Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitsubishi Delica exceed 2.8 nu porneste!!


Postări Recomandate

Buna ziua,

 

de aseara sunt proprietarul unei Delica 2.8 din '95, volan dreapta, 166 km modificata in autoutilitara(crewcab).

 

Problema este ca azi dimineata nu a mai pornit :hl , aseara cand am luato totul mergea perfect la motor, chiar prea bine :grin: insa azi surpriza....

 

Din ce am citit cred ca motorul 2.8 este identic ca cel de Pajero.

 

Treaba se prezinta asa: dau la automat si invarte de se plictiseste si nici un indiciu ca ar vrea sa porneasca. Proprietaru a zis ca nu a avut probleme pana acum de genu asta.

 

Am identificat un furtun care se conecteaza la injectorul al doilea din fata pe unde se pare ca intra aer sau iese motorina. Atasez poze!!!

 

Motorul asta are pompa unde sau dau la cama sa amorsez daca a prins aer pe undeva???

 

Marius

Photo-0020.thumb.jpg.ec1e08be9ba101289c81cde5ff9420c5.jpg

Photo-0021.thumb.jpg.4abd2f90dab928688aa1a894a77fae56.jpg

Photo-0023.thumb.jpg.85d3d905ebfd4d451aa8542a3b710d3d.jpg

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

la filtrul de motrina (deasupra ) exista o pompa de amorsare. verifica daca ai 12 v la pompa de injectie (de unde pleaca conductele spre injectoare sus ai o sonda cu un fir pe ea ,acolo trebuie sa ai 12 v) daca nu este pune un fir de la baterie pe aceea sonda. spor la treaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Nea fane am tot dat la pompa de pe filtru si nimic, iese doar aer pe la surubasul ala, nu a venit motorina afara. Am dat la pompa si cu surubul starns si tot nimic.

 

Am sa incerc maine si pompa de injectie cum spui....daca nu astept luni sa aduc un mecanic ceva!

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Pai daca dand la pompa de pe filtru nu vine motorina, inseamna ca nu are de unde!!! Ori nu are, ari ai conducta de tur de la rezervor sparta si trage aer. In mod normal si daca e gol filtrul, dupa 10 "pompe" deja trebuie sa vina motorina, si numai dupa aceea strangi surubul si dai la cheie. Pana la pompa de injectie asigura-te ca-ti vine motorina si ca se umple filtrul, altfel nu o sa porneasca niciodata. Si daca nici asa nu o ia, mergi mai departe. Dar deocamdata tu ai problema de aer in loc de motorina.

Bafta!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Problema e ca habar nu am la Delica asta pe unde/care sunt conductele de tur/retur.

 

Nu inteleg dece si cum a mers aseara si azi deodata asa nu mai porneste. Motorina in rezervor este si in filtru era ca am desfacut busonul de sub filtru a curs.....acum dece nu vine cand dau la cama nu mai stiu.

 

Este posibil sa fie stricata pompa?

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

In pozele atasate se vede la injectorul al 2lea un furtunas negru pe unde mi se pare mie ca ar putea trage aer.

 

La ce foloseste si daca se poate s atraga aer pe acolo?

 

Multumesc

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

furtunasul de la injectorul 2 este de retur si nu poate trage aer pe acolo.

daca dai la pompa de la filtru de motorina si la un moment dat nu se intareste inseamna ca nu functioneaza pompa de amorsare,sau membrana este sparta ,deci trage aer fals. incearca sa alimentezi pompa dintr-un bidon direct fara filtru.

slabeste conducta de la injectorul 1 si dai la automat daca nu vine motorina e posibil ca electrostopul de pe capul hidraulic sa nu fie alimentat sau sa fie defect.

pune un fir de la plus de la baterie pe piulita de deasupra de la electrostop si dai la automat sa vezi daca curge motorina pe la piulita slabita de la injector. daca curge stringe piulita si va porni.

 

dar vezi ca la pompa de injectie privita de sus, este o electrovalva de ralanti, cea montata longitudinal cu manson de cauciuc verde sau alta culoare . sonda de alimentare sau (electrostopul) este montat pe capul hidraulic(cel de fonta)in pozitie verticala cum privesti pompa de sus.

dca nu vezi electrostopul si se vede o cutie neagra din care ies fire electrice (acesta este antifurtul )nu poti sa faci nimic pana nu dai pompa jos ca sa poti scoate antifurtul si sa ai acces la electrostop.

succes si sper sa reusesti.

pentru alte intrebari: staicucostel@yahoo.com

Editat de staicucostel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

staicucostel : multumesc ptr explicatii dar prea incurcate ptr mine:grin:

 

Maine dimineata ma apuc de ea, sper sa ma descurc fara mecanic.

 

Intreb daca pompa de pe filtru se amorseaza chiar daca nu are motorina destila in filtru?

 

Am sa incerc maine ce ai spus tu, sper sa ma descurc!!!

 

Ai enuntat cateva defectiuni, eu intreb insa daca se poate strica asa peste noapte caci seara a functionat bine totul.

 

Marius

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

da pompa de pe filtru trebuie sa functioneze si cind e filtru gol. eu cand schimb filtrul il amorsez cu acea pompa.

da se poate intampla mie mi s-a intamplat s-a oprit motorul in mers din cauza antifurtului de oe pompa .l-am eliminat si nu am mai avut probleme.

spor la treaba si daca ai nelamuriri poti sa ma suni 0722510358 costel

Editat de staicucostel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Buna ziua,

 

am reusit sa pornesc motorul pana la urma!!!

 

Se pare ca problema a fost mizeria din filtru care a intrat prin pompa de amorsare si nu mai inchidea membrana din interior. Filtru nu a fost schimbat de cand era masina in Japonia cred :grin:!

 

Am pus filtru nou, spalat si curatat pompa si cam atat....

 

Am mai observat ca sub filtru sunt 2 fire cu o mufa care nu este conectata nicaieri....la ce ajuta alea??

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

firele sunt pentru un bec de la bord care indica cand ai apa in filtru.

daca te uiti atent trebuie sa gasesti si mufa care se potriveste cu mufa de la filtru.daca nu este nu e problema. la mine nu s-a aprins niciodata becul care sa ma anunte ca am apa in filtru. eu schimb filtu de motorina la 20000, 25000 de km

Editat de staicucostel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Si ar trebui sa am unde le conecta sau modelul meu nu are aceasta optiune?

 

Poate o fi ptr modelel mai noi....

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

cand pui contactul trebuie sa sa aprinda un bec portocaliu in bord care are un semn asemanator cu un pahar conic in partea de jos.acela este becul care sa aprinde cand ai apa in filtru si binenteles dca este conectat la mufa filtrului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Buna seara,

 

nu am scapat inca de problema cu pornitul!!!

 

Azi cand sa pornesc a facut aceiasi chestie....nu a pornit!!

 

Am dat la automat de mi sa acrit, am amorsat filtru si degeaba, am terminat si bateria :(

 

Am desfacut conducta de la primul injector si venea motorina dupa ce am amorsat.....ajutat de alta baterie am pornit pana la urma.

 

Ce sa fie oare? Oare dece se dezamorseaza? De unde sa incep verificarile?

 

Am inteles ca ar fi o supapa de sens(sau asa ceva) , unde se afla?

 

Marius

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

nu exista o supapa de sens pana ce nu montezi tu:d

poti monta unu intre filtru si pompa de injectie

vezi ca pe furtunul original de tur se va monta mai grelut asa ca poti cumpara si un furtun transparent de alimentare care sa vina de la filtru la pompa si il tai unde vrei sa montezi supapa, il incalzesti in apa fierbinte ca sa poti monta supapa usor!

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Ok, maine pun supapa!

 

Deci sa inteleg mai bine....supapa se monteaza pe tur!!!

 

Incercam si asta.

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Dupa cum a spus rades ,pune o supapa de sens pe furtunul care vine de la filtru la pompa de injectie.

Sigur supapa din pompa de injectie nu mai tine presiunea deci rezolvi cu supapa pe furtun costa pana in 100 roni.

Daca nu se rezolva problema nici cu supapa de sens trebuie sa schimbi suportul filtrului de motorina sigur acolo este defectul.

bafta si asteptam sa ne spui cum merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Salutare,

 

of of mai baieti ma omoara cu zile Delica asta :ang2

 

Azi i am pus o supapa pe tur intre filtru si pompa, am schimbat tot furtunul, adica am anulat furtunul+conducta cea veche si am pus un furrtun nou direct cu coliere noi pe care am montat supapa.

 

Problema este ca dracu nu mai porneste acum, am amorsat totul cum trebuie si nimic....am dat la automat degeaba.

 

Am desfacut conducta de la primul injector si cand dau la automat pe acolo vine motorina in trepte, adica cu jet cate putin nu curge mereu. Asa tre sa fie???

 

Acum e moarta si bateria(e si mica pe deasupra), am luat curent si tot degeaba.....NU PORNESTE!!!

 

Mai incerc, nu ma las....tot o fac sa porneasca!!

 

StaicuCostel: suportul filtrului de motorina fiind pompa de amorsare? Sau la ce te referi?

 

Marius

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsu Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

piesa in care se monteaza filtrul de motorina pompa de amorsare este pe acest suport deasupra. ca sa vezi daca asta e cuza alimenteaza dintr-un bidon fara sa mai treaca prin filtru direct in pompa.

daca vine motorina la conducta inseamna ca ar trebui sa porneasca.

la piulita de la injector nu vine mereu motorina vine prin rotatie la fiecare injector.

Ai verificat bujiile incandescente? daca nu verifica-le.

le scoti si le pui cu corpul din metal pe borna - de la baterie si cu un fir pus la + atingi capul unde vine piulita trebuie in 12,13 secunde sa se inroseasca varful bujiei

bafta si astept vesti

Editat de staicucostel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

daca zici ca iti vine motorina,e posibil sa fie ok alimentarea

hai sa o luam si pe partea cealalta atunci:

verifica sa ai compresie(nu stiu daca ai compresmetru)daca nu apeleaza la cineva sa o faca,la fel de important e ca electromotorul sa invarta cum trebuie(ai specificat ca ai bateria mica,atentie la amperaj ca daca nu invarte cum trebuie nici comprimarea ne e ok)

si la fel de important e sa faci o diagnoza!sa nu ai un cablaj intrerupt,spre exemplu cablajul la senzorul de turatie motor!

bafta si sa ne spui ce ai rezolvat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

aa si uitam

daca imediat dupa ce ai montat supapa nu a pornit,pune-i baterie si fa tot posibilul sa o pornesti(trebuie sa se amorseze tot sistemu de alimentare)mergi cu ea si la pornirea de dimineata vezi daca supapa si-a facut treaba sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

@4L Limited

 

1.In bateria filtrului de motorina se afla o supapa de sens. Ca sa verifici, desfa bateria si fa vacuum pe teava din dreapta (pe unde intra motorina). Daca tine vacuum, e ok. Daca nu tine, pune o supapa de sens (e in jur de 10lei) sau o pompa de amorsare de Logan diesel (e o gogoasa de cauciuc cu supapa de sens).

 

2. S-a scris mai devreme de electrostopul/electrovalva de pe pompa de injectie. Ar trebui sa fie imediat sub conducta de tur, o vezi mai greu. E ca un surub fara hexagon cu un fir in varf care pleaca in bord. Pune + pe acel varf si asculta, daca clantane, e ok.

 

3. Ca motorul sa poata porni in parametri, trebuie o baterie de minim 77Ah. Electromotorul invarte repede sau zici ca-si da duhul? Poate fi si ala o cauza.

 

4. Piulitele de la conductele de motorina, cele care vin la injectoare trebuie sa fie stranse bine, la fel si cele de la retur.

 

5. Intrebai de un furtunas negru care vine de la injectoare. Acela e returul, chiar daca e intepat nu trebuie sa puna probleme la pornire.

 

6. Dupa ce porneste, merge bine 5 min si pe urma se opreste? Verifica uleiul din motor, miroase a motorina?

 

7. Verifica conductele de combustibil. Sunt pozate pe interiorul sasiului pana la rezervor.

 

8. Porneste usor "la cravata"?

 

9. Ca sa o amorsezi corespunzator: pune pe cineva la volan, slabeste piulitele conductelor de la injectoare, pune sa dea la automat, cand stropesc toate strange-le, ia contactul si da-i la automat. Ar trebui sa porneasca.

 

10. Bujiile sunt toate bune? Ar trebui sa fie carbunele rosu uniform in 4 secunde.

Editat de Sefulik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Salut,

 

Rades: compresie tre sa aiba ca daca porneste merge super ok, bateria e de 68A si e mica dupa parerea mea. Odata ce a pornit odata e gata, porneste toata ziua....doar dimineata nu mai vrea!

Sefulik:

1. supapa din bateria de filtru parea ok...am pus si supapa de sens acum

 

2. am sa incerc sa pun plus pe electrovalva sa vad daca zice ceva

 

3.bateria e mica iar electromotorul pare ca invarte ceva....daca era electromotorul nu trebuia sa faca probleme la fiecare pornire? Asa la mine nu mai porneste doar dupa ce sta peste noapte

 

4.piulitele de la conducte sunt starnse, e uscat totul in jurul lor

 

6.dupa ce porneste merge perfect, trage bine, nu intrerupe, nu misca turometru sus-jos, nu scoate fum....motorul pare perfect la 160 km

 

7.am verificat conductele de dedesupt....nu stiu ce sa vad la ele, pare totul uscat si in ordine.

 

9.cand am amorsat am desfacut doar conducta de la primu injector, nu pe toate.....am sa mai incerc si cu toate.

 

10. bujiile par noi, adica par sa fie schimbate recent ca sunt curate(noi)

 

Cam asta ar fi in mare despre masina....

 

Eu totusi cred (ma gandesc) sa nu fie bateria mica si electromotorul frecat....am avut aceleasi simptome la un Ducato 2.5td si dupa toate verificariele sa dovedit a fi electromotorul dus(carbunii), el invartea da nu deajuns cat sa o porneasca la rece.

 

Multumesc ptr toate sfaturile.....

 

Marius

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Delica exceed 2.8 nu porneste!!

 

Am uitat ceva.....in filtrul de motorina se infileteaza fundul de plastic cu senzorul de apa. Verifica o ringul de etansare si surubul de scurgere, sa fie etanse! Poti fac o proba cu gura, sufli pe o teava la bateria filtrului, tii mana la cealalta si vezi daca pierde aer.

 

Daca bujiile "par"noi nu inseamna ca sunt. Desfa-le pe rand si tine-le 2-3 secunde, pe rand, pe o baterie buna.

 

Daca sunt carbunii dusi, invarte greu la fiecare pornire. E usor sa-ti dai seama daca auzi un alt 2.8 in regula, cum porneste. Invarte foarte putin.

 

Verifica furtunele de cauciuc de la rezervor iar in rezervor ai o sita de fier, poate fi orice....

 

E clar ca se dezamorseaza pompa de injectie ceea ce inseamna ca pe circuitul de alimentare e o scurgere.

Editat de Sefulik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare