Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jucarie noua, proiect camper - Sprinter 4x4

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Am mai facut un upgrade, de data aceasta la GTC - Gloria a primit un snorkel

    https://www.youtube.com/watch?v=oJ6y97t2aDk
    I am planning to live forever. So far, so good.
    www.tudoroiu.com

    Comentariu


    • #32
      I am planning to live forever. So far, so good.
      www.tudoroiu.com

      Comentariu


      • #33
        Radu cateva chestii pe care probabil le stiai:

        1.ECU masinii e plasat in habitaclul motor (pe partea soferului chiar deasupra contraripii). E extrem de expus deci foarte sensibil la umezeala, socuri samd. Incearca sa ii faci cumva o carcasa etansa si nitel antisoc in care sa incluzi si mufele terminale.
        2.Cablajul care intra in cabina (tot pe partea soferului se vede pe unde intra in panoul de foc), are prostul obicei de a se freca de caroserie producand rupturi, rosaturi samd ...si implicit probleme. Incearca sa ii pui un manson de cauciuc in asa fel incat sa previi acest fenomen.
        3.Intre turbocompresor si intercooler (tot pe partea soferului, il vezi daca te bagi sub masina pe acea parte - "la ora 2") pe galerie ai acolo un senzor (regulatorul de turbo) care de asemenea are prostul obicei de a se strica atunci cand iti e lumea mai draga. De asemenea mufa care intra in el se blocheaza si prin trepidatii iese de acolo. In acest sens se taie "maioneza" la turbo. Ca sa previi aceasta problema incerca sa il incastrezi cumva intr-o extra protectie.
        4.Pe parte de electrica ai mare grija ce si cum adaugi sa nu aprinzi "pomul de craciun" in bord. Mercedesul are un regulator de tensiune foarte sensibil si orice variatie mai mare pe incarcare decat aia pe care o prevede legea duce la intrarea in avarie. In acest sens iti recomand cu caldura o interfata STAR ptr a putea diagnostica si remedia eventualele erori
        5. Pe parte de "incarcatura" ...cauta sa amplasezi chestiile grele undeva intre axe, ori bine proportionat stanga/dreapta ori cumva pe mijlocul dubei (chiar daca nu e la indemana).
        6. Pe parte de utilizare webasto, incearca sa semicompartimentezi spatiul (adica sa limitezi spatiul de incalzit), webasto ala e mic sa faca fata acolo. Eu am acelasi model si pe parte de cabina face foarte cald in asa fel incat sa stai la tricou la o utilizare la circa 50% din capacitate si -20grade afara.

        Bravo produce snorkele de foarte buna calitate dar cred ca snorkelul e ok mai mult de design in cazul Sprinterului.

        Eu pe parbriz mi-am facut un fel de stor (la astia care produc jaluzele din material), jaluzea verticala pe care o las de cate ori am nevoie, functioneaza atat ca parasolar cat si ca transperanta.

        Am Sprintere de cand ma stiu, m-am atasat foarte mult de al meu 906 (906 e caroseria) ... e masina mea de suflet ptr emisfera sudica a inimii...

        Dai bataie ca faci bine ce faci, asteptam continuarea povestii ...
        Ultima editare de Yonutz; 18.feb.2019, 23:15.
        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

        Comentariu


        • #34
          Foarte bune punctele. la 1, 2 si 3 chiar ma voi uita. Poate trec o data pe la tine sa povestim putin si sa vezi ce vreau sa fac.

          4 - In afara de Webasto, nimic de la camper nu va fi legat de sistemul masinii, ci mai degraba de un sistem de panouri solare cu controller, sigurante, etc etc etc. Singura legatura intre asta si sistemul masinii ca fi ca din controller se pot incarca si bateriile masinii, nu numai cele solare.

          5) Incerc sa fac asta. Cu toate astea, bateriile solare si rezervorul de apa as vrea sa fie mai in spate. Nu de alta dar e foarte, foarte usoara pe spate si asta mi-a rezultat. Bucataria, dusul si restul de chestii vor fi intre axe, deci cum zici tu.

          6) Pentru 6 facem ceva similar. Avem momentan semi compartimentata partea de camping unde bate webasto. El de la sine putere nu bate in spatiul soferului. Am comandat storurile de care zici pentru toate 3 geamurile.

          Partea de snorkel este pentru praf. O buna parte din cei care le folosesc ca si adventure vans au povestit ca le intra praf in filtru, mai ales daca merg in convoi. Intra in fault mode pentru ca nu ii mai rezulta debitul de aer. De unde si Top Spin-ul. Eu intentionez sa o folosesc mai mult decat camper obisnuit si o sa ia praf gramada. De unde si nevoia. Am vazut ce bine si-a facut treaba la praf Bravo cu Top Spin pe Pajero, diferentele sunt masive.

          Ma bucur ca mai exista oameni cu 906 ca al meu, am cu cine sa ma mai sfatuiesc :)
          I am planning to live forever. So far, so good.
          www.tudoroiu.com

          Comentariu


          • #35
            Ai luat-o super bine la bani, ce e drept eu pana acum ma uitam pe la nemti, unde sunt mult mai scumpe decat la noi, oare de ce? Si e vorba de diferenta mare, minim 10k eur. In fine, am vazut ceva mai ieftine Crafter 4motion, desi sunt sigur ca sunt fara reductoare si blocanti spate/fata, poate doar central, insa, pe unde oare voi putea baga o astfel de masina? Oare cu un troliu si roti duble pe spate cu cauciucuri AT, nu este mai bine sau macar la fel?

            Comentariu

            Procesare...
            X