat după o anumită viteză (aprox 15-20 la ora, nu mai știu exact), dar e o idee bună, de testat ;)
              V10-le e infernal de greu - 2.6t+, iar fără gume adecvate și un pic de skill e greu de urnit!
              Federal MT 275 65 18 (32") sunt niște anvelope care merită încercat a se monta pe V10 (17" nu intra)
              Anyway, e cam off topic; ca sa rămână cat de cat on topic :), provoc orice GLK sa meargă pe unde intra (și iese :D) Touaregul cu Toyo AT 30.5"
              http://www.offroaders.com/tech/AT-MT...couragiamt.jpg
              Ultima editare de Astral; 13.sep.2016, 17:26.
              ex-Iulika0069

              Comentariu


              • #37
                Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                @Hyadum: Pai nu-i cu nici o suparare, si inteleg intentia ta buna, doar ca am tinut sa punctez niste exagerari, din cele auzite de tine. In plus, am avut si eu Pinin 1 an jumate inainte de Pajero Sport, si stiu ce inseamna si masina aia.
                Ce pot sa-ti zic, este ca Pinin-ul (ala cu LSD pe puntea spate) cu niste gume adecvate, si cu putina atentie la obstacole, face treaba mai buna in teren decat GLK-ul. Si foarte important, face treaba incomparabil mai IEFTIN! Am coborat toboganul de noroi de la Tabla Butii efectiv pe "burta" masinii, si in afara ca s-a rupt toba la o imbinare pe la jumate, nu am avut alta problema cu ea. Dauna rezolvata cu o sudura de 40 lei. Vezi aici ce inseamna o masina premium axata pe confort si cu multa electronica, bagata in teren destul de soft: http://forum.club4x4.ro/showthread.p...=1#post1068904 (Colegu', nu-ti critic masina, dau doar un exemplu... )
                La fel, ce face GLK-ul pe sosea, plus confortul si dotarile specifice, lasa Pininul in urma tare.
                Tu stii ce vrei sa faci cu masina, si cat esti dispus sa cheltui pentru "distractiile" viitoare...
                Sfatul meu, ar fi sa pastrezi Pinin-ul pentru offroad si sa-ti cumperi si un GLK pentru strada. Si atunci, le vei avea cam pe toate.

                Comentariu


                • #38
                  Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                  Sper sa puteti vedea clip-ul. Cam cat de mult off-road se poate face cu un SUV :
                  https://www.facebook.com/autobumbum/...c_ref=NEWSFEED
                  Off-Road in Waldland

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                    Nici chiar asa... Ala e un rus tampit care clar vrea sa distruga masina. Daca mergea usor probabil iesea de acolo nesifonat

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                      Postat în original de Hyadum Vezi post
                      Nici chiar asa... Ala e un rus tampit care clar vrea sa distruga masina. Daca mergea usor probabil iesea de acolo nesifonat
                      Daca mergea usor, nu cred ca trecea nici de prima mlastina,la ce anvelope avea.Restul e can-can... Motorul poate,transmisia poate,dar nu-l ajuta caroseria.

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                        Postat în original de Iulika0069 Vezi post
                        Din păcate blocarea suspensiei se dezactivează automat după o anumită viteză (aprox 15-20 la ora, nu mai știu exact), dar e o idee bună, de testat ;)
                        Blocarea suspensiei îi elimină sistemul de auto-leveling. Nu cred că există limită de viteză (comparativ cu suspensia pe off road care te lasă numai până la 70 km/h) dar nici nu cred că ai nevoie de viteze atât de mari în teren.

                        On topic: în dimineața asta s-a lăsat cu rupere de nori în Constanța. Pe unde am trecut cu acaretul de teren (intersecția Soveja cu Chiliei) apa de aproximativ 1,2-1,4m a cauzat mai multe victime, printre care și un Mercedes (M, parcă), un Hyundai și un Pajero (nu știu modelele). Diferența cred că a făcut-o existența electronicii, indiferent dacă a avut rol de protecție a motorului sau pur și simplu a cedat.
                        Adevărat este că și mie mi-a cam țâțâit dosul, n-am realizat, decât prea târziu, că apa era chiar așa de adâncă iar lipsa snorkel-ului era un mare bai. Sunt sigur că dacă mă opream să o iau în marșarier tot acolo eram și acum, așteptând o platformă să mă preia, eventual cu motorul varză. Nici Touareg-ul nu ar fi făcut față.
                        Exceptând emoțiile, nu s-a lăsat decât cu colectă de frunze și crengi, date jos la spălătorie....

                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1259.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,01 MB 
ID:	994878
                        AJUNGE!
                        Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                          Lasand la o parte offtopicul sunt "superbe" trecerile prin apa ...mai ales dupa repercusiuni ... 10 minute de glorie se traduc in gauri de buget care se raporteaza direct in portofel. In acest sens, de cate ori am ocazia sa ocolesc, sa gasesc drumul, ocolesc fara sa stau pe ganduri, atata timp cat exista acel drum ocolitor.

                          De cele mai multe ori in situatia ca aceea descrisa mai sus din punctul meu de vedere este mult mai sanatos sa stii ca poti trece dar sa alegi sa nu treci. Desigur in toate cazurile toate stau direct agatate de liberul arbitru ar fiecaruia.

                          Ontopic acum, am mers cu GLK si nu ma impresionat asa tare. Nici pe asfalt si nici in afara asfaltului. Singurul lucru interesant, adica pe plus mi s-a parut interiorul. Din punctul meu de vedere este o masina "de firma" si cam atat. Dar fiecare masina se muleaza dupa utilizator sau invers.

                          Daca as avea o astfel de masina nu as scoate-o in afara asfaltului si poate ca as face cel putin odata din curiozitate...asa... cel mult un Tassos ... adica un traseu macadam-pietros nu prea dificil unde cred ca as face fata.

                          Primul si poate singurul upgrade pe care l-as face unui GLK ...ar fi un cui de tractare (cel care se aplica in fata) sanatos.... Tehnicienii Mercedes nu prea au insistat cu acest aspect. Am rupt vreo 3 cuie insurubabile de tractare si toate au fost de Mercedes (ce-i drept unul a fost din vina mea ca am tras lateral de el).
                          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: cat de mult offroad se poate face cu un GLK?

                            Salutare!

                            Referitor la offroad-ul pe care il poti face cu un glk,sa stii ca eu am ramas destul de surprins.
                            Eu am un G 2008 (cu cauciucuri de asfalt in momentul acela)si am iesit de mai multe ori cu un prieten care are un glk cu pachetul offroad.
                            Si printr-un traseu prin padure,pe drumuri forestiere,cu noroi,apa,piatra,urcari destul de lungi si abrupte,coborari la fel,glk a venit dupa mine fara probleme.Sistemul ala de coborare asistata e chiar misto.o pui in bot de ti-e si frica si coboara fara sa ai emotii.
                            Normal ca nu il poti compara cu ceva care are garda la sol de 2-3 ori mai mare si este echipata de offroad hard,dar cu niste cauciucuri AllTerrain bune(el avea niste cooper discoverer Acceptabile) si putina pricepere masinuta se descurca.
                            Iar daca faci asta de 3 ori pe an si mai spargi un cauciuc sau ii faci niste zgarieturi care ies la polish,respectiv ii pocnesti un plastic pe undeva nu cred ca e o tragedie...poti sa o fortezi putin fara sa iti bati joc de ea.
                            Dupa parerea mea,cele mai importante sunt cauciucurile si orice masinuta 4x4 va face treaba in teren mai mult decat au tupeul majoritatea neinitiatilor sa o forteze.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X