Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

    Anvelopele au aceeasi dimensiune si presiune?
    don't worry, be happy

    Comentariu


    • #17
      Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

      Postat în original de dragos-m Vezi post
      Mda, curios este ca uneori a functionat fara probleme. Doar uneori aparea aceasta problema.
      Păi şi asfaltul ud e de mai multe feluri...

      Comentariu


      • #18
        Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

        Salut, da au aceeasi dimensiune, iar presiunea am facut-o in urma cu o luna. O cunostiinta are un L200, tot cu Easy Select si am fost sa-mi demonstreze ca pe 4H nu se simte nicio infranare (cu rotile virate). Ma rog, poate una foarte mica, dar in cazul meu s-a lasat cu niste sunete dubioase si o infranare serioasa.

        Comentariu


        • #19
          Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

          Nu cred ca este doar asfaltul problema acolo. Da, indicat este sa nu circuli cu fata cuplata pe o suprafata aderenta, dar nu inseamna ca nu se poate.
          don't worry, be happy

          Comentariu


          • #20
            Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

            Postat în original de cipri778 Vezi post
            Nu cred ca este doar asfaltul problema acolo. Da, indicat este sa nu circuli cu fata cuplata pe o suprafata aderenta, dar nu inseamna ca nu se poate.
            De cand folosesc 4H doar pe suprafete cu aderenta redusa, nu au mai fost probleme. Am facut un test si pe asfalt, cu rotile drepte, ca sa fiu eu sigur ca e totul ok si nu scoate niciun zgomot ciudat.

            Comentariu


            • #21
              Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

              Salut Dragos, de la mine ai luat masina si eu ti-am atras atentia atunci asupra modului de operare a sistemului 4x4. Cu nici o masina cu 4x4 cu central blocat nu se poate circula pe suprafete aderente decat daca vrei sa rupi un cardan, o planetara, etc. Se presupune ca pe suprafata aderenta nu ai nevoie de 4x4, ca deh, doar e aderenta. 4x4 cu central blocat inseamna 4x4 adevarat, intrucat trage cel putin o roata pe fiecare punte. Sistemele 4x4 cu central deschis sau 4x4 permanent, sunt o joaca prin comparatie. Chiar daca multe beneficiaza de asistare electronica si alte minuni nu sunt la fel de capabile precum un blocant mecanic. Apropo, Masina este construita pe platforma si cu sasiu si mecanica de Pajero LWB, deci se poate usor monta si un blocant spate si atunci chiar e un offroader nemaipomenit.

              Comentariu


              • #22
                Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

                Ciao! Ma bucur sa ne auzim aici! :) Din pacate am uitat, discutia noastra a fost concentrata atunci. Dupa cum am scris si mai sus, eu eram obisnuit cu Super Selectul si am crezut cu 4H-ul este acelasi ca si pe Pajero, cu care pot merge pe asfalt fara probleme.

                Una peste alta, astazi am incercat sa pun rotile de pe Pajero pe Space Gear, insa n-a functionat. Am inceput cu roata din față ca să fiu sigur, dar chiar dacă anvelopele au aceleași dimensiuni, se pare că jantele de pe Pajero sunt mai ieșite în afară, prin urmare nu puteam să iau niciun viraj, căci atingeau anvelopele în bară. Chiar și acestea care sunt montate acum sunt la limită și sunt uzate, mă gândeam că folosind o dimensiune similară pentru anvelope, crampoanele fiind noi vor fi mai înalte deci oricum vor atinge. Așa că m-am gândit să trec fie la 235/75/R15 fie la 215/80/R15, acestea din urmă fiind și cele recomandate (undeva lângă portiera șoferului este trecută această informație). Tu ce zici? Am vreo șansă cu 235? 215 par cam înguste sincer să fiu. Mersi fain!

                Comentariu


                • #23
                  Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

                  Eu am avut pana in vara asta montate BFgoodrich 235/75/15 cu profil agresiv de 10mm si nu au fost probleme. Am scos aparatorile de noroi de pe fata caci in ele usor atingeau. Pe forumurile englezesti am vazut ca monteaza deseori 265/75/15 si chiar mai mari, si tot ce fac este sa taie frumos din bara fata cat sa nu atinga si apoi sa teseasca cu un ciocan acea bordura dinspre portiera, in spatele rotii, sau in cazul anvelopelor foarte mari aplatizeze complet acea parte de jos a aripii din spatele rotilor fata. Eu masina am ridicat-o cam 2 sau 3 cm din barele de torsiune. Ar trebui si pe spate montate inaltatoare de arc, care se fac usor la strungar.
                  Pe masina ta eu am avut montate jante Mangels cu 8J, deci foarte late si ET negativ -25, pe care am pus anvelope 215/80/15 si arata foarte bine. Le-am dat jos ca usile culisante frecau in roti cand masina statea pe o bordura sau teren denivelat. Ideale sunt 235/75 si pentru aspect si pentru consum.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

                    sau 33/12,5/15 am vazut eu anul asta in Apuseni una cu dimensiunea asta.
                    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                    Natura si aventura

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

                      Pai de putut orice se poate, dar ideea este sa fie cat mai putin invaziv. Sa nu ai emotii la fiecare echipaj RAR de pe strada.

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Problemă la cuplarea în 4H Space Gear

                        Postat în original de weiwei Vezi post
                        Salut Dragos, de la mine ai luat masina si eu ti-am atras atentia atunci asupra modului de operare a sistemului 4x4. Cu nici o masina cu 4x4 cu central blocat nu se poate circula pe suprafete aderente decat daca vrei sa rupi un cardan, o planetara, etc. Se presupune ca pe suprafata aderenta nu ai nevoie de 4x4, ca deh, doar e aderenta. 4x4 cu central blocat inseamna 4x4 adevarat, intrucat trage cel putin o roata pe fiecare punte. Sistemele 4x4 cu central deschis sau 4x4 permanent, sunt o joaca prin comparatie. Chiar daca multe beneficiaza de asistare electronica si alte minuni nu sunt la fel de capabile precum un blocant mecanic. Apropo, Masina este construita pe platforma si cu sasiu si mecanica de Pajero LWB, deci se poate usor monta si un blocant spate si atunci chiar e un offroader nemaipomenit.
                        da merge

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X