Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Taxa RAR MK2 2.5 LWB 1197ron

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Taxa RAR MK2 2.5 LWB 1197ron

    Salut.
    Mi-am trimis masina la RAR, si m-am ales cu o factura de 1197 ron deoarece zic ei are serie de sasiu japoneza. Eu tot nu inteleg ce legatura are,avand in vedere ca a circulat 20 ani in Austria. Ma poate lumina cineva?

  • #2
    Nu esti singurul, pentru o toyota runner de 25 de ani am platit la fel acum o luna, explicatia a fost ca japonezele vechi nu au ceva omologare europeana care cica a fost introdusa de prin '95, masina fiind adusa din Italia.
    Daca stie altcineva mai multe.......

    Comentariu


    • #3
      La fel un alt coleg cu o Frontera ...
      4x4MANIA is where we are !!!

      Comentariu


      • #4
        A mea e din 99'. Dar, nu inteleg ce omologare, cand au circulat 15/20 ani prin europa fara probleme.
        Avea dreptate un prieten cand m-a indemnat sa imi imatriculez masina in Ungaria, mai ieftin,mai rapid mai bun. Spun asta cu parere de rau. :(

        Comentariu


        • #5
          Din cate stiu eu acesta e pretul pentru pentru autoutilitare (simbol N 1) si pentru VEHICULE DE TEREN (simbol G).Nu vreu sa gresesc dar eu asa am platit pentru un pajero autoutilitara

          Comentariu


          • #6
            Mi-au incadrat-o la categoria M1G. Si G vine de la auto de teren.

            ". VEHICULE DE TEREN (simbol G)
            Prin masa maxima se intelege masa maxima tehnic admisibila.

            5.1. Vehiculele din categoria N1, avand o masa maxima ce nu depaseste 2 tone, precum si vehiculele din categoria M1 sunt considerate vehicule de teren daca:

            – au cel putin o axa fata si cel putin o axa spate, concepute pentru a fi motoare simultan, inclusiv vehiculele la care antrenarea unei axe poate fi decuplata,
            – au cel putin un dispozitiv de blocare a diferentialului sau un mecanism care asigura un efect similar si daca pot urca o rampa de 30%, calculata numai pentru vehiculul separat.
            In plus ele trebuie sa satisfaca cel putin cinci din urmatoarele sase conditii:
            – sa aiba un unghi de atac de cel putin 25 grade;
            – sa aiba un unghi de degajare de cel putin 20 grade;
            – sa aiba un unghi de rampa de cel putin 20 grade;
            – sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa fata;
            – sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa spate;
            – sa aiba intre axe o garda la sol de cel putin 200 mm.

            5.2. Vehiculele din categoria N1, avand o masa maxima ce depaseste 2 t, sau din categoriile N2, M2 sau M3, avand o masa maxima care nu depaseste 12 t, sunt considerate vehicule de teren daca toate rotile lor sunt concepute pentru a fi simultan motoare, inclusiv daca una dintre axe este decuplabila, sau in cazul in care satisfac cerintele urmatoare:
            – sa aiba cel putin o axa fata si cel putin o axa spate concepute pentru a fi simultan axe motoare, inclusiv daca una dintre axe este decuplabila;
            – sa fie echipate cel putin cu un dispozitiv de blocaj al diferentialului sau cu un mecanism care asigura un efect similar;
            – sa poata urca o rampa de 25%, calculata numai pentru vehiculul fara remorca."

            Comentariu


            • #7
              Tot 1200 ron am platit pt Isuzu Trooper,credeam ca e asa mare pt.ca e utilitara..
              0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com

              Comentariu

              Procesare...
              X