Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Intretinere W163 2.7 cdi

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Intretinere W163 2.7 cdi

    Salutare tuturor.
    Sunt proaspat posesor de MB W163 2.7 CDI,fabricatie 06.2003,modelul cu 7 locuri.
    Am citit cateva thread-uri referitoare la intretinerea acestui model,dar nu prea sunt lamurit 100%.
    As dori,daca sunt posesori/cunoscatori ai acestui model,sa ma lumineze in anumite nedumeriri,astfel:
    1.la cei 350.000 km din bord,ce uleiuri sa folosesc (motor,cutie,LSD?)
    2.care sunt piesele de consum care au un raport bun pret/calitate
    3.care este viteza maxima cu care pot merge dupa ce am cuplat reductorul?
    4.M/T-urile montate deja sunt uzate pana la semn si intentionez sa le schimb...care sunt dimensiunile maxime la A/T-uri?
    Masina intentionez sa o folosesc pe perioada concediilor cand tarasc dupa mine o rulota de 1100 kg (sau nu),ocazional la un pescuit in Delta,un gratar cu familia la iarba verde,iarna la un sky sau o sanie+ciorba de rigoare la Muntele Rosu...etc

    Mentionez ca fostul proprietar,o data cu masina si cele 2 chei+actele ei mi-a mai dat si un dosar plin cu facturi la piese+manopera,cea mai veche fiind de acum 3 ani,dar nefiind la un service anume sau unul renumit,cred ca a folosit ce e mai ieftin...
    Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii !

  • #2
    Re: Intretinere W163 2.7 cdi

    Postat în original de filip2010 Vezi post
    Salutare tuturor.
    Sunt proaspat posesor de MB W163 2.7 CDI,fabricatie 06.2003,modelul cu 7 locuri.
    Am citit cateva thread-uri referitoare la intretinerea acestui model,dar nu prea sunt lamurit 100%.
    As dori,daca sunt posesori/cunoscatori ai acestui model,sa ma lumineze in anumite nedumeriri,astfel:
    1.la cei 350.000 km din bord,ce uleiuri sa folosesc (motor,cutie,LSD?)
    2.care sunt piesele de consum care au un raport bun pret/calitate
    3.care este viteza maxima cu care pot merge dupa ce am cuplat reductorul?
    4.M/T-urile montate deja sunt uzate pana la semn si intentionez sa le schimb...care sunt dimensiunile maxime la A/T-uri?
    Masina intentionez sa o folosesc pe perioada concediilor cand tarasc dupa mine o rulota de 1100 kg (sau nu),ocazional la un pescuit in Delta,un gratar cu familia la iarba verde,iarna la un sky sau o sanie+ciorba de rigoare la Muntele Rosu...etc

    Mentionez ca fostul proprietar,o data cu masina si cele 2 chei+actele ei mi-a mai dat si un dosar plin cu facturi la piese+manopera,cea mai veche fiind de acum 3 ani,dar nefiind la un service anume sau unul renumit,cred ca a folosit ce e mai ieftin...
    Parerea mea:fa-ti cont pe http://www.clubmercedes.ro/ si cauti sectiunea dedicata modelului tau.
    Acolo cu siguranta o sa afli raspunsul la multe din viitoarele tale intrebari.Acum referitor la ce ai spus mai sus,eu raspund asa:
    1.despre uleiurile+filtrele dedicate motorizarii tale la uzura masinii poti afla la reprezentanta MB din Ploiesti (Autoklass),care se afla pe strada Strandului,la iesirea din oras,dupa semafoarele de la Ana Maria Pop faci stanga si imediat pe dreapta o sa vezi reprezentanta.
    2.la fel ca la 1,la reprezentanta si pe forum afli despre piese.
    3.indicat e sa folosesti reductorul doar cand simti ca ai nevoie de el,pe urma decupleaza-l.Din cate stiu eu,la cutii automate,reductorul se conecteaza doar dupa ce ai scos cutia pe N (neutru) si cu piciorul pe frana,ca sa fii sigur ca masina nu se deplaseaza.
    4.anvelopele standard la ML ptr R17 sunt 235/65,ptr R18 255/55.
    Daca vrei mai multe detalii si vrei sa te joci cu dimensiunile,poti folosi un calculator online.
    Intre A/T si M/t,aceleasi dimensiuni,nu cred ca exista diferente in ceea ce priveste inaltimea.Diferentele constau in formatul amprentei si greutatea lor,acestea putand fi resapate sau nu.

    Cat despre achizitie,felicitari!

    Ultima editare de teodorescu.florin; 29.ian.2017, 22:08.
    Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

    “Tudor Arghezi, citat despre respect”

    Comentariu


    • #3
      Re: Intretinere W163 2.7 cdi

      Apropos...cum se prezinta acaretul?
      Pune si tu ceva poze sa ne destindem si noi ochisorii...
      Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

      “Tudor Arghezi, citat despre respect”

      Comentariu


      • #4
        Re: Intretinere W163 2.7 cdi

        Multumesc.
        Momentan masina se prezinta ok,fara rugina (cel putin observabila cu ochiul liber),porneste de la prima cheie,nu da fum la pornire si nici in kick-down,cutia schimba lin si fara smucituri,directia raspunde prompt,etc.
        Singurele probleme depistate pana acum sunt cateva mici zgarieturi pe bara si aripi fata si vibratii in volan la viteze mai mari de 90-100...dar aici sunt sigur ca de vina sunt anvelopele uzate,patrate si ne-echilibrate pe jante,iar daca o inchid si deschid din telecomanda,usa dreapta spate nu se deschide decat din interior...in rest e foarte ok.
        Urmeaza cat de curand anvelopele (preferabil A/T-uri),fiindca vreau sa incep sa ma bucur de ea...deocamdata vad ca www.pneu.ro nu functioneaza,dar mai astept,nu ma grabesc.
        Pana atunci ma delectez cu "potenta" acestui SUV ,la vecinii nostri rusi:
        https://www.youtube.com/watch?v=nn3t...k#t=576.796995
        Poze cu masina mea sper sa pun in viitorul apropiat.
        Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii !

        Comentariu


        • #5
          Re: Intretinere W163 2.7 cdi

          4matic-ul la MB este de vis.Din punctul meu de vedere 4matic este similar cu quadra drive de pe WJ,iar in varianta stock,masina bate lejer si de departe in teren alte 4x4 pregatite cu M/T-uri,body lift-uri si alte mici modificari.
          Deci,din nou,din punctul meu de vedere,masina pregatita doar cu niste anvelope de calitate si cu o pereche de lanturi ptr. orice eventualitate + cele 3 diferentiale numite 4-ETS,in limitele pe care spui tu ca masina va fi folosita,adica un soft offroad in weekend si/sau tractat o rulota,esti cu mult peste ce iti doresti de la un 4x4 ptr. concedii.

          Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

          “Tudor Arghezi, citat despre respect”

          Comentariu


          • #6
            Re: Intretinere W163 2.7 cdi

            Felicitari pentru achizitie!
            Pe clubmercedes.ro gasesti putine informatii pentru W163.
            Motorul este acelasi de Jeep 2.7 cu cateva particularitati. Cutia la fel. Din ce am citit, dar nu am verificat, convertizorul are si el buson('98,'99 si 2000, cred).
            Pe alte forumuri gasesti multe info legate de modelul acesta.
            Anumite repere au preturi ok la reprezentanta, dar nu toate.
            Poti sa te conectezi cu elm327 si torque pentru o diagnoza primara.
            W163-ul meu inca nu se incadreaza in parametrii optimi de functionare.

            Comentariu


            • #7
              Re: Intretinere W163 2.7 cdi

              Ceva manuale:
              http://bayhas.com/w163manu/Repairs/

              Comentariu


              • #8
                Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                Postat în original de alex_man Vezi post


                Multumesc!!

                Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii !

                Comentariu


                • #9
                  Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                  Gata...incepand de azi,avem sosoni noi si deja s-a schimbat situatia,zapada nu imi mai face necazuri.
                  Cu anvelopele de iarna nou montate ma pot arata satisfacut pe deplin de masina.
                  Urmeaza straight pipe din aluminiu,cap-coada (fiindca necesita,deoarece rugina si-a cam facut de cap),iar cu aceasta ocazie o sa am parte si de sunet frumos,iar la primavara un upgrade prin ecu remap de la 170 CP / 400 Nm la 200 CP / 491 Nm...pana atunci,zapada sa fie,ca avem cu ce sa ne distram...
                  Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                    Postat în original de filip2010 Vezi post
                    Gata...incepand de azi,avem sosoni noi si deja s-a schimbat situatia,zapada nu imi mai face necazuri.
                    Cu anvelopele de iarna nou montate ma pot arata satisfacut pe deplin de masina.
                    Urmeaza straight pipe din aluminiu,cap-coada (fiindca necesita,deoarece rugina si-a cam facut de cap),iar cu aceasta ocazie o sa am parte si de sunet frumos,iar la primavara un upgrade prin ecu remap de la 170 CP / 400 Nm la 200 CP / 491 Nm...pana atunci,zapada sa fie,ca avem cu ce sa ne distram...
                    Despre evacuarea custom din teava imi pot da cu parerea,dar din experienta altora:daca faci modificari majore si nu pui la loc sonda lambda (asta in caz ca este situata pe circuitul ce doresti sa il schimbi), 100% vei avea probleme cu demarajul,fum (si gaze la RAR),pornire grea,...etc.In caz ca gresesc,nu ma supar daca sunt corectat.Pe de alta parte,sunetul mai accentuat in turatiile mai mari iti incanta urechile dar posibil sa atraga si atentia in circulatie,iar aici ma refer la Politia Rutiera,sa fii oprit mai des,controlat la acte,anvelope,alcoolemie ( ),etc...

                    Referitor la remap,imi pot da cu parerea bazata pe propria-mi experienta:vei avea cuplu mai mare la turatie mai mica,cai mai multi de care te vei bucura la viteza mare.Teoretic si consumul va mai scadea cu cateva procente,dar practic iti va creste,asta datorita faptului ca nu poti rezista sa nu o calci...dar abuzand mai des de acceleratie,trebuie sa acorzi mai mare atentie la schimbut de ulei la motor,perioada de service si calitatea produselor.
                    Am cunoscut persoane care dupa remap au constatat ca :motorul s-a stricat,a cazut turbina,au inceput sa schimbe anumite pe la masina,de genul: planetare,flanse cadran,etc.
                    Eu toate masinile diesel ce le-am detinut au fost resoftate,dar numai la prima am vazut ce inseamna sa pierzi cativa mm pe joja,dupa un mers sportiv de cateva ore.
                    Acum,decizia iti apartine,banii sunt ai tai...
                    Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

                    “Tudor Arghezi, citat despre respect”

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                      Uite diferenta la remap la un motor de 2.7 cdi :
                      https://www.youtube.com/watch?v=LMnM74Rsedo
                      Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

                      “Tudor Arghezi, citat despre respect”

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                        OK,vad ca nu sunt prea multi posesori de W163 care sa completeze cu informatiile lor tehnice referitor la intretinerea unui astfel de SUV,dar intre timp eu am strans suficiente de pe alt forum pe care le pot oferi la cerere,fiindca nu prea imi place sa vorbesc singur.
                        Pana atunci...
                        Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii !

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                          Posesori de W163 pe forum, sunt puțini. ML-ul nu prea este considerat un 4x4 veritabil.
                          Legat de informațiile referitoare la întreținere...posteaza-le.
                          Ma intereseaza niste info legate de uleiul din cutia de transfer si diferentiale.
                          Din ce am citit in TC acelasi ulei din cutie (MB 236.14) si dif. 80w-90.
                          Ultima editare de alex_man; 14.feb.2017, 08:22.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                            Postat în original de filip2010 Vezi post
                            OK,vad ca nu sunt prea multi posesori de W163 care sa completeze cu informatiile lor tehnice referitor la intretinerea unui astfel de SUV,dar intre timp eu am strans suficiente de pe alt forum pe care le pot oferi la cerere,fiindca nu prea imi place sa vorbesc singur.
                            Pana atunci...
                            Din cate am vazut eu, ai primit aici raspunsuri la intrebarile tale.

                            Completez eu:
                            #3 - eu am mers cu 60km/h in LOW
                            #4 - poti monta anvelope de max. 32'

                            In rest... nu este un 4x4 "veritabil", cum spun cunoscatorii pt care off-road inseamna doar noroi.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Intretinere W163 2.7 cdi

                              Postat în original de gotca Vezi post

                              In rest... nu este un 4x4 "veritabil", cum spun cunoscatorii pt care off-road inseamna doar noroi.
                              La asta m-am referit...de cate ori m-a pus Cobrra sa il vand si inca mai insista...
                              Acum am 255/55/18 si mi se par cam mici, incap 275/60/18?

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X