Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inca o delicioasa


Postări Recomandate

Salut,

 

dupa ce am posedat, in timp, 2 LR Discovery (200 TDI si 300 TDI) si un Subaru Forester (pe care inca il am da' trebuie sa-l vand pt ca nu imi mai foloseste devreme ce am Delica), am ajuns si la Delica.

 

Aseara am ajuns acasa cu una, am adus-o din Anglia. Am povestit cate ceva despre asta si unele chestiuni tehnice in topicul "Delica intrebari si probleme diverse". Restul povestesc aici, pentru cine are placerea si ragazul sa citeasca.

 

Am decis sa-mi cumpar o Delica pentru faptul ca este un off-roader rezonabil, cu care poti cara oameni si bagaje (mai mult decat in altele) si in care, mai ales, pot dormi confortabil 2 oameni. Buuun; dupa ce am vazut ce se gasea de vanzare prin tara, am zis ca poate o fi mai bine sa imi aduc una din UK.

 

Am plecat, cu avionul, impreuna cu prietena mea. Am gasit, in cele din urma, o Delica care sa merite a fi cumparata, una versiune Jasper, 1995, 8 locuri, SWB, high roof. Am luat-o si am plecat spre casa. Inainte de decolare am cumparat, dintr-un hypermarket (Tesco), mancare, geanta frigorifica, gheatza, apa, pilota, perne, cearsafuri, tacamuri etc.

 

Nu am ajuns acasa f. repede pt ca am vrut sa vizitam, pe indelete, Viena si Budapesta (by the way, in Budapesta, soferii sunt de vreo 200 de ori mai cretini si mai neamuri proaste decat cei din Bucuresti - nu vreau sa jignesc bucurestenii dar si ei pot confirma ca acolo activeaza si unii fara de care ar fi mult mai bine), ceea ce am si facut. Fain!

 

Revenind la Delica: este minunat faptul ca pot dormi in ea 2 oameni (si, desi nu am vazut nicaieri scris ceva despre asta, pot sa confirm ca este super si pt sex dar, evident, nu e cazul sa detaliem). Este adevarat ca "patul" creat prin intinderea banchetelor este destul de denivelat si cu unele locuri mai tari dar iti poti gasi o pozitie confortabila pt somn. Este esential faptul ca poti dormi intins si nu chircit in scaun ca la masinile normale. Noi ne-am odihnit excelent in ea, nu avem de ce ne plange. Acasa am probat cum ar fi sa bagi in ea o saltea dubla gonflabila. E loc garla si, cu saltea, chiar ca dormi ca in patul de acasa. Pe sub scaune ramane destul loc si pt bagaje. Fain!

 

Am avut si unele peripetii pe drum. Masina merge super dar, prin Belgia, am constatat ca turbina e data pe ulei (am completat 7 litri pana acasa), o repar cat de curand, cica ar fi vreo 250 euro (intre timp, mai am rezerve de ulei). In Viena am intrat intr-o parcare subterana unde era indicator ca merge doar 2 m inaltime dar nu mi-am dat seama pana nu i-am harjait plafonul si le-am spart la aia vreo 2 neoane din tavan. Cel mai funny a fost sa vad panica celor care voriau sa intre cand eu veneam cu matahala in sens invers spre bariera; tot funny au fost si ochii, scosi din orbite de mirare, ai acelor de la security care au trebuit sa redirijeze traficul si sa ridice bariera ca sa ne scoata de acolo tot pe unde intrasem. Harababura :)

 

Pana sa ma prind de treaba cu turbina, am mers cu 125 km/h si mi-a consumat 11 l/100km. Apoi am mers cu 100 si mi-a consumat 10 (asta pt ca stiu ca urma sa ma intrebati). Vitezele sunt cele date de GPS (stiti si voi, kilometrajul indica mai putin). In Romania am mers usurel, in ritmul camioanelor, le mai si depaseam unori, si tot 10 mi-a luat. Zice-se ca, dupa ce te scapi de EGR, mai scade un pic consumul si dispare fumul negru. La Discovery 300 TDI treaba asta s-a confirmat.

 

Cel mai aiurea mi s-a parut cand ma trezeam cu soarele in ochi dimineata. Ma suiam la volan asa cum ma trezeam si mergeam, nauc, pana cand gaseam un loc cu umbra autentica si mai bagam acolo cateva ore de somn. Dar, pentru ca deja am ramele de perdele instalate pe masina, saptamana asta ma duc la doamna care mi-a pus si perdelele din casa si am s-o tocmesc sa-mi puna si draperii la masina.

 

Azi am bagat delicioasa si la off-road, pe traseele cunoscute, din apropierea casei. Fata de Discovery e mai rigida, daseaza mai mult (desi am amortizoarele bune), trebuie sa fi mai atent pe inclinatii laterale, se simte ampatamentul mare, se simte masa mare a masinii (care, desi e cam la fel cu cea de Discovery, iti da senzatia ca esti cu camionul), pe coborari abrupte Low-ul nu te ajuta prea stralucit in materie de frana de motor (4LLC, overdrive off si viteza L, adica maxim ce poate scoate) insa, una peste alta, masina face fata onorabil. Eu nu am luat-o pt off-road dedicat ci pt capacitatea ei de a ma duce pe drumuri rele si grele si de a juca rolul de autorulota (acolo unde cele normale nici nu viseaza sa ajunga) si duba de carat parapante si piloti spre locul de decolare. Unde ajunge Deli, ajunge si Subaru, consumul e chiar mai mic la Subaru dar, cu Subaru, ca sa dormi ok pe coclauri, trebuie sa pui cortul si, in creierii muntilor, asta nu mi se pare deloc safe.

 

Acuma, evident, ca de fiecare data cand cumperi masina folosita, trebuie sa ma apuc sa-i mai mesteresc una-alta, sa-i schimb toate lichidele si filtrele, sa-i fac unghiurle de directie (toceste fatza pe interior), sa-i spal tapiteria si altele de genul, adica sa mai bag bani in ea. Dar, recunosc, sunt fericit sa am o Delica Space Gear, garsoniera care te duce acolo unde vrei vrei sa ai un dormitor confortabil fara sa pui cortul.

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

excelenta masina din ce spui.

Spune-mi terog frumos ai luat-o de pe ebay sau te-ai dus acolo la vre-un parc auto?

eu din cate m-am uitat sub 3000-4000 lire nu gasesti una ok.

multumesc si bafta , poate pui niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Salut,

 

pe ebay sunt f.f. scumpe si nu inteleg de ce. Daca vrei sa cauti masina in UK, intri pe http://www.autotrader.co.uk sau http://www.gumtree.com. Restul (din ce am observat eu) nici nu merita bagate in seama.

 

Nu ai cum sa te apuci sa cauti masina dorita direct prin parcuri, ti-ar lua o viata sa dai peste ea. Tre s-o cauti pe net, vorbesti cu vanzatorul la tel, aranjezi intalnirea si te duci la fix. Acum: poti sa dai peste un om corect sau poti sa iei teapa (asa am patit eu cu prima delica pe care o si rezervasem). Te pregatesti sufleteste pt mai multe drumuri pana gasesti masina cu care vi acasa :)

 

Din ce am vazut eu, in jurul la 1000-1500 lire le gasesti mega-rupte, nu se stie daca ajungi cu ele acasa si, in plus, in ele pute de parca ar fi crecut porc inauntru. Eu am avut noroc sa gasesc una buna atat de jos (poate ca dealerul stia povestea cu turbina?). Intr-adevar, cele bune pleaca de la peste 2500 lire. Eram pregatit pt asemenea pret dar, faptul ca am gasit una atat de buna la un pret atat de mic consider ca a fost un semn, ca intre mine si Delica, este cazul sa se nasca o poveste de dragoste :)

 

Poze deocamdata aici (asta e masina): http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/mitsubishi-delica-japer-4x4-automatic-28-turbo-intercoller-diesel-tax-and-mot-clean-07737456567/104209145

 

Va mai pun poze dupa ce o cosmetizez eu complet, mai am de facut una-alta (de spalat tapisetria, de curatat jantele ca sunt oxidate, reparat gaura din haion etc. - fleacuri).

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Felicitari pentru achizitie si sa o stapaniti sanatosi! Si iti spun asta la plural pentru ca mi-a placut prezentarea ta, mai ales partea despre care nu vorbeste nimeni :wink: ! Spor la amenajare si tuning! Asteptam poze si alte detalii... Chiar si de-alea :wink:!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

La indemnul lui Marse, am decis sa pun cateva poze acum dar cu specificatia ca masina va fi aranjata si cosmetizata si va arata mult mai bine peste cateva zile. Se vede, pe capota, isprava cu parcarea joasa din Viena. Mi-e groaza sa ma gandesc ce se intampla daca aveam versiunea cu geamuri pe sus. So, enjoy!

 

IMG_3091.JPG.96404a86c6f62adfc31ade9a380420ac.JPGIMG_3092.JPG.da8985aa6961852764a80a866b142613.JPGIMG_3093.JPG.49bab61253390c6d667f8e15e4884d20.JPGIMG_3094.JPG.545f13c11423d2608d6bbca025c7352b.JPGIMG_3095.JPG.4832c589dc53dba74f08c0577f3835c1.JPGIMG_3096.JPG.75b19d3cd274fcd9c0f6701e3ce2052c.JPGIMG_3097.JPG.2b85139e713bfa826a7cd06bca239124.JPGIMG_3098.JPG.23996271e5834210c4254089151a78d5.JPG

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

@Tavi: pe privat, daca vrei :)) Multzam de pe aprecieri!

 

O alta chestie care imi place enorm la Delica: asa cum se vede si din poze, intre scaunele fatza intra lejer o lada frigo de 28 litri. Pe drum, eu am pus deasupra ei si o perna si, astfel, am avut si cotiera boieresca si racoritoare reci la indemana, fara sa trebuiasca sa mai oprim. Desi, alta chestie faina, in habitaclu se poate circula din fata in spate in timpul mersului, cam ca in autobuz :) Evident, asta nu este valabil si pt sofer.

 

Pe autostrazile alea care parca nu se mai sfarsesc, am simtit lipsa unui cruise control. Dupa cateva ore de condus fara pauza, calcaiul drept ma cam durea. Mai schimbam eu pozitia talpii dar tot mai bine ar fi fost cu un tempomat.

 

Asa cum se vede si din poze, nu am nici o sansa sa o bag in garaj. Dar, lasa, nu-i bai, garajul e pt Octavia, ea e masina care ma ajuta la munca si, fara munca mea, nu mi-as fi permis sa-mi cumpar Delicioasa :) Adica, sa ne stim prioritatile, nu? :))

 

Bafta,

Matteo

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

:1 pentru "gransoniera".

 

Ca o paranteza, si in Pajero faci canapelele pat. Si in SWB si in LWB. In LWB intra saltea dubla si dormi mai bine ca acasa, insa Delica are canapeaua din mijloc invartitoare, ceea ce face toti banii :grin:

 

Hai sa fie intr-un ceas bun si sa va poarte sanatosi pe unde vrea cardanul tau :2dr

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Succes iti doresc! Nu te mai chinui sa te duci sa le vezi pe cele 2 care sunt de vanzare acum in Ro. Nu intru in detalii, am vazut ca unul dintre vanzatori a scris si el intr-un topic despre Delica, nu am timp si chef de controvesre. DAR: crede-ma pe cuvant, du-te si ia-ti tu masina direct de la sursa.

 

Rezerva-ti bacul din timp, pe net cu cardul, scapi cu 30 lire (altfel e mult mai scump). Masina de inchiriat, daca nu ai pe cineva acolo sa umble cu tine, tot asa, din timp cu cardul (nu visa ca te vei descurca cu trenul sau cu autobuzul, e si mai complicat si mai scump). Iti recomand sa inchriezi de la 1 Car 1 (eu am inchiriat acum cativa ani cu mai putin de 30 lire/zi).

 

Motorina costa acolo, in medie 1.46 lire (adica peste 1.8 Euro/l). Baga-ti cat iti trebuie sa ajungi la bac plus de inca vreo 100 km preventiv. Cand iesi de pe Bac, tine directia Dunkerque (nu te du spre Paris, cum am facut eu pana sa setez GPS-ul si apoi mult mai tarziu am putut sa ies de pe autostrada), gasesti benzinarie in cateva zeci de km. La astia, tigania naibii, intai platesti la ghiseu si abia poi iti da drumul la pompa. Cam 1.5 Euro/l. In Austria si Germania cam 1.4 Euro/l. La unguri cel mai bine este sa treci cu benzina cumparata in Austria (evita benzinariile BP, te spoliaza) sau sa platesti cu cardul. Poti plati si cu Euro dar iti baga un curs de de saturi.

 

Daca mai pot sa te ajut cu informatii, cu placere.

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Daca-mi permiteti, ma bag si eu ca musca...

 

Poti sa treci de la Dover direct la Dunkerque cu DFDS (fost Norfolkline). Mai ieftin e noaptea, dar tot cu rezervare din timp de pe net sau prin telefon.

 

Aia care vor banii inainte ca fetele sunt belgienii. Combustibil mai ieftin iei de prin satele din apropierea autostrazii. Cauti pe GPS. In Belgia am gasit LUKOil mai ieftin...

 

In Germania si Austria cauta JET Oil. Tot pe langa autostrada, dar sa nu fie noapte (nu sunt NON-STOP).

 

In Austria alimentezi ultima data la Parndorf (ai indicator pe autobahn, e si un mare centru comercial acolo) si-ti ajunge pana la Arad.

 

Atentie mare in UK, in parcarile de pe autostrada, parcarea gratuita e de maxim 2 ore. Cand ai masina inchiriata nu scapi de amenda (80 pounds) pentru ca au datele tale.

 

Grija mare si la asigurare. NU (prea) merge fara...

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Vezi ca la Parndorf, cum intri, langa Lidl sau ceva de genul, e o benzinarie tare scumpa. La iesire, insa, e una ieftina (1.31 E/l era acum), cred ca Jet Oil.

 

Cu asigurarea, daca nu faci prostii, mere si fara. Asigurarea temporara te duce minim 37 Lire/zi si, in general, vei constata ca masina asta nu exista in aplicatia online si ca noua, in general/majoritatea, nu vor sa ne faca asigurare. Cea mai ieftina asigurare o gasesti la http://www.clements.com dar aia nu mere pe transe, se plateste dintr-o data, cam 450 lire pe an.

 

Eu am venit fara asigurare si nu m-a oprit nimeni. Altii au povestit acelasi lucru. Atata vreme cat mergi ok si nu te bagi la creatie, nu te opreste nimeni.

 

Oricum, odata ajuns in RO, asigurare iti faci online dar dupa ce MOT-ul (ITP-ul) iti expira, pa si pusi, nu se face decat in UK. Pt circulatia in RO, inca avem norocul ca bazele de date nu sunt interconectate si nu iti pot verifica politistii asigurarea si ITP-ul pe sosea (doar in caz de accident cu victime se fac verificari amanuntite prin cooperare internationala si BAAR). Ai 4 solutii:

 

1. Circuli asa si, cand esti oprit, zici ca nu ai actele la tine. Iei amenda dar fara puncte. Sunt la 4-a masina de Anglia, am fost oprit de multe ori, actele nu le-am dat vreodata (mereu ziceam ca le-am uitat sau ceva de genul). Depinde f.f. mult cum vrobesti cu politistul si cum apari in ochii lui. Ultimul Discovery am mers 2 ani cu el, sifonat bine dupa ce-l tavalisem grav in off-road. Toti se legau de mine ca de ce nu o repar. Eu le ziceam ca o tin pt off-road si ca as fi nebun s-o repar ca s-o troznesc iar data viitoare; cat despre inmatriculare in Ro le ziceam ca, daca ar fi avut de ales, nici ei nu si-ar fi inmatriculat masina de Anglia in Ro, cel mult in Bg. Am luat o singura amenda si asta de la o politista incepatoare (cred ca era prima ei zi, parea tare fericita cand m-a oprit, colegul o supraveghea atent sa vada daca e bine cum lucreaza) care simtea nevoia sa ma amendeze pt ceva si mi-a spus sa-mi aleg eu pt ce sa ma amendeze, pt centura sau pt acte, ca nu vrea sa fie rea sa ma faca de ambele. Am ales pt acte ca acolo nu se iau puncte. Chiar m-a amuzat episodul :)

2. Iti ticluiesti o asigurare pe calc, la fel si ITP (merge dar parca nu te-as sfatui sa faci asa ceva; in caz de accident sau altceva cu impliatii penale, daca le dai sau ti le gasesc, ti le verifica si atunci ai pus-o - bine, aici mai ai o varianta dar nu o spun public, pe privat daca vrei; oricum ai da-o, insa, varianta asta e preferabil s-o eviti).

3. O inmatriculezi si iti recuperezi taxa prin instanta sau poti sa te judeci si sa obtii hot. jud. care sa oblige statul sa ti-o inmatriculeze fara taxa (proces care va dura minim 6 luni, asta daca ai noroc). Merge si pe noua taxa, contrar a ceea ce se barfeste. Odata inmatriculata aici, platesti de te usuci. La Astra te costa RCA-ul cam 1000 ron/an. Eu m-am interesat la mine la comuna (unde e mai ieftin decat la oras) si impozitul anual este 2400 ron. Dar ce, eu fur banii?

4. Bulgaria. 500 Euro initial (include toate cele pe un an) si apoi cate 250 Euro/an cu totul (imp, asig, itp).

 

Eu merg pe varianta Bulgaria dupa ce imi expira ITP-ul. S-a tot zvonit ca se va da o lege conform careia masinile inm. in BG sa nu mai circule decat 6 luni. Povesti! Cum adica?! Nu suntem in acelasi spatiu economic? Asta ar incalca inclusiv tratatul de aderare. E o sperietoare, nu va faceti griji. In cel mai rau caz, sa ajungem cum era acum niste ani, sa trebuiasca sa scoti masina din tara o data la cateva luni. Dar nu se va ajunge acolo. Solutia Bulgaria va tine mult si bine.

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Bun:

 

mers azi la service si rezolvat asa:

 

1. AC - incarcat freon si ulei compresor, rezolvat o pierdere pe la o imbinare (acum mere, dupa cum zic englezii, ice cold).

2. Reglat unghiuri directie ca tocea pe interior.

3. Rezolvat fereastra aia care se vedea, in poze, lipita cu banda adeziva (de la dezmembrari luat un surub cu cap mare de plastic si gata).

4. Pus bece noi si rezolvat lumina la blocul de ventilatie de pe bord.

5. Pus Radio-CD-USB Sony nou, se aude acum beton. Mere si radio super :)

6. Gasit cui in roata si pus shnur.

 

Are/stie cineva coduri originale sau de producator pt filtru aer, filtru ulei, filtru ulei cutie, filtru motorina?

 

Ce ulei sa-i bag la cutia de viteze automata? ATF II, ATF IID, ATF IV, Valvoline Maxlife ATF sau ce anume exact?

 

Stie cineva un cod original sau de producator la amortizoarele fatza? (mai merg dar prefer sa le pun noi, vreau masina absolut beton, sa tina multa vreme de acum incolo; cele de spate zici ca azi au fost schimbate)

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Salve Silviu! Eu ma gadeam sa punem niste filmuletze :)

 

Am dat jos turbina, s-a reparat la Alba Iulia, luni o montez, sper sa fie bine. Tipul de acolo mi-a zis ca, totusi, turbina nu parea sa fie in stadiul de uzura care sa induca scoaterea uleiului din baie. A zi sa verific si injectoarele, cica si ele pot manca ulei. Am sa ma ocup si de reconditionarea injectoarelor.

 

Am dat jos capacul motorului si am desigilat compartimentul cu plasa. Plasa era curata dar tzeava era infundata. A stat in baie de carburol si acum e ok. Am dat gauri cu filet, pus surubele si am refacut etansarea compartimentului.

 

An blocat EGR-ul (am confectionat doape din placa de inox, dupa garniturile de la imbinarile EGR-ului.

 

Am facut drenajul la rezervor. Am luat si toate uleiurile si filtrele si amortizoare fatza. Uleiul la cutie deja l-am schimbat. Am curatat intercoolerul.

 

Am chemat-o pe d-na de la perdele si mi-a luat masuri, sapt asta sunt gata si ele.

 

Cam atat pana acum, va tin la curent.

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Pointer, cutia de viteze nu are filtru, asa cum au alte masini. Daca ai mizerie pe plasa aia care se vede, poti s-o cureti cu grija. Altceva la capitolul filtru nu ai de facut.

 

Eu am gasit amortizoare Monroe la pretul de 141 lei/buc. Cat costa amortizoarele Nipparts? Pe site-ul producatorului apare ca ar merge pe 2.5 TD. Ai pus tu din astea pe 2.8 TD?

 

Bafta,

Matteo

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Eu pana la urma am pus ironman.Problema ca in programe apare numai 2.5 si 2.8 fiind pentru piata interna japoneza nu.Insa la partea de directie a potrivit tot.La suspensie nu am testat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Am pus amortizoare noi pe fata, cele de pe spate sunt perfecte. Si nu inteleg de ce tot mai balanseaza in hartoape si dupa oprirea mai brusca pe loc...

Poate ar trebui reglate bare de torsiune pe fata, sa las masina un pic mai jos de fata? Or fi reglate prea tari? (pt cine nu a apucat sa bage de seama, Delica nu are arcuri pe fata ci 2 bare de torsiune longitudinale reglabile).:hl

Editat de Astral
Nu se admite scrierea cu tz, sh....
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Am pus amortizoare noi pe fata, cele de pe spate sunt perfecte. Si nu inteleg de ce tot mai balanseaza in hartoape si dupa oprirea mai brusca pe loc...

Poate ar trebui reglate bare de torsiune pe fata, sa las masina un pic mai jos de fata? Or fi reglate prea tari? (pt cine nu a apucat sa bage de seama, Delica nu are arcuri pe fata ci 2 bare de torsiune longitudinale reglabile).:hl

 

Cand sunt prea tensionate barele (wind-up, botul mai ridicat) scutura, simti fiecare piatra de pe drum, sta foarte rigida. Cred ca sunt prea moi, fie din reglaj - verifica in manual ce si unde se masoara pentru reglaj corect - fie sunt obosite si si-au pierdut din proprietati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

Pai botul sta bine ca asieta. Nu este mai ridicat decat spatele, parca la fel sau cel mult o mica-mica idee mai jos. Manual nu am. Daca are cineva un manual original in engleza (nu prostia aia incompleta si cu greseli facuta de australieni), am rugamintea sa facem cumva sa fac si eu rost de o copie. Dau cheltuielile plus o lada de bere! Sa fie barele obosite? Starea generala a masinii este super-buna si nu are nici un fel de semne ca ar fi fost folosita la off-road sau munci. Are mai putin de 150.000 km... Nush ce sa zic...

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o delicioasa

 

manual de delica gasesti aici:

http://www.workshopservicemanuals.com

iti faci cont, il cauti si-l dai jos.

 

in alta ordine de idei, cuplul de torsiune se regleaza masurand anumite repere, unele care raman fixe, altele variabile functie de torsionare, nu dupa asieta... :h5

 

bafta, sa ne tii la curent ca-s curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare