Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Rapoarte punti G

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Rapoarte punti G

    Eu asta vad la mine si nu intaleg prea bine si poate ma lamuriti voi(vad diferente mari fata de alte punti de G),
    care sunt mai clar rapoartele si la sfarsit, care sunt avantajele sau dezavantajele... eu vad 6.17

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	rapoarte punti.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	181,5 KB 
ID:	1036719
    Mercedes G Wolf 461 300GD
    Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

  • #2
    Re: Rapoarte punti G

    Puntea respectiva are rapoarte 6.17 37dinti coroana si 6 dinti pinionul. La rubrica Fz. 7451504 / 7529171 este seria punti, este utila cand se comanda piese pentru puntea respectiva. Ce diferente vezi?
    Ultima editare de maxian paul; 19.apr.2017, 20:40.

    Comentariu


    • #3
      Re: Rapoarte punti G

      4 88 5.33 6.17... la diferentele astea ma refer, vroiam sa intaleg mai clar ce face o punte sau alta in utilizare teren/strada si daca sunt diferente care sunt astea, nu mecanic ci practic cand utilizezi masina
      Mercedes G Wolf 461 300GD
      Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

      Comentariu


      • #4
        Re: Rapoarte punti G

        Rapoarte mici = punte de fuga , masina fuge bine pe strada cu gume standard , in teren invarte greu gumele agresive sau cu diametru mai mare.
        Rapoarte mari = punte de forta , masina demultiplica muuult si ajunge ca cu gume standard sa prinda viteze f mici pe asfalt ( pt a redobandi o viteza normala de croaziera sunt necesare gume cu diametrul mai mare. Masina invarte mult mai usor in teren gume cu profile f agresive si/sau diametre mai mari. Poti angaja zone mlastinoase sau verticale lungi in trepte superioare de viteza ex.: treapta 3-4 la chestii la care cu aceiasi motorizare si masina ai avea nevoie in cazul rapoartelor mai mici de treapta de viteza 1-2.

        Sintetizat :
        Pt off road is bune rapoarte cat de mari
        Pt strada is bune rapoartele mai mici
        Ultima editare de Irod; 19.apr.2017, 22:31.
        Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
        Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
        Natura si aventura

        Comentariu


        • #5
          Re: Rapoarte punti G

          Perfect!
          Deci cu 35" sau hai sa zicem 33" pot face oarecum un compromis, adica sa pot depasii si eu o "raba" la drum lung, am intales bine? Nu de alta dar pe langa teren(vanatoare, nu sariti ) masina o voi folosii si la pescuit unde necesita totusi deplasari destul de mari pe sosea.
          Mercedes G Wolf 461 300GD
          Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

          Comentariu


          • #6
            Re: Rapoarte punti G

            Postat în original de bogus Vezi post
            Perfect!
            Deci cu 35" sau hai sa zicem 33" pot face oarecum un compromis, adica sa pot depasii si eu o "raba" la drum lung, am intales bine? Nu de alta dar pe langa teren(vanatoare, nu sariti ) masina o voi folosii si la pescuit unde necesita totusi deplasari destul de mari pe sosea.
            Ehei , la rapoartele alea de 6, ceva cat ai zis io cred ca pentru a se misca bine pe sosea masina are nevoie de 35 , cred ca 33 e putin. Spre exemplu la mine Patrolul e pe 33 si are rapoarte de 4,8 si merge bine as zice pe sosea , dar daca ar avea 6, atunci nu stiu daca as mai atinge 80 km/ora in treapta 5 si la 4000 de ture ...
            Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
            Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
            Natura si aventura

            Comentariu


            • #7
              Re: Rapoarte punti G

              No! inseamna ca in vara asta cand plec spre Stancuta/Braila de la Cluj trebuie sa plec cu vreo 12 ore mai devreme si sa ma dotez si de expeditie
              Mercedes G Wolf 461 300GD
              Nissan Terrano II R20 2.7 TDi

              Comentariu


              • #8
                Re: Rapoarte punti G

                Doar asa, de dragul claritatii.....

                Puntea aia, cu rapoartele ei, a fost imperecheata cu o cutie de transfer si o cutie de viteze. Raportul final al acestei imperecheri, a fost calculat astfel incat motorul sa poata invarti rotile de dimensiunea x, cu care a fost dotata masina, in parametri optimi.
                In contextul in care raportul final nu a fost alterat, iar masina are roti originale de 31" , in clipa in care sunt folosite roti mai mari , transferul puterii/cuplului de la motor la roata va fi ingreunat.
                Cu alte cuvinte, omul va dori sa urce o panta abrupta, dar masina nu prea :))

                Asta in principiu. In practica, mai toate masinile de teren cu motoare de la 2.5l in sus , vor putea invarti rezonabil roti mai mari cu cativa toli (3-5) , in special in reductor....

                Comentariu

                Procesare...
                X